Jump to content
FAS Goran
sale nacionale

Fiat 500L - potrošnja ulja

Recommended Posts

Nisam ja baš nemaran prema autu, ali nema šanse da je napravljeno tako da kada pokaže da je nizak nivo ulja, da je tada kasno. Naravno da neću čekati da se to desi (ako se uopšte i dešava) ali sam gotovo 100% siguran da bi se lampica daleko ranije upalila pre nego dođe do neke havarije.

Posebno kod modela kao što je 500L, to je projektovano za američke domaćice, a opšte je poznato da one pre nego što sednu u auto, prvo obiđu oko auta, provere svetlosnu signalizaciju, nivo vazduha u pneumaticima, podese vozačko mesto i kreću da voze. Podrazumeva se da svakih 500 km proveravaju nivo ulja u motoru i ostalih tečnosti :) 

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije tako konstruisan motor da kad se upali lampica da je kasno. 

Cemu onda uopste sluzi lampica?

Da ti saopsti da je kasno? 

Kum je vozio 4 godine Hondu Accord 2.0 2014 i kad mu upali lampicu on stane i bez gledanja dospe litru ulja i nastavi da vozi. Morao je uvek u gepeku da ima litru ulja jer Honda trosi fino ulje bar kad se radi o tom fabrickom 0W-20 pa je kasnije presao na 5W-30 al tu vec ne znam da li se smanjila potrosnja jer je prodao auto ali je lik koji radi delove za japance rekao da sipa 5W-40 i da tad prestaje da trosi ako se sipa Motul. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam napisao da se istog trenutka desava havarija nego da je kasno kada se upali crvena lampica za ulje jer ona signalizira nedovoljan pritisak ulja u motoru, i svaki trenutak bez pritiska pravi neko ostecenje. Ako se ceka tako neko vreme bice havarije sigurno. Drugo je lampica za nizak nivo ulja u motoru, ona signalizira bukvalno to i zute je boje ali je nemaju svi automobili, tj.nema je vecina :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dule 021

Koliko sam ja pratio Honda forum, taj accord ima za motorno ulje žutu i crvenu lampicu. Crvena je klasika - nedovoljan pritisak podmazivanja (pa i zbog suviše niskog nivoa motornog ulja ), a žuta je samo upozorenje da je nivo ulja nizak i blizu granice da padne na nivo da se upali crvena. Bilo kakva vožnja pod crvenom sijalicom je brz put u totalnu havariju, a žuta nije (kod tog accorda).

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

U vezi merenja nivoa ulja 15ak min posle gasenja i dan posle gasenja, nivo je veci za oko 2mm sutradan u odnosu na ubrzo posle gasenja, sve to pri spoljnoj temperaturi od oko 1C.

Nije neka bitna razlika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...