Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Milovan Vesnić - takmičenja

Recommended Posts

Vesnić trijumfom započeo sezonu

 

vesnic%204.jpg

 
Pozicije jedan i tri bilans su uspeha za vozače EKO Racing Teama Vesnić nakon prve trke šampionata centralne Evrope na kružnim stazama koja se vozila na legendarnoj stazi Hungaroring u Mađarskoj. Milovan Vesnić je iskoristio osvojenu prvu startnu poziciju i trku vodio od prvog do poslednjeg kruga, dok je Rudi Pešović imao nešto teži posao ali se ipak na kraju domogao pobedničkog postolja i mesta broj tri u konkurenciji od 26 vozača iz Evrope.
 
Već u prvom krugu nakon starta dolazi do kontakta između Pešovića i češkog automobiliste Petra Krejcija za volanom Lotusa Exige, što je rezultovalo da se vozač EKO Racing Team-a na stazu vrati kao dvanaesti. Pešović se nije predavao i hrabro se probijao ka vrhu da bi mu izlazak vozila bezbednosti u četvrtom krugu trke omogućio da uhvati priključak za vodećima. Za to vreme Vesnić je dominirao stazom ni jednog trenutka ne omogućivši konkurentima da iole ugroze njegovu lidersku poziciju. Kraj trke je obeležila borba Pešovića i slovačkog vozača Jula Končeka za mesto na podijumu iz kojeg je srpski automobilista izašao kao pobednik.
 
- Malo je reći da sam zadovoljan ovakmim početkom sezone za EKO Racing Team – izjavio je Vesnić nakon ceremonije proglašenja pobednika na Hungaroringu – Nisam imao većih problema tokom trke, držao sam svoj tempo i kontrolisao situaciju. Razliku je na momenat smanjio izlazak na stazu safety car-a ali i nakon toga sve je funkcionisalo fantastično. Želeo bih da pohvalim i vožnju Rudija Pešovića koji je na svojoj prvoj trci u pravom trkačkom automobilu pokazao svoj pun potencijal.
 

vesnic%2044.jpg

 

Pešović, kao junak dana nije krio zadovoljstvo.
– Podijum je uspeh o kojem sam mogao samo sanjati na početku sezone. Na samom početku trke, tokom letećeg starta, imao sam malih problema što me je ubacilo u gužvu nakon čega sam se okrenuo i pao na dvanaesto mesto. Uspeo sam da do kraja trke održim visoki tempo i u predposlednjem krugu preteknem Končeka. Automobil je oštećen, ali momci iz tima su već krenuli da ga popravljaju i verujem da ću biti spreman za drugu trku koja će biti dosta napornija jer u danu vozimo i kvalifikacije i trku.
Treba napomenuti da je EKO Racing Team Vesnić na ovoj trci pored prvog i trećeg mesta u šampionatu centralne Evrope osvojio iste pozicije u češkom ESET CUP-u kao i prvo i drugo mesto u šampionatima Slovačke, Slovenije i Austrije tako da se sa prvog proglašenja vraćaju sa ukupno deset pehara.
 
preuzeto sa - Auto Blog

 

----

 

Vesnić dominirao u drugoj trci u Mađarskoj

 

 

vesnic%20544.jpg

 
Poslednji dan trkačkog vikenda u Mađarskoj bio je najnaporniji za predstavnike EKO Racing Teama Vesnić, a postignuti uspeh utoliko slađi. Po programu organizatora rano ujutro vožene su kvalifikacije, a par sati kasnije i druga trka. Milovan Vesnić ni ovoga puta nije dao ni najmanje šanse konkurentima osvojivši u dva dana sve što se moglo osvojiti, dve pol-pozicije i dve pobede u šampionatu centralne Evrope, češkom ESET CUP-u, kao i šampionatima Slovačke i Slovenije. Gorak ukus ostavlja jedino današnje odustajanje drugog člana tima, Rudija Pešovića, koga je tehnika na BMW-u izdala u poslednjem krugu.
 
Preko sekund i po viška u odnosu na drugoplasiranog Kastratovića na treningu nagoveštavalo je laganu trku. Nakon letećeg starta Vesnić je odmah napravio veliku razliku i povećavao je iz kruga u krug sve do incidenta i izlaska na stazu vozila bezbednosti koje je vozače predvodilo sve do dva kruga pred kraj. Vesniću ovo ''usporenje'' nije napravilo problem i ponovo ubedljivo trijumfuje dok se Pešović zaustavio pokraj staze u poslednjem krugu trke zbog kvara na elektrici svog BMW-a.
- Izuzetan uspeh za EKO Racing Team. Uspeo sam da zabeležim dve pobede u dva dana, malo mi je krivo zbog peha koji je danas zadesio Rudija, ali ovo su trke i tehnički sport u kome na dosta činilaca ne možemo uticati. Posebno mi je drago što su u Mađarskoj dominirali vozači iz Srbije, ali mi je takođe krivo što su izostali brzi takmičari Lotus tima iz Češke koji su ipak najavili povratak već na drugoj trci u Austriji kada će definitivno biti mnogo teže doći do bodova – izjavio je Vesnić nakon proglašenja pobednika i novog intoniranja srpske himne na mađarskoj stazi Hungaroring.
 
Za razliku od prvog dana kada je Pešović bio na pobedničkom postolju, drugog dana mora je da odustane.
- Ponovo sam startovao treći, zatim u duelu sa Palmijem dolazi do ozbiljnog kontakta i izguran sam sa staze i padam na poziciju broj četiri. Tu sam malo izgubio tempo, a onda počinju problemi sa automobilom. Prvo sam izgubio volan, zatim je prestala da radi instrument tabla da bi se auto na kraju ugasio. Da li je u pitanju alternator ili kaiš videćemo kada doteramo auto do boksa. U svakom slučaju izuzetno sam zadovoljan početkom sezone i prvim podijumom – poručio je Pešović odmah nakon završetka trke.
Ono što posebno raduje je dobra atmosfera u i oko EKO Racing Teama Vesnić što uz uliveno samopouzdanje nagoveštava uspešnu sezonu koju momci iz ekipe nastavljaju kao glavni pretendenti za titulu šampiona centralne Evrope.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milovan Mikica Vesnić po kiši najbrži u Austriji

 

131708-vesnic%201.jpg

 
Milovan Mikica Vesnić zabeležio je treću uzastopnu pobedu u okviru šampionata centralne Evrope na kružnim stazama i tako nastavio niz, započet pre mesec dana u Mađarskoj. Trka na austrijskom Red Bull Ringu vožena je po jakoj kiši, prekidana je dva puta, a sudije su 5 minuta pred kraj, odlučile da trku okončaju pre vremena, nakon incidenta između dva češka vozača, Davida Palmia (BMW) i Petra Krejcia (Lotus).


Jaka kiša koja je padala celu noć, nastavila je istim tempom i u subotu ujutro, kada se srpski šampion i vozač EKO Racing Teama našao na startu. Juče osvojena pol-pozicija omogućila je Vesniću da povede trku od samog početka i tako izbegne gužvu koja je rezultovala da je više automobila bilo pored, nego na samoj stazi. Vesnić je već u trećem krugu počeo da pristiže zaostale takmičare, a onda je mudrom taktikom čuvao i poziciju, i automobil, kontrolišući trku i držeći konkurenciju na pristojnoj udaljenosti.
 

131709-vesnic%2011.jpg

 
''Kao što sam i predvideo pred dolazak u Austriju, bila je ovo veoma teška trka. Snaga moje Vectre pod ovim uslovima ne može da dođe do punog izražaja, a točkovi su proklizvali pri svakoj promeni stepena prenosa. Točkovi tu snagu jednostavno nisu mogli da isporuče na podlogu'', objasnio je situaciju Vesnić. ''Zato sam se odlučio na sigurnu vožnju. Iza sebe sam gledao borbe za pozicije koje se nisu završavale baš uspešno. Zaostali takmičari koji su vozili svoju trku bili su dodatni problem, ali sam srećom uspeo da izbegnem incidente. Kompletan tim je radio veoma naporno ceo vikend, pod nemogućim uslovima, i sasvim zasluženo smo pobedili.'' Po odluci direktora trke, kao konačni rezultat uzet je onaj pre incidenta koji je prouzrokovao prekid, pa su u konačnom plasmanu i dva češka vozača, čiji je udes izazvao kraj trke. Milovan Mikica Vesnić, pored pobede u okviru CEZ-a, ponovo je prvoplasiran i u okviru češkog ESET CUP-u i šampionata Slovenije. Druga trka trkačkog vikenda u klasi do 2000 ccm šampionata centralne Evrope, na programu je sutra, u 15h30.
 
Rezultati 1. trke:
 
1. Milovan Vesnić, SRB, Opel Vectra
2. Tomas Pekar, CZE, Renault Clio
3. David Palmi, CZE, BMW GTR
4. Petr Krejci CZE, Lotus Exige
5. Anze Urbančič, SLO, Renault Clio
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vesnić vozi evropske runde TCR Internacionalne serije i TCR Trofej Evropa

 

160022-audi%20rs3%20lms.jpg

 

Slavni srpski automobilista Milovan Mikica Vesnić planira da ove sezone izveze pet evropskih takmičarskih vikenda TCR Internacionalne serije i da se na kraju sezone na autodromu Adrija bori za TCR Trofej Evropa. Opisani program uključuje startove na Spa Frankoršampu, Salcburgringu, Hungaroringu, Ošerslebenu i na još neodređenoj lokaciji 28. maja, kada se voze TCR trke koje je izvorno trebalo da budu u sklopu Gran pri Monaka. ''Kruna'' takve sezone biće TCR Trofeja Evropa na Adriji 29. oktobra, gde pravo učešća imaju samo vozači prijavljeni za pet evropskih rundi Internacionalnog TCR šampionata. Ekipa ASK Vesnić/GM racing i dalje ulaže velike napore da sastavi ceo budžet za kampanju čije smo detalje izneli, ali su u ovom trenutku već izvesne vožnje u Austriji i Mađarskoj.

 

Vesnić će nastupiti u Audiju RS 3 LMS, automobilu koji još nije stigao u garažu u Gorjanima. Konsolidacija tima oko nove takmičarske sprave predstavlja prioritetni zadatak u 2017. Naravno, u planu srpske postave, nastale združenim naporom Užica i Gornjeg Milanovca, ostaje i CEZ program, u kom će Rudi Pešović voziti sprint trke, dok će se Vesnić za volanom pojavljivati u endurans disciplini. ''TCR je sledeći korak za mene i moj tim. Mala smo ekipa, ali sa velikim iskustvom. Moja porodica je aktivna u auto-sportu duže od 40 godina i ne bojimo se da odmerimo snage s vrhunskim svetskim timovima i vozačima. Glavni cilj 2017. nam je da sebe i našu zemlju dostojno predstavimo u TCR Internacionalnoj seriji. U ovom trenutku imamo budžet za dve ili tri runde, ali se svojski trudimo da učestvujemo na svih pet evropskih, plus na finalu na Adriji'', poručio je Mikica. U svakom slučaju, ljubitelji auto-sporta konačno će moći da na istim stazama i u istom takmičenju kao konkurente vide Mikicu Vesnića i Dušana Borkovića, što je scena koja je bila priželjkivana od 2014. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mikici Vesniću stigao novi auto

 

audi%20lms%201.jpg

 

Kada jedan fantastičan vozač postane vlasnik fantastičnog automobila onda je veoma teško opisati zadovoljstvo sportiste koji je svestan da je automobilizam tehnički sporti da vam znanje ništa ne vredi ako nemate pravu spravu. Audi RS3 LMS, presijavao na Suncu ispred poznatog servisa Vesnić, u Gorjanima kod Užica i kao da je i on bio srećan i kao da je i on želeo da kaže: ''Srećan sam što mi je gazda tako dobar vozač i tako dobar čovek''.

 

audi%20lms%2011.jpg

 

Pošto punih 50 godina pratimo sva zbivanja u domaćem, a po malo i inostranom auto sportu, možemo mirno i potpuno čiste savesti reći sve najlepše za našega šampiona Milovana Mikicu Vesnića. Rođen je 1976. godine, a do sada je napravio puno. Najvažnije od svega, mnogo važnije od njegovih šampionskih titula je njegov moral i karakter. Mikica je porodičan čovek. Sa suprugom Ivanom ima dva sina, a kompletna sportska javnost je o njemu uvek slušala sve najbolje…loše stvari su nepoznate kada je porodica Vesnić u pitanju. Stari kažu da ''iver nikada ne pada daleko od klade'', pa je za sve dobro što je Mikica postigao najzaslužniji legendarni as, veteran auto sporta i višestruki šampion Milun Vesnić. Zaista su retki očevi koji su kompletan svoj život, snagu, energiju, finansije i ogromnu ljubav pružili svojo deci, kao šti su majstor Milun i njegova supruga Ljuba, učinili za svog sina i ćerku.

 

audi%20lms%20111.jpg

 

Mikica Vesnić za predstojeću sezonu nema dovoljan budžet. Za sada se može reči da će voziti samo četiri trke. Posle testa u Slovačkoj uslediće ''endjurans'' kružne trke u paru sa Poljakom Jakubom Wsyzomirkskim. Potom i dve trke u svetskoj internacionalnoj TCR seriji na stazama Salzbrugring i Hungaroring. Vesniću će finansijski pomoći grad Užice, Opština Čajetina, Dunlop i verovatno odeljenje Audija u Srbiji. Raspoloženi šampion je za svoje navijače u Gorjanima rekao:

 

''Jedva čekam testove na stazi Slovakiaring. Biće kratki, dva puta po pola sata, ali bar će se nešto novo naučiti. Posle toga dolaze dve ''endjurans'' trke u paru sa mojim prijateljem iz Poljske na Hungaroringu (23.4) i Redbulringu (20.5), a onda i dve TCR trke na Salzburgringu (11. 6.) i na Hungaroringu (2.7). Audi je i jak i prelep. Ima 2000 kubika, 350 KS, šestostepeni sekvencijalni menjač, Dunlop i Mišelin gume. Svi automobili su u TCR seriji istih performansi. Razlika je samo u vozačima i inžinjerima, odnosno u znanju podešavanja automobila. Svakako da i iskustvo znači, a ja toga imam. Voleo bih ako uspem da budem medju 12 najboljih a posle ćemo videti. Rudi je takodje oduševljen automobilom kojeg smo zajednički kupili. Plan je da on vozi sprint kružne trke CEZ (centralne evropske zone)''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

mnogo je dobar Audi i kad bi mogao sve trke da vozi u TCR seriji Mikica,ovakav automobil vozi samo svajcarac Komini i videlo se to u Gruziji da je dosta brz automobil,a izgleda kao mali DTM audi.A Mikica Vesnic je sjajan vozac

Edited by silenci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problemi i maleri obeležili Vesnićev debi u TCR seriji

 

vesnic%20aut.jpg

 

Srpski automobilista Milovan Vesnić nije imao debi iz snova u TCR internacionalnoj seriji. On je posle komplikovanih kvalifikacija i peha sa kočionim diskovima prvu trku na Salcburgringu završio u šljunku posle kontakta sa Dankanom Endeom, a drugu nije ni startovao. Kad je auto posle karirane zastave dovezen sa staze, odlučeno je da se neutralizuje park ferme, ali ekipa iz Užica nije uspela da osposobi Audi RS3 LMS za drugu trku. ''Utvrdili smo da, osim šljunka u prostoru oko kaiševa koji nije lako rešiv, imamo oštećenje zadnje viljuške. U prvoj trci smo promenili setap u odnosu na sve koje smo isprobali do tog trenutka. Nije ispalo najbolje, ali su onda krenuli i drugi problemi. Prvo sam pokvario podešavanje kad sam malo tvrđe ušao u šikanu i poremetio trap. Automobil je počeo da prikazuje i upozorenja o temperaturi, Haf me pritiskao i shvatio sam da ne mogu da ga zadržim iza sebe. Posle je sve krenulo nizbrdo. Bolje da sam ušao u boks i pokušao sa ekipom da podesim auto za drugu trku nego što sam sačekao da mi Ende presudi'', nastavlja Vesnić. Iako se čini da je ekipa iz Užica imala loš vikend u Austriji, Vesnić kaže da je bio dragocen jer su mnogo naučili. ''Vozeći ovde uvideli smo koliko je vežbe i rada potrebno da bi se vozila jedna internacionalna serija poput ove. Veliki timovi potroše i po pola godine i mnogo više para od nas da budu na tom nivou. Nažalost, meni je trka u Austriji bila test. Osim toga, cilj mi je bio da upoznamo konkurenciju. Nadam se da ćemo sve što smo naučili moći da primenimo sledeće godine, jer radimo na tome da 2018. izvezemo više trka u TCR-u''.

 

Kako za manje od nedelju dana TCR gostuje u Mađarskoj, Milovanova ekipa je već počela da radi na automobilu. ''Od ljudi iz podrške VW grupe saznali smo da su uradili unapređenja za kočnice i zadnje amortizere. Nadam se da ćemo uspeti da to nabavimo i pokušamo da ih primenimo u Mađarskoj'', najavio je naš proslavljeni automobilista. On se zahvalio na podršci iz Srbije koju je imao na stazi, ali i preko društvenih mreža, jer je njegov debi u TCR internacionalnoj seriji izazvao veliku pažnju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vesnić: Ovo što sam video u TCR nisam video nigde, ovde je sve politika

 

tcr%20tassi%202017.jpg

 

Na kraju svog drugog TCR vikenda Milovan Vesnić ne može biti zadovoljan rezultatom, ali ekipa iz Užica ne misli da je odlazak u Mađarsku bačeno vreme i novac. ''Ja ovde nisam došao da jurim rezultat. Cilj mi je bio da dođem, izvezem još trkačkih kilometara i nešto naučim. Da je bilo sreće, možda smo mogli da uzmemo neki bod'', kaže Vesnić. ''U drugoj trci sam imao kontakt sa Ficom, nije bio jak udarac, ali mi je poremetio volan. Rešio sam da nastavim, baš zbog pomenutih kilometara. Meni je bilo važno da je auto ostao u komadu, a sve ostalo ćemo popravljati u narednim danima''. Kao pozitivnu stranu vikenda na Hungaroringu srpski as izdvaja činjenicu da je po vremenima bio veoma blizu Audijima ''Komtuju rejsinga''. ''Meni je to znak da smo veoma blizu setapa koji može da bude konkurentan, a nemamo pomoć fabrike, niti fabričkih inženjera. Ja se nadam da ću uspeti da sakupim novac za još neku trku ove godine, a sledeću želim da izvezem celu u jednom šampionatu, a ne ovako samo da gostujem'', dodao je on.

 

Kao i svi vozači u boksovima na mađarskoj TCR rundi, i Vesnić je primetio da se nešto veoma loše dešava u ovoj seriji. ''Ovo što sam video u TCR nisam video nigde. Ovde je sve politika, besmisleno je. Žao mi je momaka koji se bore za tutulu i visok plasman, jer je ovde teško boriti se kao vozač. Daleko je da pričamo o 2018, ali ako se ovako nastavi TCR mi neće biti primamljiv'', završio je Vesnić.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi zatražio pomoć od Milovana Mikice Vesnića

 

Mikica-Vesnic-Hungaroring.jpg

 

Naslov izgleda kao nešto neverovatno, ali potpuno odgovara onome što se desilo. Još pre dve trkačke sezone, na poznatoj stazi kod Rijeke u Hrvatskoj na autodromu Grobnik, glavni inženjer Audija došao je u boks tima ''ASK Vesnić'' i postavio pitanje o nečemu što predstavlja tajnu svake ekipe. Reč je o telemetriji, elektronskom prikazu načina vožnje vozača u njegovom trkačkom vozilu koji govori sve, najviše o načinu pilotiranja dotičnog sportiste. Naš višestruki šampon (12 puta nacinalni prvak države) reagovao je kao pravi sportski džentlmen. Omogućio je kompletnom timu Audija da pogledaju njegovu telemetriju i da je uporede sa svojim prikazima vožnje.

 

Na taj način je naš šampion postupio kao pravi profesor, majstor svog zanata koji želi da i na drugog prenese svoje iskustvo. Ceo slučaj je vrlo brzo dobio i svoj epilog, vozači Audija su se ubrzali za čak dve sekunde, a Milovan Mikica Vesnić je stekao neskrivene simpatije za svoj gest.

 

Mikica Vesnić je već odavno napustio nadmetanje na domaćem terenu i posvetio se međunarodnim trkama. Boravio je kratko na brdskim stazama, a potom se preselio na kružne trke Evrope. Čak pet puta je osvojio šampionat Centralno Evropske Zone (CEZ) u svojoj klasi, a minula sezona 2019. mu je donela titulu najboljeg u seriji TCR Istočna Evropa, šampionat Austrije i ESET Cup. Ono što ga posebno čini ponosnim je titula najboljeg u konkurenciji timova jer je njegov ''ASK Vesnić'' šampion istočne Evropeu pomenutim prvenstvima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milovan Mikica Vesnić - Pripreme za test na Slovakiaringu

 

200791-vesnic svk.jpg

 

U dobro poznatoj sportskoj radionici u Gorjanima kod Užica, sedištu tima ASK Vesnić zvaničnog šampiona TCR istočna Evropa, zatekli smo prvog čoveka, a to je naš višestruki šampion i šampion Evrope, za koji dan 44. godišnjeg asa, Milovana Mikicu Vesnića:

 

- Dobar dan, veliki pozdrav...šta se radi apropo skorog početka nove međunarodne sezone?

''Dobar dan...polako privodimo kraju redovne pripreme. Očekujemo da nam stignu naručeni novi delovi i pratimo informacije koje stižu o novom šampionatu.''

 

- Znamo da ste već videli kako izgleda dizajn potpuno nove Cupre TCR, može li se desiti da se uskoro nađete za volanom tog novog sportskog vozila?

''Ove godine sigurno ne. Startovaću sa mojom standardnom Cuprom TCR, biće potpuno pregledana i sa nekim sasvim novim delovima. Ovu najnoviju još niko nije dobio, kasni se sa isporukama.''

 

- Hoće li biti mogućnosti za neko testiranje? To je ono što našim vozačima najviše nedostaje a zna se kakvu prednost imaju oni koji obezbede dobre testove?

''Naravno. Bez testova je praktično sve na amaterskom nivou. Mislili smo da ćemo testirati u komšiluku na Hungaroringu, ali slobodnih termina nema...pa ćemo testove imati uoči prve trke i odradićemo ih u Slovačkoj, na poznatom Slovakiaringu.''

 

- Prve dve trke su 18. i 19 . aprila u Mađarskoj, na Hungaroringu?

''Tako je. Hvala na interesovanju i pozdrav svim navijačima od mene i ASK Vesnić tima.

 

Tekst: Đorđe Đenić

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vesnić kupio Benanijev šampionski Audi RS3 LMS

 

211283-vesnic.jpg

 

Srpski automobilista Milovan Vesnić trkaće se ove godine u Audiju RS3 LMS. Automobil sa kojim je Mehdi Benani osvojio titulu TCR Evropa 2020. stigao je u Gorjane, posle mnogo peripetija oko transporta iz Belgije, prenosi Serbiaring.

 

''Auto je odavno plaćen, ali smo ga baš dugo čekali zbog situacije sa koronavirusom. Interesovali smo se i za auto koji je vozio Žil Magnus u WTCR, ali nam je on izmakao zamalo. U svakom slučaju, to su sve identični automobili i nije nam bilo važno u kojoj seriji je vožen, a ovaj Benanijev je možda i u boljoj kondiciji'', otkriva Vesnić za naš portal. ''Morali smo da napravimo tehnički iskorak. Znali smo da izlazi novi Audi i novi Hyundai, a nova Cupra se već uveliko trka. Iskorak možda nije veliki, ali je to najviše što smo mogli u ovom trenutku'', dodaje prvi šampion TCR Istočna Evropa i prošlogodišnji viceprvak u ovoj seriji.

 

Audi nosi broj šasije 101, a osim Benanija ga nije vozio niko drugi. Vesnić još ne zna u kom takmičenju će se boriti sa novim trkačkim oružjem. ''Vakcinisali smo se protiv koronavirusa i ja i cela moja ekipa. Pre svega, jer mislim da je to jedini način da se pandemija suzbije, a zatim i zbog tiga što će nam smanjiti peripetije oko pozivnih pisama i testiranja za odlaske na trkačke vikende. Nadam se da ću najkasnije do početka marta znati gde ću se takmičiti. Sad nam svakako predstoji rasklapanje celog Audija i provera svih delova, tako da ima mnogo posla pre nego što sezona počne'', završio je naš proslavljeni automobilista.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Audi RS 3 LMS TCR

 

Naš proslavljeni automobilista Milovan Vesnić već godinama se uspešno takmiči na internacionalnoj sceni. Ove sezone ima ambiziozne planove i u skladu s njma nabavljen je novi automobil, Audi RS 3 LMS (auto je prošle godine bio šampion ''TCR Evropa'' serije). Na stazi, dok je testirao svoj novi automobil, pričali smo sa njim ne samo o novoj mašini za takmičenje, već i o svim promenama i modifikacijama...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...