Baccara 0 Posted October 3, 2015 Meni je proklizavao u 4toj, 5toj,znaci kao sto su kazes gas ide u prazno, doduše meni je povlacio ali posle par sekundi. Promenio sam set kvacila i sad sve normalno radi, majstor je pokušao da ocisti te ventile za menjač ali nije uspelo, morao sam set promeniti.Da, kod tebe je robotizovani menjac, ti imas i kvacilo i lamele, mozda cak i plivajuci, ali se brzine menjaju elektro-mehanicki - postoji ceo sistem koji menja rucno menjanje brzine i koji odradi pritisak kvacila unutar menjaca i izmeni brzinu. To se ipak dosta razlikuje od ovih nasih menjaca koji su u potpunosti automatski.Kao podsetnik, par nekih simptoma i koji su uzroci:valve body - hidroblok* grubo menjanje brzina* kasna promena brzine u kojoj obrtaji odu gore i naglo ubaci u sledecu brzinu* gruba promena prilikom pritiska kick down-a iz 6. u 4. brzinu* udarci prilikom saltanja u nize brzine. torque converter - vandler* proklizavanje u svakoj brzini(ne zakljucava brzine preko 50km/h)* kasno ubacivanje u Drive nakon stajanja u mestu* nedostatak snage* buka koja se povecava sa obrtajima(kao lezaj kada ode) vandler moze da se proveri i kad prebaci u cetvrtu na 70kmh, kada se dodaje gas pa pusti, obrtaji bi trebalo srazmerno da se povecaju sa brzinom, da ne proklizaju, a isto tako kada se popusti gas, obrtaji ne smeju da padnu, to je jedna od metoda.Nadam se da sam pomogao sa ovim sto znam - nisam strucan, samo sam upoznat sa menjacem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadsone 0 Posted October 3, 2015 (edited) Hm, po ovim simptomima, ja bih rekao da je kod mene onda pre hidroblok. Sve imam od navedenog rekao bih, mozda ne bas u najgoroj varijanti, ali tu je, sem u nize brzine nisam primetio udarce nikakve. Kakve su cene sa popravkom hidrobloka? Edited October 3, 2015 by nenadsone Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baccara 0 Posted October 3, 2015 Ja ga upravo repariram kod majstora u Zemunu za 400e, videcemo rezultate uskoro Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadsone 0 Posted October 3, 2015 (edited) Kod Simonovica? Cuo sam svasta za njega, od toga da je dobar, do toga da je katastrofa i prevarant Kakav ti problem imas ? Edited October 3, 2015 by nenadsone Quote Share this post Link to post Share on other sites
rasko78 60 Posted October 4, 2015 http://bgautomatik.com/ Obzirom da su prilikom moje potrage za rešenjam problema koji sam imao sa svojim menjačem, dotični bili najpovoljniji sa cenama, jer su prva ruka u Srbiji za delove, njih ti preporučujem. Svoj menjač sam resio, čak i bez njih. Oko sesto evra hidroblok, navodno potpuno nov bez garancije, a sa garancijom jos 250 za zamenu filtera i potpuno rasklapanje menjaca. Tada daju garanciju. Kod mene su zaglavljivali ventili, tri linearna, skinuh, izmerih sublerom navoje na koliko su, rasklopih, ocistih, sve sam vratio kako je bilo, bez ikakvih specijalnih alata dijagnostike, meraca pritiska itd. znaci varijanta g6, ali radi dobro. Cak sam smarao i Savu iz Veternika u Dubai, da mi koju tajnu otkrije, pa evo prenosim. Bilo bi lepo da sam imao specijalan alat za rasklapanje ventila, ali i jedna klesta za zicu, malo prilagodjena brusilicom, odradise posao.Imaš i Tamaša iz Temerina, mislim da zna svaki delić menjača napamet da ti opiše rečima. http://www.pastorautoservis.com/Čak mislim da ti je ovo još i bolja varijanta.Ubeđen sam da su servisi polako sve bolji i bolji, ipak trebalo im je malo i vremena da steknu iskustvo, a i polako padaju cene, kako zastupljenost automatika neminovno raste. Manuelni je tehnološki zastareo i svakome preporučujem automatik, svi kojima sam dao da probaju moj auto svi su bili oduševljeni, niko nije rekao, e ja baš volim manuelni, neću ga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadsone 0 Posted October 4, 2015 Hvala na savetima, sta mislite o AMC Sopot, za i njih kazu da su dobri. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadsone 0 Posted October 15, 2015 Zbog obaveza nisam mogao ranije, i resio sam sledeci vikend da oteram u servis auto, medjutim kao za inat, stanje se pogorsava. Pored proklizavanja u 4 i 5, kao i povremenog trzanja kod saltanja, danas u voznji kad sam stao na semafor, znaci u D je, noga na kocnici i auto cima, vuce napred kao da ce da krene. Znam za taj problem, ako se ne varam u pitanju je vandler? Ono sto me zanima jel taj vandler uzrok i proklizavanja i sad cimanja u D kad stojim, ili su to dva razlicita uzroka kvara? I da, zanima me koliko je bezbedno da vozim u tom stanju, posto imam neke neodlozne obaveze? Na semaforu znaci kad izbacim u N nema cimanja, samo u D dok stoji trese auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 15, 2015 Ne bi trebalo da menjac uopste bude u brzini kada je rucica u D i noga na kocnici. Upravljanje menjacem je dizajnirano tako da kada je menjac u D polozaju i noga na kocnici automatski restereti menjac. To znaci da bukvalo izbaci iz 1 brzine kako menjac ne bi bio pod oterecenjem prilikom stajanja i samim tim produzava vek lamela. Ako se to cimanje desava sa pritisnutom kocnicom u mestu pre bih posumnjao na ventilsku grupu ili na samo upravljanje menjacem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadsone 0 Posted November 2, 2015 Jedno pitanje za one koji imaju iskustvo sa automaticima: Da li menjac, moze da brljavi, zbog losih(celavih guma) ? Pisao sam o svom problemu, treba za koji dan da oteram auto u servis(neverovatno koliko ne mogu da uklopim obaveze i vreme da oteram auto), pa sam naisao na nekakav tekst, gde je covek imao problem sa proklizavanjem, slicno kao meni...i isao u sve moguce servise i niko nije znao sta je. I na kraju se ispostavi da je menjac potpuno ispravan, da je problem bio taj sto mu je na autu bila jedna rezervna guma, koja je manja od ostale tri, i to je slalo pogresne signale kompjuteru, i auto je proklizavao. Ja imam problem, kao sto sam pisao da u 4 i 5, auto nece da mi vuce, proklizava mi. Al su mi gume u losem stanju, nisu skroz celave al tu su. Pa eto da pitam, dal neko zna dal to moze da bude problem, da ne bacam pare dzabe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baccara 0 Posted November 2, 2015 Ako su razlicitih dimenzija, onda moze da bude problem, jer ce prvo da pobrljavi sistem abs-a i esp-a. Ako su iste, skoro da ne postoji sansa da je to problem kod tebe. Moj savet ti je da ipak odes da ti neko pogleda menjac sto pre, siguran sam da ce svaki majstor prvo da proba pa da ti kaze otprilike sta je problem, i to ti nece naplatiti ali ce ti reci cenu popravke. U slucaju da te zeza konverter(kod nas ga zovu i "vandler"), i desi ti se da otkaze u toku voznje, da se raspadne ili nesto slicno, napravice ti havariju na celom menjacu jer ce svi opiljci preko ulja otici u svaki delic menjaca.Na ovom snimku se cuje konverter koji je pred umiranjem, pa ti vidi da li imas takav zvuk ili bar malo tog zvuka Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadsone 0 Posted November 2, 2015 Nisu razlicitih dimenzija, samo su jos malo pa celave znaci to ipak ne moze da bude problem, ok. Pa ovo na snimku nece da vuce uopste bre haha. Nemam ovakav zvuk. Isao sam kod majsotra u Sopot, covek je provozao autu, nije konkretno rekao da li zna u cemu je problem, vec je rekao da je potrebno da se auto ostavi kod njih, da se otvori menjac, i tek tada ce znati sa sigurnoscu sta je konkretno problem. Pozvao je mehanicara objasnio mu kako se manifestuje problem u voznji, i mehanicar je rekao da otprilike u najgoroj varijanti cena popravke moze da bude do 700e, ali to u najgoroj varijanti, da bi tacno znali sta je u pitanju mora da otvore i da pogledaju. Tako da mi na osnovu test voznje nije rekao, problem je to i to i kostace toliko, vec moraju da otvore da bi bili sto posto sigurni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadsone 0 Posted November 26, 2015 Odvezao sam auto u AMC Sopot, danas me zovu, kazu menjac u katastrofalnom stanju, sa polovnim delovima 900e..sa novim 1300e...sto mi je stvarno previse, sobzirom da kada sam doterao auto u probnoj voznji mi je receno max 700e. Zanima me sada da li neko zna proverenog majstora koji moze da mi prebaci na manuelni, a da se to uraditi kako treba, jer koliko sam cuo to izadje negde max do 500e. I uopsteno sta mislite koliko je to pametno, jer ovo mi je previse novca. Naravno ostaje pitanje da li je problem stvarno toliko veliki ili oni deru. A sad traziti neke druge majsotre i placati im otvaranje menjaca koje nije nimalo jeftino ne znam koliko je pametno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadsone 0 Posted December 9, 2015 Samo da javim eto cisto da ne bude da kada se resi problem da se nestane. Danas sam preuzeo auto, @baccara je bio u pravu, u pitanju je bio vandler..nisam trenutno kod kuce pa nemam tacno papir da procitam sve sto je zamenjeno. Rekao mi je da hidroblok koji je isto skup deo nije radjen, trenutno njegovo stanje je kako on kaze solidno. E sad probao sam auto, pre nego sto sam ga preuzeo, i vise nema prokizavanja, vuce i ide sve kako treba. Stim sto ima samo jedan problem, a to je da sada prilikom saltanja iz 3 u 4 se oseti trzanje. Kada se auto vozi na vecim obrtajima trzanje je dosta slabije, skoro i neprimetno(moze se reci normalno saltanje). Trzanje je najjace i zatrese ponekad jako auto iskljucivo pri malom gasu. Naravno da sam se odmah vratio i predocio gazdi sta sam zapazio, covek je odmah seo u kola da proba i rekao je da bi to trebalo vremenom da "legne" objasnio mi je strucno sta se desava tu, naravno ne razumem pa ne bih mogao ovde da prenesem u detalje..radim servis na 1.000 km i rekao mi je do tad to bi moralo da "legne"..ako ne, kad se bude radio servis..opet ce da isperu to nesto. Uglavnom vozim narednih 1.000km pa cemo videti sta nas ocekuje. Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baccara 0 Posted December 10, 2015 Dobro je da si resio problem, ako mozes ti napisi sta je jos radio. A to trzanje, jel ti blokiran EGR? Meni je trzalo tako zbog egr-a u istom rezimu. Moze da bude i nosac menjaca, mada bi nadam se majstor primetio Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 10, 2015 Kaže majstor da će da legne.Koliko znam nikad ne legne nego bude još gore. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted December 10, 2015 Ko moler jbt, znaš ono, kriva linija na zidu, između dve boje. Kaže, kada se osuši ispraviće se. A pre njega zidar kaže, ma nema veze, kriv je zid, ali će ispraviti moler kada gletuje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadsone 0 Posted December 19, 2015 Dobro je da si resio problem, ako mozes ti napisi sta je jos radio. A to trzanje, jel ti blokiran EGR? Meni je trzalo tako zbog egr-a u istom rezimu. Moze da bude i nosac menjaca, mada bi nadam se majstor primetio Remont vandleraBrems band Cilindar K2 i K6DihtunziFilter ulja i ulje ATF ovo za egr cu proveriti Quote Share this post Link to post Share on other sites
smajker 0 Posted December 28, 2015 (edited) Pozdrav imam cromu 2006-o god 110kw automatik.imam problem sa šaltanjem a problem je sljedeci:U automatskom rezimu sve je ok ali kada u vožnji prebacim na ručno šaltanje ništa se ne dešava odnosno i dalje je u automatskom.Ali kada tek upalim auto i prebacim na ručno radi nekih minut ili dva i poslije prebaci na automatsko kao da ručno nisam ni upalio.et to je moj problem,je li ikome to poznato. Edited December 28, 2015 by aki Quote Share this post Link to post Share on other sites
smajker 0 Posted December 30, 2015 Pozdrav imam cromu 2006-o god 110kw automatik.imam problem sa šaltanjem a problem je sljedeci:U automatskom rezimu sve je ok ali kada u vožnji prebacim na ručno šaltanje ništa se ne dešava odnosno i dalje je u automatskom.Ali kada tek upalim auto i prebacim na ručno radi nekih minut ili dva i poslije prebaci na automatsko kao da ručno nisam ni upalio.et to je moj problem,je li ikome to poznato. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baccara 0 Posted December 31, 2015 Iskreno aki, nisam cuo za takav slucaj tako da ti ne mogu pomoci, ali eto, bar da podignemo temu kojim postom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
smajker 0 Posted January 2, 2016 Danas sam išao na dijagnostiku koja govori oznaku p1720 tijelo selektora brzina(od NSC) ali govori da je povremena greška i to je to.Inaće auto je u mom posjedu tek 5 dana i sa svim ostalim sam prezadovoljan a predhodno sam imao punta ,pa stila i sad cromu naravno.Ajte ljudi ima li tko ko je upučen opčenito u automatike meni je ovo prvi.A sve greške koje sam imao na predhodnim automobilima sam otklonio uz pomoč ovog foruma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
smajker 0 Posted January 4, 2016 (edited) pozdrav trebaju mi osnovne upute za fiat cromu 110kw automatik.Koje ulje sipate umjesto selenije i da li neko zna koliko ulja ide u automatski mjenjać,te da li ga treba mjenjati i koja vrsta unaprijed hvala. Edited January 6, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 6, 2016 Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Oko ulja, klik ovde:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/33155-selenia-koje-ulje-sipati/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jagodinac 3 Posted February 24, 2016 (edited) Zdravo društvo! da lineko zna gde se odselio Sava iz Veternika? Ne mogu nikako da stupim u kontakt,a znam da mi je pre tri godine pričao da bi mozda došao u Beč. Pa ako neko moze da mi da bilo koji informaciju bio bih zahvalan. Edited February 24, 2016 by Jagodinac Quote Share this post Link to post Share on other sites