vuk74 0 Posted October 9, 2013 PitanjeDa li je neko prilikom servisa glave motora naisao na skracene ventile, naime pre par dana mi je na stilu 1,6 16v napukao zupcasti kais, nesto je upalo izmedju remenice i dekla radilice ostetilo dekli, ventile itd... prilikom obrade glave majstor je primetio da su vrhovi ventila skraceni svih 16 (strana koja ulazi u hidro podizac).Da li je neko naisao na slicnu stvar. Ja sam kupio standardne ventile, i oni su namontirani, sutra idu zavrsni radovi na montazi pa me zanima da lije to ok? Da znam pre paljenja motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 9, 2013 znaci menjaj majstora odma ako ne skrati te nove ventile nista nije uradio s|ebacete motor ponovo.... prilikom obrade sedista ventila uvek moraju da se krate ventili zbog cega su tebi prethodni I bili kraceni.......... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vuk74 0 Posted October 9, 2013 ok hvalaZvao majstora, kaze da je on skratio nove ventile na meru , ali su stari bili previse skraceni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 9, 2013 bolje je kad su malo kraci nego kad su malo duzi zato sto kad su kraci bolje zatvaraju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vuk74 0 Posted October 11, 2013 motor upaljen sve je ok! Quote Share this post Link to post Share on other sites