pozarevljanin 0 Posted August 19, 2014 Ne znam vas ali po meni bi bio maksimum da potroši 300-500g na 10000 km. tj od menjanja do menjanja ulja. I ja ne bi dolivao ulje kada bi bila ta potrošnja. Sve preko toga je za mene mnogo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted August 19, 2014 Ako vam je za utehu i Mercedes trosi uJe dok je nov, oko 2.5l za 30.000 do prvog servisa. Sad je drugi na redu i to na 40.000 od zamene i potrosio je oko 1.5l. Mora bre da trosi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bimba 15 Posted August 19, 2014 Ne znam vas ali po meni bi bio maksimum da potroši 300-500g na 10000 km. tj od menjanja do menjanja ulja. I ja ne bi dolivao ulje kada bi bila ta potrošnja. Sve preko toga je za mene mnogo.Isti slučaj, potpuno se slažem sa tobom Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 19, 2014 (edited) Troši svaki benzinac ulje, ali nije to tako drastično. Pa ja na Astri nikada nisam dosuo ni kap na 10 000km. Jednostavno proverite jednom mesečno nivo ulja da se ne bi desilo da slučajno curi negde i to je to, nikakav problem ta mala potrošnja ne predstavlja. Edited August 19, 2014 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted August 19, 2014 Ni ja na astri nisam dosuo ni kap ulja za 12-13 servisnih intervala od 10K km. Nisam čak ni primetio da je padao nivo ulja na šipci osim možda jednom nešto malo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted August 19, 2014 Pa ne možeš da porediš Astru i 500L! Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 19, 2014 Ne možeš, Astra je bolja Meni je pao nešto malo nivo ulja samo kada sam prešao ~1500km na oko 4500 obrtaja. Ali opet ne ispod pola šipke Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted August 19, 2014 Ja iskreno ne znam da li mi je ikad padao i koliko (naravno da mislim na nivo ulja). Samo kada sam kretao na duži put proveravao sam stanje, ali nikad nisam znao koliko je u servisu pri zameni bilo nasuto tako da sam samo znao da li ima dovoljno ili nema. Sada češće idem na duže relacije pa ni ne gledam uvek nivo... pogledam negde na polovini intervala tj. oko 7-8 hiljada i cepaj dalje. Čemu služi lampica za ulje ako ću ja stalno da virkam u nivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
error974 0 Posted August 19, 2014 Ja na novom autu (nije fiat) nikada nisam ni gledao ulje. Pa valjda ima neke senzore pa ce prijaviti da nesto nije OK. Evo 8 godina nije bilo problema. Sada opet vozim nov auto i dalje ne gledam ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted August 19, 2014 Možda je to vama normalno ali ta potrošnja ulja koju pominješ je za mene zastrašujuća. Nista strasno,veruj mi Quote Share this post Link to post Share on other sites
GULIVER 11 Posted August 19, 2014 (edited) Ovo što sam naveo su vozila koja su već prešla u rasponu od 40000 - 60000km i motor je već prošao period razrade koju Fiat pominje. A potrošnja koju sam naveo je normalna ali to nije moj lični stav nego činjenica bazirana na zvaničnim podacima Fiata i našim iskustvom kao serviserima. Po stavovima pojedinih kupaca koje sam imao prilike da upoznam stvar je sledeća: "Idealan nov automobil je onaj na kojem se ne treba otvarati hauba nikada osim na servisu svakih 20000 km." Što je naravno apsolutno - POGREŠNO. Edited August 19, 2014 by GULIVER Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 19, 2014 Ja na novom autu (nije fiat) nikada nisam ni gledao ulje. Pa valjda ima neke senzore pa ce prijaviti da nesto nije OK. Evo 8 godina nije bilo problema. Sada opet vozim nov auto i dalje ne gledam ulje. Ajde molim te predstavi auto ako je u pitanju ecoboost. Mnogo me zanima da čujem nešto o tom motoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 19, 2014 (edited) Igor - brat fordaš Potrošnja uJa je potpuno očekivana kod svih 16v benzinskih motora. Ne radi se o lošem kvalitetu, već o konstrukcijskom rešenju. Edited August 19, 2014 by totti Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 19, 2014 Cenim ja dobar auto bilo koje marke A taj 1.0 125ks mi baš deluje moćno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted August 20, 2014 Evo da rešimo misteriju potrebe za proverom nivoa ulja i potrošnje istog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted August 20, 2014 Znači piše sve? Quote Share this post Link to post Share on other sites
pozarevljanin 0 Posted August 20, 2014 (edited) Edited August 20, 2014 by pozarevljanin Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted August 20, 2014 Zhorz jel se uklapas u tih 400g na 1000 Km? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 20, 2014 Što volim da se citiram Neće nikad trošiti više od fabričke deklaracije Ono što fabrika propiše je na granici za generalnu u 90% slučajeva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted August 20, 2014 nemam pojma, nisam gledao, ako crkne onda cu se tuzim, odo momci, brz put je predaa mnom Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted August 20, 2014 Srecan put! Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted August 20, 2014 Za nekih 10 sati, zhorz pita sa besplatnog wifi Lukoil pumpe, jel smem da sipam Optima Modriča 2L 6w 32t u 500L? Haha Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted August 20, 2014 nemam pojma, nisam gledao, ako crkne onda cu se tuzim, odo momci, brz put je predaa mnom Ako ti do Grčke ne sprži ulje, a vozićeš na višim obrtajima onda si miran. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted August 20, 2014 Svaki motor mora da troši ulje, da ne troši baš ništa ja bih se zabrinuo. Ako je podmazivanje dobro - jedan mali deo ulja ostaje stalno na zidovima cilindra i jednostavno izgori tokom taktova i rada motora. No na drugu stranu 3 ili 4 litra na 10.000 km je opet previše, tu se i fabrika teško može opravdati da je to normalno (iako to očigledno rade). U mog Puntića ide 2.8 litara ulja, kad bih ga onda uopšte i menjao? Ako se toliko dosipa praktično stalno voziš na novo i sveže ulje, nema ni potrebe za zamenom. Inače, moj motor spusti od zamene do zamene (na 15.000 km) sa maksimuma na šipci na otprilike polovinu, tako da ne dosipam ništa (prešao je inače 60.000 km, 3.5 godine star). Quote Share this post Link to post Share on other sites