Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Maserati prodajni rezultati

Recommended Posts

maserati%20quattroporte%2022.jpg
 
Maserati je saopštio da je širom sveta dobio oko 17.000 narudžbina za svoje automobile tokom prvih sedam meseci 2013. godine.
To je skoro tri puta više u odnosu na celu 2012. godinu, i to pre svega zahvaljujući lansiranju novih modela (nova generacija Quattroportea i manji sedan Ghibli).
 
maserati%2060.jpg
 
Za sada je najprodavaniji model Quattroporte (sa cenom od oko 110.000 evra), ali se očekuje da to u budućnosti postane Ghibli (košta oko 66.000 evra). Mada su Sjedinjene Američke Države i dalje najveće tržište za Maserati, Kina je postala najveće tržište za određene modele, poput Quattroportea. Maserati inače planira da svoju prodaju sa 6.288 automobila u 2012. godini poveća na čak 50.000 u 2015. godini zahvaljujući novim modelima (uključujući i budući SUV Levante) i širenju prodajne mreže.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maserati%20Quattroporte%202221.jpg

 

Maserati je saopštio da je širom sveta dobio 22.500 narudžbina za svoje automobile tokom prvih devet meseci 2013. godine.

Ovakav uspeh je ostvaren pre svega zahvaljujući lansiranju novih modela (nova generacija Quattroportea i manji sedan Ghibli), kao i povećanju prodaje u Kini. Najprodavaniji model je Quattroporte (za devet meseci 2013. prodato skoro 10.000 komada), dok je na drugom mestu Ghibli (za devet meseci ove godine plasiran u skoro 8.000 primeraka). Maserati inače planira da svoju prodaju sa 6.288 automobila u 2012. godini poveća na čak 50.000 u 2015. godini zahvaljujući novim modelima (uključujući i budući SUV Levante) i širenju prodajne mreže.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maserati obeležio proizvodnju 10.000-tog modela u fabrici Gruljasko

 

maserati%2010k.jpg

 

Maserati odlično posluje što potvrđuje i obeležavanje proizvodnje 10.000-tog modela u fabrici Avv. Giovanni Agnelli u Gruljasku, u blizini Torina. Fiat je redizajnirao i pripremio ovu fabriku samo za brend Maserati i ponovo otvorio 30. januara ove godine, čime je postala druga fabrika za proizvodnju ovog brenda luksuznih automobila. Fabrika u Gruljasku proizvodi dva sporska luksuzna sedana - Quattroporte i Ghibli i omogućena je dnevna proizvodnja od 140 automobila, u dve dnevne smene. Od početka proizvodnje, koja se poklopila sa predstavljanjem novog Quattroportea, fabrika je proizvela 8.200 komada ovog sportskog sedana, dok ostalo čine Ghibliji, jer je njihova proizvodnja počela tek u julu 2013.

 


 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko rece skuplji su 20 posto od konkurencije.

Jesi i to najmanje 20 pa i vise procenata i treba da ostanu. Maserati je ekskluzivna fabrika i tako treba da ostane.

Ne moze BMW biti sto i Maserati.

 

Alfa Romeo ce se pozicionirati da dostigne i bude na nivou (i cenovno i po kvalitetu) sa Audijem i BMW om.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rekordna prodaja za Maserati u 2013.

 

maserati%20quattroporte%20222.jpg

 

Fiatova premium marka Maserati prošlu godinu je zaključila na visini - prodali su ukupno 15.400 novih vozila. Možda se brojka čini malom u poređenju sa rezultatima pravih velikoserijskih marki, ali Maserati nije obična velikoserijska, svenarodna ili diskontna marka. Više od 15.000 prodatih primeraka u takvom kontekstu je pravo dostignuće, o čemu svedoči i podatak da je 2013. oborila sve rekorde i trenutno je najuspešnija godina u istoriji marke.

Širom sveta prodaja Maseratijevih modela je skočila za skoro 150 posto - godinu dana ranije, dakle u 2012., Maserati je ukupno uspeo da isporuči samo 6.300 automobila. Prošla godina je zasenila i 2008., kada je, uoči ekonomske krize, Maseratijeve proizvode izabralo 8.600 kupaca. Najprodavaniji Maseratijev model u 2013. bio je Quattroporte sa 7.800 primeraka, a slede Ghibli i GranTurismo.

Maserati namerava da godišnju prodaju poveća na 50.000 primeraka do sledeće godine, a tom ambicioznom cilju podređene su aktivnosti koje Fiat i Maserati sprovode na drugom po važnosti tržištu, onom kineskom. Maserati radi na širenju prodajne mreže i podizanju ugleda i prepoznatljivosti marke u Kini.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Maserati na putu da utrostruči prodaju u 2014.

 

maserati%20ghibli%2070.jpg

 

Maserati je u 2013. godini prodao 15.400 automobila. Tokom prva tri meseca 2014. kompanija je u proseku primala 3.500 narudžbina mesečno, a ako se ovaj trend nastavi, godišnja prodaja mogla bi da dostigne 42.000 vozila.

Zbog povećane potražnje, FIAT, koji je vlasnik marke Maserati, razmatra uvođenje treće smene u fabrici Gruljasko, u kojoj se proizvode dva najtiražnija modela, Quattroporte i Ghibli. Do sada je pogon radio u dve smene, ali su po potrebi zaposleni povremeno radili i noću, kao i vikendom. U FIAT grupi veruju da bi prihodi od prodaje Maseratijevih automobila mogli da pokriju gubitke koje će u 2014. na evropskom tržištu napraviti brend FIAT. ''Broj narudžbina je neverovatan. Maseratiju je dobro krenulo i očekujemo odličnu godinu'', izjavio je izvršni direktor FIAT grupacije, Serđo Markione. 

Dobri početni rezultati u 2014. mogli bi da ubrzaju donošenje pozitivne odluke o proizvodnji novog modela koji je zasnovan na konceptu sportskog automobila Alfieri, predstavljenog na ženevskom salonu. Predviđeno je da taj automobil bude postavljen na platformu budućeg SUV modela Levante, čija proizvodnja treba da počne 2015. godine u fabrici Mirafjori u Italiji. 

 



 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati ruši prodajne rekorde

 

Maserati%20Quattroporte%202221.jpg

 
U SAD-u rast prodaje od 400 posto, prodato 1.144 vozila za mesec dana.
Maserati će maj ove godine pamtiti po izuzetnim prodajnim rezultatima, jer je samo u SAD-u prodaja skočila za više od 400 posto u odnosu na isti mesec prošle godine. To je ujedno i rekordni prodajni rezultat u istoriji kompanije, jer su Ameri ukupno kupili 1.144 vozila. Izuzetne prodajne rezultate može zahvaliti odličnom prijemu modela Quattroporte i Ghibli. Prošle godine je ukupno prodato 15.400 vozila, a ambicije kompanije podrazumevaju 75.000 pordatih primeraka do 2018.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati razbija kao i Jeep. Vidim da će brzo da zauzmu pogone po Italiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maserati po prvi put imao veći profit od Ferrarija

 

maserati%2060.jpg

 

Kako prenosi B92, Maserati je u trećem tromesečju 2014. po profitu nadmašio Ferrari, što je prvi takav slučaj od kada je 1993. godine prešao u ruke FIAT-a. Italijanski proizvođač luksuznih sportskih automobila sa znakom trozupca, imao je u trećem kvartalu operativni profit od 90 miliona evra, što je dvostruko više nego u istom periodu 2013, kada je on iznosio 43 miliona evra. Sa druge strane, operativni profit Ferrarija u intervalu jul-septembar 2014. iznosio je 89 miliona evra, što je više za svega 1 milion evra u poređenju sa trećim kvartalom 2013. godine. Ipak, kada se posmatra prvih devet meseci 2014, Ferrari je i dalje ispred Maseratija sa ukupnim operativnim profitom od 274 miliona evra, u odnosu na Maseratijevih 210 miliona evra.

Za stoprocentni rast zarade Maseratija u periodu jul-septembar najzaslužnija je dobra prodaja modela Ghibli i Quattroporte. Italijanski proizvođač saopštio je da je za prvih devet meseci 2014. isporučio 26.428 automobila širom sveta.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekorder u rastu prodaje 2014. godine je...

 

Maserati može da se pohvali da je imao izuzetno uspešnu godinu s obzirom da je ovaj proizvođaču 2014. povećao prodaju automobila za čak 136 procenata na godišnjem nivou.

 

62795402754b8d574181c5441907546_640x4678

 

Italijanski proizvođač luskuznih sportskih automobila isporučio je za 12 meseci 36.500 vozila, čime je više nego udvostručio prodaju u 2014. godini u odnosu na 2013. Interesantan je i podatak da je Maserati u godini koja je za nama prodao gotovo 6 puta više automobila u poređenju sa 2012.

 

61103011454b8d57928a39683528422_640x4048

 

Najveći ''krivac'' za ovako dobar rezultat je limuzina Ghibli koja je 2014. prodata u 23.500 primeraka. Za Maserati Quattroporte odlučilo se 9.700 kupaca širom sveta, dok je ukupna prodaja modela GranTurismo i GranCabrio dostigla 3.500 vozila.

 

154037537654b8d57daae6a797095988_640x418

 

Vesti o dobrim prodajnim rezultatima stizale su sa svih glavnih Maseratijevih tržišta. U SAD isporučeno je 14.690 automobila, ili 110 odsto više nego u 2013. godini. Na drugom najvećem tržištu, u Kini, Maserati je prodao 6.360 jedinica uz rekordan skok od 153% u poređenju sa prethodnom godinom.

 

116736814054b8d5824c8bb017916028_640x363

 

Kompanija je u azijsko-pacifičkom regionu (bez Kine) plasirala 4.000 automobila, uz rast prodaje od čak 206%, a veliki skok zabeležen je i na Bliskom istoku gde je prodato 2.050 vozila (+144%). Novi rast prodaje Maserati očekuje 2015, kada će lansirati krosover Levante. Uz ovaj novi model, veruje se da će kompanija ispuniti godišnji plan prodaje od 50.000 automobila.

 

izvor - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati smanjuje proizvodnju?

 

maserati%20ghibli%20z%2011.jpg

 
Jedan od članova sindikata u Maseratiju je rekao da fabrika smanjuje proizvodnju jer je potražnja za modelima oslabila. Prošla godina je bila neverovatno uspešna za slavnog proizvođača, prodaja je porasla za čak 137%. Ali takav trend nije nastavljen u 2015. godini. Nedaleko od Torina, u ''Grugliasco'' fabrici 2.800 radnika sklapa Ghibli i Quattroporte i nedavno je broj smena u kojima se radi smanjen. Federico Bellono, predsednik jednog od sindikata, je potvrdio da je fabrika planirala da proizvede 30.000 - 35.000 automobila ove godine, ali da će biti zadovoljni ako dostignu i donju brojku. Najprodavaniji model prošle godine bio je Ghibli (23.500 prodatih jedinica), a pratio ga je Quattroporte (9.500 prodatih jedinica), dok su GranTurismo i GranCabrio učestvovali sa 3.500 jedinica isporučenih vlasnicima.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fluktuacija prodaje, a čak se i računalo sa tim. Plan je da se u 7. mjesec opet digne proizvodnja. Situacija je da je njima SAD iznimno jako tržište, a što se tiče velikih limuzina je cijelo tržište SAD-a dosta palo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati planira prodaju od 50.000 vozila u 2016. godini

 

maserati%20l%2033.jpg

 
Kako piše Mojauto, luksuzni brend Maserati očekuje da će njihova ovogodišnja prodaja biti slična onoj iz 2014. od 36.448 jedinica, a da će željenu cifru od 50.000 prodatih vozila dostići tek naredne godine kada na tržište izađe njihov SUV model Levante. Prodaja Levantea će početi odmah nakon svetske premijere na martovskom Salonu u Ženevi, potvrdila je firma tokom aktuelnog Salona u Frankfurtu.
''Ciljana prodaja od 50.000 automobila takođe zavisi od toga koliko brzo će se popularizovati Levante koji za nas predstavlja najveći komercijalni potencijal ikada'', saopštio je direktor Maseratija Harald Vester. SUV model Levante je deo buduće palete Maseratija koja uključuje i sportski dvosed Alfieri i novu verziju GranTurismo sedana koji će se pojaviti u naredne dve godine i ima zadatak da prodaju italijanskog luksuznog brenda do 2018. podigne na 75.000 jedinica na godišnjem nivou. Zajedno sa Jeep-om, Maserati i Alfa Romeo su ključni za planove matične kompanije Fiat-Krajsler Automobili da dostigne globalnu prodaju od 7 miliona vozila do 2018.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati pravi jednonedeljnu pauzu zbog pada tražnje

 

maserati%20ghibli%20z%2011.jpg

 
Kako prenosi B92, nakon snažnog uspona u poslednjih nekoliko godina, italijanski proizvođač luksuznih sportskih automobila suočio se padom prodaje, zbog čega će proizvodnja privremeno biti obustavljena. Maserati će početkom novembra poslati na jednonedeljni prinudni odmor 2.000 radnika, kako bi uskladio ritam proizvodnje sa trenutnom tražnjom svojih modela, saopštili su iz te kompanije. Prema rečima šefa Maseratija, Haralda Vester, do neplaniranog prekida proizvodnje došlo je zbog smanjenja broja porudžbina na kineskom tržištu. Iz istog razloga, pogon je zaustavljen i tokom jedne sedmice u septembru, pošto su isporuke najtiražnijih modela, limuzina Ghibli i Quattroporte, u drugom kvartalu 2015. smanjene za 13%, što je uticalo i na pad operativnog profita kompanije od 30 odsto, u istom periodu. Tokom iznuđene pauze Maserati će obaviti pripreme proizvodnog pogona za izradu budućeg krosover modela Levante, koji će imati premijeru u martu 2016. na sajmu automobila u Ženevi. Levante će, uz produkcijsku verziju koncepta Alfieri, imati ključnu ulogu u nameri kompanije da nastavi prekinuti rast prodaje.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati za tri godine proizveo 100.000 automobila

 

maserati%20100k%2011.jpg

 

U Maseratiju mogu da budu zadovoljni, jer su za tri godine napravili 100.000 automobila, a najveća zasluga za ostvareni rezultat pripada sportskim limuzinama Ghibli i Quattroporte. S obzirom na činjenicu da je tržište oberučke prihvatilo Maseratijeve modele Ghibli i Quattroporte, ostvareni rezultat italijanske automobilske kompanije veći je i zbog samih kritika i sumnji koje su se ispostavile potpuno pogrešnim.

 

maserati%20100k%201.jpg

 

Kada su u Maseratiju pre nekoliko godina objavili da do 2018. godine planiraju da proizvode 75.000 automobila godišnje, poznavaoci prilika u automobilskom biznisu odmahivali su glavom tvrdeći da kompanija nema ni automobile ni kapacitete za ostvarenje pomenutog broja. Kako sada stvari stoje, u Maseratiju su na najboljem putu da ostvare planirano, jer je iz proizvodnih pogona fabrike u gradu Grugliasco (Italija) nakon tri godine izašlo 100.000 automobila, a jubilarni automobil je beli Quattroporte GranSport koji je namenjen ogromnom kineskom tržištu na kojem, prema statistikama, sve više i više kupuju Maseratije. 70 posto od trogodišnje produkcije Maseratija pripada manjem modelu Ghibli, a očekuje se da će ga uskoro prestići sve popularniji SUV Levante čija je proizvodnja nedavno započela u Maseratijevim proizvodnim pogonima u Torinu. Sportski modeli GranTurismo i GranCabrio i dalje se prave u Modeni, domu Maseratija.

 

Kompaniju su 1914. godine osnovala braća Alfieri, Bindo, Carlo, Ettore i Ernesto Maserati koji su se do 1926. godine bavili pripremanjem Diatto automobila s kojima su se i trkali. Prvi Maserati s karakterističnim znakom (trozubac) pojavio se 1926. godine, a kompaniju je 1937. godine kupio Adolfo Orsi čija je strast prema trkama Maserati praktično dovela do bankrota. U priču oko Maseratija 1968. godine ulazi Citroën, a sedam godina kasnije i De Tomaso. 1993. godine Maserati prelazi u ruke FIAT-a koji polovinu udela prodaje Ferrariju koji 1999. godine postaje stopostotni vlasnik Maseratija. Saradnja s Ferrarijem prestaje 2005. godine, Maserati se vraća pod okrilje FIAT-a i sada je u partnerstvu s kompanijama Alfa Romeo i Abarth.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati opet u krizi, fabrika staje na mesec dana

 

maserati ghibli

 

Maserati će privremeno obustaviti proizvodnju svih svojih modela zbog smanjene tražnje. Kako saznaje Automotive News, italijanski proizvođač zaustavio je 15. decembra fabričku traku sa koje silaze modeli Ghibli i Quattroporte i oni se neće izrađivati do 15. januara, dok će proizvodnja krosovera Levante biti prekinuta od 20. decembra do 15. januara. Preostala dva modela, GranTurismo i GranCabrio neće silaziti sa proizvodnih traka od 15. decembra do 8. januara. Maserati je već obustavljao proizvodnju modela Levante dva puta tokom 2017.

 

Italijanska kompanija navela je tada da to čini zbog novih uvoznih pravila koje su kineske vlasti nametnule na tom, za Maserati veoma važnom tržištu. Značajan pad prodaje u Kini je zabeležen otkako su tamošnje vlasti uvele nova pravila kojima se zabranjuje da proizvođači prisiljavaju prodavce da prave zalihe novih automobila na lageru. Usporavanje proizvodnje uticaće i na smanjenje planiranih prihoda, a samim tim i na prolongiranje razvoja i lansiranja novih modela Maseratija, kažu u sindikatu radnika te kompanije. Maserati je inače planirao da proširi ponudu modela Levante novom najsnažnijom verzijom GTS sa 3.8 bi-turbo V8 motorom od oko 570 ks, koji potiče iz Ferrarija. Novi GranTurismo trebalo bi da stigne 2020, a do 2022. u planu je i uvođenje hibridnih varijanti postojećih modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodaja Maseratija u drugom kvartalu smanjena za čak 41 odsto

 

maserati-ghibli-nerissimo.jpg

 

Iako je u drugom kvartalu 2018. prodaja Maseratija smanjena za čak 41% u odnosu na isti period prethodne godine, novi šef Fiat-Chrysler grupacije, Majk Menli, ubeđen je da će italijanski proizvođač luksuznih sporskih automobila izaći iz krize u kojoj se nalazi. Glavni razlog za tako slabe poslovne rezultate u periodu april-jun je veliki pad prodaje na pojedinačno najvećem tržištu automobila na svetu - u Kini, gde je u drugom tromesečju 2018. isporučeno 69% manje vozila nego u isto vreme u 2017. godine. Pad je, međutim, zabeležen i u Severnoj Americi (22%), dok je u Evropi, Bliskom istoku i Africi interesovanje za Maseratijeve automobila smanjeno za 23 odsto.

Uzrok dramatično loše prodaje u Kini u drugom kvartalu leži u činjenjici da su vlasti te zemlje ranije najavile da će od 1. jula smanjiti carine na uvoz stranih automobila sa 25% na 15%, pa su mnogi kineski dileri čekali početka jula kako bi naručili automobile od Maseratija i platili manju carinu. Što se tiče globalne prodaje, Maserati je u prvoj polovini 2018. kupcima širom sveta isporučio 17.200 vozila, dok je u istom periodu 2017. godine prodato 25.100 automobila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati zbog imidža automobila za mase zabeležio pad profitabilnosti od 87 odsto

 

maserati gts 111.jpg

 

Novi šef FCA grupe, Mike Manley, ima pune ruke posla sa italijanskim brendovima. Najgore rezultate u prvih deset meseci je zabeležio Maserati kome je prodaja pala za 19 odsto, a zarada za čak 87 odsto. Maserati je do sada ostvario profitnu maržu od tek 2.4 odsto, što je značajno manje od planiranih 14 odsto. Prvi čovek FCA za loše rezultate krivi odluku uprave prema kojoj su Alfa Romeo i Maserati smešteni pod isti krov, čime je ovaj potonji izgubio na ekskluzivnosti i stekao imidž automobila za mase. Stanju sigurno nije pomogla ni situacija u Kini gde je automobilsko tržište takođe zabeležilo pad prodaje, dok je u Evropi uvođenje WLTP standarda drastično usporilo isporuku novih vozila.

 

Analitičari se ipak ne slažu da su ovo jedini razlozi za Maseratijeve tegobe. Proizvođač iz Modene jednostavno nema dovoljno novih proizvoda kojima bi parirao konkurenciji. Najnoviji automobil sa značkom trozupca je Levante koji se na tržištu pojavio pre dve godine i to u jedinoj SUV klasi koja ne beleži rast - luksuznoj. Da li će nova uprava uspeti da okrene poslovanje Maseratija - ostaje da se vidi. Recept za uspeh svakako imaju u sopstvenom dvorištu. Zove se Ferrari.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...