Jump to content
FAS Goran
sale nacionale

Fiat 500L - potrošnja ulja

Recommended Posts

Sipao bi ja Seleniju, ali me nisu pitali na servisu.

Svejedno, nisam nezadovljan uljem, redje je - i nadam se bolje za gradsku voznju, samo konstatujem da ga vise trosi.

Koliko znam za regeneraciju - mjet ubacuje gorivo u cilindre posle gotovog sagorevanja, koje nesagorelo u 4. taktu izbacuje kroz izduvne ventile I sagoreva u DPF-u umesto u cilindrima. Ako se prekine regeneracija gorivo koje ostane u cilindrima procuri pored karika u karter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako nekako, a to rezultira povećanjem nivoa ulja.

 

Nego Ata kad smo kod DPF-a, da li ti se ikad upalila lampica za prinudnu regeneraciju. Meni nije za 10.000km, a i nisam osetio da je radi. Nije nemoguće da stvarno nije jer na svakih 1000 - 1500 km gradske vožnje imam i par stotina na auto putu, al mi je čudno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste, posle godinu i mesec dana, na oko 12.000 km. Jednom kratko, u gradu, i ugasila za 3 min gradske voznje... tako da nema pravila - ono, vise od 2.500 obrtaja i slicno... Ne moz je promasiti, na upadljivom je mestu i dosta jako sija, tako da sam je i samo kraickom oka odmah primetio.


Moja voznja je do tada bila oko 1/3 gradske, 1/3 vangradske, i 1/3 autoput, a u poslednje vreme mi se izgubio onaj autoput u korist gradske...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam gde je i siguran sam da se nije palila. Izgleda da moja vožnja odgovara DPF-u i da svu gamad spalim prirodnim putem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za benince će se tek pokazati da li i koliko troše. Potrošnja do prve zamene nije podatak koji je značajan pokazatelj. Punto classic mi je potrošio neku količinu ulja u prvih 10.000km, a nakon toga praktično ništa u sledećih 30.000km koliko sam ga još vozio.

Za dizele je situacija komplikovanija. Ja mislim da moj mjet ne troši ulje, ali ne mogu da budem siguran da li mi nije promaklo neko dolivanje goriva u ulje.

 

S druge strane i izbor ulja može da utiče na potrošnju. Sama potrošnja ulja ne znači ništa sve dok količina potrošenog ulja nije dramatična. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seleniju mi nije potrosio ni za milimetar, ali Shell trosi od prvog dana, to mi govori da je sve u redu sa motorom, ali izgleda da redje ulje nadje svoj put napolje na neki nacin... Nazalost (ili na srecu) ne vidim neke masne tragove, jedino sto vidim je da je ulje dosta tamnije nego sto je bila Selenia na toj kilometrazi.


Mozda prolazi pored karika i sagoreva??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neće mu ni Selenia biti žuta. Ja sam zamenio ulje pre 200km i odmah je pocrnelo ko staro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je bukvalno providno prvih 1500km.

 

Mislim da nema razloga da vi sa 500l-ovima razmišljate o potrošnji ulja.
Kada neko uzme auto koji ima preko 200 000 i ne zna kako je vožen i održavan, u kakvom mu je stanju turbina i slično može da brine oko potrošnje ulja. Vi dok pređete tih 200 000 verovatno ćete i preći već u neki drugi auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ne znam sta je sa vama kod svakog dizela pa i sad na naj novije generacije  je normalno da pocrni uje  posredno posle zamene  ulje koje ne pocrni u dizelu  moze da  bude da nije za taj motor  jer uje  mora i da pere i cisti motor ne samo da podmazuje  i zato kazem  na prvu generaciju jtd motora naj bolja je selenija  turbo disel 10 w 40  po meni naj cistiji je motor sa njom  mislim na prvu generaciju jtd  bez dpf i tako redom  koristio sam malo i 5w40 wr ali ono je vise  za ove  novije generacije multijet  sa 16v  za 8v i stariji samo TD zakon  sto tvrdim  jer moj auto ima preko 300 000km pravih  i znam kakvo mi je stanje masine   a odrzavan od prvog dana sa selenijom  TD  a vidim da ima mnogi koji su sipali u jtd  svo vreme od prvog dana  seleniju wr i druga redja uja pa su sredili  na mnogo manjoj kilometrazi turbine i tako redom  jer kad svedjani sipuju u nove  audije tdi uje 5w50  sto je i hladna zemja  i tako redom sta smo mi da sipujemo u nase  stare traktorcice  5w40 i 5w30 uja   za nas samo  ono prvo sto sam naveo   TD. :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi u pravu Dejice. Wr je bolji izbor, nego, nebitno.. U svakom mom dizelu koji sam imao a imao sam i nove motore ( radjene pune generalne) i samo na tom novom mi je ulje bilo zuto prvih 1500km i vise nikada i ja nisam mogao da verujem npr. Igoru i Ivanu da im je wr zut posle par hiljada km. Promenio skoro ulje i presao 2000+km i wr na sipci i dalje providan!!!

Na jednom kombiju 2,8jtd selenia td posle 5000km zuta a na drugom isto takvom crna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma jeb.š boju. Bitno da ne troši ulje ( bar je meni to bitno) .Nekako imam trip da bi non stop razmišljao o ulju ako bi kupio 1.4 benzinca. Ovako sa 1.3 mjet-om valjda neću. Valjda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pozarevljanin

Jel si kupio 500L ili tek razmišljaš o kupovini?

Vidim da ima zaostalih Nacionale "subvencionisanih" cena po salonima. Kada se prodaju automobili sa zaliha 1.4 paket 1 će biti valjda oko 1000 eur skuplji (do neke sledeće akcije).

Edited by TheCityAndTheStars

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam još kupio. Čekam da uzmem neke pare I njih dam za učešće a ostatak na rate. Ne verujem da će to da bude pre novembra - decembra. A verovatno će to da bude žut treking . To verovatno je zbog žene .:) mislim na boju.Auto se I njoj svidja.

Edited by pozarevljanin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srećno sa kupovinom. Rekao bih da je 1.3 mjt dobar izbor ako prelaziš bar 15.000 godišnje.

Svakako bih ti savetovao da u tom slučaju sačekaš početak 2015 zbog godišta ili eventualne rasprodaje primeraka proizvedenih u 2014.

Edited by TheCityAndTheStars

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od 1.4 sam odustao definitivno. Samo da uspem finansijski da dodjem do trekinga.a motor definitivno 1.3 mjet. Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seleniju mi nije potrosio ni za milimetar, ali Shell trosi od prvog dana, to mi govori da je sve u redu sa motorom, ali izgleda da redje ulje nadje svoj put napolje na neki nacin... Nazalost (ili na srecu) ne vidim neke masne tragove, jedino sto vidim je da je ulje dosta tamnije nego sto je bila Selenia na toj kilometrazi.

Mozda prolazi pored karika i sagoreva??

 

Da ti može nisu ni promenili ulje ? Znaju i to da odrade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da pohvalim 1.4 kad ga svi pljujete. Meni ne trosi ulje, jer mesa benzin i ulje i uvek je nivo preko maksimuma. I posle 5000km od servisa, ulje je lepe krem kapucino boje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...