Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Majstor_Paja

Lancia Kappa 2.0 20v - troši vodu / trese hladan

Recommended Posts

Evo ovako sad cu vam reci sta se tacno desava jer ja sumnjam da je crko dihtung glave ali procenite sami po mojoj prici :
Auto radi i ide perfektno ,bez ikakve greske ali kad ga ne vozim 2 dana ,upalim ga on se trese (ne radi jedan klip koji je po mojoj proceni povuko vodu u kompresioni prostor).>Posle 2-3 do 5 minuta auto radi odlicno i odlicno ide bez ikakvih problema...Primetio sam potrosnju vode...Potrosi od maksimuma do polovine minimuma i maximuma posle 200 ,najvise 300km...Isparavanja od vrucine su nemoguca jer nije bilo vrucina ovih dana...Sad ne znam konkretno ,presao sam 3.500 km za mesec ipo dana...

Ako neko zna bolje,neka mi kaze i to koliko kosta obrada glave i turanje novog dihtunga...Majstor me kosta 50e 

Share this post


Link to post
Share on other sites

verovatno ima problem sa  glavom,kao sto si i sam napiso,ali cekaj da ti se javi martini,on se jako dobor razume u te motore

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nije pregrejan tesko. Pogledaj crevo sto vodi od termostata prema bloku da nije popustilo. Nalazi se ispod usisne grane. Ako jeste dihtung onda 50e je jeftino. Gledaj samo da majstor ima alate za zupcenje, a ako nema zaobidji ga.  Nema pravog zupcenja bez alata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno je pre nego sto sam ga uzeo bio pregrejavan i onda mu je naknadno ugradjen prekidac kojim se pali vent . za slucaj da automatski zakaze (zakazivao je nekoliko puta i kod mene zato su ga i ugradili) i bas tad kad je zakazao kod prethodnika,bio je pregrejan i tad je dihtung roknuo ..To je moja predpostavka...Uglavnom ne osecaju se nikakve mane toga ali duje crevo za vodu i oseca se miris izduva u posudi za vodu tako da sam 99% siguran da je dihtung roknuo..2500 dinara kosta dihtung ,60e kosta majstor (ima alat za zupcenje) i obrada glave 1500-2000 dinara...Za ventile i ostalo nisam siguran ali znam da je cela matematika oko 100-120eura...Nije mnogo s'obzirom da MORA da se uradi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zima stize,ja antifriz jos nisam sipao..Treba mi hitno pomoc jer sam skoro stavio nov motor i ne bi da ispadne da moram da menjam dihtung glave 

 

1) Auto gubi tecnost u kratkom roku istrosi skoro celu bocu

2) Nigde nema nikakvog curenja vode na crevima..

3) Ujutro kad ga upalim uopste ne drnda i nema nepravilan rad vec radi bas onako kako treba i pali na pola kljuca

4) Izbacuje beli dim ali vise izgleda kao kondezacija nego od sagorevanja vode

5) Duju se creva ali nema apsolutno nikakvog prelaska temperature preko polovine! 

 

Kazem sve ovo jer sam na prethodnom motoru imao BAS OVAJ problem i ustanovljeno je da je dihtung roknuo..Sta vise auto je drndao ujutro ali gubio manje vode nego ovaj sad i zato mi je sve ovo sumnjivo oko dihtunga

 

Opet ja gledam da sagoreva TOLIKU kolicinu vode koja nestaje,auto ne bi ni mogo da radi ili bi imao velikih problema pri radu...Neka se javi neko ko je imao slicna iskustva i neki dobar majstor po mogucstvu Martini da mi kaze sta sve da proverim i sta je sve uzrok ovoga...Neki kazu da mi mozda metan negde nabija taj pritisak u crevima ali kud ode ovolika tecnost?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moras dobro proveriti crevo koje ide iza bloka do termostata. Kada je voda unutra lagano izlazi i ispari dok ne sidje dole. Dihtung je zadnja opcija ali i verovatna, naravno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto mi stajao 3 nedelje sad oko nove godine..Nije paljen niti vozen..Kad sam resio da ga upalim otvorio sam haubu i vido da fali za ceo prst antifriza..Znaci definitivno negde curi,nestaje voda ali ja nikako ne mogu da pronadjem GDE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih da se nadovezem na ovaj post, jel slicno nesto mi se desava, pa molim za pomoc. Ovo je ujedno i zadnji post u kome trazim pomoc, jer mi je problema sa Kappom preko glave, baksuz zivi, jedva sam skupio za registraciju i nesto mi se zdrnda, dacu ga na kilo.

 

Naime,u subotu mi je prokuvala lancia u gradu. skazaljka je skoro dosla do maksimuma, upalila se lampica

 

Iako sam auto zaustavio pokraj puta odvrnuo grejanje i cekao da ventilator spusti temperaturu, primetio sam da je rashladne tecnosti nestalo skoro sve iz posude. (kad se motor ohladio, posle sat vremena, usuo sam 4l tecnosti u chantru). 

 

Nakon sto sam sacekao auto da se ohladi, laichki sam ozracio sistem po uputstvu sa foruma (ovaj put sa rukavicama) auto je upalio, vozio sam ga jos sat vremena po gradu,

auto je dobro isao, lepo radio.

 

Svaki put kad bi temperatura dosla do 90 i nesto stepeni (do pola na meracu) primetio bih da se upali ventilator i on spusti temperaturu iza te crte na polovini.

 

 

Vidim da jos negde curka antifriz, ali jos nisam utvrdio gde tacno jer nemam gde da popnem auto. :)    

 

U nedelju sam skidao infocentar i menjao one sijalice na njemu i skidao sam leziste releja i osiguraca ispod volana, jer mi gubi kontakt na releju za sva cetiri migavca i verovatno sam nesto sjebao pa me zeza struja.  Voltmetar  na instrument tabli pokazuje jedva preko 9V, kao da je sve zivo popaljeno na autu.  

 

Kad sam ga merio sa akumulatorom, raskachen akumulator je 12.87V, a montiran na auto u radu pokazuje preko 14V.  

Parazitivna struja ugasenog auta - nesto izmedju 0,02 i 0,04 Ampera.

 

Auto dok radi svetla kratka su jako slaba,  kao i sijalice na instrument tabli. Kad ukljucim bilo sta - kao da prepolovim jacinu struje.

 

Danas kad sam krenuo na posao, auto slabo vuce, trza se u leru, izgubio je snagu. On ide, ali jako jako tromo. Ne dimi na auspuhu. 

 

Bojim se da nisam pokrivio glavu ili da mi nije otisao dihtung glave. Pa sam odradio jedan test. Sipao sam rashladnu tecnost do vrha cantre i cekao da termostat otvori da vidim da li ima vazduha.  Izlaze neki baloncici, ali pitanje koliko sam ja dobro i ozracio sistem (mozda je ostalo nesto vazduha), da li ovo moze da pokazuje da je otisao dihtung glave?

 

Video

 

Izvinjavam se jos jednom na ovakvom dugom postu, kucam ovo vec sat vremena, gomilu toga sam brisao/pisao :) 

 

Majstor koji radi lancije, koji mi je preporucen me moze primiti tek u petak, a ja sam ko na iglama do tad jer ne znam sta moze biti uzrok problema sa autom.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Struju sam sanirao danas tako sto sam sve raskachio sto sam dirao, i vratio natrag na predvidjeno mesto. Sve lepo radi i sve ocitava ok. Danas pre podne sam vozio auto, nikakav problem nije bio, posle posla, ja natrag u auto, on opet gubi snagu :/ Imam osecaj kao da shushka kad mu dam gasa.  Nemam turbinu. 2.0 20v je motor u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri da li su creva rashladne tecnosti tvrda kad je auto zagrejan i nadji gde curi tecnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da napisem sta je na kraju bilo,jer dugujem toliko ako nekom bude imao slicnih problema. Auto je gubio vodu na izlaznom crevu iz motora koji se nalazi ispod usisne grane,plus je sam hladnjak vode pukao na plasticnom delu, kod drzaca srafa pa se nekako slivala u branik. Auto se tresao jer je jedna bobina otisla,pa sam morao da je promenim. Uz to, odradio sam ciscenje dizni i klapne gasa i ostalih elemenata koji su zapekli od ulja i prasine,pa je auto radio dobro nekih 1000km dok mi nije skroz puklo crevo ispod usisne grane,al to je vec druga prica...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...