Jump to content
FAS Goran
xenon

Škoda Yeti, Ford B Max, Opel Meriva, Hyundai i30, ix35 vs. Fiat 500L

Recommended Posts

Tekst je napisan novinarski neutralno - svakom po neka mana, svakom po neka pohvala... da se niko ne naljuti.

 

Interesantno mi je bilo da su napisali da Merivi fali snage? Mislio sam da ce to navesti kao manu fiatovom benzincu?? Nema logike jer su mu da lilosije performanse u toku voznje.

Edited by ata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo bas juce gledao SAT :whistle: , Alvirko 'ladno gadja samo OMV pumpe Shell kao da ne postoji :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ti bi gađao da te dobro sponzoriše.

+ se najede.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ford će u septembru na devet dana zaustaviti proizvodnju modela B-Max

 

ford%20b-max%202345.jpg

 

U prvih sedam meseci ove godine Ford je u Evropi prodao 36.167 primeraka svog monovolumena B-Max. U odnosu na isti period prošle godine, to je pad od 19.5 odsto. Zbog manje potražnje Ford će u svojoj fabrici u Rumuniji tokom septembra na čak devet dana prekinuti proizvodnju B-Maxa. To nije prvi put da je zaustavljena proizvodna traka u fabici u Krajovi zbog pada potražnje.

 


 

-------------------------------------------------------

 

Sa druge strane, Fiat je svoj 500L u prvoj polovini 2014. godine u Evropi prodao u 56.589 komada, što predstavlja rast od 52% u odnosu na prvu polovinu 2013. godine na istom tržištu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da osvezim malo temi.

 

Skoda Yeti 1.4TSI 125KS Adventure nivo opreme za 15.200eur.

Bas bi hteo da nadzem konkurent koi za ove pare nudi sve sto i Yeti.

 

Trazim SUV koi nije Dacia do 16k eur nov, ima turbo benzinac i dovoljno prostor na zadnje klupe, a da odgovara na vozac od 2m.

Dizajn je u drugi plan kad se trazi praktican auto za porodici i putovanja.

 

Sta se tice MPV svi do jedan mi je ruzan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gotivan je yeti, a i praktican.

Nego iako mislim da je 1.4tsi 125ks solidan motor mislim ne vredi 1500e vise u odnosu na 1.2tsi 110ks, pre bih uzeo vise opreme ili jednostavno ustedeo 1500e.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, vagenovac said:

Gotivan je yeti, a i praktican.

Nego iako mislim da je 1.4tsi 125ks solidan motor mislim ne vredi 1500e vise u odnosu na 1.2tsi 110ks, pre bih uzeo vise opreme ili jednostavno ustedeo 1500e.

 

Razlika je oko 500eur a ne 1500. Duri jaci 1.2TSI je skupji od 1.4TSI.

@totti, Yeti nije lep nego praktican, ali nije ni ruzan za razlika od svi MPV. Ima kockasti dizajn i je neobican za segment gde pripada.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravi su, sada sam pogledao cenovnik, izgleda vise ne nude slabiji 1.2tsi vec samo sa i bez DSGa. Yeti pre ristajlinga mi je bio ruzan sa onim dodatnim okruglim farovima, ovaj novi mi je lepsi dosta, a ima fora da se zadnja klupa skroz preslozi za 20ak sekundi, a moze i podeljeno. Mali potrosac, jedino na autoputu pri malo vecim brzinama trosi vise zbog aerodinamike (suv jbga).

 

P.s. vidim ne nude 1.6tdi vec samo softverski oslabljen 2.0tdi 110ks ali za cak 18k.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako. Vec neko vreme istrazujem i skupjam info za Yeti i sta nudi. Pored to sto ima 2 varijante City i Outdoor gde razlika je u branike i jos neka zastita na pragove, cena za SUV je vrlo konkurentna. Uporedivao cenovnike na svi ostali SUV modeli, jedino moze 500X i Renegade sa benzinski motor 1.6 da udze u ova cena do 16k eur.

Garancija je 4god ili 120.000km, a interesantno je sto u servisni plan nije planiran veliki servis u garantnom roku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih pogledao atmosferski 1.6, em i turbo 1.2 ide bolje, em trosi preko litru goriva manje, na koliko se radi veliki servis, mislim da je negde oko 200.000km, a to van ovlascenog nije ni skupo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da okacim i cenovnik za Yeti.

 

Yeti Adventure
    
Benzinski
1,2 TSI 81 kW/110 ks 6G        14.700
1,2 TSI 81 kW/110 ks DSG      15.708
1,4 TSI 92 kW/125 ks 6G        15.204
1,4 TSI 92 kW/125 ks DSG      16.200
1,4 TSI 4×4 110 kW/150 ks 6G       17.208
1,4 TSI 4×4 110 kW/150 ks DSG        18.204
Dizel
2,0 TDI CR DPF 110 kW/150 ks 6G       18.708
2,0 TDI CR DPF 4×4 110 kW/150 ks 6G        20.208
2,0 TDI CR DPF 4×4 110 kW/150 ks DSG      21.204

 

EKSTERIJER:
Spoljašnji retrovizori i spoljašnje ručice na vratima u boji vozila

Bočne zaštitne lajsne u boji vozila

Aluminijumske felne Helix 7J x 16″

Pneumatici 215/60 R16

ENTERIJER:

3 – kraki kožni sportski servo volan podesiv u dve ose

Kožna ručica menjača

Kožna ručica ručne kočnice

Hrom paket

Dekorativne lajsne Techno

BEZBEDNO., FUNKCIO., KOMFOR:

Airbag za vozača i suvozača, suvozačev airbag sa switch – off funkcijom

Prednji bočni airbag – ovi

ESC - ESP

Klima uređaj - manuelni

Putni računar

Centralno zaključavanje sa daljinskom komandom

Elektro podizači prednjih i zadnjih stakala

Elektro podesivi i grejani spoljašnji retrovizori sa autozatamnjenjem na strani vozača

Unutrašnji retrovizor sa automatskim zatamnjenjem

Senzor za kišu

Prednji naslon za ruku

OFF ROAD ( za motore 1,4 TSI/110 kW 4×4, 1,4 TSI/110 kW 4×4 DSG, 2,0 TDI CR/110 kW 4×4, 2,0 TDI CR/110 kW 4×4 DSG )

Prednja svetla za maglu

Day light

Kontrola pri vožnji u brdima ( za motore 1,2 TSI/81 kW DSG, 1,4 TSI/92 kW DSG,1,4 TSI/110 kW 4×4, 1,4 TSI/110 kW 4×4 DSG, 2,0 TDI CR/110 kW 4×4, 2,0 TDI CR/110 kW 4×4 DSG )

Podna zaštita motora i karoserije ( za motore 1,4 TSI/110 kW 4×4,1,4 TSI/110 kW 4×4 DSG,2,0 TDI CR/110 kW 4×4, 2,0 TDI CR/110 kW 4×4 DSG )

Sunset

Krovni nosači, crni

Disk kočnice pozadi

Pojas vozača sa svetlosnim upozorenjem

Halogeni farovi

Vozačevo i suvozačevo sedište podesivo po visini

Indikator pritiska u pneumaticima

Isofix priprema za dečije sedište

Paket za pušače ( prednja pepeljara )

Osvetljena i hlađena polica za odlaganje ispred suvozača

Tri nezavisna sedišta pozadi

Radio aparat Swing
8 zvučnika

Prednji sigurnisni pojasevi podesivi u tri tačke sa el. zatezačima

Start / stop sistem

Tri naslona za glavu pozadi

Tri sigurnosna pojasa pozadi

Utičnica od 12 V u prtljažniku

Zadnji brisač

Polica za odlaganje ispod suvozačevog sedišta

Elektronsko otključavanje poklopca rezervoara goriva

Pomeriva vreća

Unibag

Mreža u prtljažnom prostoru

Apple konekcija

Set za reparaciju pneumatika

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.2 ide za nepunih 1s sporije do 100, a ono sto je zanimljivo da je sporiji sa DSG menjacem, cak i verzija 1.8 tsi sto me zaista iznenadjuje.

 

Yeti nije los izbor, i treba pricekati kraj godine kad izlazi Kodiaq.

Neki kazu da je to novi Yeti, neki da je sasvim novi model. Ako je novi Yeti, onda ce ovaj odlazeci biti na dodatnom popustu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...