Jump to content
FAS Goran
neshaoct

VW radi na nasledniku VR6 motora / W12 TSI motor / VW TSI motori

Recommended Posts

vw%20golf%20gg.jpg
 
Nemački Volkswagen ubrzano radi na nasledniku VR6 motora. Rad na razvoju vrhunske benzinske jedinice sa direktnim ubrizgavanjem goriva nadgleda Fritz Eichler, VW-ov novi šef odeljenja za razvoj motora. Pre prelaska u Volkswagen, Eichler je radio u AMG-u gde je bio zaslužan za efikasnost njegovih najnovijih agregata. Dok su prethodne VR6 jedinice bile atmosferske, nova bi mogla da bude bi-turbo. Volkswagen je novi motor najavio još u maju ove godine na Worthersee-ju gde je izložio Design Vision GTI koncept sa 3.0 litarskom bi-turbo V6-icom koja je razvijala 503KS i 560 Nm obrtnog momenta između 4000 i 6000 o/min. Ipak, očekuje se da će serijska verzija biti manje tjunirana i imati manju snagu – između 340 i 450KS.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen predstavio novi 6.0 litarski W12 TSI motor

 

vw%20w%201.jpg

 
Volkswagen je ovogodišnji Vienna Motor Symposium u glavnom gradu Austrije iskoristio da prikaže i novi twin-turbo 6.0 W12 TSI motor. Kako stvari sada stoje, novi motor bi mogao da debituje u Bentley SUV modelu Bentayga.
 

vw%20w%2011.jpg

 

Volkswagen najavljuje da će ovaj W12 biti ''najekonomičniji 12-cilindrični agregat u segmentu luksuznih vozila'', a između ostalog ima start/stop sistem i sistem deaktivacije cilindara. Motor raspolaže sa 447 kW/608KS i 900 Nm obrtnog momenta, što će biti dovoljno da neimenovani model od 0-100 km/h ubrza za manje od 4 sekunde i da postigne 300 km/h.
 
preuzeto sa - Auto Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagenov novi 6.0 litarski W12 TSI motor debituje u Bentley Bentaygi

 

vw%20w%201.jpg

 
Volkswagen je ovogodišnji Vienna Motor Symposium u glavnom gradu Austrije iskoristio da prikaže i novi twin-turbo 6.0 litarski W12 TSI motor, za koji je sada saopšteno da će se ugrađivati u više luksuznih modela Volkswagen Groupe. Kako stvari sada stoje, novi motor će debitovati u Bentley SUV modelu Bentayga, dok će se kasnije pojaviti i u novoj generaciji Audija A8, Bentley Continentala i Flying Spura... Takođe, W12 agregat bi za dve do tri godine mogao da se nađe i pod haubom američke verzije druge generacije Audija Q7. Volkswagen najavljuje da će ovaj W12 biti ''najekonomičniji 12-cilindrični agregat u segmentu luksuznih vozila'', a između ostalog ima start/stop sistem i sistem deaktivacije cilindara. Motor respolaže sa 447 kW/608KS i 900 Nm obrtnog momenta, a kako se kaže u kratkoj vesti, novi Audi A8 će sa novim W12 motorom imati potrošnju goriva od oko 11 litara na 100 km, što je za skoro 30% ekonomičnije u odnosu na odlazeći 6.3 litarski W12.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen predstavio novi 1.5 TSI benzinski motor

 

vw%201.5L%2011.jpg

 

Nemački proizvođač je objavio konkretnije informacije o novoj generaciji svog benzinskog 1.5 litarskog TSI pogonskog sklopa. Reč je o motoru pod oznakom EA211 TSI evo koji će prvo biti dostupan u verzijama sa 130 i 150KS. Među mnogim detaljima ističe se turbo punjač promenjive geometrije koji je inače prisutan kod skupljih modela. Dalje, novi 1.5 TSI navodno nudi najmanje 10% manju potrošnju u odnosu na 1.4 TSI snage 125KS koga će zameniti, a vozači će razliku moći da primete u svim režimima vožnje. Takođe, ovaj novi 4-cilindrični motor će razvijati svoj najveći obrtni moment pri niskom broju obrtaja, odnosno u verziji sa 130KS maksimalni obrtni moment od 200 Nm će biti dostupan već pri 1300 o/min. Podaci o obrtnom momentu snažnije verzije još uvek nisu poznati. Odnos kompresije sada iznosi visokih 12.5 : 1. Košuljice cilindara kod motora sa 150KS su oslojene korišćenjem APS metode (Atmospheric Plasma Spray) čime se smanjuje trenje na klipnim prstenovima i poboljšava odvođenje toplote.

 

vw%201.5L.jpg

 

Izduvna grana je i dalje integrisana u glavi motora, a unapređen je i sistem deaktivacije cilindara koji će biti dostupan u svim verzijama. Ovo je prva primena Volkswagenovog sistema direktnog ubrizgavanja četvrte generacije, s pritiskom ubrizgavanja od 350 bara. Viši pritisak, navode u VW-u, obezbeđuje osetno smanjenje čestica u izduvu. Očekuje se da će se novi EA211 evo prvo ugrađivati u modele VW Golf, Škoda Octavia, Seat Leon i Audi A3 u kojima će zameniti postojeću ponudu 1.4 litarskog TSI motora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Mađarskoj počela proizvodnja 3-cilindraša 1.0 TSI sa 86, 95 i 116KS

 

vw djer.jpg

 

Najvažnijom ''baby-jedinicom'' proizvodnja motora u mađarskoj mega-fabrici povećana na 2.000.000 godišnje. Jedan od najvažnijih motora u novom talasu 'downsizing' motora, 3-cilindarskih turbo benzinaca s direktnim ubrizgavanjem je Volkswagenov 1.0 TSI, a proizvodi se u verzijama sa 86, 95 i 116KS. Kompaktni agregat, mase samo 92 KS, koji zovu i ''baby-unit'', počeo je da se visokoserijski proizvodi u mađarskom pogonu u Đeru, gde se već proizvode 4-cilindraši 1.2 TSI, 1.4 TSI i novi 1.5 TSI s isključivanjem cilindara kao i serija rednih 5-cilindraša, V6, V8 i V10. U najsavremenijem pogonu 6.000 zaposlenih proizvodi dva miliona motora godišnje, koji se isporučuju u 32 fabrike koncerna Volkswagen širom sveta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Đeru već proizvedeno 250.000 trocilindraša 1.0 TSI

 

gyor.jpg

 

Najvažnijom 'turbo benzinskom ''baby-jedinicom'' proizvodnja motora u mađarskoj mega-fabrici je povećana na 2.000.000 godišnje, koji postaju i ''blagi'' hibridi Jedan od najvažnijih motora u novom talasu ''downsizing'' motora, 3-cilindarskih turbo benzinaca sa direktnim ubrizgavanjem jeste Volkswagenov 1.0 TSI, a proizvodi se u verzijama sa 86, 95 i 116KS. Kompaktna mašina, mase samo 92 KS, kojeg zovu i ''baby-unit'', počeo je da se visokoserijski proizvodi u mađarskom pogonu u Đeru, gde se već proizvode 4-cilindraši 1.2 TSI, 1.4 TSI i novi 1.5 TSI sa isključivanjem cilindara kao i serija rednih 5-cilindraša, V6, V8 i V10. Svi turbo benzinski motori oznake TSI (Turbo Stratified Injection - sa turbo punjačem i slojevitim ubrizgavanjem, što je ključna karakteristika direktnog ubrizgavanja). U najsavremenijem pogonu 6.000 zaposlenih proizvodi dva miliona motora godišnje, koji se isporučuju u 32 fabrike koncerna Volkswagen širom sveta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT paket za pojačanje 1.5 TSI motora

 

210478-abt audi a3.jpg

 

ABT Sportsline u svojoj ponudi ima i novi paket za pojačanje 1.5 TSI benzinskog motora iz VW Grupe. Ovaj motor se ugrađuje u brojne modele VW Grupe, i standardno ima 150KS i 250 Nm obrtnog momenta. Uz novu ABT Sportsline ECU jedinicu sada raspolaže sa 190KS i 290 Nm obrtnog momenta što će vlasnika koštati 999 evra (trenutna cena sa popustom u Nemačkoj).

Ovaj ABT paket je dostupan za sledeće modele sa 1.5 TSI motorom: Škoda Scala, Karoq, Kodiaq, Octavia i Superb, Seat Ateca, Arona, Ibiza, Leon i Tarraco, Audi A1, A3, Q2, Q3 i Q3 Sportback, Volkswagen Arteon, Golf, Passat, Polo, T-Cross, T-Roc, Tiguan i Touran.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...