Jump to content
FAS Goran
Nikola1978

Fiat Nuova Croma 1.9 MJet - ASR, ESP, Hill holder greške

Recommended Posts

Postovani svi,

 

molim Vas za hitni savet/pomoc posto imam problema sa kolima a nalazim se u Grckoj trenutno.

 

Naime na putu ka grckoj u Bujanovcu od jednom i je poplio greske ASR/ESP/Hill holder/automatcki menjac i check engine..nasao sam nekog majstora u Bujanovcu koji ga je stavio na dijagnostiku i koja je razne greske prikazala izmedju ostalog i da treca dizna ne radi. Medjutim posto medju greskam je bilo i da mi je slab akomulator, ubacili smo nov izbrisali greske i auto je normalno radio bez novih gresaka.

 

Prekljuce isto mi se desi, stanem iskljucim auto i ponovo ga upalim on ostavi samo chech engine a onda ugasi i tu lampicu...

Danas mi se opet isto desi s tim da nece da ugasi nista i motor je poceo da se trese i cuje se nesto iz njega...sve u svemu isto kao i situacija u Bujanovcu. Samo da napomenem d sam pre mesec dan servisirao alternator kod Gorana, mozda je ovo povezano? Nasao sam sutra u nekom mestu 15 km odavde nekog majstora mehanicara koji ima elektriku...prvo sledece je 50km odavde i to tek u ponedeljak (u utorak bi trebao da se vratim u bg).

 

Molim Vas za Vas hitan savet na sta Vam ovo lici i da li je neko mozda imao slicnu situaciju.

Unapred hval!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premeri napone, unimer možeš da kupiš.

Uvek imaj ELM ili slično u kolima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pogledaj pozadi alternatora treba da ima jedan solo kabal tanak vidi da on slucajno nije spao s alternatora... to je pobudna struja bez njega nece alternator da puni... meni lici na to...

Edited by Gusar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gubiš kontakt na toj dizni. To ti je sav problem.

Sigurno na dijagnostici prikazuje loose connection na njoj. Na konektoru dizne gubi kontakt. To se sredi za 5 minuta. Ne bi bilo loše proveriti kontakte svih dizni.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napon na akumulatoru kada motor ne radi je oko 12,5V. Kada radi motor napon na akumulatoru mora biti veći od 13,5V

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada je upaljen auto,a pogaseni svi potrosaci,napon mora biti preko 14... Negde oko 14.3. Sve ispod mislim da ne valja. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi samo nagadjate ,bezite sa teme i sputavate coveka,ako mu pisete o diznama i kako se kontakti daju lako srediti,napisite mu vec ,kako da uradi,osim gusara niko nije dao realno resenje sta da uradi....

Edited by boleabarth

Share this post


Link to post
Share on other sites

a zasto bi vracao stari, kad je vec stigao do Grcke sa novim :question:  :wallbash:

 

Pitam da li je mozda vratio stari jos u servisu u Bujanovcu Gospodine Dimitrijevicu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi samo nagadjate ,bezite sa teme i sputavate coveka,ako mu pisete o diznama i kako se kontakti daju lako srediti,napisite mu vec ,kako da uradi,osim gusara niko nije dao realno resenje sta da uradi....

Iz prve ruke pišem, imao sam taj problem na Alfi. Nisam ga ja rešavao, nego majstor, kao i uvek. Da mi se desilo na sred puta ponovo, pregledao bih buksne, prsnuo malo WD-40 i dotegao bih ih malo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

proverio bih altenator za svaki slucaj pre povratka,lici na njega.to sto je servisiran ne znaci da neki od ugradjenih delova pa I novih ne moze da zeza.desava se nevezano za servis ili majstora

Share this post


Link to post
Share on other sites

99 % nas ima i nosi laptopove na letovanje.

Tako da je smešan trošak ELM BT ili VAG COM http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=53767&hl=&fromsearch=1 kao i najobičniji unimer. Uvek bar to treba imati na dužem putu / ukupan trošak < 30 e ili 6-10 pića. Generalno prošlo je vreme žica i hulahopki.

Nego Nikola se ne javlja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LJudi,

 

evo i ja da se jvim naizad!

 

Kolega Nidza je ipak bio u potpunosti u pravu...konektor trece dizne je gubio kontakt i kada se to desi ukljuce se sve greske koje sam nabrojao i auto ne moze da ide preko 40 na ravnom(uzbrdo skoro  ne moze) ....otisao kod majstora koji je jedini ovde na halkidikiju(inace iskljucivo mehanicar) i napao ga ja kako je sigurno do akomulatora to jest da padne napan pa auto ceo pobrljavi...medjutim otvori on poklopac krene da mrda konektor i kako ga pomeri tako motor prestane da se trese...pobrisemo na dijagnostici greske i auto skroz ok...provozamo ga malo predjemo pre jedne rupe on opet popali sve...vratimo se ocistimo sve kontakte i stavimo wurth sprej za kontakte, pobrisemo greske i evo od juce sve savrseno.

 

akomulator je skroz ok(ide na 100% posle paljenja), alternator puni normalno...

 

inace majstor mi je ovo naplatio 30 evra jer je nedelje i crkveni dan pa niko ne radi:)...ali nema veze spasao me je u svakom slucaju...jer sam nisam znao da ovo uradim a ne bi bio u stanju da stignem do Soluna i trazim Fiatov servis...

 

u svakom slucaju momci vrlo banalan kvar pogotovu sto se desilo na letovanju...ali opet sve se dobro zavrsilo..

 

NEgo u svetlu dizni...da li preporucujete da stavim one aditive za ciscenje dizni to jest celog sistema za gorivo, i od kog proizvodjaca?

 

Unapred hvala!

Edited by Nikola1978

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala puno,

 

danas cu sipati vec kada tankam pun rezervoar na shell pumpi...oni imaju liqui moli bas im je sinoc stigao...mada pise da nije samo za disne nego za dizne i kompletan sistem za gorivo...

 

ja sipam oko 65 litara goriva..da li je to dovoljna kolicina da bi se sipao ovaj aditiv?

 

Unapred hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo vidi aditiv koji je za Common rail dizele sa katalizatorom i (ako imaš) DPF-om. Količine zavise isključivo od proizvođača.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicno, drago mi je da je kvar bio sicusan, samo mi jos reci, (da mi savest bude mirna), da li je u autu ostao stari akumulator ili si kupio novi jos kod prvog stajanja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To i mene interesuje. 

 

Inace je ovako kao holivudski film sa srecnim krajem, gde ostave jednu nedorecenu  stvar (stari akumulator), radi snimanja nastavka.

 

 

Salim se, 

 

Sve se lepo zavrsilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Očigledno ne kontam foru oko akumulatora koja se uporno pominje, čak i u ona dva posta koja su skinuta sa teme. Dosta o tome više, pogotovo što je napisano šta je pravilo problem:

 


 

Kolega Nidza je ipak bio u potpunosti u pravu...konektor trece dizne je gubio kontakt i kada se to desi ukljuce se sve greske koje sam nabrojao i auto ne moze da ide preko 40 na ravnom(uzbrdo skoro  ne moze) ....otisao kod majstora koji je jedini ovde na halkidikiju(inace iskljucivo mehanicar) i napao ga ja kako je sigurno do akomulatora to jest da padne napan pa auto ceo pobrljavi...medjutim otvori on poklopac krene da mrda konektor i kako ga pomeri tako motor prestane da se trese...pobrisemo na dijagnostici greske i auto skroz ok...provozamo ga malo predjemo pre jedne rupe on opet popali sve...vratimo se ocistimo sve kontakte i stavimo wurth sprej za kontakte, pobrisemo greske i evo od juce sve savrseno.

 

akomulator je skroz ok(ide na 100% posle paljenja), alternator puni normalno...

 

 

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene treća dizna. Garant im je tu neka zajednička boljka. Kod mene su sredili sve konektore, ne bi smelo da se ponovi.

Zanimljivo da može da se vozi JTD na 3 cilindra. To je mene najviše fasciniralo. Snage nema, ali auto - ide. :-)

Inače, menjaj majstora u Srbiji. Ja čim sam video grešku kad su zakačili dijagnostiku ukapirao sam u čemu je problem.

Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

e sto se tice komulatora to jest redoslada dogadjaja...skonto sam da mi je u Bujanovcu popalio sve greske zbog loge konekcije na dizni, a kada sam ga stavio na dijagnostiku izmedju ostalog je prijavio i slab akomulator.

 

Majstor je skidao konektor sa 3 dizne i ponovo ga stavljao cime je privremeno resio problem..a nakon tog smo stavili novi akomulator pa je sigurno zbog ponovne konekcije dizne sve bilo ok jedno vreme...

 

nije mi jasno za akomulator..uzeo sam ga pre manje od 1.5 godine kod Gorana Magneti mirelli(ako se tako kaze) i posle tako kratkog vremena da rikne..

 

sve u svemu momci hvala Vam puno na pomoci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...