zoran.jesic 0 Posted May 23, 2014 (edited) meni bilo na minimumu, juce sam dosuo oko 350ml, sad je negde izmedju pola i max, ali sam dosuo dok je motor bio hladan, na satu je oko 6500 km. Edited May 23, 2014 by zoran.jesic Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted May 23, 2014 Na koliko vi planirate da radite male servise? Ipak je to maleni benzinac i ne znam koliko je isplativno čekati 20-30 000 da se uradi servis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted May 23, 2014 Zna se da je interval 20 000km ili godinu dana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted May 23, 2014 ? jel pise 20,000 ili godinu dana? ja idem u subotu zbog godine dana a imam 14,000km Quote Share this post Link to post Share on other sites
acikota 3 Posted May 23, 2014 Sta prvo nastupi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted May 23, 2014 Naravno, šta prvo nastupi Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted May 23, 2014 Meni to malo previše deluje, ali valjda fabrika bolje zna.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted May 23, 2014 dobra su ulja zato Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted May 23, 2014 500L van Srbije ima čak i duži servisni interval. U Srbiji je kraći zbog lošijeg goriva. Isto je i kod drugih marki. Kod Audija je interval 30000km, a u Srbiji se na 15000km zameni samo ulje i filter ulja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted May 23, 2014 Zhorz a Castrol kao nije? Jesi video novu reklamu? Možda ja malo preterujem, ali toliko su me naplašili sa onim pričama za Astre kojima je fabrička preporuka bila servis na 30 000km da ipak mislim da je mnogo preko 15ak hiljada za benzin. Mada verujem da ne bi tako završavale da im je redovno proveravano ulje. Inače, ko nije čuo priču gomila firmi je kupila Astre Classic kada su bile 9990 kod nas i na 120-160 000 je dobrom delu bio motor za generalnu zbog servisa koji su radili na svakih 30 000. @Dovla znam za to. Često u inostranstvu stave i da je servisni interval na 2 godine za dizele, ali opet je pitanje koliko smo mi daleko od toga po pitanju goriva, puteva, ulja i filtera Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted May 23, 2014 Pa eto... skraćuju nam interval na godinu dana i na manje km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted May 23, 2014 zezam se ja za ulja, da je u mojoj reziji radio bih samo zamenu ulja na pola km a ceo servis na 20,000 i to da je dizel, za benzince nema potrebe kratiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted May 23, 2014 Ovo za skraćivanje intervala verujem da ima razloga. @Zhorz zbog čega misliš da na benzincu ne treba skraćivati? Nisam znao za to. Ja uglavnom računam da na oba automobila radim servis na istoj kilometraži, ali razmišljam da ove godine ne uradim na Astri jer je prešla samo 3000 od malog servisa tako mi je bezveze i ispuštati ulje kada je gotovo novo pa bih samo filtere klime i vazduha menjao Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted May 23, 2014 (edited) Ulje sa vremenom gubi viskozitet. Litar GM ulja je 500 kinti. Baš suprotno, treba da zameniš ulje a ne filtere.... S tim što bih ja zamenio i filter ulja... Edited May 23, 2014 by TheCityAndTheStars Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted May 23, 2014 kao sto kaze CATS, ulje je bitnije. ako si presao samo 3k ulje menjaj ako neces da "bacas" za filter pare. a sto se tice pre na dizelu nego benzincu pricam o vremenu kada smo imali samo D2 koji je toliko cadio da mnogo garezi ode u ulje sa stublina nego kod benzinaca, ja sam na 5000km menjao ulje a na 10k sve.sada je valjda cistiji i taj ED i valjda su motori "bolji" pa ne prodje toliko prljavstine u ulje......posle garancije sigurno necu menjati na godinu dana ako za tih godinu predjoh 15,000km Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted May 23, 2014 Kad se menja ulje menja se I filter ulja .Ne razumem cemu ta usteda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted May 23, 2014 Čovek neće ni ulje da menja. Odatle ušteda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 23, 2014 U filteru imaš bar 0,5 l starog zaprljanoj ulja + prljav filter. Možda ranije kad su se ulja menjala na 5 000 km, sada nema logike.Na busevima Solaris servisni interval je 30 000 km a rade u najgorim mogućim uslovima. Kako je tu dobro gorivo ?Pre bi rekao auto kuće da su izmislile to pravilo jer knjižicama ne piše sve zemlje 30 000 km - Srbija 10 000-15 000 ili godinu dana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted May 23, 2014 (edited) U našim servisnim knjižicama baš pise 20k. A za strana trzista 30K za benzince ili 2 godine, A 35 k za dizel motore Edited May 23, 2014 by bojan dim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted May 23, 2014 (edited) Ja sam rekao da ne bih da menjam ni ulje ni filter ulja. Nešto mi glupo posle 3000km. Sada je pitanje samo koliko je viskoziteta izgubilo za godinu dana. Jel postoji neki precizni metod za proveru viskoziteta ako izmumemo srednji prst? Edited May 23, 2014 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted May 23, 2014 (edited) Brate, ulje je 1500 din ukupno. Filter original 1000, ruke 500. Zašto razmišljati dalje?Nije valjda tolika kriza? Edited May 23, 2014 by TheCityAndTheStars Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted May 23, 2014 Jednostavno mislim da nema neke velike potrebe na tako maloj kilometraži, a i iskreno hteo bih da iskopam kanal pa da sam radim jer majsor koji nam održava Astru počinje opasno da mi ide na onu stvar tj njegovi radnici koji ne znaju ni točak da montiraju pa onda 3 puta za jednu intervenciju vozim autoInače, nije baš ulje 1500, pre bih rekao oko 3000 ili malo jače A ako ne menjam ulje sam mogu da odradim servis, samo zbog toga. Mislim mogu i ulje da menjam, ali nešto mi se i ne zavlači pod auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted May 23, 2014 Poslednji put kada sam kupovao ulje za tu astru, bilo je 550 din litar u kanti od litar. Ako kupiš 5L kantu dodje još jeftinije. Menjaj radnju gde kupuješ. Opel Gomikom je najfteniji, prodaju originale i zamenske. Opel Ćirkom uvozi ulje koje oni prodaju. To ulje je original kao i Komnenović što sipa, ništa manje, ništa više. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted May 23, 2014 Ja uglavnom sipam Mobil jer ga ne troši ni malo i bude isto kao kada je sipano. sto se tice pre na dizelu nego benzincu pricam o vremenu kada smo imali samo D2 koji je toliko cadio da mnogo garezi ode u ulje sa stublina nego kod benzinaca, ja sam na 5000km menjao ulje a na 10k sve.sada je valjda cistiji i taj ED i valjda su motori "bolji" pa ne prodje toliko prljavstine u ulje......posle garancije sigurno necu menjati na godinu dana ako za tih godinu predjoh 15,000km Hvala. Jasno. Inače, prlja se i na ed ulje, ali rekao bih dosta sporije nego na d2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted May 24, 2014 Ja sam rekao da ne bih da menjam ni ulje ni filter ulja. Nešto mi glupo posle 3000km. Sada je pitanje samo koliko je viskoziteta izgubilo za godinu dana. Jel postoji neki precizni metod za proveru viskoziteta ako izmumemo srednji prst? http://www.labcheck.com.au/labcheckKit.asp Quote Share this post Link to post Share on other sites