Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Poštovani forumaši, da li je itko vozio ta dva auta pa da može dati usporedbu?
Dakle, vozim tdi 90 ks 97.g. sa kojim nemam problema a lybra mi je san.
Hvala unaprijed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A koji je motor u Lybri?

Ja sam probao G3/4 tdi 75 i 90ks i nema tu poređenja sa jtd-om. Stariji je, slabiji i mnooogo bučniji. Ovaj 75ks je uvek bio u visokim obrtajima i išao na neverovatnih skoro 3000 obrtaja na nešto malo jače od 120 ako se dobro sećam. 90ks je malo bolji, ali opet tu negde. Oba troše više u odnosu na Fiatovo traktorče, a i kada dođe do ozbiljnijeg održavanja lupali su oba vlasnike po ušima, pogotovu ovaj 90ks na kome je sve živo izmenjeno i dalje nije u nešto dobrom stanju niti pouzdan za put. Ne znam stvarno da li je to praksa za svaki tdi ili je to do lošeg stanja, ali oba su svlačila oko litar ulja na do 13000km. Ovaj 75ks je na kraju i prodat za čak 2500e sa zavijajućim turbom, solidnom potrošnjom ulja i motorom koji se spremao na drugu generalnu.

 

Po meni ti je Lybra svakako korak napred u odnosu na ova vozila i motore. Još ako nađeš neku sa jakom opremom i u pravoj lađi si.

 

Srećna kupovina :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lybra svakako. Za motor ti je Igor objasnio, Lybra udobnija, mnogo vise opreme, jeftinije odrzavanje. Jos ako naleti intensa  :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

uzmi u obzir d si na lancijinom forumu i da su ovde ljubitelji  italijanske skole, ako otvoris istu temu VW forumu, uporedi odgovore pa napravi tabelu :)

moj glas naravno ide libri, mozes ladno da je poredis sa pasatom b5,5 u mnogim sferama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel pravljena Lybra sa 140ks mjet verzijom? Ako jeste onda po meni nema zaista zašto da se poredi sa B5.5 kome je to i jedini adut. Imam priliku skoro svaki dan da vidim jedan solidan B5.5 kako se vozi i kako radi i nisam ni malo impresioniran. Sa druge strane Lybra mnogo "toplije" i prijatnije deluje, barem za mene.

A ako se javi čovek na VW forumu sa istim pitanjem biće veselo  :laughing: Mada koliko god meni Italijani bili dragi, mislim da je sasvim realno da je jtd mnogo ispred 1.9tdi-ja od 90ks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj B5 koji sad voziš je jako udoban i prostran auto, sa možda i najuspešnijim i najpouzdanijim Vagenovim dizelom, ali za današnje standarde preslabim.

Sa druge strane, svi ovi dizeli koji idu u Fiat/Alfu/Lanciu već godinama važe za najbolje motore na tržištu, tako da ti tu nema greške.

U Lybri ćeš imati manje prostora, ako ti je to uopšte bitno. Veoma je udobna, tu se sigurno ne bi razočarao. Takodje, veoma su bogate opremom.

Lepota je u oku posmatrača, ali meni lično Lybrin enterijer je remek delo za Passatov. Što se eksterijera tiče, dopadljiva su mi oba auta (mislim na Lybru i B5.5).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, ali lybra i passat b5 ili b5.5 nisu za poređenje. Paja je dosta veći auto. I spolja i unutra. I po mom mišljenju, daleko kvalitetnije urađen. Možete da me pljujete do sutra, ali sam se nagledao gomile lybri sa unakaženim enterijerom. Kod Paje je enterijer daleko žilaviji, iako su prešli ne zna se koliko i prevukli tone brašna, peska, glet mase, prasića. 1.9TDi motori nisu ništa lošiji od 1.9JTD. A pajin 1.8T objašnjava, naročito kada se čipuje.

Naravno, lybra je jeftinija kao polovnjak, pa je samim tim i dilema veća. Ja bi lično uzeo lybru, naravno da je dobra, i sredio je da bude tip top za razliku u ceni u odnosu na pasata b5.5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marko, imam priliku da cesto vozim b5.5 i to dva komada, jedan je karavan, drugi ne. Razlikom u duzini od 24cm u odnosu na lybru moze da se pohvali samo sa gepekom, bez obzira na vece medjuosovinsko-libra je udobnija, vw moze da se pohvali manjom potrosnjom u proseku za 1 litar, ali cena odrzavanja motora je na strani libre pa je tu 1:1. Stavi alkantaru u pasata pa vidi koliko ce da traje ili uzmi libru sa meblom i nece se videti tragovi koriscenja. Opet ne kazem da je generalno libra bolji auto, ali ako u obzir uzmemo cenu...sve je jasno, osim ako nisi okoreli VW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za pare koje netko namerava da da kupi bilo kog Wagena moze da  kupi 2 godine mladji i sa 300 000 Km manje auto u istoj klasi.

Dobar je Pasat i ostali vetrovi ali su mnoooogo vise precenjeni nego sto zaista vrede!

Balkanki mentalitet i ljubav prema Nemackim automobilima :thumbdown:  :realmad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to balkanski mentalitet, nego jednostavno ponuda i potražnja. Tržište određuje šta vredi, svidelo se to nama ili ne. Pogledaj recimo cene običnog Fiata 500 kolike su, ili Bravo vs. 147 isto godište i oprema.

Do nekih 20-25k EUR cene novog auta može da se bira marka, preko toga BMW, Audi ili Merc - po meni.

 

U ovom slučaju Lybra vs. Pasat moj glas ide za Lybru. Čisto ekonomski gledano, value for money.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne kazu dzabe: lancia lybra=najbolji auto za najmanje para... Ili tako nekako.

A za manje ili isto para moze uz manje glavobolje i brze potrage da se ubode dobar stilo, pa ko voli nek izvoli... Ja nisam voleo:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marko ,ne bih se nikako slozio sa tobom da su tdi motori jednako dobri kao jtd. Po meni jtd prelazi barem duplo vise km uz mnogo vece maltretiranje, i to mislim na one stare tdi motore, ovi mladji nisu vreni pomena..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marko ,ne bih se nikako slozio sa tobom da su tdi motori jednako dobri kao jtd. Po meni jtd prelazi barem duplo vise km uz mnogo vece maltretiranje, i to mislim na one stare tdi motore, ovi mladji nisu vreni pomena..

Pa bem li ga. Nemam iskustva sa TDi motorima. Pre sam se vozio u taksiju, stara Škoda Superb 1.9TDi od 130ks. U tom momentu auto je imao oko 500.000km na satu. Kao nov je bio!!! Motor samo prede, unutra besprekoran. Doduše, taksista je prvi vlasnik, novog ga je kupio, i veoma vodi računa o autu. Vozio sam se u Sead Toledu 1.9TDi, imao je 300.000km, isto bez problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ali pricam uopsteno. Da li znas kolika je muka motoru kada ga nagazis uz begaljicko brdo 150 km/h po gps-u? Da vozis tdi-a ti bi ga sahranio do sada, tj. bio bi u kanalu odavno - da koristim malo lokalne izraze :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nisam vozio TDi. Znam da su JTD žilavi, šta sve ne trpe od pojedinih članova foruma (kojih doduše nema već duže vreme). Ja se vodim devizom: kupio sam ja njega, a ne on mene, ako mu sipam najbolje ulje i menjam ga na oko 8000km u proseku, redovno ga servisiram, ne cepam ga hladnog itd, e pa ima da me sluša!

E da, pita me kum, da li mi diže temperaturu pri vožnji sa krovnim koferom, punim autom i sa punim gasom. Ja ga gledam belo. Pa ako diže nešto nije u redu, jel tako, pa ne znam kakvo da je opterećenje. Mada kaže mi jedan drugar, mehaničar, da hoće puntići 1.2 i slični prdavci da dižu temperaturu kada su ekstremne vrućine i pri velikom opterećenju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...