bojan dim. 28 Posted August 18, 2014 Pa to je bas zanimljivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola0406 3 Posted August 18, 2014 Kada drugi pisu gluposti,a nemaju 1.4 500l, sto ne bih i ja koji imam taj auto. :-) Necu da kupim 1.4 jer trosi ulje. :-D Trosi i gorivo. Euro 6 je motor, kako da ne trosi ulje i gorivo? Pitam se. Zato kupiti novog polovnog Golfa dvojku sa BIH 2 standardom motora. Dizel naravno. Crveno I. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted August 18, 2014 Nista ja tebe ne razumem.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted August 18, 2014 Ti i nemas 500l da bi ga razumeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted August 18, 2014 I to sto kazes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted August 18, 2014 Ni ja ga ne razumem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 18, 2014 Jel vam 500L iste boje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted August 18, 2014 Ne. Njegov je crni i ima gas ako se ne varam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 18, 2014 Onda ga zbog toga ne razumeš Ne znam zašto vas brine potrošnja ulja kod benzinca. Troši svaki ulje, ali ne toliko da ostane bez ulja već nešto malo na 10 000km. Ja da sam kupio nov auto ne bih otvorio haubu prve 3 godine osim zbog dospianja tečnost za pranje stakala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted August 18, 2014 ma ne brine nas!!!! Brine ovog koji ni nema 500L to je fora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted August 18, 2014 Haha, nov auto da troši ulje, LOL. To se gleda kod polovnog automobila, kod novog ako troši ulje više nego što je fabrika propisala aktiviraš garanciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 18, 2014 Neće nikad trošiti više od fabričke deklaracije Ono što fabrika propiše je na granici za generalnu u 90% slučajeva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted August 18, 2014 Ma mora da trosi uJe dok se ne razradi Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 18, 2014 Sve dok ne rasipuje uje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola0406 3 Posted August 19, 2014 Haha, nov auto da troši ulje, LOL. To se gleda kod polovnog automobila, kod novog ako troši ulje više nego što je fabrika propisala aktiviraš garanciju.Tako je. Trosi ulje zato sto je Shell a ne Selenia. Ma kako da ne. Trosi zato sto ne valja ili zato sto nije normalna eksploatacija, npr.vozite auto svaki dan 200km 180kmh u 5toj brzini. Tada bi trosio ulje, ali vrlo malo. Sve drugo pravac kanal ili u kanal. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted August 19, 2014 A kako, osim objasnjenja da trosi shell a ne Seleniu, objasniti to da je nov dizel motor (presao 12.000 km) poceo da trosi ulje odmah posle promene ulja - nije puno, oko 1 mm na hiljadu kilometara, ali pre toga za 12.000 nije potrosio ni milimetar? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted August 19, 2014 Ma šta je jedan mm. Problem je tek kad troši litar na 1000 km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted August 19, 2014 Jeste, nije mnogo, ali se vidi razlika... zamislite da menjamo ulje na 20.000 km po specifikaciji, ili cak na 35.000? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted August 19, 2014 mislim da taj 1mm se ne moze sa sigurnoscu tvrditi da je potrosio ili je negde ostalo da se ne slije ili prosli put nisi dobro umocio ......sipku...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
pozarevljanin 0 Posted August 19, 2014 Opelov motor 1.6 koji stavljaju u astru H troši oko 600-700g ulja na 2000km. Ima je I moj drug. Ista priča. Meni je to previše. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted August 19, 2014 Znaci 3-3.5 l na 10 000 Km.Pricamo o potrosnji na novom autu?Mom komsiji kad je tako nov Golf 5 benzinac trosio,otisao je u salon,vratio auto i uzeo svoje pare(a ne drugi auto). Quote Share this post Link to post Share on other sites
GULIVER 11 Posted August 19, 2014 Da Vas obavestim čisto da znate, imali smo priliku, tačnije nekoliko da radimo druge i čak treće servise na 500L-u i potrošnja ulja se svela na minimum. Ništa neuobičajeno, sve u okvirima potrošnje ulja na motorima novijih generacija. ( 1 - max 1,5l na 10000km) Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted August 19, 2014 Možda je to vama normalno ali ta potrošnja ulja koju pominješ je za mene zastrašujuća. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bimba 15 Posted August 19, 2014 Isti slučaj, i meni nije normalno da između 2 servisa (20k km) troši 3l.Inače, do prvog servisa sam dolio cca 1l a do sada sa pređenih 27k km od servisa sam dolio nekih 150ml a nivo je negde 2mm iznad minimuma Quote Share this post Link to post Share on other sites