Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Bugatti priprema novi superauto / Bugatti W16 Mistral

Recommended Posts

bugatti%20veyron%203.jpg
 
Pre nekoliko nedelja iz Bugattija su objavili gašenje projekta Galibier. Nemaju, kažu, dovoljno love i za Galibiera i Veyronova naslednika. Postoji tek jedan problem, u Bugattiju ne rade na Veyronovu nasledniku već na, ako možemo tako napisati, njegovoj zameni. Čelnici Bugattija su najavili da će sledeći model biti superauto kao i Veyron, ali i da neće sa novim automobilom rušiti brzinski rekord Veyrona.
- Poglavlje sa Veyronom smo zatvorili jer ga niko ne može naslediti – rekao je Wolfgang Schreiber, predsednik Bugattija. Iz ekonomskog ugla je prilično jasno da poglavlje sa Veyronom treba zatvoriti jer je firma na njemu izgubila milione evra. Ipak, to su napravili svesno jer su sa Veyronom, najbržim automobilom u istoriji, zadržali imidž vrhunskih konstruktora sportskih automobila. Još ostaje pitanje gde će Bugatti pozicionirati novi model na tržištu. Volkswagen koncern već ima superautomobile u svojoj ponudi i biće zanimljivo videti šta će novi Bugatti ponuditi.
 
 
 
Edited by neshaoct
update naslova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti za Ženevu priprema one-off model s cenom od 16 miliona evra!?

 

bugatti geneve.jpg

 

Internetom je počela da kruži vest da Bugatti namerava da na predstojećem ženevskom auto salonu predstavi tzv. one-off, odnosno model koji će biti proizveden u samo jednom primerku. Ipak, ono što je još zanimljivije, jeste informacija će taj automobil imati cenu od neverovatnih 16 miliona evra. Time bi ovaj model postao najskuplji nov automobil u istoriji. Pretpostavlja se da je trenutni rekorder, takođe one-off, Rolls-Royce Sweptail iz 2017. koji je navodno koštao oko 11.5 miliona evra. Kažemo da se pretpostavlja jer do sada ni proizvođač ni kupac nisu potvrdili tu cenu.

Što se ženevskog Bugattija tiče, ne morate do svog bankara po novac jer ovo vozilo navodno već ima vlasnika. Tačnije, izvori javljaju da je vlasnik bivši predsednik Grupe Volkswagen Ferdinand Piëch. Konkretnijih informacija o samom automobilu nema, ali možemo da pretpostavimo da se bazira na Chironu. Šta u odnosu na Chirona podiže cenu otprilike 5 do 6 puta za sada nije poznato. Poređenja radi, čak je i model Divo, koji će biti proizveden u samo 20 primeraka, tri puta jeftiniji, odnosno za njega je potrebno izdvojiti oko 5 miliona evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti spreman za uvođenje novog modela

 

bugatti cuv.jpg

 

Stephan Winkelmann, predsednik uprave Bugattija, najavio je da će u sledeće dve godine predstaviti koncept novog modela. Ipak, ni sami još nisu sigurni kojim smerom će krenuti. Svi tržišni pokazatelji idu u smeru uvođenja SUV-a, a svi tradicionalni u smeru uvođenja limuzine. Za sada je SUV ipak u drugom planu. Što će sigurno pozdraviti i fanovi i predstavnici medija. Još početkom prošle godine se pompozno najavljivalo da će Bugatti na tržište izbaciti SUV, koji će se bazirati na dobro poznatoj platformi Volkswagen Grupe, a da će pritom biti brži nego Lamborghini Urus i istovremeno luksuzniji nego Bentley Bentayga. Spekulisalo se da će za pogon koristiti 8.0 litarski W16 motor sa četiri turbo punjača, kakav u modelu Chiron razvija 1500KS, ali u verziji prigušenoj na 1.200KS.

 

bugatti royale.jpg

 

Stephan Winkelmann je ipak nagovestio da će 2021. godine biti predstavljena spektakularna aristokratska limuzinska krstarica - Bugatti Royale, koja će sa prodajom krenuti 2023. godine i koja bi trebalo da ima električni pogonski sklop sa najmanje 900KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugi Bugattijev model možda na struju

 

bugatti cuv.jpg

 

Prvi čovek Bugattija otkrio je da će novi model u gami tog brenda imati sportske performanse, ali će za razliku od Chirona moći da se koristi kao ''auto za svaki dan''. Šef Bugattija, Štefan Vinkelman, kazao je za ''Motor1'' da je reč o modelu sportskog izgleda koji neće ličiti ni na jedan automobil koji se danas proizvodi. Vinkelman je rekao da je kompanija sada u prilici da pravi više od jednog modela, za razliku od prethodnih desetak i više godina kada je proizvodila najpre samo Veyron, a zatim i njegovog naslednika, aktuelni Chiron. Prvi čovek Bugattija kazao je da će novi model biti ''veoma brz'', ali, za razliku od Chirona, ''biće to auto koji može da se koristi kao svakdonevno prevozno sredstvo''. On je takođe nagovestio da bi drugi model u ponudi ovog proizvođača možda mogao da ima električni pogon. Vinkelman nije precizirao kada bi novi Bugatti mogao da se pojavi na tržištu, ali se očekuje da to bude u sledećoj dekadi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Bugatti inspirisan legendarnim EB110 SS već sledećeg meseca

 

5d3aa36b1d63e_187567-bugattieb1.jpg.8b9e1ac9e440a5ac3edd60dbf0c6a5ef.jpg

 

Na internetu su se pojavile nove informacije o Bugatti modelu koji će navodno biti predstavljen na “Nedelji automobila” u Montereju, sledećeg meseca. Pre nekoliko nedelja, na internetu su se pojavile glasine o novom Bugatti modelu koji će biti lansiran u avgustu. Naime, Tim Bravo, šef komunikacija francuskog proizvođača, potvrdio je da će jedan Bugatti premijerno biti predstavljen na “Nedelji automobila” u Montereju. Međutim, on nije otkrio dodatne informacije, piše portal Vrele Gume. Sada su se pojavile informacije da će taj novi Bugatti biti inspirisan legendarnim EB 110 SS modelom. Taj model je na tržište stigao početkom devedesetih godina prošlog veka. Međutim, ovo nisu zvanične informacije, te je moguće da dođe i do nekih promena. Ipak, ne bismo bili iznenađeni ako se ispostavi da su glasine tačne.

 

Navodi se da će proizvođač iz Molshajma konstruisati svega 10 primeraka hiper automobila koji je inspirisan modelom EB 110 SS. Takođe, svaki primerak će se prodavati po ceni od 8 miliona evra. To znači da će ovaj model biti za 3 miliona evra skuplji od Bugatti Divo. Taj model je predstavljen prošle godine na istom događaju. Da podsetimo i da je ranije ove godine predstavljen model po imenu Bugatti La Voiture Noire čija je cena 18 miliona evra. U svakom slučaju, šta god da nam francuski proizvođač sprema, znamo da je bazirano na modelu Chiron. To znači da će i taj model imati quad-tubo W16 agregat zapremine osam litara sa najmanje 1.478 KS. Verujemo da će modifikacije biti ograničene na spoljašnji dizajn i možda enterijer.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti najavio misteriozni hiperautomobil

 

bugatti 2020.jpg

 

Bugatti je na Instagramu objavio najavnu sliku novog hiperautomobila, ali bez konkretnih detalja o njemu. Zato se postavlja pitanje da li je ovde reč o još jednom novitteu na bazi Chirona, ili o nečemu potpuno novom. Takođe, moguće je da je u pitanju i neki jedinstveni primerak. Ako je baza Chiron (kao što je to bio slučaj sa modelom Centodieci koji je promovisan prošle godine), automobil će pokretati 8.0 W16 motor sa 1.500KS i 1.600 Nm obrtnog momenta, ali više informacija tek sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti tajni koncepti - W16 Coupe Rembrandt, Atlantic Coupe i Barchetta

 

Bugatti W16 01.jpg

 

Tokom godina Bugatti je razvio više tajnih koncept vozila koji nisu matrijalizovani i nisu predstavljeni javnosti sve do sada.

 

 

GT model sa napred smeštenim motorom, i to 8.0 litarskim W16 agregatom iz Chirona.

 

 

Atlantic Coupe je zamišljen kao moderna interpretacija Type 57 Atlantica iz tridesetih godina prošlog veka.

 

 

Za izgled se još 2008. pobrinuo Achim Anscheidt, a kao baza bi poslužio Veyron Grand Sport Vitesse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Bugatti hiperautomobil sa SUS motorom?

 

bugatti divo 1.jpg

 

Još u avgustu 2021. na Monterey Car Week-u Mate Rimac je pričao o planovima za novi hiperautomobil. Tada nije ulazio u detalje, samo je rekao da je potpuno novi model u razvoju i da bi mogao da stigne 2024. Kako prenosi Motor1, sada je ovaj izvršni direktor novoosnovane kompanije Bugatti Rimac otkrio više stvari o novom modelu. 33-godišnji hrvatski preduzetnik je obećao da još uvek postoji budućnost za stari motor sa unutrašnjim sagorevanjem. On obećava da ćemo biti ''začuđeni'' novim hiperautomobilom, koji će imati do sada neviđene karakteristike na serijskom automobilu.

 

''Zalažem se i za motor sa unutrašnjim sagorevanjem.'' Jedno pitanje proizilazi iz ove izjave - da li će Chironov naslednik zadržati moćni W16 motor? Ako Lamborghini može da održi V12 u životu za Aventadorovog naslednika, ostaje nam samo da se nadamo da će u Bugattiju učiniti sve da 8.0 motor zadovolji sve strože propise o emisiji izduvnih gasova. Naravno, zadržavanje SUS motora ne znači da će sledeći Bugatti izbeći elektrifikaciju. Masivni W16 motor u centru hibridne postavke bi stvorio ludo moćan (i težak) automobil uzimajući u obzir da Super Sport 300+ već ima ogromnih 1.577KS. Na osnovu prethodnih izjava, Mate Rimac je otvorenog uma o Bugatijevoj budućnosti. Prošle godine je rekao da bi ''mogao da uradi nešto ludo'' ili ''nešto potpuno ludo o čemu niko ne razmišlja''. Razmatra se kupe sa dugom haubom ili čak SUV, dok je čisto električni automobil koji koristi Neverinu tehnolgiju verovatno pitanje kada, a ne da li. Međutim, Bugatti Rimac je obećao da će uložiti mnogo truda u potencijalni EV umesto da jednostavno promeni ime Nevere.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti najavio novi model

 

bugatti 19.jpg

 

Bugatti će 19. avgusta na Nedelji automobila u Montereju predstaviti novi model. Iako to nije zvanično potvrđeno, očekuje se da će to u stvari biti nova varijanta Chirona.

Proizvođač nije objavio nikakve detalje o performansama, ali se očekuje 8.0 W16 motor sa četvorostrukim turbo punjačem od 1.587KS iz Bugatti Chirona Super Sport 300+. Osim toga, ovaj još neimenovani novi Bugatti će i po ceni biti sličan Chironu Super Sport 300+, što znači da će koštati oko 3.5 miliona evra. U planu je naravno ograničena serija, da bi se zadržala ekskluzivnost na visokom nivou.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti W16 Mistral

 

Bugatti Mistral 08.jpg

 

Od kada je Veyron predstavljen 2005. godine, W16 motor je bio srce svakog Bugattija. Putnički automobil koji privodi kraju W16 eru je uvek bio predodređen da bude poseban: ekskluzivan, elegantan i moćan. Mora da bude najbolji te vrste. Ovo je W16 Mistral: vrhunski roadster.

 

Bugatti Mistral 07.jpg

 

Mate Rimac, izvršni direktor Bugatti Rimca, navodi: ''Za konačno pojavljivanje Bugattijevog legendarnog W16 motora, znali smo da moramo da napravimo roadster. Više od 40% svih Bugatti vozila ikada napravljenih je bilo sa otvorenim krovom, uspostavljajući dugu liniju ikona performansi koje su - do danas - poštovane širom sveta. U Chiron eri, do danas nije bilo roadstera, tako da predstavljanje Bugattija W16 Mistral nastavlja ovo nasleđe, vođeno ogromnom potražnjom naših klijenata da iskuse moćne performanse našeg legendarnog motora. W16 Mistral otvara sledeće poglavlje u priči o Bugatti roadsteru, inspirisanom legendom dužom od jednog veka.''

 

Bugatti Mistral 06.jpg

 

Za automobil koji je toliko evokativan i važan kao što je ovaj, velika pažnja je posvećena nazivu koju treba da nosi. Daleko više od jednostavnog razvoja Chirona, roadsteru je bilo potrebno ime povezano sa slobodom, elegancijom i brzinom. Inspiracija je došla iz maestrala, snažnog vetra koji duva iz doline reke Rone, kroz gradove na Azurnoj obali u južnoj Francuskoj i na Mediteran. A sa motorom tako važnim za karakter ovog roadstera, on stoji rame uz rame sa ovim moćnim vetrom: W16 Mistral.

 

Bugatti Mistral 05.jpg

 

Napravljen oko definitivne inkarnacije motora W16 od 1.600 KS, W16 Mistral nudi performanse različite od bilo kog automobila sa otvorenim krovom koji je do sada ponuđen. Achim Anscheidt, direktor dizajna Bugattija, ističe: ''Znamo da će W16 Mistral uvek imati značaj u priči o Bugattiju, označavajući poslednji put da je možda majbolji automobilski pogon korišćen u drumskom serijskom automobilu. Mi, kao dizajnerski tim, osetili smo ogroman pritisak da isporučimo stil koji bi odmah preneo ovaj značajan trenutak, crpeći inspiraciju iz nekih od najlepših roadstera u istoriji Bugattija.''

 

Bugatti Mistral 04.jpg

 

Njihova muza bi bio Bugatti Type 57 Roadster Grand Raid iz 1934. godine, sportski roadster koji predstavlja vrhunac elegantnog dizajna. Završen u dvobojnoj crno-žutoj boji, pruža savršenu inspiraciju za ovaj prelomni trenutak u priči o Bugattiju. Bugatti W16 Mistral debituje u bojama inspirisanim Bugatti Type 57 Roadster Grand Raid; topla crna sa primesama braon boje i suptilnim žutim akcentima. Ne samo da je to omaž kultnoj karoseriji, već i Ettoreu Bugatiju, koji je izabrao crno-žutu kombinaciju za mnoge od svojih ličnih automobila, uključujući i svoj Type 41 Royale. Za entuzijaste brenda, to je bezvremensko vizuelno uparivanje.

 

Bugatti Mistral 03.jpg Bugatti Mistral 02.jpg

 

W16 Mistral hvata suštinu Grand Raidovog vetrobranskog stakla u obliku slova V i razvija ga u moderno umetničko delo. Zakrivljeno vetrobransko staklo koje se naizgled obavija oko A-stubova, neprimetno se stapa sa bočnim prozorima i stvara efekat ''vizira'' koji nagoveštava nivoe performansi u motosportu koje nudi W16 Mistral. Samo vetrobransko staklo je čudo inženjeringa, dovoljno zakrivljeno da stvori zaobljeni dizajn vizira, bez izobličenja vida vozača. Gornja linija vetrobrana i bočnih prozora namerno teče oko bočnih usisnika vazduha. Ova linija karaktera zatim teče nazad ispod bočnog stakla. Anscheidt nastavlja: ''Da bismo odrazili novi karakter modela W16 Mistral, takođe smo potpuno izmislili njegov prednji izgled, u skladu sa vertikalnim rasporedom naših jedinstvenih ili malobrojnih modela kao što su Divo i La Voiture Noire. Odmah je prožet osećajem ekskluzivnosti; vertikalno naslagani farovi su potpuno prilagođeni, a poznata maska u obliku potkovice je ponovo zamišljena da bude mnogo trodimenzionalnija; i dublja i šira.''

 

Dizajniranje automobila kao što je W16 Mistral zahteva pažljivo praktikovanje Bugattijeve dizajnerske mantre ''Forma prati performanse'', pri čemu je svaka komponenta napisana ne samo da postavi nove standarde za lepotu, već i da igra ulogu u postizanju potpuno novih nivoa performansi. Frank Heyl, zamenik direktora dizajna u Bugattiju, rekao je: ''Sami farovi su zamršenog oblika, uključujući potpis sa četiri svetla koji suptilno ukazuje na W16 Mistral pogon na sva četiri točka i četiri turbo punjača. Ali njihova trodimenzionalna površina takođe funkcioniše kao aerodinamička pomoć koja usmerava vazduh kroz svetlo i izlazi kroz lukove točkova radi poboljšanja aerodinamičkog otpora.'' Ali naglasci funkcionalnog dizajna se tu ne završavaju. Novi indukcioni vazdušni otvori iza naslona za glavu su razvijeni od samog početka sa strogim testovima prevrtanja na umu, tako da je svaki napravljen od strukture od ugljeničnih vlakana koja može da izdrži celu težinu automobila u slučaju prevrtanja. Ovaj novi raspored usisnika takođe obogaćuje vozačevo W16 iskustvo, naglašavajući orkestar između niskog, moćnog, tutnjavog zvuka. To je nenadmašna slušna senzacija u svetu automobila.

 

Da bi razvio neuporedive nivoe elegancije i uzbuđenja, Bugatti W16 Mistral poseduje najnovije inženjerske inovacije. Bugattijevi napredni kompozitni materijali su upareni sa najsavremenijim 3D štampanim titanijumskim i aluminijumkim elementima kako bi se osigurali upečatljiv dizajn, vrhunske performanse i robusna pouzdanost. Detaljna analiza dinamičke krutosti W16 Mistrala je omogućila inženjerima da razviju lagana rešenja koja bi obezbedila optimalno rukovanje i performanse u najekstremnijim uslovima.

 

Bugatti Mistral 01.jpg

 

Unutrašnjost Bugattija W16 Mistral je pažljivo usavršavana da pruži iskustvo koje je istovremeno elegantno i luksuzno, ali i dovoljno funkcionalno da osigura da su sve informacije lako vidljive pri brzini do 420 km/h. Posvećenost kvalitetu materijala ostaje zaštitni znak Bugatti dizajna. Ali u ovoj labudoboj pesmi za W16, ima i potpuno novog dizajna. Recimo, koža koja se koristi na novodizajniranim panelima vrata, pedantno testirana i proizvedena po Bugatti standardima kvaliteta sa vizijom redovne upotrebe preko sto godina u budućnosti. I kao znak slavnih prethodnika modela W16 Mistral, menjač - napravljen od čvrstog bloka aluminijuma - sa dodirom drveta i umetkom od ćilibara sa poznatom skulpturom ''plešućeg slona'' zaključanom unutra. Iteracije ove skulpture su odlikovale haubu legendarnog Type 41 Royale. Kada je poslednji Bugatrijev roadster, Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse 2013. godine postavio svetski rekord brzine od 408,84 km/h, njegov 8.0 W16 imao je 1.200KS. W16 Mistral ima 1.600 KS, koristeći isti agregat koji je pokretao Chiron Super Sport 300+ do rekordne brzine u 2019. Može da postoji samo jedan cilj: postati najbrži roadster u svetu još jednom.

 

Mate Rimac nastavlja:''Ujedinjenje roadsterskog formata i našeg pogonskog sklopa W16 je apsolutno savršenstvo. Sa uklonjenim krovom i parom velikih usisnika za vazduh direktno iza vaše glave koji dovode oko 70.000 litara vazduha kroz motor svakog minuta u punom kapacitetu, vožnja Bugattija W16 Mistral vas povezuje sa zamršenim funkcionisanjem ovog revolucionarnog pogona kao nijedan drugi Bugatti do sada. Ono što takođe nastavljamo sa W16 Mistralom je nasleđe Bugatti roadstera, svaki od njih neuporediv po dizajnu, performansama i retkosti, koji se proteže sve do nastanka Bugattija. Type 40, Type 41 Royale, Type 55 Roadster, Type 57 Roadster Grand Raid koji je inspirisao ovaj automobil, ili čak neverovatnu eleganciju Type 57SC Corsica Roadstera - Bugatti je oduvek povezivan sa čistoćom vožnje sa otvorenim krovom. Dakle, iako se nasleđe W16 na putu završava sa W16 Mistralom, nastavljamo nasleđe roadstera, koji je prvi uspostavio Ettore Bugati pre više od jednog veka.''

 

Biće proizvedeno samo 99 primeraka Bugattija W16 Mistral, po ceni od 5 miliona evra neto, a isporuke bi trebalo da počnu 2024. Čitava proizvodnja W16 Mistrala je već rasprodata.

 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugattijev hibridni hiperautomobil od 2027. više neće koristiti 8.0 W16

 

Bugatti Mistral 06.jpg

 

Bugattijeva perjanica je još od 2005. godine njegov motor - 8.0 W16 sa četiri turba. Međutim, prema izveštaju Autocara, 2027. će označiti kraj tog specifičnog motora, jer Bugatti prelazi na hibridni pogon sa manjim motorom.

 

Detalji o manjem motoru i hibridnom pogonskom sklopu su još uvek stroga tajna, ali dizajneri Bugattija su raspravljali o razlikama u dizajnu novog automobila oko toga. ''Nudi mogućnosti'', rekao je za Autocar direktor dizajna Bugattija Achim Anscheidt. ''Postoje prilike za sportskiji oblik''. Taj sportskiji oblik koji je Anscheidt pomenuo je verovatno postignut smanjenjem samog otiska motora. 8.0 W16 motor je jednostavno ogroman i pravo je čudo dizajna i inženjeringa da uopše staje u trenutni Chiron. Iako bi novi motor tehnički još uvek mogao da bude W16, njegova zapremina će biti smanjena. A budući da samom motoru neće biti potrebno toliko snage, zbog električnih motora koji pomažu, neće morati da bude ni toliko robustan kao trenutni W16. Dok Bugatti nije želeo da otkrije detalje o novom motoru, zamenik direktora dizajna Frank Heyl je neverovatno entuzijastičan u poglednu budućeg hibrida. ''Biće neverovatan, proporcionalan, tehnološki inovativan. Ljude će potpuno šokirati i pravi je užitak raditi na njemu'', rekao je za Autocar.

 

preuzeto sa - Auto Blog 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promo video: Bugatti W16 Mistral

 

W16 motor raspolaže sa 1.600 konja, najveća brzina iznosi barem 420 km/h. Biće proizvedeno samo 99 primeraka Bugattija W16 Mistral, po ceni od 5 miliona evra neto, a isporuke bi trebalo da počnu 2024. Čitava proizvodnja W16 Mistrala je već rasprodata.

Više o Bugattiju W16 Mistral pročitajte u ranijim postovima teme na kojoj ste.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...