Deda Jung 5 Posted October 5, 2013 (edited) Haha, evo dosuo sam malo benzina. ;-)Nego jel primetio neko da FAS nas poziva u servis na 20000 km ili godinu dana, a sam auto servisne intervale meri na 30000 km:U čemu je štos? Edited October 5, 2013 by neshaoct split Topic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted October 5, 2013 Svi proizvođači u srbiji skraćuju servisne intervale koji inače važe u "normalnim" zemljama ali trebalo je to da podese i u kompjuteru ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted October 5, 2013 Na odredjenim trzistima se skracuju servisni intervali, sto zbog losijeg goriva, sto zbog klimatskih uslova itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubura 0 Posted October 5, 2013 (edited) Servisni inetrval se odredjuje isto za sva trzista i svima je oko 30h,negde 29999,negde 30123 itd,nasumicno oko 30. Za nase trziste je bolje sto su skratili Edited October 5, 2013 by kubura Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted October 5, 2013 Da ne bude zabune, mislio sam na preporuku FAS-a, ne onoga što piše na boardu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted October 5, 2013 Ja cak razmisljam i tih 20K da skratim na 10 ili 15K, pogotovo prvi servis. Na astri je interval bio 30K, radio sam ga na 10K u svojoj reziji za 3×manje para nego u Komnenovicu i to sa originalnim delovima. Radio sam tako jer sam odmah u startu batalio garanciju ugradnjom gasa za oko 700 eur vs tadasnjih 1200 eur da bih zadrzao garanciju ugradnjom kod Komnenovica. Sa ficom za sada nemam herca to da uradim a i razlika u ceni ugradnje je minimalna, tj skoro nikakva jedino sto se mozda u privatnoj reziji dobija bolji uredjaj za gas. Mislim da sam pogresio sto u startu nisam ugradio gas jer je i to moglo na kredu ali nisam zeleo nerazradjen auto da vozim odmah na gas i nije mi odgovaralo da ga servisiram u auto kuci gde sam ga kupio. A Deda Jungu cestitke za kupovinu Lounge-a! Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted October 5, 2013 Meni je interval 35000 km po bordu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesha79 1 Posted October 7, 2013 nece on meni preko 10.000 km bez servisa, pa mogu da pisu sta god hoce. Puntica sam servisirao na 5.000 ( preporuka 20000km ), prodao ga sa 150.000 km, covek me odusevljen zvao kako je ocuvan i utegnut.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 7, 2013 u zemlji srbiji servisni interval za sva vozila je 10000 plafon ako uspeju da predju toliku kilometrazu bez kvarova... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted October 7, 2013 sa nasim uljima i dizelom preko 10000 je ludost Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted October 7, 2013 Ulje je isto kao I svugde u svetu - selenija, a dizel... ?? Uvek punim na NIS-u, kazu da im je sad bolje gorivo... a nedavno kad sam punio nije bio nijedan drugi pistolj sa sirokom cevi, osim onog zakljucanog... pitam zasto, moze li sa njega? Kaze moze, tek smo ga zakljucali. Pa zasto?Kaze ostalo nam je malo pri dnu, pa da ne povuce talog. Pa dal smem da punim, da ne povucem ja? Kaze - nema veze, jos je bezbedno, cim se spusti ispod par hiljada litara mi ga zatvorimo... nedavno je I ciscen taj rezervoar, al takvo nam je pravilo. Meni ovakav stav uliva poverenje!Jesino sto sam siguran da nasi rezimi voznje nisu kao na zapadu. Kod nas sigurno ima vise gradske, a manje voznji po autoban-u. U kombinaciji sa hladnim motorom to sigurno skracuje interval menjanja ulja. Ja cu je menjati na 10.000 max. Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted October 7, 2013 Što se tiče NIS-ovog dizela budite sigurni da je mnooogo boljeg kvaliteta nego ranije. Sve je to nova tehnologija proizvodnje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted October 7, 2013 U suštini, svi se slažu da treba na malecki servis pre tih 20.000? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sesirdzija 0 Posted October 7, 2013 Kod mene ce sigurno biti jednom godisnje jer imam jos jedan auto pa ce 500 l prelaziti malo. E sad je pitanje dal menjati sve filtere i td? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubura 0 Posted October 7, 2013 (edited) Ulje,filter ulja,filter vazduha,a na svakom drugom servisu jos i filteri klime i goriva. Mislim da je to korektno?Sto se NIS goriva tice,takodje pozitivna iskustva sa dizelom,ako jos mozete da birate pumpe koje su skorije napravljene to je prava stvar. Edited October 7, 2013 by kubura Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted October 7, 2013 Ja bih filter klime menjao na svakom servisu. Ti filteri se isprljaju jako brzo u gradskoj vožnji, a filtriraju vazduh koji dišemo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 7, 2013 Ulje je isto kao I svugde u svetu - selenija, a dizel... ?? Uvek punim na NIS-u, kazu da im je sad bolje gorivo... a nedavno kad sam punio nije bio nijedan drugi pistolj sa sirokom cevi, osim onog zakljucanog... pitam zasto, moze li sa njega? Kaze moze, tek smo ga zakljucali. Pa zasto?Kaze ostalo nam je malo pri dnu, pa da ne povuce talog. Pa dal smem da punim, da ne povucem ja? Kaze - nema veze, jos je bezbedno, cim se spusti ispod par hiljada litara mi ga zatvorimo... nedavno je I ciscen taj rezervoar, al takvo nam je pravilo. Meni ovakav stav uliva poverenje!Jesino sto sam siguran da nasi rezimi voznje nisu kao na zapadu. Kod nas sigurno ima vise gradske, a manje voznji po autoban-u. U kombinaciji sa hladnim motorom to sigurno skracuje interval menjanja ulja. Ja cu je menjati na 10.000 max. ata u zabludi si odmak da ti kazem mi smo jedinstvena zemlja shodno tome sve imamo jedinstveno tako da je srpska selenija malo bolje obojen vital... ili u najboljem slucaju sunce... u stvari svi mi vozimo nizi standard ulja od nekadasnjeg galaxa za vreme sankcija... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubura 0 Posted October 7, 2013 (edited) Pavao i to si u pravu... A i gorivo nam nije cisto kao evropsko,najbolje onda komplet filtere ko je u mogucnosti.. Edited October 7, 2013 by kubura Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 7, 2013 Da, filter klime bi trebalo svake godine. Pogledajte posle godinu dana na šta liči, a mi to svi udišemo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted October 7, 2013 Bolje nemojte da gledate na šta liči, prestaćete da dišete dok vozite. Ma svi filteri i ulje. Ako mi se ne razredi ulje zbog glupog DPF ja ću čekati godinu dana pa koliko navučem, al sumnjam da će biti preko 15.000 km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sesirdzija 0 Posted October 7, 2013 (edited) Ja na drugom auto, nije Fiat pa necu da reklamiram druge sve menjam na 10k, a filter klime pred leto zbog polena i prasine. Tako nesto ja tripujem da mi bude cist vazduh leti tad i vise putujem Edited October 7, 2013 by Sesirdzija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 7, 2013 pa menjajte kad se ne tusirate kad ulazite u auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted October 7, 2013 meni su koliko sa secam u auto kuci rekli na 15 000, ili godinu dana. ima li tu neke razlike izmedju AK Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted October 7, 2013 Mogu oni da ti kažu i da dnevno menjaš ulje, al' je merodavno jedino ono što imaš na papiru, a to je godinu dana ili 20.000 km, šta pre dođe. Čak mislim da su kod nas skratili interval i da je na zapadu za moj motor dve godine ili 35.000 km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted October 7, 2013 a gde nam je taj papir Quote Share this post Link to post Share on other sites