Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Yamaha Moto GP tim

Recommended Posts

yamaha%202014.jpg
 
Horhe Lorenco i Valentino Rosi su isprobali Jamahu za sledeću godinu u Mizanu. Lorenco je odvozio 65 a Rosi iscrpljujućih 75 krugova na kultnoj stazi, a osim toga su isprobali i neke nove kombinacije za ovogodišnji motocikl. ''Ispunili smo glavni cilj za danas, a to je bilo da isprobamo motor za sledeću godinu i skupimo što više podataka. Takođe smo isprobavali i neke nove stvari za sledeću trku u Aragonu, uključujući malo veći kočioni disk'', objasnio je direktor tima Masimo Meređali. Lorenco i Rosi su bili zadovoljni testovima, a neki od drugih vozača koji su testirali u Mizanu otišli su dotle da kažu da su novi motori sa ''spec'' mašinama ''najbolji koje su ikada vozili''.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rosi želi da ostane u Jamahi

 

mm%20rossi.jpg

 

Valentino Rosi najverovatnije će da nastavi saradnju sa timom Movistar Jamaha i u sezoni 2015. Italijanski motociklista, osvajač devet svetskih titula ovu mogućnost je nagovestio u razgovoru za italijansku Skaj televiziju. - Mislim da ću da produžim ugovor. Nikada nisam ni razmišljao o odlasku. Osećam se dobro i trke mi pružaju zadovoljstvo. Volim ovaj svet i način života vozača Moto GP-ja. Dokle god budem mogao, voziću - rekao je Rosi, a preneo sajt Moto GP-ja. U novoj sezoni je odvožena samo jedna trka, u Kataru i pobedio je branilac titule Mark Markez. Rosi je drugom mestu u plasmanu sa 20 bodova. Naredna trka, u Sjedinjenim Američkim Državama biće vožena 13. aprila.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rosi ostaje ''u ljubavi'' sa Yamahom još dve godine

 

113681-rosi.jpg

 

Valentino Rosi ostaje veran Jamahi. Italijanski motociklista i devetostruki svetski šampion i u naredne dve godine voziće za Jamahin fabrički tim. Vest o nastavku saradnje ''doktora'' i japanskog proizvođača motocikala za 2015. i 2016. godinu potvrđena je i na zvaničnoj internet stranici.

- Srećan sam što mogu da saopštim da sam sa Jamahom potpisao ugovor na još dve godine. Ponosan sam i produženje saradnje mi je veoma važno jer sam uživao radeći sa svim ljudima iz tima. Osećam se dobro i motivisan sam da pružim maksimum. Srećan sam što ću i dalje da vozim moju Jamahu YZR-M1. Bila je moja ljubav nekoliko godina, a biće i ove kao i u naredne dve. Veliko hvala svima. Potrudiću se da pružim maksimum i budem dobar u trkama. Uživajte - kazao je za sajt tima 35-godišnji Rosi koji je već vozio u Jamahinom timu (2004. - 2010.), ali je bio i član ekipa Honde i Dukatija.

Italijan je u generalnom plasmanu na deobi drugog mesta, sa 128 bodova koliko ima i Dani Pedrosa iz Honde Repsol. Vodeći je Pedrosin timski kolega Mark Markez. Naredna trka u Moto GP šampionatu na programu je 13. jula, a voziće se u Nemačkoj.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lorenco ostaje u Yamahi do 2016.

 

Horhe-Lorenco.jpg

 

Četvorostruki svetski šampion Horhe Lorenco potpisao je novi ugovor sa Yamahom, produživši saradnju do kraja 2016. godine. Lorenco je od debija u kraljevskoj klasi 2009. godine branio boje japanskog tima, sa kojim je osvojio dve titule – 2010. i 2012. godine. Dogovor između Jamahe i Lorenca, objavljen pred Veliku nagradu Indijanapolisa, znači i da će japanski tim imati nepromenjen tim u naredne dve sezone, pošto je novi ugovor još početkom jula potpisao Valentino Rosi.

''Srećan sam što konačno možemo da objavimo nastavak saradnje. Osećam olakšanje jer sada mogu da se potpuno fokusiram na ostatak sezone, znajući da nastavljamo saradnju i u naredne dve. Bila mi je želja da nastavim saradnju sa Yamahom, čvrsto verujem da možemo da se borimo za treću zajedničku titulu'', istakao je Lorenco, ''Ova sezona je puna izazova posle teškog starta, ali ćemo nastaviti da razmišljamo o svakoj trci pojedinačno i do Valensije ćemo davati 100 odsto od sebe. Hvala Yamahi što veruje od mene i svim navijačima širom sveta koji nastavljaju da me podržavaju''.

Lorenco je od početka karijere ostvario 52 pobede i ukupno 115 puta je bio na podijumu. Naredna trka Moto GP šampionata vozi se ovog vikenda za Veliku nagradu Indijanapolisa.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Yamaha probala motor za 2015.

 

yamaha%20%202.jpg

 

Horhe Lorenco i Valentino Rosi probali su Jamahu za 2015. godinu na privatnim testovima u Brnu. Ove godine, iz Češke će biti baš dosta uspomena pošto smo bili svedoci prvog poraza Marka Markeza, a onda i prvog testa Jamahe motora za sledeću godinu. ''Probali smo motor i probali smo neke nove stvari za 2015. godinu. Iskreno, veoma je dobro u nekim aspektima, ali u nekim mora mnogo da se radi. Prvi utisak je da je motor malo stabilniji u odnosu na ovaj'', rekao je Horhe Lorenco. Zadovoljan je bio i Valentino Rosi, a zanimljivo je da je ovaj test vozio tačno 18 godina nakon prve pobede u Moto GP karavanu.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Rosi: Konačno mogu da pobedim Markeza

 

117735-rosi.jpg

 

Valentino Rosi je pun samopouzdanja pred novu trku Moto GP šampionata u Silverstonu. Na prethodnoj u Brnu, prekinuta je neverovatna serija Marka Markeza, ali Jamahe sada žele da se umešaju u borbu za pobedu i osete ukus šampanjca. ''Važno je biti na podijumu, važno je pobediti Marka, konačno sam video da mogu, ali sada treba dobiti neku trku. Vreme je da se i Jamahe upišu ove sezone'', uveren je legendarni doktor. On je rekao i to da se u poslednje vreme mučio i sa povredom prsta koja mu je mnogo pravila probleme pri davanju gasa. Doktor je izjavio i to da je zadovoljan Jamahom za 2015. koju je nedavno isprobao.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rosi: Mislim da je borba za titulu realna

 

rosi%20m.jpg

 

Valentino Rosi je do sada devet puta bio svetski šampion, po jednom u kategoriji do 125 i 250 kubika i sedam puta u kraljevskoj klasi. Ali, Italijan se nada da sada kao veteran, može da dođe do dvocifrenog učinka i tako jedinstvenu karijeru privede kraju. ''Mislim da titula nije nemoguća. Ne mogu da kažem da nije cilj i da je cilj drugo mesto. Već smo počeli sa radom i zadovoljni smo. Spremili smo neke inovacije za koje mislimo da bi mogle da nas odvedu daleko unapred'', rekao je Rosi. Italijan smatra da će mu najveći protivnik biti dvostruki uzastopni šampion Mark Markez, ali ne isključuje ni svog klupskog druga Horhea Lorenca iz borbe za titulu.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Yamaha predstavila motor za 2015

 

yamaha%202015.jpg

 

Yamaha je prva predstavila motor za 2015. godinu. Voziće ga Valentino Rosi i Horhe Lorenco i imaće jasan zadatak - da stignu i prestignu Marka Markeza i otmu titulu od Honde.

''Veoma smo privilegovani da imamo dva ovakva vozača i dve ovakve ličnosti u timu. Jasno je šta je cilj, ne moram to da vam objašnjavam. Ono što mi kao Yamaha možemo da garantujemo je da ćemo dati sve od sebe kako bi im pružili što bolji motor. Svi smo veoma uzbuđeni pred početak testiranja za novu sezonu'', rekao je Lin Džarvis. Prošle sezone, Lorenco i Rosi su imali po dve pobede i bili su drugi i treći u generalnom plasmanu.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Mogu da vozim do četrdesete

 

120625-rosi%202014.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, višestruki MotoGP šampion, Valentino Rosi, veruje da bi mogao da se takmiči i do četrdesete godine, ukoliko ostane na sadašnjem nivou. Italijan je prošle sezone čak razmišljao i o kraju karijere, nakon nekoliko razočaravajućih sezona. Međutim, drugo mesto u šampionatu prošle sezone i pobeda na prvoj trci nove sezone, pokazali su da Doktoru još nije vreme za penziju. ''Osećam se odlično. Motivisan sam, volim svoj posao, i osećam strast kao i svi momci ovde. Ako vodite zdrav život i dobro trenirate, možete da vozite i do 40. godine. Ovo nije kao u atletskim sportovima. Ono što pravi razliku su koncentracija i motivacija'', objasnio je 36-godišnji vozač.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco ostaje u Yamahi

 

Jorge%20Lorenzo.jpg

 
Fabrički tim Yamahe imaće i sledeće sezone istu vozačku postavu, pošto će Horhe Lorenco definitivno ostati i 2016.
''Mogu vam garantovati da ćete gledati Horhea i sledeće sezone na Yamahinom motoru. Mi smo zadovoljni njegovim vožnjama, on je zadovoljan motorom i nije bilo nikakvog razloga da se ne nastavi saradnja. Imao je ugovor na dve godine sa mogućnošću da se aktivira i klauzula za 2016. i to smo sada i uradili'', izjavio je Lin Džarvis. Lorenco je potvrdio ovu vest i odgovorio na stazi fantastičnom vožnjom, pošto je bio najbolji na prvim treninzima u Herezu. I oba vozača Repsol Honde, Mark Markez i Dani Pedrosa, imaju ugovore za 2016. tako da će četiri vozača dva glavna tima ostati ista i sledeće godine. Ali, neće ostati iste gume, pošto će se sa Bridžstona preći na Mišelin.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi naredne nedelje otkriva novi M1

 

wrc%20rosi.jpg

 
Sve fanove MotoGP-a, a posebno Valentina Rosija i Yamahe, naredne sedmice očekuje vrlo interesantan događaj. Naime, u Barseloni će biti predstavljena nova Rosijeva mašina za 2016. godinu. Pitanje koje se postavlja je sledeće: da li će oba vozača Yamahe biti na predstavljanju ili će Horhe Lorenco svoju mašinu otkriti na zasebno organizovanom događaju? Kako su ranije saopštili iz tima, želja im je da otklone napetost koja vlada između njih dvojice, pa bi zajedničko predstavljanje pomoglo tome. Ipak, ne treba se iznenaditi ako do toga i ne dođe. Rosi ima ogroman broj navijača, a Lorencu defitnitivno ne bi bilo svejedno da prvo predstavljanje YZR-M1 za 2016. bude upravo u Španiji. Ma kakve želje imali u Yamahi, sećanja na završnicu prošle sezone će teško tako brzo izbledeti. Postoje nagađanja da je Rosi tražio zasebno predstavljanje i to pre Lorenca, a ko bi mogao da odbije takvu trkačku legendu. Zato jedva čekamo zvanično predstavljanje novog M1, pa da vidimo sa čime će Doktor pokušati da stigne do desete titule.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha predstavila novi M1

 

143564-yamaha%20m%201.jpg

 
Yamaha je predstavila nove takmičarske mašine za 2016. godinu, kao i nove boje dva vozača fabričkog tima, Valentina Rosija i Horhea Lorenca. Kao što je to praksa, na predstavljanju su bila obojica, uprkos tenzijama koje vladaju između njih, a internetom su kružile glasine da će Rosijev M1 biti otkriven na zasebnom događaju.
 

yamaha%20m%20111.jpg

 
To se ipak nije dogodilo, jer je teško poverovati da bi Yamaha pristala na tako nešto, bez obzira na odnose Italijana i Španca u ovom trenutku. Predstavljanju u Barseloni su prisustvovali i čelni ljudi kompanije i tima, uključujući Lina Džarvisa, Masima Meregalija, Kuičija Cuiji, ali i mnoge druge. Yamaha je prvi MotoGP tim koji je predstavio mašine za 2016, a Džarvis je nagovestio da je takva logika bila normalna za aktuelnog šampiona. I sponzori, čija imena su na motociklima, su ostali isti. Dominira zeleno ''M'' kompanije Movistar, logo Monstera je na starom mestu, uz imena kakva su Eneos, Eurasian Bank, Blue Core, Abarth i Yamalube. Ono što će navijače tima zanimati više od izgleda jesu performanse, pre svega zbog novih pneumatika i ECU softvera. Prvi test će se održati od 1. do 3. februara na Sepangu, stazi na kojoj je i ''zakuvana'' završnica prošle sezone.
 
preuzeto sa - Auto Blog
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco: Yamaha ima svog ljubimca

 

144821-horhe-lorenco.jpg

 
Na prvom predsezonskom testu, voženom na Sepangu, Horhe Lorenco je imao znatno bolje vreme od svog klupskog kolege, a nakon svega imao je zanimljivo viđenje situacije u Yamahi. Rezultatski gledano, aktuelni šampion je imao za gotovo sekundu bolje vreme od svog najvećeg rivala iz 2015, uprkos činjenici da je nastupao pod antibioticima i u ne tako dobrom zdravstvenom stanju. Međutim, ni dobri rezultati, a ni to što je jedini vozač koji je od 2009. doneo Yamahi naslov svetskog šampiona, nisu dovoljni da bude ljubimac svog tima. Bar tako misli Lorenco. Španac je u intervjuu datom nakon testa izjavio da će Yamaha uvek više voleti Valentina Rosija.
 
''To je normalno'', smatra on. ''Rosi je izuzetno popularan i pomaže boljoj prodaji motocikala. Koristan je brendu, kako na stazi, tako i van nje.'' On se osvrnuo i na sve prisutnije glasine o mogućem prelasku u Ducati. Iako možda situacija u timu nije idealna, od je odlučno demantovao takva nagađanja. Lorenco je više puta u prošlosti izjavljivao da planira da MotoGP karijeru završi u Yamahi. Cilj za narednu sezonu je jasan - borba za naslov, a kao svog najvećeg rivala naveo je upravo svog timskog druga, izjavivši da je impresioniran njegovim performansama, pogotovo zbog činjenice da je Rosi napunio 37 godina pre neki dan.
Mnogi smatraju da bi ova sezona mogla da bude zanimljivija i od prethodne. Još nešto više od mesec dana i videćemo da li su takva očekivanja opravdana.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Voziću motor blizu onome iz 2015.

rosi%20arg.jpg

Kako piše Sport klub, nakon testova u Filip Ajlendu, Valentino Rosi je otkrio da će verovatno voziti motor bliži onom iz 2015. na početku sezone. ''Voziću standardnu Yamahu zato što sam brži i zato što se udobnije osećam na njoj. Mislim da je to gotova stvar''. Rosi nije hteo da kudi sadašnju Yamahu, ali kaže da su prevelike promene da bi odmah mogao da se trka na njoj. ''Jednostavno, udobnije mi je i brži sam na onoj standardnoj. Imam problema sa ulaskom u krivinu, istina je da su vremena gotovo identična, ali stvar je u navici'', objasnio je Rosi.

preuzeto sa - Auto Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha: Biće različito od staze do staze

 

motogp%202016.jpg

 

Kako piše Sport klub, Horhe Lorenco i Valentino Rosi se veoma retko slažu oko bilo čega, ali slažu se da će sledeća sezona biti nepredvidiva. Testovi u Sepangu i Filip Ajlendu pokazali su da su razlike između motora minimalne, i da nas verovatno očekuje jedna od najneizvesnijih sezona u istoriji ovog sporta. ''Izgleda da će biti dosta promena, mislim da će Suzuki, a pogotovo Dukati biti prednje'', rekao je Lorenco. ''Ne znam šta da vam kažem, ovo je igra stotinki, hiljaditinki. Čini mi se da će se pobednik i najbolji motor menjati od staze do staze'', rekao je Rosi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Brzi smo, ali su i drugi

 

rosi%20moto.jpg

 

Kako piše Sport klub, Valentino Rosi smatra da mnogi vozači mogu da konkurišu za prvo mesto na otvaranju Moto GP šampionata u Kataru 20. marta. Vozač Yamahe je imao dva pada na poslednjim testiranjima, ali je zadovoljan i uprkos tome što je bio sporiji od timskog kolege Horhea Lorenca. ''Vozio sam napadački i nisam imao loše vreme, a najvažnije je da sam uradio simulaciju trke, koja je bila odlična. Mislim da će biti veoma teško jer u ovom trenutku izgleda, od prvog testa do sada, da drugi motori mnogo napreduju, ali smo mi na istom nivou. Mnogi vozači mogu da budu brzi na prvoj trci, ali smo i mi u toj grupi'', rekao je Rosi.

Nakon otvaranja sezone u Kataru 20. marta, do kraja aprila slede VN Argentine (3), Amerika (10) i Španije (24). I ove sezone Moto GP šampionat ćete moći gledati ekskluzivno na Sport Klubu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha Lorencu: Budi pametan, ostani da osvajaš titule

 

144821-horhe-lorenco.jpg

 

Nova Moto GP sezona počela je u Kataru, ali ova trka nije označila samo start sezone i početak borbe za bodove. Počela je i trka za Horhea Lorenca. Sećate se da je već nakon prvih slobodnih treninga u Kataru iz Yamahe stiglo saopštenje kako su svesni da Dukati sprema ''nepristojnu ponudu'' za jednog ''od četvorice najboljih vozača na svetu'' i da su oni sami zaključili da to znači da će Dukati pokušati da im preotme Lorenca. Valentino Rosi obavezao se prema Yamahi do 2018, pa im je ostalo ''samo'' da sačuvaju branioca titule u kraljevskoj klasi. Tim menadžer Horhea Lorenca, Vilko Zilenberg, oglasio se i sam tim povodom i izrazio svoje nade da će, uprkos svemu, šampion uspeti da odoli iskušenju da proba novi  Moto GP motor. Lorenco je na najbolji mogući način otvorio svoju devetu sezonu u Yamahi i slavio u Kataru, ali, i pored toga što je dobio ponudu za novi ugovor kada i Rosi, još uvek se nije izjasnio o njoj. Glasine da će preći u Dukati samo su se zbog toga pojačale. ''To je samo njegova odluka'', reko je Zilenberg, ''činjenica je da u Yamahi ima dobre uslove, ali isto tako mogu da zamislim da svi vozači u jednom trenutku žele da probaju nešto novo. Kada tako sagledate stvari, moguće je da će nakon osam godina odlučiti da ode. Ipak, nadam se da je dovoljno pametan da ostane u Yamahi i osvoji još dve, možda tri titule.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha: Isti tretman Rosiju i Lorencu

 

148642-yamaha.jpg

 

Iako ide u Dukati na kraju sezone, u Yamahi su obećali da će Horhe Lorenco imati isti tretman kao Valentino Rosi do kraja sezone. ''Naša misija je uvek ista, a to je da dođemo do titule. Horhe i mi smo maksimalni profesionalci i zato će on imati isti tretman kao Valentino i nadam se da će odraditi posao. Ne bi bilo boljeg načina da ode nego da osvoji titulu'', rekao je Lin Džarvis. Lorenco je potpisao dvogodišnji ugovor sa Dukatijem, dok je Rosi potpisao dvogodišnji sporazum sa Yamahom. Džarvis je dodao i to, da će prototip motora za sledeću godinu biti spreman već za Brno.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vinjales u Yamahi, potvrda pred Muđelo

 

vinjales2.jpg

 

Vozač Suzukija Maverik Vinjales pridružiće se naredne sezone Valentinu Rosiju u Yamahi, prenose brojni svetski mediji. Mladi Španac je u subotu otputovao u Italiju na potpisivanje ugovora sa japanskim proizvođačem na naredne dve sezone, a zvanična potvrda se očekuje pred trku u Muđelu, koja se vozi sledećeg vikenda. 21-godišnji Vinjales će tako u Jamahi zameniti sunarodnika Horhea Lorenca, koji će od naredne sezone braniti boje Dukatija. Vinjales je prošle godine debitovao u kraljevskoj klasi kao vozač Suzukija, sa kojim je potpisao ugovor na tri sezone. Iako ima važeći ugovor i za narednu sezonu, očigledno je da se mladi Španac postarao da se izvuče iz njega da bi dobio priliku da vozi uz svog idola. Šampion Moto3 kategorije iz 2013. godine je svoj najbolji rezultat u najjačoj klasi ostvario prošlog vikenda, kada je na Velikoj nagradi Italije zauzeo treće mesto. Veruje se da je baš tada doneo odluku da napusti Suzuki i pređe u Jamahu i da je to saopštio svom timu.

Uz Vinjalesa, glavni kandidat da bude Rosijev timski kolega u naredne dve sezone bio je Dani Pedrosa, ali je otkako je Lorenco objavio da odlazi bilo jasno da je prioritet Yamahe da se obezbedi za budućnost. Rosi ima ugovor sa japanskim proizvođačem na naredne dve godine, a Vinjales bi bio njegov savršen naslednik, pošto bi imao priliku da dve godine uči od jednog od najboljih vozača svih vremena, ako ne i najboljeg. Ovogodišnji Moto GP šampionat se nastavlja narednog vikenda Velikom nagradom Italije, koju ćete moći da pratite na Sport klubu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco bi da testira F1 bolid

 

147437-lorenco.jpg

 

Aktuelni MotoGP šampion, Horhe Lorenco, želi da do kraja godine dobije priliku da testira Mercedesov bolid Formule1. Španac za to traži pomoć od kompanije Monster Energy, jednog od sponzora Yamaha, ali i jednog od najistaknutijih brendova Mercedesovog F1 tima. ''Trenutno istražujemo opcije koje imamo, a čini se da je najbolje rešenje zajednička akcija s kompanijom Monster'', izjavio je neimenovani izvor iz Yamahe. ''Horhe bi voleo da provoza bolid Formule 1, ali još uvek ne znamo da li će do toga doći, jer ga uslovljava nekoliko faktora.'' Ti faktori su, pre svega, bezbednosne prirode, a još jedan problem je kalendar. Kako je vrlo verovatno pretpostaviti da će se Lorenco do kraja sezone boriti za titulu, teško da bi mu Yamaha u tom slučaju dozvolila nastup van MotoGP staze. Osim toga, nema ni puno slobodnih dana za to. Ako bi se Yamaha, Monster i Mercedes dogovorili oko toga, bilo bi potrebno naći odgovarajući datum i mesto, što bi otvorilo nove organizacione probleme. Možda je najbolja solucija naći alternativu, nešto poput 2014, kada je Lorenco u Abu Dabiju nastupio za volanom Ferarija i bojama Monstera. U svakom slučaju, ako želi da testira F1 bolid, šanse za to ima do kraja godine. Naime, od januara će biti vozač Ducati tima, koji deli sponzora – kompaniju Phillip Morris – sa Ferrari timom, a teško da će u duvanskom gigantu biti zainteresovani da Lorencu obezbeđuju nastup u F1 mašini. Da podsetimo, Lorencov klupski drug, Valentino Rosi, je u dva navrata – 2004. i 2008. godine – testirao Ferrari F1 bolid. Italijan je tad poručio da bi ozbiljno razmislio i o prelasku na četiri točka, ali na kraju se sve završilo na pričama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi i Vinjales dobili nove ''igračke''

 

160582-yamaha%201.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, ekipa Yamahe prva je predstavila svoj motor za predstojeći Moto GP šampionat, a u odnosu na prošlogodišnji model, novi YZR-M1 ima malo drugačije farbanje. Motor koji će Valentino Rosi i Maverik Vinjales voziti tokom ove sezone otkriven je u Madridu, ima nešto tamniju boju plave i nešto veći brending Movistara, glavnog sponzora tima. Nova sezona biće peta zaredom za Rosija u Yamahi, a prethodne tri, ''Doktor'' je završio na drugom mestu u generalnom plasmanu.

 

160583-yamaha%2011.jpg

 

''Najvažnija stvar će biti da imamo dobre trke i pokušamo da uvek budemo brzi i dovoljno konkurentni da se borimo za pobedu. Važno je biti koncentrisan i jak. Posle toga, u borbi za titulu se nikad ne zna. Moraćemo da sačekamo prve trke da bismo videli koliki potencijal imamo, a i naši rivali. Najvažnije je da nedeljom budemo najbolji'', rekao je Rosi. Vinjales je u Yamahu stigao iz Suzukija i u timu je zamenio Horhea Lorenca, koji je prešao u Dukati. Devetostruki svetski šampion je istakao zadovoljstvo dolaskom mladog Španca. ''Navikao sam da imam veoma jakog timskog kolegu u Horheu. Maverik me je impresionirao od prvog dana. Voleo bih da mu je bilo potrebno mnogo više vremena da bude brz, ali se pokazao veoma jakim od prvog dana. Mislim da zajedno možemo da odradimo dobar posao, da motor bude bolji i da pokušamo da budemo na podijumu svake nedelje'', naglasio je ''Doktor''. Vinjales, koji je imao svoj debi u Yamahinim bojama na predstavljanju motora, imao je priliku da testira Yamahu u novembru prošle godine. Na tim testiranjima je bio impresivan, što je mnoge navelo da razmišljaju da će biti ozbiljan konkurent za titulu. ''Prošle godine, kada sam pratio Yamahe, znao sam da je njihov motor veoma brz. Kada sam seo na Yamahu, pokušao sam da vozim motor onako kako znam, i bio je sjajan. Bio sam veoma brz, što me je iznenadilo'', rekao je Vinjales.

Rosi i Vinjales će novu priliku da voze novi model Jamahe imati na prvim predsezonskim testiranjima na stazi Sepang, koja počinju 30. januara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Vinjales mi je veliki problem

 

160583-yamaha%2011.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, devetostruki svetski šampion Valentino Rosi rekao je da se nada da njegov novi timski kolega neće postati bolji vozač od Horhea Lorenca, kojeg je zamenio u timu Yamahe. Vinjales je oduševio sve na svom debiju za Jamahu, na testiranjima po završetku prošlogodišnjeg Moto GP šampionata, a mnogi kažu da je čak bio impresivniji na privatnom testu koji je održan nekoliko nedelja kasnije. Zvanična testiranja za novu sezonu nastavljaju se u ponedeljak na stazi Sepang, gde će Rosi i Vinjales nastaviti sa razvojem modela M1 koji je predstavljen prošle nedelje u Madridu. ''Doktor'' je još tada istakao da Vinjalesa smatra pretnjom u borbi za titulu, a pred testiranja, Italijan je priznao da mu mladi Španac predstavlja veliki problem.

''Imao sam velike rivale tokom svoje karijere i nijedan od njih me nije naterao da odustanem. Ne mislim da će se tako nešto desiti sada, bar se nadam da neće. Sve će zavisiti od rezultata. Vinjales mi je veliki problem. Nadao sam se da će biti lošiji od Lorenca, ali umesto toga, on je odmah bio veoma brz i sada se nadam da neće biti bolji nego što je sada'', rekao je Rosi za ''Gazetu delo sport''. Upitan da li se plaši da će izgubiti od Vinjalesa, Rosi je odgovorio: ''Ne znam, Vinjales je veoma mlad, generacija je posle Lorenca. Horhe je odličan vozač, nadam se da Maverik neće postati čak bolji''.

Ovogodišnji Moto GP šampionat startuje Velikom nagradom Katara 26. marta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Doktorova'' deseta titula nije opsesija za Yamahu

 

160583-yamaha%2011.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, šef tima Maverika Vinjalesa Ramon Forkada rekao je da u timu Yamahe nisu opsednuti desetom titulom Valentina Rosija, koju ''Doktor'' juri još od 2010. godine. Rosi je bio nezaustavljiv u kraljevskoj klasi od 2001. do 2005. godine, a preostale dve titule u najjačoj kategoriji osvojio je 2008. i 2009. godine. Uz to, po jednom je bio šampion u klasama do 125 i 250 kubika. Forkada, koji će sarađivati sa Vinjalesom, posle devet sezona koje je proveo sa Horheom Lorencom, međutim, veruje da uprkos tome što je Rosi najveća zvezda šampionata, Jamahi je samo bitno da osvoji titulu, a ne i koji vozač će do nje doći.

''Japanci su ravnodušni. Žele titulu, a njihov glavni neprijatelj je Honda. To je njihov glavni cilj, a nije im toliko stalo do toga koji će im vozač to omogućiti. Sigurno je da ljude u marketingu zanima taj detalj, ali mogu da vas uverim da lidere projekta samo zanimaju pobede, bilo da to učine vozači Yamahe Teh 3 Jonas Folger, Žoan Zarko, Valentino ili Maverik. Oni žele da Yamahin vozač pobedi, a Rosijeva deseta titula im nije opsesija'', naglasio je Forkada. Forkada je, ipak, priznao da bi za sam tim Yamahe deseta titula ''Doktora'' donela veliki ponos. ''Unutar tima, koji vode Italijani, to bi bila drugačija priča. Naravno, ako bi Valentino osvojio desetu titulu, to bi bilo veoma važno za sam šampionat i sport. To bi bilo veliko dostignuće, koje dolazi posle toliko godina od njegove poslednje titule i doneo bi veću pažnju Moto GP šampionatu. Ali, što se tiče tehničkog osoblja u Japanu, njima je svejedno. Neprijatelj je Honda, a cilj je titula, kako među vozačima, tako i konstruktorima, o kojoj retko kada pričamo'', rekao je Forkada.

Ovogodišnji Moto GP šampionat startuje Velikom nagradom Katara 26. marta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Zabrinut sam, ali Vinjalesova brzina obećava

 

motogp-qatar-march-testing-2017-valentin

 

Poslednji testovi pred početak Moto GP sezone završeni su u Kataru u nedelju, a blistao je Maverik Vinjales. Sa druge strane, njegov kolega iz Jamahe, legendani Valentino Rosi je imao težak treći dan i imao je 11. vreme na poslednjem testu. ''Trećeg dana je bilo značajno teže nego drugog. Počeli smo sa istim motorom i imali smo plan, ali na žalost nisam imao isti osećaj a ni istu brzinu. Mislim da su se i uslovi na stazi promenili tako da nisam uspeo da napravim neki napredak u odnosu na prva dva dana'', rekao je Rosi. ''Mislim da nismo spremni a nismo ni potpuno sigurni kako da ovaj motor dovedemo do njegovog maksimuma. Malo sam zabrinut pred početak sezone jer su testovi bili veoma teški. Sada moramo zajedno da radimo i da budemo bolji pred prvu trku'', objasnio je Doktor. ''Ipak, izgleda da motor ima potencijala jer je Vinjales veoma, veoma brz. Mislim da su on i njegov tim brže došli do najboljeg rešenja'', zaključio je Rosi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosijeva Yamaha na Sajmu u Beogradu 2017.

 

yamaha_motogp.jpg

 

Zahvaljujući razumevanju Yamahe, kompanija Plattner na Motopassionu, i to premijerno u Evropi, prikazuje ''Yamahu M1''. Ali, reč nije o ''običnom'' nego o takmičarskom motoru Valentina Rosija, po mnogima najboljeg vozača svih vremena u kraljevskoj MotoGP klasi. Motor čuvenog ''Doktora'' je u race ready izdanju, sa svim tehničkim detaljima i tehnološkim novotarijama koje najjača moto klasa u svetskom šampionatu donosi. Ova prilika poklapa se sa početkom ovosezonskog MotoGP šampionata, pa je to dodatni motiv za sve istinske ljubitelje dvotočkaša da posete Plattnerov štand u hali 9 i steknu uspomenu za čitav život. Inače, za sve izložene i druge Yamaha proizvode Plattner omogućava kupovinu na beskamatni kredit sa 30 posto učešća na 24 meseca, a tokom sajma svim svojim kupcima nudi poklone i sajamske pogodnosti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...