Sign in to follow this  
Followers 0
debelizmaj

Fiat 500L - nosivost pregrade u gepeku?

Pozdrav,

Planiram da kupim 500L 1.3 i kao ronioca me brine kolika je izdrzivost one pregrade u gepeku. U dilemi sam da li da jurim karavan (clio 4 npr) ili da kupim 500L. Boce koje bih stavljao na tu pregradu bi imale preko 100 kila.

 

Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam zvanican podatak ni da li uopste postoji za nosivost pregrade u gepeku. Ono sto mogu da kazem da je poprilicno cvrsta(subjektivan osecaj) i da bih se usudio da stavim na nju dve gajbe od 20-30 kg svaka ali mislim da bi sve preko toga bio veliki teret.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U uputstvu pise: "Dimenzije platforme omogućavaju maksimalan kapacitet od 70 kg (u položaju 1): nemojte unositi predmete veće težine."

 

Mada moze se teret podeliti na dva dela, a deo staviti i ispod nje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala nejlepse na komentarima :) Bas ste mi pomogli

 

@ata

Pratim vase postove sa velikim zanimanjem, odlicni su.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je dosta teska oprema,mozes pregradu da izbacis skroz ili da je stavis u donji polozaj,tada je oslonjena sa sve 4 strane i manje su sanse da pukne. Ako mozes da podelis,najbolje ti je da polica stoji u gornjem polozaju,pa jedan deo ispod,a jedan na samu policu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kubura

Razmisljao sam o pregradi u srednjem polozaju iz jednostavnog razloga, da lakse nataknem boce na ledja :) mislim da je najpametnije da se stavi pregrada u najdublji polozaj.

Kalkulisem dizel ili benzin jos uvek i nadam se uskoro kupovini crnog 500l sa prvim paketom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nece ti ni ovo biti neki preteran problem,kad je u donjem polozaju imas ravan gepek,lako se ubacuje i izbacuje teret.. 
Najbolje idi do nekog salona pa probaj oba,vidi koji ti vise odgovara (ja vise volim dizel :D ). Srecno sa kupovinom  :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ debelizmaj

 

javi se pa da probamo u Beogradu,  a kad dodje lepo vreme onda idemo da ronimo :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zhorz

 

 

Dogovoreno :)

Moze vikend neki ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovaj ne, odo malo istocno od BGa  :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@debelizmaj

 

pa jel ti misliš da 500L voziš do same obale mora i da ideš sam na ronjenje pa da možeš da staviš bocu na leđa direktno iz kola ... mene nisu tako učili kada sam išao na kurs ronjenja  :harhar:


spremanje za ronjenje u čamcu uz pomoć drugara ... samo se šalim, ne zameri  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako sam ja vozio TA peć od ~100 kg, moćićeš i ti da voziš boce za ronjenje ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Deda Jung

Hvala vam na odgovoru, iskustva iz prve ruke znace.

 

@Madra

Zato mene i brine. Zaron sa obale jezera, drugar i ja, dva dvobocnika tj. 2x60 kila :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nosivost pregrade nije ni u sali 70 kg. Verujte mi. Pre neki dan mi je ker skocio na nju (labrador, zenka, 30 kg)i savila se toliko da sam mislio da ce da pukne. A prilikom kupovine svakako savetujem dizel (ja sam kupio benzin-veliki je potrosac i poprilicno trom)....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno su mislili na staticko opterecenje, ravnomerno rasporedjeno. Mislim da sam natovario i vise od 70 kg kada sam isao na more. Kada neko skoci na njega daleko je vece opterecenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nosivost pregrade nije ni u sali 70 kg. Verujte mi. Pre neki dan mi je ker skocio na nju (labrador, zenka, 30 kg)i savila se toliko da sam mislio da ce da pukne. A prilikom kupovine svakako savetujem dizel (ja sam kupio benzin-veliki je potrosac i poprilicno trom)....

Kupio si i dizel? Kako znas da je manji potrosac i da nije trom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je kolega kupio crni benzinac 1,4 sa ugradnjom gasa kod ovlascenog servisera. Po predstavljanjima, mada imamo samo jednog 1,6 mjtd 500L definitivno najbolje ide ta verzija motora i prednost u odnosu na 1.3 mjet mu je nesto niza potrosnja pri vecim brzinama i vise konja tako da predpostavljam da bolje vuce. 1.4 benzinac je definitivno najtromiji. Idi pogledaj teme o predstavljanjima da ne idemo u off ovde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totalno odosmo u off:

Pa dajte malo gasa + niza brzina pa nece biti trom. Ne bojte se, ta mala i povremena akcija nece toliko uticati na potrosnju (ako Vam je do nje stalo) a imacete auto koji se lepo odaziva i odlicno reaguje

Ficka treba znati voziti - ali ne bih da pametujem!

Meni je potrosnja sa predjenih 9600 km oko 5.9l/100km (uz prosecnu brzinu 42km/h)

Ovo nije off:

Polica mi je ladno nosila 3 mala kofera + popunjeno gde god ima mesta u gornjem polozaju

Tptk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to kazem 5.9l je velika potrosnja??? Ima 100konja i trom je?? Ubaci u manju brzinu i menjaj ma 5000rpm, a ako imas ugradjen gas izvadi ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi besmisleno je porediti potrošnju. Svako vozi u različitim uslovima. Meni 1.6 mjet troši oko 8 u beogradskm gužvama, a nekome 1.4 troši 6. Neće biti da ja baš toliko ne znam da vozim, već da su uslovi vožnje neuporedivi.

 

On topic  Najteže stvari stavljajte na dno, na rezervni točak, a policu podignite u gornji položaj i na nju stavljajte lakše stvari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0