Jump to content
FAS Goran
Baccara

Fiat Croma 2005-2011 - automatski menjači

Recommended Posts

Rekapitulacija: 1) Pronaci vecu kovertu i napisati "Fond za menjac"!

                        2)Odabrati jednog od ponudjenih servisera automatica i sto pre ga pozvati na Slavu! Obavezno se sprijateljiti!

                        3)Clanska kartica u AMSS- zlatna

                        4)Redovna poseta verskim objektima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negde sam procitao da se ti menjaci zapravo prave u PRC-u ( People Republic of China). Najskuplji kit za remont sa svim potrebnim delovima je 411$. Zemlja porekla Kina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, Nikola. A da li je moguce, po parametrima koji su na raspolaganju za ocitavanje preko Multiecuscana, za automatski menjac (temperartura ulja, struje spulni, ukljucivanje stepena prenosa itd.), pouzdano videti stanje menjaca ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne u potpunosti.  Stanje se najbolje  primeti probom i voznjom u hladnom i toplom rezimu. Ukoliko se zapaze anomalije-zaobici. Sa dijagnostikom mozda neispravnost nekog senzora ili ventila.

Edited by Martini

Share this post


Link to post
Share on other sites

   Nailazim na prvi problem, nakon 3000 km.Kada ga drzim na D, na raskrsnici sa stisnutom kocnicom, nakon nekog vremena jako trzne, iako nisam smanjio pritisak na kocnici. Jednom mi se desilo da u trenutku kada se palilo zeleno pustam kocnicu, pa kada je trznuo, i to bas momacki, popalile su se EPB fault, iako nije bio aktivan EPB i naravno automatic transmision fault. Ugasim, upalim i sve OK.  Da li je neko imao slican problem?Prilikom mog licnog odlaska u Veternik, da vidim da li neko od radnika nije slucajno aktivan, saznao sam da je Sava povukao sa sobom jednog radnika u Dubai, a drugi je presao u Becej da radi, mislim da se zove Miroslav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalna je ujedno radna temperatura motora jer ulje u menjacu se hladi preko izmenjivaca rashladnom tecnosti motora. Mislim da sve preko 120 stepeni u duzem periodu moze da smeta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

55-50sn. Ulje u menjacu se hladi preko vodenog izmenjivaca toplote na prednjoj strani menjaca.

 

cxcv9970.jpg

 

Nasao sam.  Ova dva creva sto padaju su za ispiranje menjaca, a vidi se i poklopac sa dva creva za vodu. 

cxcv9971.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Remont menjača u slici, nažalost bez reči, ali kada nabavim jedan kvaran automatik, biće i u reči. Delovi u videu se mogu nabaviti u Sofiji.  

Automatic Choice 00359 29698609  

Kod mene za sada je u planu zamena solenoida, znaju da zezaju, doduše ne uvek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, imam problem sa automatskim menjacem, pa sam u potrazi za pravim majsotrom. Vidim da je @vlayche imao pozitivna iskustva sa covekom u Beceju, pa bih zamolio ako moze da mi da kontakt, ili bilo ko drugi ko zna broj servisa. Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, jel on sigurno pouzdan majstor? Procitao sam sve zive forume, i uglavnom se sve svodi na Sava Veternik, ali on nije tu. AMC Sopot, Denci iz Novog Sada i nasao sam sad ovo iz Beceja. Pa cu videti sad kome se obratiti.

 

Problem je sledeci: Nece da mi vuce u 4 i 5 brzini. Auto normalno salta brzine, 1,2,3 vuce dobro, ali u 4 i 5 recimo priliko davanja jaceg gasa, na primer kada hocu da preteknem, auto nece da vuce, obrtaji se dizu, ali auto ne ubrzava. To mi se pojavilo pre nekih 2,3 nedelje, mislio sam da nije do ulja, posto ga nisam menjao kada sam kupio auto. Promenio sam ulje, medjitim ista situacija, stim sto mi je receno da je ulje bilo ocajno, smrdelo je na paljevinu. Ne znam da li postoji mogucnost da problem nije u menjacu vec nesto drugo, jer 1,2,3 vuce odlicno, mada ne verujem. Najverovatnije menjac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To liči na torque converter, kod nas ga zovu i vandler. Služi da snagu motora putem ulja prenese na pogon preko zupčanika u menjacu, najprostije rečeno. Čuo sam da je reparacija oko 400e

Edited by Baccara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je proklizavao u 4toj, 5toj,znaci kao sto su kazes gas ide u prazno, doduše meni je povlacio ali posle par sekundi. Promenio sam set kvacila i sad sve normalno radi, majstor je pokušao da ocisti te ventile za menjač ali nije uspelo, morao sam set promeniti.

Edited by pilauda

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ti "ventili" su skupi, ceo taj sklop nov košta najmanje 700e,ali to izgleda nije slučaj kod ovog čoveka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...