lukatim 0 Posted September 20, 2013 Pitanje je sledece.Imam Bravo 19 JTD 105 konja, 2001. godiste.Primetio sam da mi u poslednje vreme slabije malo vuce auto ali nista ozbiljno. Krenuo sam na more i kod Uzica uz brdo sam primetio da nece da ide preko 2000 obrtaja ma koliki mu gas davao i u kojoj brzini bio. Ugasio sam auto i ponovo ga upalio i on je nastavio normalno da ide. Upalila se lampica cek endzin ali se ugasila posle ponovnog starta auta. Posle tog slucaja sam vise puta to isto primetio ali kao da probije gas, tj. nece preko 2000 obrtaja i ja drzim gas do daske i on odjednom nabije obrtaje kao lud. To se ne desava stalno ali se desilo par puta. Otisao sam na dijagnostiku i javio mi je standardnu gresku protokomer i novu gresku senzor turbine (ne znam tacno kako je pisalo ali majstor je tako formulisao). Kaze da je zbog njega auto i jace dimio jer se talozilo gorivo (ne znam vise ni gde valjda je rekao u auspuhu ili turbini).Sada on je fizicki iskljucio neki kabal iz turbine, to je kabal od tog senzora koji kontrolise pritisak i otvaranje turbine i rekao mi je da vozim bez njega posto je stari tip turbine i ona sama sebi moze da kontrolise pritisak.Ja sam isao 10ak km do kuce i auto se normalno ponasao. Da li nesto moze da se desi autu zbog ovoga? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted September 21, 2013 Ne moze. Turbina ti sada puni maksimalno u svakom rezimu, skinuo ti je crevo koje kontrolise pritisak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukatim 0 Posted September 21, 2013 Pa da li onda da kupujem taj senzor koji javlja gresku ili da teram ovako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted September 22, 2013 Ja ipak mislim da bi trebalo popraviti to,ili zameniti deo koji je crkao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted September 22, 2013 Normalna stvar. Quote Share this post Link to post Share on other sites