Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Milovan Vesnić - takmičenja

Recommended Posts

vesnicferrari001.jpg

 

Kako GonzaRacing portal nezvanično saznaje Milovan Mikica Vesnić u sezoni 2014 svoju Opel Vectru STW zameniće ni manje ni više nego modelom Ferrari 458 Italia GT3. Priče koje su krenule već posle prve trke Šampionata Centralne Evrope u Mađarskoj, kada je Vesnić kao furija protutnjao Hungaroringom i skrenuo pažnju na sebe, ovih dana mogu dobiti svoju materijalizaciju. Narednih dana gosti ASK Sport Auto Vesnić biće šefovi tima iz Češke koji se takmiči u okviru FIA endurance Šampionata centralne Evrope a zatim su na Salzburgringu početkom oktobra mogući i prvi testovi.

 

Sam Vesnić nije hteo ni da potvrdi ni da demantuje ovu informaciju - ''Tačno je da u sezoni 2014 menjam klasu i automobil. Šta će se tačno dogoditi znaćemo uskoro. Prvo moramo prodati Opel Vectru STW a zatim naći ljude koji će stati iza novog projekta.'' U svakom slučaju kako smo uspeli da saznamo Česi planiraju da ponude upražnjeno mesto u timu koji nastupa u trkama koje traju 2 sata a na ovaj korak su se odlučili nakon onoga što su videli na Vesnićemom nastupu na Slovakiaringu krajem avgusta. Posadu u endurance trkama sačinjavaju dva vozača koji se minimum jedanput moraju promeniti za volanom u toku takmičenja. Podsetićemo Vas da model 458 Italia GT 3 pokreće V8 motor zapremine 4500ccm koji ima preko 550KS. Više informacija, nadamo se, imaćemo uskoro.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

----------------------------

 

Više o 458 GT3 ovde:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38043&p=863196

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BMW 320si S2000 Milovana Vesnića, prve fotografije

 

vesnicbmw001.jpg

 

Jedno je sigurno, sezonu 2014 Milovan Vesnić će ponovo provesti u Evropi. Pregovori za nastupe za volanom Ferrarija u okviru endurance CEZ šampionata su definitivno ''propali'' jer je u Gorjane stigao BMW 320si specifikacije S2000. Do zvanične prezentacije automobila kao i planova ASK Sport Auto Vesnić za narednu godinu malo ćemo pričekati ali za sada imamo to zadovoljstvo da obradujemo ljubitelje automobilizma u Srbiji lepom vešću i prvim fotografijama atraktivnog bolida.

 

vesnicbmw004.jpg

 

U pitanju je bivši automobil fabričkog BMW UK Team-a sa kojim se u WTCC-u i BTCC-u takmičio Andy Priaulx. BMW je od 2012-te vlasništvo Švajcarca srpskog porekla Milenka Vukovića sa kojim je nastupao na nekoliko trka nemačke Procar serije. Prema izjavi samog Vesnića automobil predstavlja odličan ''materijal'' ali predstoji i duga faza upoznavanja. Podsetićemo Vas da je u svojoj bogatoj karijeri Vesnić već nastupao u vozilima bavarskog proizvođača i to u modelima M3 i STW. Više informacija imaćemo uskoro a realno je očekivati da će Mikica u skorijoj budućnosti objaviti da će već od naredne godine svoju karijeru nastaviti u ETCC-u.

 

vesnicbmw003.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mikica je vanserijski u svakom pogledu a sve sto radi je dobro odmereno tako da za njega "nema zime". Ako nesto hoce, to i ostvari. Puno srece mu zelim sa ovim automobilom. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mikica Vesnić prikazao BMW 320 za evro trke 2014.

 

vesnic%20bmw.jpg

 

U novoj dvorani poznatog centra NAVAK, u Subotištu, naš šampion Milovan Mikica Vesnić je u prisustvu svojih prijatelja i poslovnih partnera ponosno prikazao svog novog BMW-a 320, u kome će naredne godine punom snagom pojuriti najpoznatijim evropskim stazama, sa željom da se domogne visokih plasmana i novih pobeda, tom zgodom u Evropskom Turing Automobilskom Kupu.

 

Novinari, fotoreporteri, tv snimatelji i svi ostali pripadnici medija imali su priliku da razgledaju jedan bukvalno savršeno doteran BMW 320 kojim je 2007. godine poznati britanski automobilista Andy Priaulx osvojio šampionsku titulu u Svetskom Turing Automobilskom Šampionatu (na 22 trke osvojio 92 boda sa tri pobede i četiri druga mesta). Sportski život šampionskog rasnog trkača nastavljen je u radionici Milenka Vukovića u Švajcarskoj, a dotični gospodin je kum našeg asa Mikice Vesnića. Po dolasku u zemlju čokolade kompletan automobil je repariran, u novom domu je proveo nepune tri godine, evo pre par nedelja je dobio novog gazdu, i eto baš danas 2. novembra 2013. predstavljen je u punom sjaju u centru NAVAK, uz podršku mnogih, a i porodice Alvirović.

 

Beli BMW 320, za sada bez uobičajenih reklama i oznaka sponzora, blesnuo je pred očima znatiželjnih u punom sjaju. Svi su imali priliku da ga razgledaju, blicevi su blještali, a snažni ''Nemac'' samo što nije ''progovorio'' i zvukom prikazao svojih 290 KS, uz ukupnu masu bez vozača od 1055 kilograma. Voditelj konferencije za medije, poznati sportski novinar RTS-a Predrag Milinković, postavio je nekoliko prigodnih pitanja sponzorima Mikice Vesnića, predsedniku opštine Čajetina Milanu Stamatoviću, direktoru Optime Peri Dugiću, i predstavniku Dunlopa, Brani Brkiću, a onda se prisutnima obratio Mikica Vesnić. ''

 

Zahvaljujem svima koji su mi omogućili da ove godine postanem šampion Centralno Evropske Zone, pre svih gospodinu Milanu Stamatoviću, prvom čoveku opštine Čajetina. Novi BMW 320, koji je pred vama, u perfektnom je stanju, veliki broj sati je potrošen u pripremi ovog sjajnog automobila. Moj cilj je osvajanje prva tri mesta u Kupu Evrope za turistička vozila''.
-----

 

 

PR saopštenje:

 

Milovan Vesnić predstavio BMW 320si S2000

Nacionalna vozačka akademija i SAT Medija Group ove subote bili su domaćini prezentacije novog automobila ASK Sport Auto Vesnić i Milovana Mikice Vesnića. BMW 320si S2000 koji je pripremio BMW Motorsport UK Team, bivše vlasništvo četvorostrukog prvaka sveta Andy-a Priaulx-a, sada je u Srbiji a popularni automobilista iz Užica priliku je iskoristio i da najavi ambiciozni projekat za sezonu 2014. Nakon osvajanja titule Šampiona centralne Evrope Milovan Mikica Vesnić sa svojim timom kreće ka evropskom vrhu, seriji European Touring Car Cup, FIA ETCC.

 

Pored Vesnića novinarima su se obratili i gospoda Milan Stamatović predsednik opštine Čajetina, predstavnik kompanije Goodyear-Dunlop za Srbiju Brana Brkić i direktor rafinerije ulja Modriča Pero Dugić. Ono što je najbitnije svi su unapred potvrdili nastavak saradnje i pomoć srpskom automobilisti u sezoni 2014, podršku tako neophodnu u ostvarenju vrhunskih rezultata na  evropskoj sceni. Kako je istakao Predrag Peđa Milinković, ugledni sportski novinar RTS-a, raduje veliko interesovanje domaćih medija i budi nadu da će automobilizam u Srbiji ponovo zauzeti zasluženo visoko mesto na lestvici popularnih sportova.

 

Sam Vesnić priliku je iskoristio pre svega da se zahvali ljudima koji su mu pomogli da u sezoni 2013 dođe do evropske titule na kružnim stazama, prve u dugoj istoriji srpskog automobilizma -

''Hvala svim sponzorima, prvenstveno gospodinu Milanu Stamatoviću predsedniku opštine Čajetina bez koga bi protekla takmičarska godina bila mnogo napornija i verujem ne tako uspešna. Ja sam od ljudi koji ne trči pred rudu i evo tek sada kada smo automobil dovezli u Srbiju mogu da vam predstavim i potvrdim svoje planove za sezonu 2014 iako su se isti kovali tokom cele ove godine. Pokušaćemo da uz pomoć prijatelja kao mali tim odvozimo sve trke ETCC serije i verujem da ćemo u tome uspeti. Pred nama je duga zima koju ćemo iskoristiti da se što bolje sa tehničke strane upoznamo sa novim automobilom da bi već sa prvim suncem u proleće započeli seriju testova. Za početak naš izbor je upravo NAVAK kao prva i jedina prava profesionalna pista i poligon u Srbiji. Nakon toga vozićemo se širom Evrope na stazama na kojima se i održavaju takmičenja ETCC-a. Podršku ćemo imati i od strane nemačkih inženjera BMW Motorsporta koji će nas upoznati sa svim tajnama BMW-a S2000. Bio bih zadovoljan da u prvoj sezoni osvojim jedno od prva tri mesta u generalnom plasmanu šampionata da bih već 2015-te krenuo na sam vrh.''– istakao je Vesnić.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Podrška Vesniću i od strane Radomira Antića

 

AnticVesnic001.jpg

 

Nakon uspešno završene sezone u dalekoj Kini, Radomir Antić, srpski internacionalni trener koga ne treba posebno predstavljati, na kratko je svratio i u rodno Užice. Veliki fudbalski stručnjak i pre svega čovek zajedno sa svojom porodicom donirao je užičkoj bolnici još jedan preko potrebni aparat, iskoristio odmor da bi se družio sa prijateljima i porodicom ali i našao vremena da poseti ASK Sport Auto Vesnić i pruži podršku Milovanu Mikici Vesniću u novom projektu i pohodu ka krovu evropskog automobilizma.

 

''Radomir Antić je pre svega jedna ljudska i sportska veličina i po mom mišljenu zasigurno najbolji srpski fudbalski trener svih vremena i jedan od najboljih stručnjaka na svetu. Njegova podrška je imperativ više da dam sve od sebe u sezoni 2014 kada zajedno sa svojim timom krećem u jedan ogroman projekat. Prijateljstvo naših porodica traje dugo a vezuju nas i kumovski odnosi ali i da nije tako životni stavovi i sam način života dovoljni su da mi Radomir Antić bude uzor u svakom pogledu. Nadam se da ću nastaviti u budućnosti da kao i on dostojno predstavljam svoju zemlju i grad na međunarodnim takmičenjima.'' - poručio je Milovan Vesnić.

 

Sam Antić redovno putem interneta prati nastupe srpskog automobiliste i nije krio da je dugo godina jedan od najvernijih Vesnićevih navijača. Antić je Mikici čestitao i tek osvojenu centralno-evropsku titulu, prvu koju je Srbiji doneo jedan automobilista sa kružnih staza. Oduševljen novim automobilom u garaži ASK Sport Auto Vesnić poručio je da ni jednog trenutka ne sumnja da će novi pehari sa evropskih autodroma uskoro osvanuti u čuvenoj trofejnoj sobi u Gorjanima kraj Užica.

 

Podsetićemo Vas da Milovan Mikica Vesnić nakon osvajanja titule Šampiona Centralne Evrope u sezoni 2014 planira nastupe u okviru Evropskog Kupa Turističkih Automobila (FIA ETCC) a prema nezvaničnim informacijama deset trka će se voziti na stazama u Francuskoj, Slovačkoj, Austriji, Belgiji i Italiji.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saradnja GM Racinga i Vesnić Sport Auto tima i u sezoni 2014.

 

108338-vesnic%201.jpg

 

ASK Sport Auto Vesnić iz Užica i ASK GM Racing iz Gornjeg Milanovca sarađuju dugi niz godina a protekle sezone zajedno su nastupali i u okviru Šampionata centralne Evrope na kružnim stazama (FIA CEZ). Nakon odluke da se do daljneg povuče iz automobilizma GM Racing na čelu sa Rudijem Pešovićem odlučio je da kompletnu infrastrukturu tima prepusti na korišćenje ASK Sport Auto Vesnić i time nesebično pomogne ka ostvarenju novog cilja ekipe iz Užica.

 

''Porodica Vesnić i kompletan njihov tim zaslužuju svaku vrstu pomoći u ovom trenutku jer poseduju znanje i iskustvo koje ih može odvesti do samog vrha. Na žalost za sport kakav je automobilizam presudan je pre svega novac i sponzori koji imaju viziju i marketing menadžere koji su svesni kolika je popularnost autosporta u svetu. Ja sam ovo gledao pre svega sa ljudske strane a tek onda kao kolega takmičar koji poznaje sve probleme sporta i na kraju kao biznismen.'' - poručio je iz SAD-a Rudi Pešović - ''Milovan Mikica Vesnić neosporno poseduje kvalitet vozača svetske klase i svako ulaganje u njega višestruko se vrati. Nadam se da će to svatiti i oni koji mogu da pomognu sa daleko više sredstava jer time pomažu prvenstveno svojim kompanijama i razvoju srpskog sporta uopšte.

 

108339-vesnic%2011.jpg

 

''Svima je dobro poznato kakav tim i infrastrukturu poseduje ASK Sport Auto Vesnić. Stvarana godinama unazad bila je dovoljna da se okitimo sa nebrojeno domaćih a 2013-te godine i titulom šampiona centralne Evrope“ - izjavio je Mikica Vesnić - ''ETCC je korak napred a staze na kojima nastupamo u sezoni 2014 su i do 2000 km udaljene od naše baze u Užicu. Shodno tome tim je planirao da zameni postojeće prateće vozilo novim, većim kamionom i trkačkom prikolicom koji odgovaraju novim potrebama. O cifri je bespotrebno govoriti i sigurno da nam je zadavala dodatne glavobolje pa je ponuda od strane GM Racinga i Rudija Pešovića stigla u pravi čas i mi smo je naravno prihvatili.''

 

U pitanju je ogromna trkačka prikolica sa potpuno novom tendom i podom, vučno vozilo ali i veliki američki ''motorhoum-kamper'' u kome smeštaj na takmičenju sa punim komforom može naći 6-7 članova tima. ''Ne postoje reči zahvalnosti dovoljne da se odužimo Rudiju. Pored obezbeđenog prevoza do najpoznatijih evropskih staza ovim smo rešili i smeštaj polovine tima. To su dve brige manje a nama ostaje da se koncentrišemo na druge probleme i nadamo se da ćemo uskoro moći sa svima da podelimo imena onih kompanija i pojedinaca koji su stali uz nas i veruju da možemo da se takmičimo na evropskom i svetskom nivou.''

 

Vesnićima tako ostaje da vozila ''obuku'' u boje svog tima i kao uvek do sada na najbolji mogući način reprezentuju Srbiju i srpski automobilizam širom Evrope. Kolegijalni gest i podrška Rudija Pešovića dodatni je motiv da se tim oduži i vrhunskim rezultatom.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Modriča i Vesnić na BG Car Show 2014

 

MODRICA%20stand%20001.jpg

 

Za nešto više od mesec dana trkom u Francuskoj započinje ovogodišnji Evropski kup turing automobila. Takmičenje se zatim seli za Slovačku, Austriju, Belgiju da bi se konačni pobednik znao u septembru nakon trke u Italiji. Destinacije, nažalost, predaleko za većinu domaćih ljubitelja automobila i automobilizma. Vođeni ovom činjenicom Rafinerija ulja Modriča i ASK Sport Auto Vesnić iskoristiće predstojeći BG Car Show 2014 da široj javnosti predstave novi zajednički projekat kao i novo takmičarsko ''oružje'' aktuelnog Šampiona centralne Evrope, Milovana Mikice Vesnića.

 

Na štandu Rafinerije ulja Modriča u Hali 2 Beogradskog sajma počev od 14-tog pa sve 23-ćeg marta svi zainteresovani moći će uživo da vide vrhunski bolid BMW 320si S2000 WTCC, automobil sa kojim će Vesnić u sezoni 2014 braniti boje Srbije na prestižnom takmičenju koje se održava pod pokroviteljstvom Svetske automobilističke federacije (FIA) i organizacionom palicom TV giganta Eurosporta. Pod kupolama Sajma, u petak 21-vog marta, biće održana i konferencija za novinare na kojoj će Modriča predstaviti novi brend ulja ali i potpisati novi sponzorski ugovor sa Milovanom Mikicom Vesnićem. Time će uspešna saradnja ući i u drugu deceniju postojanja.

 

Vesnic%20pred%20sajam%20002.jpg

 

''Pred nama je teška godina i jedan, u ovom trenutku, možda i preveliki poduhvat. Da sa nama nisu kompanije kao što je Rafinerija ulja Modriča planovi bi ostali samo pusti snovi. Nakon nastupa u Renault Clio V6 KUP-u početkom 2000-te Rafinerija i ASK Sport Auto Vesnić ponovo će biti zajedno na internacionalnoj sceni ali sada dosta iskusniji i zreliji. Plasman u prva tri za debitantsku godinu u ETCC seriji bio bi potpuno zadovoljavajući rezultat. U svakom slučaju moj tim i ja daćemo sve od sebe da opravdamo ukazano poverenje. Ovu priliku ću posebno iskoristiti da pozovem sve ljubitelje automobila i auto-sporta da posete naš štand, da pogledaju automobil, proizvode rafinerije i da se upoznamo lično. Podrška svakog čoveka pojedinačno značiće nam puno u borbi sa evropskom elitom.'' – poručio je Vesnić.

 

Podsetićemo Vas da saradnja Milovana Mikice Vesnića i Rafinerije ulja Modriča datira još od početka njegove karijere, 1994-te godine, dok je njegov otac, legendarni Milun Vesnić, boje Optime branio još od davne 1988-te godine. Sasvim je logično što se prezime Vesnić po prirodi stvari povezuje sa Modričom i obrnuto. Nestro group kao novi vlasnik kompanije prepoznao je tradiciju, uspeh i povezanost porodice Vesnić i Rafinerije ulja Modriča i najavio da će i u budućnosti podržavati ono što brend kompanije čini jakim i prepoznatljivim kako u Srbiji, tako i u regionu i Evropi. Jedno je sigurno. Takmičarski automobil Milovana Mikice Vesnića biće jedna od glavnih zvezda i atrakcija BG Car Show-a koji se održava u Beogradu 14-23. marta 2014-te godine. Nemojte propustiti priliku da uživo vidite ovaj fantastični BMW 320si S2000 WTCC!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

VESNIĆ u TC2 sa ASK SPORT AUTO

 

photo_2014_ETCC_13.jpg
 

Milovan Vesnić i njegov ASK Sport Auto tim takmičiće se ove godine u kategoriji Super 2000 TC2 FIA European Touring Car Cup.
Srpski vozač će biti za volanom BMW 320si koji ispod haube ima benzinski atmosferac 2.0, bivši automobil iz WTCC-a koji je vozio Andy Priaulx. Poput njegovog kolege Dušana Borkovića, Vesić se uključio u ETCC nakon višegodišnje dominacije u domaćem šampionatu. Sa svojim prethodnim automobilom Super Touring Opel Vectra osvojio je 7 titula u periodu od 2003. do 2011. godine. Poslednje dve godine Vesnić je vozio sa uspehom međunarodne trke u okviru E1 klase regionalnog FIA kupa i D4 klase u okviru FIA centralno-evropske zone.

''Novi auto, nove staze i nov šampionat. To je veliki izazov za ceo tim. Naš cilj za ovu godinu je da da stičemo iskustvo. Bilo koje mesto na podijumu bi bilo sjajni uspeh'' - kaže Vesnić.

 

Preuzeto sa fiaetcc.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mikica Vesnić - Sa NAVAK-a u Evropu

 

test%20navak_03.JPG

 

Neočekivano, nakon niza tehničkih problema na novom automobilu, bajka o učešću u ETCC-u za Milovana Mikicu Vesnića tokom zime se pretvarala u pravu noćnu moru. Kvar na potpuno novom motoru i problemi sa takođe ''novim'' menjačem ozbiljno su poljuljali sve planove tima. Umesto planiranih testova u Slovačkoj i Austriji prve lepe dane ove godine BMW 320is S2000 je proveo rasklopljen u garaži. Srećom uz čuvenu srpsku upornost, i iskreno govoreći gomilu neplaniranih troškova, evropske majstore ''nadigrali'' su domaći a evropske piste više nego uspešno zamenila staza Nacionalne Vozačke Akademije.

 

Posle prvih izvezenih test kilometara svima u ASK Sport Auto Vesnić pao je kamen sa srca a optimizam se vratio u tabor tima iz Užica koji ove godine brani boje Srbije u okviru Evropskog KUP-a turing automobila. ''Imali smo dosta problema tokom zime i iskreno bili smo na ivici da obustavimo ceo projekat. Testovi koje smo vršili tokom ova dva dana vožnje na NAVAK-u trebalo je po planu da se odrade pre mesec-dva a zatim da se uputimo na staze na kojima se borimo za evropske bodove. Srećom sada makar možemo da odahnemo jer motor konačno radi kako treba, tim je sve uigraniji a i ja se polako „učim“. Naravno proći će još dosta vremena dok ne budem potpuno zadovoljan ali bitno je da smo nakon dosta vremena tavorenja napravili veliki korak napred. Probali smo dosta postavki automobila a koliko smo radili pokazuje gomila Dunlop pneumatika i praznih kanistera sa gorivom.'' – poručio je Vesnić.

 

test%20navak_13.JPG

 

Specijalno za ovu priliku gost Srbije bio je i novi član ekipe, Nemac Mario Peter, koji u timu ima ulogu inženjera  - ''Izuzetno mi je drago što sam došao a saradnja sa Vesnićem je započela odlično. Prvi put sam na NAVAK-u i mogu reći da Srbija treba da bude ponosna što ima jednu ovakvu stazu koja ima fantastičan potencijal.'' – poručio je iskusni Nemac koji ne voli previše da priča ali se može pohvaliti tridesetogodišnjim iskustvom u autosportu. Peter je radio za poznate timove u okviru serija WTCC, GT, Procar, Renault Clio CUP pa sve do Formule 1. Njegovo prisustvo i angažman sigurno će dodatno doprineti kvalitetu i povećati šanse Vesnića za dobar rezultat.

 

test%20navak_11.JPG

 

Na žalost dva dana na NAVAKU jedina su provera koju će ASK Sport Auto Vesnić imati pred prvu trku sezone koja se vozi 20. aprila u Francuskoj. ''Želim da odam posebno priznanje porodici Alvirović i SAT Medija grupi koja nam je na dva dana stavila na raspolaganje kompletnu infrastrukturu NAVAKA-a a to pored staze podrazumeva i prateće objekte kao i ljudstvo. Sama konfiguracija piste izuzetno odgovara onome što smo hteli da testiramo pa sa ponosom možemo da kažemo da NAVAK može bez problema da stane rame uz rame sa mnogo poznatijim svetskim autodromoma. U profesionalnom automobilizmu dva dana testa su daleko od optimalnog ali šta je tu je.'' – istakao je Vesnić.

 

Ekipi ostaje još samo sedam dana da dodatno „dotegne“ BMW-a a već u ponedeljak 14. aprila mora se krenuti put Marseja i staze Paul Ricard.

 

ASK Vesnić Auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puno srece Mikici u Signesu. :thumbup: Mislio sam da cu ga gledati i bodriti uzivo ali sam zaboravio da je taj dan Uskrs. :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Milovan Vesnić: U Francusku po prve bodove

 

test%20navak_03.JPG

 

U utorak, zorom, karavan ASK Sport Auto Vesnić kreće na put dug 1700km a cilj je Francuska i staza Paul Ricard gde su ovog vikenda na programu prve dve od deset trka Evropskog KUP-a turing automobila (FIA ETCC) za sezonu 2014. Vesnić će se boriti za zvanje najbržeg u najbrojnijoj klasi TC2 u kojoj je prijavljeno 11 takmičara iz Švajcarske, Češke, Slovačke, Mađarske, Bugarske, Turske i naravno Srbije. Kompletna divizija broji ukupno 31 automobil što obećava više nego zanimljivu borbu od prvog metra.

 

''To što u sezonu ulazimo relativno nepripremljeni samo je naš problem i ne predstavlja nikakvo opravdanje. Iskreno, nisam navikao da sve radimo u poslednji čas ali neke stvari su bile van naše moći i izmakle su kontroli. Kako god, i tim i ja smo maksimalno motivisani i daćemo sve od sebe. Ja ću se iskreno truditi da vozim pametno i pre svega dovezem auto do cilja. Rezultat je bitan ali svakako nije u prvom planu. Konkurencija je jaka i uigrana ali im neće biti lako sa nama jer verujemo u sebe i pored toga što nam je ovo debitantska sezona u ETCC-u. Siguran sam da ćemo im ''otkinuti'' parče bodovnog kolača.'' – poručio je Vesnić pred polazak.

 

test%20navak_11.JPG

 

Podsetićemo Vas da se trka u Francuskoj vozi na čuvenoj stazi Paul Ricard čija je dužina nešto manja od 4km. U nedelju 20. aprila voziće se dve trke od po 14 krugova sa početkom u 10h i 11h10. Dan ranije u subotu u 13h na programu su zvanične kvalifikacije koje određuju startne pozicije za trku 1 dok se u drugoj startuje po plasmanu iz prve trke stim što prvih osam vozi u obrnutom redosledu. Vesnić će sa stazom imati priliku da se upozna u petak tokom slobodnih treninga.

 

Snimak trke možete gledati 22.04. na programu stanice Eurosport 2 dok uživo vremena sa treninga i trka možete tokom celog vikenda pratiti na portalu http://www.mstworld.com/timing/livetiming.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
ETCC 2014, Paul Ricard, Francuska - Loš dan za Vesnića
vesnic%20433.jpg

 

Prvi takmičarski vikend ETCC-a 2014 za ASK Sport Auto Vesnić počeo je daleko od očekivanog. Deseto mesto u klasi TC2 na zvaničnim kvalifikacijama i start daleko od vrha nikako nije zadovoljavajući. Vesnić se ubrzavao svakim izlaskom na stazu ali se to ispostavilo nedovoljnim. BMW prosto nije dovoljno slušao te srpski automobilista nije uspeo da pronađe dodatne sekunde koje vode do vrha. Ipak Vesnići u sutrašnju trku ulaze sa ciljem da se dodatno upoznaju sa automobilom i uz malo sreće dokopaju prvih bodova.

 

''Pokušali smo da pronađemo najbolje podešavanje automobila ali jednostavno nismo uspeli. Na brzom delu staze nalazim se u vrhu ali sporim krivinama koje se prolaze bukvalno sa 50km/h prosto gubim previše vremena. Ispostavilo se da i pored toga što se konstantno ubrzavam ono što nam je predložio nemački inženjer prosto nije dovoljno za vrh. Odlučili smo da za sutrašnju trku sve promenimo. Tih 100km iskoristićemo za dodatne testove u realnim uslovima. Šanse za visok plasman su nikakve ali se ne predajemo do zadnjeg metra. Nadam se da će nas i vreme poslužiti kako bi raščistili mnoge nejasnoće koje nam se vrzmaju po glavi. Nisam imao ni previše sreće na kvalifikacijama jer sam u svojim brzim krugovima konstantno nailazio na probleme na stazi a dodatno vremena mi je oduzelo i sudijsko merenje automobila bukvalno u pola treninga kada sam krenuo ponove gume. Ipak i bez toga daleko smo iza top vozača uklasi ali siguran sam da možemo i bićemo bolji.'' – optimista je Vesnić i pored lošeg početka.

 

vesnic%2043.jpg

 

 

------

 

Vesnić – vikend za zaborav

 

vesnic%20234.jpg

 

Iz problema u problem, toliko je dovoljno da se opiše vikend koji iza Milovana Mikice Vesnića. Sinoćni napori da se automobil poboljša pred današnju trku bukvalno su pali u vodu kada je počela kiša koja je po prognozi prvobitno najavljena za popodne. Prosto rečeno automobil je bio toliko neupravljiv da je pravi uspeh bio i doći do cilja prve trke kao osmoplasirani u klasi.

 

vesnic%20233.jpg

 

''Radili smo tokom cele noći i BMW podesili ovoga puta prema našim idejama i dugogodišnjem iskustvu. Ono što smo vozili predhodna dva dana po savetu inženjera nije davalo rezultate pa smo želeli da rasčistimo u glavi ko je u pravu. Jutarnji worm up od petnast minuta bio je po planu i jedini test. Na žalost kiša je sve pokvarila a vremena za dodatne popravke nije bilo. Prvu trku koja je bila prepuna incidenata vozio sam bukvalno da preživim a vožnja je više podsećala na disciplinu drift. Između trka smo odlučili da drugi put ne izlazimo na stazu jer nemamo gotovo ništa da dobijemo a možemo  da izgubimo sve. Ovaj vikend ćemo pokušati da zaboravimo, a već imamo plan za nastavak. Nadamo se ostvarljiv, ali o tome više kada se vratimo kući sednemo i sve dobro izanaliziramo.'' – poručio je Vesnić iz Francuske.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vesnić testirao u Slovačkoj

 

vesnic%20svk.jpg

 

Nakon velikih problema sa automobilom na trci u Francuskoj ASK Sport Auto Vesnić na čelu sa Milunom i Milovanom Vesnićem odlučio je da pauzu između trka i prvomajske praznike ne iskoristi za odmor već za dodatne testove i unapređenje postavki takmičarskog BMW-a. Uz pomoć prijatelja iz Slovačke i Mađarske tim se obreo na Slovakiaringu na celodnevnim probama koje su i pored početnih tehničkih problema vratile dozu optimizma celoj ekipi pred nastavak sezone koji uskoro sledi.

 

''Nećemo se više vraćati na probleme sa početka sezone i trku u Francuskoj. Neka ovi testovi koji su, dobro znate, bili u planu i pre kupovine automobila budu novi početak. Iza nas je naporan dan i iskreno sam iscrpljen. Probali smo nove postavke i zadovoljan sam napretkom jer je automobil znatno upravljivij i po prvi put vozim ja njega a ne on mene. Pred celom ekipom je još dosta posla i učenja jer je automobil veoma osetljiv na svaku promenu koja veoma lako donosi ali i odnosi delove sekundi. Na meni je naravno da vozački odradim što bolje ali i za moj maksimum je potrebno više vremena za volanom BMW-a. Auto je istina dosta sporiji od Vectre STW ali predstavlja potpuno novi izazov i iskustvo. Napravili smo jedan korak napred ali do vrhunskog rezultata i borbe za vrh ipak treba dosta truda, rada i novca. Konkurenciju čine veliki timovi sa ogromnim iskustvom, infrastrukturom i armijom ljudi koja radi za vozače koji dođu, sednu i voze. Nama ne nedostaje volje, rada i želje, šta nam nedostaje u borbi sa evropskom elitom možete zaključiti sami''. – kroz smešak je poručio Vesnić iz Slovačke.

 

ASK Sport Auto Vesnić se ovom prilikom zahvaljuje organizatorima Lotus Ladies Cup-a koji je omogućio da i pored popunjenih termina srpski tim testira na Slovakiaringu, slovačkim prijateljima iz tima Juko & Co., Mađarskom Unicorse-u kao i Jaroslavu Krajčiju iz Homola Motorsporta koji nam je preneo deo svog dugogodišnjeg iskustva u radu sa BMW-om. ''Ponosni smo što iz trke u trku imamo sve više ovakvih prijatelje iz cele Evrope što dodatno govori kakvu sliku o Srbiji i Srbima u Evropu šalje ASK Sport Auto Vesnić.'' – sa zadovoljstvo komentariše prvi čovek tima, legenda Milun Vesnić.

 

Ekipu iz Užica novi okršaj očekuje već 10. i 11. maja tokom dve trke Evropskog Kupa turing automobila na stazi Slovakiaring nedaleko od Bratislave.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vesnić pred trku u Slovačkoj

 

vesnic%20svk.jpg

 

Novi izazov ASK Sport Auto Vesnić očekuje već ovog vikenda na poznatom autodromu u blizini Bratislave, Slovakiaring. Pauzu između ove i trke u Francuskoj tim je iskoristio da se dodatno pripremi takmičarski BMW kako bi se što bolje suprostavili iskusnim konkurentima. Testovi koje je Vesnić vozio upravo na Slovakiaringu donekle su vratili optimizam celoj ekipi ali srpski šampion je realan u oceni da pod trenutnim uslovima teško može do samog vrha.

 

''Previše je problema ali u tehničkom sportu kao što je automobilizam to su uobičajene stvari. Na neke nedostatke na automobilu trenutno ne možemo da utičemo ali je tempo koji smo imali na testovima u Slovačkoj obećavajući. Pred nama je još jedan naporan vikend. Dosta posla je pred mehaničarima ali i ispred mene u vozačkom smislu iako stazu u Slovačkoj dobro poznajem. Naši problemi su samo naši te ću se kao i uvek truditi maksimalno da ne razočaram svoje navijače. Nadajmo se lepom vremenu da se konačno i potrkam sa svojim konkurentima onako kako treba.'' – poručio je Vesnić pred polazak.

 

Podsetićemo Vas da je prošle sezone upravo na Slovakiaringu Milovan Vesnić ''overio'' svoju titulu šampiona centralne Evrope na kružnim stazama pa se nadamo da će i ove godine takmičenje u Slovačkoj doneti radost timu iz Užica ali i mnogobrojnim navijačima iz Srbije. Program trkačkog vikenda obuhvata dva slobodna treninga u petak 09. maja (10h20 i 14h45), slobodni trening u subotu ujutro (09h40) kao i zvanične kvalifikacije za startne pozicije istog dana u 15h15. Prva od dve trke vozi se u nedelju 11. maja sa početkom u 09h55 dok je start druge zakazan za 10h55. Staza Slovakiaring duga je nepunih 6km i voziće se po 9 krugova.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vesnić u Slovačkoj – i pored problema napredujemo

 

vesnic%2067.jpg

 

Veličina i snaga kolektiva uvek je dolazila do izražaja onda kada je najteže. Takmičenje u Slovačkoj nastastavlja ovogodišnju ''tradiciju'' problema za ASK Sport Auto Vesnić a tim polako počinje da veruje da se bori sa vetrenjačama. Problemi sa menjačem BMW-a ekipu su ubedili da automobil, na žalost, definitivno nije onakav potencijal kakav su očekivali pre početka sezone i da je potrebno još mnogo vremena i novca da se dovede u stanje da bude potpuno konkurentan. Srećom kompletan tim radi danonoćno bez prestanka pa je kvar uspešno otklonjen te se ''šteta'' ogleda u jednom neodvoženom nezvaničnom testu.

 

Problemi sa transmisijom počeli su još pre nekoliko dana na probama, takođe u Slovačkoj. Tada je Vesnić timu prijavio čudne zvuke koji dopiru iz kutije menjača. Iskustvo i poznavanje materije ovoga puta su bili presudni jer je inspekcijom i ''otvaranjem'' utvrđen ozbiljan kvar. Ekipa je menjač zamenila drugim, sveže remontovanim, koji je stigao u paketu sa BMW-om ali tu problemima nije bio kraj. Prvi krug, prvog slobodnog testa otkrio je ''kvar'' i na novom delu. Tu na scenu stupa ona snaga kolektiva sa početka priče. Od dva menjača ekipa mehaničara na čelu sa Milunom Vesnićem je uspela da sklopi jedan i osposobi automobil za drugi test i što je važnije za nastavak trkačkog vikenda u Slovačkoj.

 

vesnic%20677.jpg

 

Milovan Vesnić je sa druge strane timu ''vratio'' petim vremenom u klasi i ukupno devetim u generalnom plasmanu što je odličan rezultat sa obzirom na okolnosti – ''Nikako da ispucamo sve malere. Ponovo smo radili celu noć pred današnji test dan, ispostavilo se za ništa. Dočekala nas je nenajavljena kiša ali to je najmanji problem jer sam nakon samo jednog kruga morao ponovo u boks. Srećom tim je uspeo gotovo nemoguće i omogućio mi da se pojavim na drugom testu.'' – poručio je Vesnić iz Slovačke i dodao – ''Na kraju prvog trkačkog dana u Slovačkoj dana mogu reći da sam zadovoljan. Nastavljamo uzlaznom putanjom uz sve probleme. Podešavanja na automobilu konačno idu u pravcu koji ja želim i mislim da još uvek nismo pokazali šta sve možemo.''

 

Vesnić u subotu vozi još jedan nezvaničan trening da bi nešto posle 15h počele i zvanične kvalifikacije koje će odrediti startne pozicije za dve nedeljne trke. Vremenska prognoza za nedelju ponovo predviđa kišu ali verujemo da će ASK Sport Auto Vesnić ovoga puta spremno dočekati i ovaj izazov i uknjižiti na konto nove bodove.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Automobil izdao Vesnića u Slovačkoj

 

vesnic%20slovak.jpg

 

Dok pišemo ovaj izveštaj još uvek nije sigurno šta se zapravo desilo sa automobilom Milovana Mikice Vesnića negde na polovini prve trke na Slovakijaringu. U jeku borbe za pozicije od osmog do jedanaestog mesta generalno, kada je naš as iz kruga u krug stizao i prestizao svoje protivnike, BMW se naprosto izgasio kao i nade srpskog automobiliste za visok plasman.

 

Vesnić je da Vas podsetimo trku započeo sa pozicije 16 i veoma brzo  stigao do mesta broj jedanaest. Grupa od četiri vozača ispred njega bila je evidentno sporija i želja tima da se nekako stigne do pozicije broj osam koja donosi prvu startnu poziciju za drugu trku nezaustavljivo se ostvarivala svakim metrom staze. Na žalost u trenutku kada se spremao za napad na Slovaka Sladecku i Nemca Fišera automobil je naprosto ostao bez gasa a potom se i izgasio. Tim je u neverici od količine malera koji ih prati od početka sezone pokušao da locira problem u kratkom vremenu između dve trke, ali bez uspeha.

 

''Po prvi put ove godine počeo sam da se lepo osećam u automobilu. Lošu sreću sa treninga sam ostavio iza sebe i pozicije počeo da osvajam u trci. Sve je funkcionisalo savršeno a onda odjedanput automobil se ugasio. Malo je reći da sam razočaran jer maleru nikada kraja i pored ogromnog truda i rada koji svi kao kolektiv ulažemo u sve ovo.'' – kratko je prokomentarisao Vesnić. Tim trenutno pokušava da otkrije šta je zapravo problem što će u značajnoj meri označiti u kom pravcu će dalje ići sezona. Na žalost sve opcije su u igri pa i ona najgora da u slučaju ozbiljnijeg kvara tim ne nastupi na trci u Austriji ali i u ostatku šampionata.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Konačno kompletan trkački vikend za Milovana Vesnića

 

vesnic%20aut%201.jpg

 

Peto mesto u prvoj i nesrećno sedmo u drugoj bilans je trkačkog vikenda Milovana Mikice Vesnića u Austriji. Tako je tim na trci na Salzburgringu uknjižio šest novih bodova u Šampionatu Evrope i što je definitivno najbitnije konačno priveo kraju obe trke bez većih tehničkih problema a automobil je sve bliže formi koja omogućava borbu za vrh. Još od početka vikenda Vesnić je bio na nekoliko desetinki iza svojih glavnih konkurenata i aktuelnog šampiona Fulina a u nekoliko navrata uspeo i da postavi bolja vremena čak i od takmičara sa vozilima jače  klase TC2T. Koliko je konkurencija i u samoj Vesnićevoj klasi TC2 S2000 napredovala u odnosu na prošlu godinu govori i činjenica da su se na treningu postizala vremena za gotovo sekundu brže nego u sezoni 2013.

 

 

vesnic%20aut%2011.jpg

 

Uz malo problema tokom treninga i loše pozicije na stazi Vesnić se na startu prve trke našao na poziciji broj četiri u klasi. Tokom same trke automobil je funkcionisao odlično negde do sedmog od ukupno dvanaest krugova nakon čega su se pojavili problemi sa podupravljanjem što ga je koštalo jedne pozicije na kraju. Peto mesto u klasi i osmo u generalnom poretku divizije, od ukupno 25 takmičara iz cele Evrope, Milovanu Vesniću donelo je prvu startnu poziciju za drugu trku. Na žalost u startnoj proceduri auto je u vozačkom smislu ''iscureo'' nekoliko santimetara što su stroge sudije okarakterisale kao ''jump start'' i usledila je kazna prolaska kroz boks. Do kraja Vesniću je ostalo samo da stigne do cilja bez nove borbe za vrh.

 

Konačan utisak je više nego pozitivan jer se tim nakon gomile tehničkih problema uspeo da sopstvenim snagama uz pomoć prijatelja iz Slovačke, Češke i Nemačke osposobi automobil za borbu sa konkurencijom. Vesniću je konačno uspeo da skupi i prave trkačke kilometre sa BMW-om što će sigurno doneti bolje rezultate u budućnosti. Na žalost, u sivilu ekonomske situacije u Srbiji budućnost tima i njegovog daljeg učešća u šampionatu Evrope sada je u rukama drugih, a učešće na trci u Belgiji koja je na programu za mesec dana pod velikim znakom pitanja.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vesnić nastupa na trci u Kruševcu

 

vesnic%20ks.jpg

 

Pauzu u nastupima na evropskoj sceni Milovan Mikica Vesnić popuniće nastupom na brdskoj trci Kruševac 2014 koja se po prvi put ove godine vozi pored nacionalnog i u okviru Šampionata centralne Evrope na brdskim stazama. Krajem jula, tačnije u terminu 26-27.07., Vesnić će zajedno sa svojim timom biti gost ASK Sprintracing koji kao organizator iz godine u godinu ovo takmičenje podiže na viši nivo stvarajući brend na koji grad Kruševac može biti sa pravom ponosan.

 

''Na žalost većina ljubitelja automobilizma u Srbiji nije u mogućnosti da uživo prati nastupe naših automobilista na evropskoj sceni. Interesovanje za naše nastupe i da uživo vide vrhunske automobile je ogromno. Bilo je to tako očigledno i na Sajmu automobila u Beogradu ali i na poslednjoj prezentaciji u Novom Sadu kada smo izložili naš takmičarski BMW 320si WTCC.'' – izjavio je Vesnić – ''To je osnovni razlog zašto smo se odlučili da nastupimo u Kruševcu. Podrška koju smo imali od navijača iz Srbije je ogromna i ovo je način da im se bar malo odužimo i uživo prezentujemo kako radi jedan automobil klase S2000 sa kojim nisu imali prilike često da se susreću. Uz pomoć naših sponzora, prvenstveno kompanije Dunlop i Opštine Čajetina u prilici smo da učestvujemo na trci koja će, verujemo, pobuditi veliko interesovanje. Sa druge strane želimo i da sa naše strane pružimo podršku ASK Sprintracing i porodici Zvekić koja u teškim uslovima za autosport u Srbiji pokušava da ovo takmičenje dovede u kalendare evropskih serija. Ovom prilikom bih pozvao još jedanput sve ljubitelje automobilizma da se okupimo i družimo u centru Srbije.''

 

Program brdske trke na Čokotinom brdu kraj Kruševca obuhvata dve trening vožnje u subotu 26. jula i dve trke u nedelju 27. jula na stazi dugoj nešto više od 3 kilometra. Pored velikog broja domaćih, organizator se nada učešću i nekoliko takmičara iz zemalja koje se nalaze u okviru centralno-evropske zone što obećava dobru zabavu za sve one koji se poslednjeg vikenda jula nađu pokraj staze u Kruševcu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Milovan Vesnić - Vožnja po ledu u sred leta

 

vesnic%20ks%201.jpg

 

Obećanje koje je Milovan Mikica Vesnić dao još na predstavljanju svog novog automobila i evropskog programa je ispunjeno. Ljubitelji automobilizma u Srbiji su nakon dve godine i uspešnih nastupa na najpoznatijim svetskim autodromima uživo mogli da vide na delu i da se druže sa višestrukim šampionom Srbije i još uvek autuelnim šampionom centralne Evrope. Iako se na kraju ispostavilo da izuzetno klizava staza u Kruševcu nikako ne „leži“ moćnom BMW-u 320 S2000 i automobilima sa pogonom na zadnje točkove tim je dao sve od sebe da publika maksimalno uživa.

 

''U subotu, nakon prvog treninga, bio sam blago rečeno iznenađen. U svojoj 20 godina dugoj karijeri sam vozio sve discipline auto sporta ali ovako nešto nisam doživeo. Staza je toliko klizava da moj automobil sa gotovo 300ks i pogonom na zadnje točkove jednostavno nije mogao da prenese snagu na podlogu. Za laike dovoljno je reći da je osećaj kao da vozite po ledu u sred leta.'' – izjavio je Vesnić – ''U čudu su se našli i moje kolege iz Crne Gore, Asanović i Aćimić, koji su nastupili u moćnim prototipovima. Trkački ''slikovi'', jednostavno nisu radili pa je moj tim primenio solomonsko rešenje. Nedeljne trke, verovali ili ne, vozili na kišnim pneumaticima na potpuno suvoj stazi što je uz dodatna podešavanja automobila ipak dalo rezultat. Nama trka naravno nije imala takmičarski značaj, ali mi je žao što publika nije bila u mogućnosti da u potpunosti uživa u mogućnostima BMW-a. Na kraju vidim da ipak nisu otišli nezadovoljni kućama.  Uvek je lepo nastupiti pred domaćom publikom i družiti se sa navijačima i naravno sa kolegama koji nastupaju u domaćem šampionatu.'' – poručio je Vesnić nakon završetka trke u Kruševcu.

 

vesnik%20ks%2011.jpg

 

Pred timom je sada težak zadatak da pokuša da zatvori budžet za nastavak sezone u okviru evropskog kupa turing automobila ETCC te nakon zbog finansija propuštene trke u Belgiji sezonu ipak privede kraju u Italiji na stazi Pergusa na Siciliji.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

EKO Serbia novi sponzor Milovana Mikice Vesnića

 

vesnic%20eko.jpg

 

Od sezone 2015. ime Milovana Mikice Vesnića biće usko vezano za novog sponzora, jednu od najuspešnijih naftnih kompanija koja posluje na ovim prostorima, EKO Serbia A.D.
Srpski automobilista je potvrdio da će EKO kao deo grčkog energetskog giganta Hellenic petroleuma u budućnosti biti nosilac trkačkog programa našeg šampiona, pre svega na internacionalnoj sceni, a u prvoj godini saradnje cilj je osvajanje i povratak u Srbiju titule šampiona centralne Evrope na kružnim stazama u najbrojnijoj klasi do 2000ccm.
 
''EKO je kompanija koja odlično poznaje materiju autosporta i dugo godina je bila prisutna i aktivna na našim stazama prvenstveno kroz veoma uspešan trkački tim ali i sponzorisanje samih takmičenja u Srbiji tako da mi je drago što od sada imam takve ljude ''od materije'' uz sebe.'' – poručio je Vesnić koji je nekada na stazi vodio „ljute“ okršaje sa predstavnicima EKO Racinga, pre svih sa Andrejom Kulundžićem, a kojih se ljubitelji automobilizma u Srbiji sa setom sećaju – ''Saradnju ćemo najverovatnije ozvaničiti na predstojećem Sajmu automobila u Beogradu i verujem da je to samo prvi korak ka zajedničkim pobedama i titulama. Prioritet nam je još jedna evropska titula ali planiramo da nakon dve godine ponovo nastupimo i na odabranim domaćim takmičenjima što me pre svega raduje zbog srpskih ljubitelja auto-sporta.''
 
Milovan Mikica Vesnić u sezoni 2015. planira povratak u šampionat centralne Evrope na kružnim stazama gde je već trijumfovao 2013-te godine. Tim je dugo razmišljao o automobilu sa kojim će nastupiti i odluka je pala na Vauxall (Opel) Vectru STW koja je do pre nekoliko dana bila u vlasništvu legende Paje Komnenovića a sada je već u garaži u Užicu gde započinje njena priprema za predstojrću takmičarsku sezonu – ''Pravila CEZ-a su veoma jednostavna i u klasi smo ograničeni samo težinom i kubikažom motora. Super Touring automobil je definitivno jedan od najkonkurentnijih u klasi tako da smo bukvalno „ugrabili“ poslednji pravi STW u Srbiji i jedan od retkih koji nije završio u Engleskoj. BMW 320 S2000 WTCC takođe ostaje kod nas u timu i voziće ga Rudi Pešović tako da ćemo Srbiju predstavljati sa dva veoma atraktivna i brza automobila. Na štandu kompanije EKO na beogradskom sajmu automobila koji počinje 20. marta biće izložen jedan od automobila tima u novim takmičarskim bojama tako da ovom prilikom pozivam sve ljubitelje sportskog automobilizma i automobila uopšte da nas posete, daju nam podršku i istovremeno se upoznaju sa kvalitetnim proizvodima EKO petrola.'' – izjavio je Mikica Vesnić.
 
Sezona za Vesnića i Pešovića počinje poslednjeg vikenda aprila meseca na čuvenom Hungaroringu u Mađarskoj a pre toga tim će imati seriju testova što u Srbiji što u inostranstvu kako bi se što kvalitetnije pripremio za nove okršaje sa evropskom elitom.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milovan Vesnić spreman za šampionat centralne Evrope

 

vauxhall%20vesnic.jpg

 
Kako prenosi Tanjug, srpski automobilista Milovan Vesnić testirao je na stazi NAVAK kod Subotišta novi automobil, sa kojim ovog vikenda kreće u pohod ka osvajanju titule šampiona centralne Evrope na kružnim stazama.

 

''Moj novi automobil je samo na prvi pogled isti kao onaj sa kojim sam se takmičio dugi niz godina, ali kada se ''uđe u problem'' razlike su ogromne, pre svega u oslanjanju i aerodinamici, tako da su različite i postavke automobila za trke'', izjavio je Vesnić posle test probe automobila ''Vauxall Vectra Super Touring''. Vesnić je istakao da njegov tim ima dugogodišnje iskustvo u pripremanju turing automobila i da je veća pažnja posvećena drugom vozaču Eko racing tima Rudiju Pešoviću, koji se prvi put našao za volanom Vesnićevog prošlogodišnjeg BMW-a. ''Oba automobila su tehnički doterana i spremna za izazove koji nas očekuju. Nadamo se uz malo sreće koja nas je mimoišla prošle godine, dobrim rezultatima već u Mađarskoj. Ono što je posebno bitno je da je uz nas sada velika kompanija EKO Srbija, ljudi koji se pre svega razumeju u autosport, kao i ostali prijatelji iz našeg sponzorskog pula, što nam mnogo olakšava posao'', poručio je Vesnić. EKO racing tim prve dve trke Centralnoevropskog šampionata voziće 25. i 26. aprila na Hungaroringu u Mađarskoj.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milovan Vesnić na pol poziciji u Mađarskoj

 

vesnic%205.jpg

 
Prvi takmičarski dan na Hungaroringu prošao je više nego dobro za vozače EKO Racing Team-a. Ubedljivo najbolje vreme sa gotovo dve sekunde prednosti ispred najbližeg konkurenta osvojio je Milovan Vesnić za volanom Vauxall Vectre STW dok je drugi član tima Rudolf Pešović u svom BMW-u stigao do pozicije broj tri zaokruživši tako odličan rezultat cele ekipe. Trening je taktički odrađen odlično. Prvih petnaestak minuta vozači su isprobavali svoje i limite autmobil da bi nakon odlaska u boks i promene pneumatika pokazali svoj pun potencijal i već na samom startu se nametnuli kao najveći favotiti takmičenja, ali i kompletnog šampionata centralne Evrope.
 
- EKO Racing team je napravio izvarendan rezultat na prvim kvalifikacijama i uz malo sreće i trka će proći u ovakvom stilu. Automobili i ekipa su funkcionisali fantastično nadam se da će tako biti i na prvoj trci. Na Rudiju i meni je sada samo da završimo započeto – izjavio je Vesnić nakon kvalifikacionih vožnji. - Iskren da budem iznenadio sam pomalo i sebe ali i tim. Danas sam prvi put vozio na novim Dunlop pneumaticima što je kao rezultat donelo odlično treće vreme. Nadam se da završimo trku i uzmemo prve bodove – kratak je bio Pešović
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...