Jump to content
FAS Goran
Dejac

Black 500L 1.3 multijet

Recommended Posts

Pitaj ti njih u servisu, da li imaju novi EGR i insistiraj da ti ga zamene. Ocigledno je tu negde problem. Ako nemaju, trazi da ti kazu kada ce ga imati i trazi zamenski auto za vreme dok cekaju deo. I insistiraj da zamene deo pred tobom - slobodno reci da im ne verujes i da susti radnici iz servisa ispricali sta se sve desavalo. Ako mislis da te vozaju kao i do sada, ti nastavi da radis sve kako ti kazu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno su neverovatni. Ja bih svakako tražio da se što pre reši, a onda, nakon dve godine ukinuo totalno egr iz sistema da ne čadi i dalje kada vidiš da neki ni par hiljada ne isteraju kako treba..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros sam se jadva dovukao do posla..auto više ni ne prijavljuje grešku...već je navikao da mu nešto ne valja. Tek posle kad sam ga palio da vidim da li će nešto da prijavi je ponovo izbacio Check Engine.

 

Nisam stigao danas od posla da zovem CiaoFiat pa sam ostavio to za utorak. Preko vikenda ću se malo konsultovati sa prijateljem advokatom kako da nastupim u utorak pa ćemo od sledeće nedelje drugačije. Dok sam bio u servisu pored mene sede jedan čovek,isto dovezao 500L i nešto mu nisu namestili haubu kako treba kad su mu menjali motor. Ja pošto sam načuo pitam zašto su menjali...kaže čovek od početka mu je nešto zveckalo u motoru i posle 50-tak km mu je totalno izderan jedan cilindar motora...neko parče metala je bilo u cilindru i napravilo haos. Tražio je odma novo vozilo ali su ga ubedili da mu zemene samo motor i besplatno mu ugradili plin i da limu još neke patosnice i svašta što su mogli. Ja mu ispričam za moj problem i čovek kaže "izvini sad što ti ovo kažem ali čini mi se da si ti previše mekan prema njima" i u pravu je čovek. Ja stvarno imam razumevanja i tolerancije kao retko ko i kontam ja da sve to može da se desi,fabričke greške,ali sad ga već preteruju. Četiri puta idem u servis za 4 meseca koliko auto ima (prešao 4000km) i nikako da reše isti problem od početka zato što problem nije aktivan nego je u memoriji i oni ne znaju zašto je izbacio grešku...verovatno neki kontakt negde u instalaciji kako su mi zadnji put rekli.

 

Imam ja strpljenja ali sve ima svoju granicu. Čitao sam malo onaj garantni list i piše da moraju da daju uslužno vozilo ako popravka traje duže od 6 sati. Ako nemaju vozilo trenutno da daju u obavezi su da obezbede vozilo iz rent-a-car agencije. Ako se vozilo koristi u komercijalne svrhe (a moj fića je na firmu i koristi se izmeđuostalog i za potrebe firme) i ako uslužno vozilo koje nude nije adekvatno zamensko vozilo imaš pravo na naknadu od 150 eura po danu dok je vozilo na popravci. Meni ni jednom nisu da lizamensko koliko god puta zvao i tražio...jednostavno samo kažu NEMA. Al nisam tada znao za ovo pošto nisam pročitao komplet garantni list,a i mislio sam da je to jednom pa ajde...zamenuće se EGR i sve će biti u redu i sipaj i vozi dalje,neću propasti za 20 dana bez auta. Al mrzim kad me neko zajebava i ne zna kad je dosta.

 

Tako da u utorak advokat i pretnja. Neka daju zamesnko vozilo i neka drže auto kod njih dok ne skontaju šta je i ne odklone kvar i sve je u redu. A ako i posle toga budem opet morao da idem u servis zbog iste greške peti put onda ću definitivno da ih tužim, pa koliko traje i košta nek traje i košta...dok ne daju nov auto ili eventualno nov motor ili novce nazad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo sto to treba i njima da se kaze, uzmes garantni list, pa izvuces ono sto mozes da upotrebis u svoju korist, odstampas, pa im objasnis stavku po stavku i onda ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E da... sad se setih kako sam ja dobio auto za mesec dana, umesto za 7-10 kako su u pocetku obecavali... sva sreca vec zaboravih do sada...  Relativno brzo sam dobio broj sasije, ali od auta nista... zovite sledece nedelje, zovite u sredu, zovite u petak, zovite u ponedeljak... na kraju sam poludeo i trazio od dilera da mi kaze status i raspita se o tome zasto ih do sada nema, kada sam cuo da su drugi koji su posle mene rezervisali auto vec dobili... i saznao da su kola izabrana da se na njima detaljno ispita kvalitet, i da ne znaju kad ce mi biti isporucena. ???? 

 

Tek tada sam prvi put pozvao call centar i dobio informaciju od njih da su dileri na svoju ruku obecavali kratke rokove, a da Fiat stoji iza roka od 30 dana... lepo rekoh... ali i taj rok istice za 3 dana... hocete li mi onda isporuciti u tom roku? Dobio sam odgovor - da oni ipak nisu sigurni da moze da mi bude isporucen auto, jer je ostalo jos jako malo vremena do prvomajskih praznika, i da je za 3 dana skoro nemoguce da ga isporuce!! Kad sam im nakon toga rekao da cu ako ne dobijem kola morati da otkazem turisticki aranzman koji imam uplacen, i poslao im mail sa uslovima otkaza aranzmana 3 dana pre pocetka... te da su troskovi otkaza 100%...  te da ce neko morati da plati penale.

 

Posle toga su polomili iz call centra... zvali su me svaki dan po nekoliko puta - da me obavestavaju o statusima vozila: kada je izasao iz fabrike, kada ce krenuti za NS, da je natovaren na sleper, da je krenuo, da je stigao u NS... preuzeo sam ga tacno 31-og dana cekanja, 30. aprila...

 

Zakljucak... njima (kao i svim ostalim iskusnim u pravu) je bitan samo papir, ne vredi tu ni razumevanje, ni moljenje, ni precenje... neko crno na belo... to resava sve!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Čitao sam malo onaj garantni list i piše da moraju da daju uslužno vozilo ako popravka traje duže od 6 sati. Ako nemaju vozilo trenutno da daju u obavezi su da obezbede vozilo iz rent-a-car agencije. Ako se vozilo koristi u komercijalne svrhe (a moj fića je na firmu i koristi se izmeđuostalog i za potrebe firme) i ako uslužno vozilo koje nude nije adekvatno zamensko vozilo imaš pravo na naknadu od 150 eura po danu dok je vozilo na popravci. Meni ni jednom nisu da lizamensko koliko god puta zvao i tražio...jednostavno samo kažu NEMA. Al nisam tada znao za ovo pošto nisam pročitao komplet garantni list,a i mislio sam da je to jednom pa ajde...

Daj  to advokatu da procita i neka stavi na papir ako treba, trazi SVE sto ti pripada, dakle neka ti plate sto nemaju zamensko vozilo jer to nije tvoj problem!

Ata je lepo napisao svoje iskustvo i kako ga je resio.

Samo ostro i sa argumentima a imas ih koliko hoces!

 

Da ne offujem previse ali ovo je stvarno BRUKA I SRAMOTA!!!

Ne znam tacno do koga je sve to, da li do tzv. ovlastenog servisa ili iza svega toga po malo i stoji FAS. U svakom slucaju treba sa problemom upoznati FAS i centralu u Torinu jer ne verujem da si takav luksuz u vidu odnosa sa kupcima smeju priustiti na probirljivom Evropskom trzistu.

....Lepo je na sajmu pisalo na majicama hostesa ostalih brendova!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno pitanje, nije sramotno :blushing:, nesaoct me podsetio da napišem nešto u vezi 500l koji sam preuzeo u ponedeljak. Da li sam na pravom mestu, ako ne dajte dalja uputstva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovog puta je malo drugačije bilo,al videćemo kako će se završiti

 

U utorak smo zvali CiaoFiat i prvo na opciju 2 u reklamacije i žalbe objasnili šta se sve izdešavalo i pretili da ukoliko nam opet prime auto i samo izbrišu grešku iz kompjutera da ćemo ih tužiti. Jedan od članova foruma mi dao internacionalni costumer care mail pa sam složio jedan mail i na engleskom u kome sam objasnio celu istoriju problema i malčice i tu pretio tužbom. Odgovorili su vrlo brzo i napisali da će proslediti mail nadležnima. Brzo nam se javila i naša customer care služba i tražili su broj šasije kako bi mogli da provere o čemu se radi.

Posle toga smo zvali opet CiaoFiat pomoć na putu i auto je opet odšlepan u Stojanov. Pola sata od stizanja auta u servis se javio Stojanov i rekao da dodjem po zamensko vozilo i prvi put sam dobio nekog razdrndanog brendiranog Punta Van...al ajd....prvi put sam bar nešto dobio.

 

Danas mi je stigao mail od Fiat-a u kome kažu da su detaljno izvršili ispitivanja i diagnostiku i da su preduzete mere kojima je auto doveden u potpuno ispravno stanje. Odradili su neke test vožnje i kažu da je sada sve OK i da će mi javiti kada sutra da dodjem po vozilo.

 

Ovaj deo je sad malo sumljiv. Posle toga zvao Stojanov i kažu da su promenili solenoid na EGR ventilu. Promenili su solenoid da EGR-u koji su prvi put (bar tako su rekli) menjali ceo. Znači sada su promenili deo na delu koji je već jednom kompletno promenjen.

 

Uglavnom Fiat-u je žao što smo imali toliko problema sa novim autom i odlučili su da mi poklone prvi redovni servis posle godinu dana ili 20000 predjenih kilometara.

 

Sutra ću da preuzmem auto pa za 500-1000km ćemo da vidimo šta su uradili...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj odaj nam tajnu, koji je to internacionalni mail - kada sam pitao u Cao Fiat - rekli su mi ovaj naš...

Nadam se da mi neće ni trebati, što i tebi, ubuduće, želim

Tptk

Edited by Bimba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li si dobio u servisnoj knjizici, zapis o zamenjenim delovima?

Ili neki drugi dokument, u kome je napisano sta je menjano na servisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne pišu oni ništa u servisnoj knjižici,a od pre tri servisa sam počeo da tražim da mi daju kopiju onog njihovog prijemnog lista kad im predam auto,gde im ja kažem na šta se žalim i tražim kopiju onog izveštaja kad uzimam auto gde piše šta su uradili.

 

Inače morao sam da idem još jednom u servis. Posle zadnje intervencije mi nije radio tempomat pa sam opet išao u Stojanov. Kažu bio je softverski isključen pa su ga uključili preko diagnostike...e sad zašto se isključio nemaju pojma ... :)

Edited by Dejac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje da ne citam ovu tvoju temu, samo sebi dizem pritisak. Kakav si ti Budha covece. Divim ti se. o_O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...