Jump to content
FAS Goran
daredevil011

Novo ili polovno za iste pare? / amortizacija novog auta

Recommended Posts

Za ostale se slažem, ali ne verujem da iko u uljni servis računa samo ulje bez filtera

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Ko zna, nisu naveli, pise sa zamenom. :)
Nista me ne bi cudilo.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Ko zna, nisu naveli, pise sa zamenom.
Nista me ne bi cudilo.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Precizniji su.55b0cdad0d1ea94b3c83e9c68bcdb0ba.jpgd108badd08fab98f0b0c612da298bc52.jpgb41ca8a2c386fb8b6e9d417713762af1.jpg807e96c134fa9d29fef6150d68d38153.jpg

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slucaj moje Kie Ceed potvrdjuje ovo, bas sam pogledao na starim racunima dok je bio u garanciji, i isto naplate mali servis, kao i kad je van garancije ... e sad ne znam da li bi isto bilo i za noviji model (sto je slucaj gore) .... ali verujem da bi  

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Bank of America'' je napravila video koji može biti koristan sa aspekta koji kriterijumi treba da se gledaju i kako da se računaju kada je reč o ovome. Problem je što za jedan od njih ne može da se računa, već je stvar procene jer zavisi od stanja u kojem je polovnjak kada se kupuje. Poređenje počinju sa novim autom i polovnim autom istog segmenta starim 5 godina, a oba će se koristiti narednih 5 godina posle kupovine.

 

- prva stavka je kupovna cena za oba auta. Naravno, novi auto je skuplji, po njima skoro duplo skuplji od onog starog 5 godina. Novac za kupovinu, u primeru koji su izabrali, dolazi iz kredita u kome je blago veća kamata za polovnjak nego za nov auto. Naročito ako se polovnjak kupuje od fizičkog lica, onda se faktički uzima neki od keš kredita (najskuplji krediti), a ne onih namenskih kredita za kupovinu automobila. 

- druga stavka je ustvari onaj deo finansiranja kupovne cene koji ''otpada'' na kamatu.

- treća stavka je vrednost utrošenog goriva na osnovu očekivane potrošnje automobila i broja kilometara koji se inače prelazi.

- četvrta stvar koju uzimaju u računicu je trošak osiguranja, tj. u našem slučaju bi mogli reći da je to trošak registracije.

- poslednja stvar su procenjeni troškovi za održavanje i popravke. Naravno, ovde je onaj deo koji se može samo proceniti, i oni su računali da će polovnjak tokom narednih 5 godina uzeti na održavanje i popravke duplo više novca nego nov auto u narednih tih istih 5 godina nakon kupovine.

 

Na kraju se treba uračunati i novac koji se dobije nazad prodajom ta dva automobila, tj. kada prođe 5 godina onaj koji je bio nov će tada biti star 5 godina i doneti vlasniku nazad oko polovine svoje novonabavne vrednosti, dok će onaj polovnjak sada biti star 10 godina i doneti nazad verovatno tek pola od onoga koliko je koštao kao polovnjak star 5 godina, i iako je u procentu isto, u apsolutnom iznosu će ta razlika biti značajna jer je nabavna cena polovnjaka (starog 5 godina) već bila tek oko polovine novonabavne cene. Sve to se lepo poređa u tabelu i sračuna šta se više isplati u konkretnom primeru. Mala promena menja krajnji rezultat...npr. ako je jedan dizel a drugi benzinac, ili ako je jedan neki veliki SUV, a drugi auto B ili C segmenta. Najlakše je poređenje kada su u pitanju automobili iz iste klase, ali ako tada polovnjak ispadne isplativija opcija to ne znači da će automatski i veliki polovni SUV star 5 godina biti isplativija opcija nego nov auto C segmenta. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istraživanje otkriva koji polovni automobili najviše gube na ceni

 

jeep jk.jpg

 

Jedna od stavki na koju treba obratiti pažnju prilikom kupovine novog automobila jeste njegova sposobnost da što duže zadrži što višu cenu. Nažalost, ovo nije slučaj kod svih klasa vozila, kao što je pokazalo istraživanje portala ''iSeeCars''. Ekipa je studiju, doduše, sprovela na tržištu polovnih vozila SAD-a, ali dovoljno je letimično pogledati i stanje na evropskim sajtovima polovnjaka da biste uočili da su navike sa ove i one strane Atlantika postale prilično slične. Jedina je razlika u tome što Amerikanci u većem broju kupuju kamionete i SUV-ove, dok evropski kupci preferiraju SUV-ove i crossovere. Upravo ovi automobili i najbolje drže cenu. Jeep Wrangler i Wrangler Unlimited su za pet godina u proseku izgubili svega 27.3 posto vrednosti. Slede Toyota Tacoma i Tundra sa 29.5, odnosno 37.1 posto, kao i Nissan Frontier (37.8 posto), Toyota 4Runner (38.1 posto), Chevrolet Silverado (39.7 posto, GMC Sierra (39.9 posto), Subaru Impreza (42.3 posto) i Ram 1500 (42.7 posto).

 

Najgore su prošli vlasnici električnih i luksuznih automobila, pa tako vlasnici Nissan Leafa u proseku izgube 71.7 posto vrednosti, a Chevrolet Volta 71.2 posto. Ništa bolje ne prolaze ni vlasnici BMW-a Serije 7 i Mercedesa S klase čiji automobil nakon pet godina vredi tek 30-ak posto plaćenog iznosa. Gubitak između 60 i 70 posto će uknjižiti još vlasnici Ford Fusiona Energi, BMW-a Serije 6 i 5, Mercedesa E klase, Jaguara XJL i Chevrolet Impale. Istraživanje sprovedeno na 3.6 miliona vozila modelske godine 2013, usklađeno sa inflacijom, pokazalo je da prosečni polovni automobil za pet godina izgubi polovinu vrednosti, pa je izbor onog koji najbolje drži cenu, ako planirate da ga prodate nakon nekoliko godina, preporučljiva poslovna odluka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Kupovina novog automobila je finansijski najgora odluka koju možemo da donesemo''

 

bg car 55.jpg

 

Za mnoge vozače najbolji automobil je - nov automobil. Ne i za finansijskog gurua, Dejvida Baha.

 

Ovaj američki pisac, preduzetnik i motivacioni govornik, koji je poznat po bestseleru ''Automatski milioner'', smatra da je kupovina novog automobila ''finansijski najgora odluka koju možemo da donesemo''.

''Onog trenutka kada odvezete svoj novi auto iz prodajnog salona, on je već izgubio značajan deo svoje prvobitne vrednosti'', objašnjava Bah za CNBC. ''Već nakon godinu dana, vaš automobil vredi 20-30% manje u odnosu na početnu cenu, a za pet godina pad vrednosti iznosi 60% ili više.'' Dejvid Bah smatra da je najgore od svega što većina ljudi pozajmljuje novac (uzima kredit) kako bi sebi priuštili novo vozilo. ''Zašto biste uopšte pozajmljivali novac samo zato da dođete u posed neke imovine koja gotovo istog trenutka gubi do 30% svoje vrednosti?''

 

Kupcima koji žele da nabave nov automobil Bah zato preporučuje da se opredele za vozilo sa lizinga, starosti 2-3 godine. Prema njegovim rečima, takav auto je ''skoro kao nov'', a možete ga kuputu po ceni koja je 30-ak procenata niža.

Dejvid Bah kupce takođe savetuje da pre kupovine novog automobila izračunaju njegove godišnje troškove. ''Nemojte da se fokusirate samo na mesečne troškove otplate vozila (ako kupujete na kredit), već sagledajte koliko vas auto košta na godišnjem nivou, uključujući osiguranje, troškove za gorivo, redovno održavanje i slično.'' Bah dalje navodi da tako obračunatu sumu, koju vlasnik mora da izdvoji za svoje vozilo tokom jedne godine, uporedi sa svojim mesečnim primanjima i postavi sebi pitanje - da li mu je zaista neophodan automobil koji toliko košta na godišnjem nivou, ili može da prođe i sa nekim jeftinijim, možda i malo starijim, ali koji je i dalje u dobrom stanju?

 

Uprkos svim argumentima koje je Dejvid Bah izneo, mnogi kupci (pre svega u zemljama sa visokim standardom) odlučuju se za nabavku novog vozila, što je u krajnjem slučaju dobra vest za sve one koji slede logiku ovog finansijskog gurua i kupuju te iste automobile nakon 2-3 godine kao očuvane polovnjake.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji automobili najviše gube na vrednosti, koji su ''pametna'' kupovina?

 

97228-vw golf r 11.jpg

 

Iako je kupovina novog automobila uvek užitak, međutim, sa ekonomske strane ovog ''poduhvata'' to nije uvek najbolji izbor. U narodu se kaže da nov automobil izgubi 30% svoje vrednosti čim ga vlasnik odveze iz salona. Nije toliko drastično, ali ova izjava nije daleko ni od prakse. Poslednja istraživanja pokazuju da u prvih pet godina automobil gubi čak 52% vrednosti. Naravno, razlike su velike u zavisnosti od marke automobila, modela i klase, što uglavnom i diktira cenu polovnjaka. Trenutno su najbolji izbor u ovom pogledu Volkswagen Golf i Renault Clio. Nemački ponos gubi tek 12% cene u prvih godinu dana od kupovine, a francuski gospodar gradskog asfalta oko 16%.

 

180462-revoz 11.jpg

 

Generalno gledano, cenu najbolje drže nemački automobila (istraživanja se odnose na naš region), a najcenjenije su premium marke Porsche, Mercedes, Audi, BMW i pomenuti VW. Posle Nemaca, kupci najviše vrednuju japansku Toyotu, dobro se drže i Francuzi uprkos drugačijim uverenjima javnosti, dok su iza njih brendovi iz Južne Koreje. Kupci najmanje poverenja imaju u polovne automobile proizvođača iz Italije i SAD. Kada je u pitanju klasa, vrednost najviše pada luksuznim automobilima poput Audija A8 ili BMW Serije 7, koji gube čak 61% vrednosti u prvih pet godina. Najbolje cenu drže, logično, najtraženiji automobili - mali gradski automobili, a slede kompakti i srednja klasa. Cenu odlično drže i SUV automobili, što je i očekivano s obzirom na popularnost poslednjih godina. Naravno, postoje ogromna odstupanja i u okviru iste klase, pa tako se mnogo više ceni polovan Porsche Macan, koji za pet godina izgubi 46% vrednosti, u odnosu na, primera radi, VW Touareg (52%) ili Alfa Romeo Stelvio (57%). Što se tiče vrste pogona, vrednost najbrže pada električnim automobilima. Oni pet godina nakon kupovine izgube 53% svoje vrednosti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeep Wrangler i Porsche Macan najbolje drže cenu

 

jeep_wrangler_unlimited_rubicon 1.jpg

 

Ako ste oštar protivnik deprecijacije vrednosti pokretne imovine onda kupite Jeep Wrangler ili Porsche Macan, najmanje ćete izgubiti.

Nedavno sprovedeno istraživanje zadržavanja vrednosti polovnih automobila starih tri godine je pokazalo da bi evropski kupci trebalo da se fokusiraju na Jeep Wrangler ili Porsche Macan. Nažalost, to su ionako modeli koje kupuju kupci dubljeg džepa pa informacija nije korisna za vlasnike prosečnog imovinskog statusa, ali ni oni koji su bolje platežne moći ne žele da nepotrebno gube novac. Naime, Jeep Wrangler star tri godine u proseku zadržava 66.5 odsto cene novog, a Porsche Macan 65 odsto cene novog.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji automobili najbolje drže cenu, a kojima vrednost najviše pada?

 

maserati lev 01.jpg

 

Analizom američkog tržišta automobila utvrđeno je kojim modelima najviše pada cena u prvih pet godina. Portal ''iSeeCars'' je analizirao više od 7.7 miliona novih i polovnih vozila kako bi utvrdio ovaj trend, prenosi B92. Automobil koji izgubi najviše na svojoj vrednosti posle pet godina je Maserati Quattroporte, čak 72.2% od početnih 95.393 dolara. Slede BMW Serije 7 sa 71.3%, te dva električna modela Nissan Leaf sa 71% i BMW i3 sa 70.93%. U prvih deset su još BMW Serije 5, Ford Fusion/Mondeo, BMW Serije 6, Jaguar XJL i Chevrolet Volt, svi preko 68% gubitka cene.

Kada je u pitanju održavanje vrednosti, ističu se pre svega japanska sportska i pik-ap vozila Suparu Impreza WRX, Nissan Frontier i GTR-R, Honda Ridgeline, Toyota 4Runner i Tacoma, a među njima je i Porsche 911. Međutim, najmanje na vrednosti posle pet godina izgubi Jeep Wrangler. U standardnoj verziji tek 31.5%, a još manje Wrangler Unlimited 30%. Logično, navedeni modeli su i najbolja varijanta za preprodaju, ali se tu nalaze i Honda CR-V, Mercedes G-klasa, Toyota Land Cruiser i Subaru Outback. Što se tiče brendova, najmanje na vrednosti u proseku gube vozila Honda, Jeep, Ram i Toyota, a najviše Lincoln, Cadillac, BMW i Maserati.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovih 10 automobila u prve tri godine izgubi preko 70% vrednosti

 

peugeot 308 01.jpg

 

Kupovina novog automobila je kompleksan proces koji oduzima dosta vremena, ali i novca. Ljudi osim funkcionalnosti i dizajna gotovo uvek gledaju cenu, ali i vrednost automobila kao polovnog. Najviše se vrednosti gubi u prvih nekoliko godina, a u britanskoj kompaniji ''What Car?'' su napravili veliko istraživanje u kome su istakli modele koji nakon prve 3 godine (odnosno 57.900 km) gube vrednost kao deonice za vreme epidemije koronavirusa, i kao takvi predstavljaju značajan finansijski gubitak za prvog kupca. Sa druge strane, svi oni koji ih kupuju kao polovne nakon 3 godine u finansijskom smislu će proći odlično, budući da će dobiti dobar automobil za puno manje novaca.

Prenosimo njihovu listu:

 

10. Citroen C3 (1.5 BlueHDi) - ndeprecijacija 72.6%

Nakon tri godine prema istraživanju ''What Car?''-a preostala vrednost Citroena C3 sa 1.5 BlueHDi 100 motorom je tek 27.4% prodajne cene.

9. Fiat Panda (1.2) - deprecijacija 72.7%

Nakon tri godine vlasništva ostatak vrednosti iznosi 27.3%

8. Mercedes S-klasa Cabriolet (S560 Grand Edition) - 73.3%

7. Mercedes AMG E53 - 73.7%

6. Citroen C1 ( 1.0 VTi 72 Feel) - 73.7%

5. Fiat 500 c - 74%

4. Peugeot 108 (1.0 Allure) - 74.9%

3. Maserati Quattroporte V6d - 76.4%

2. Fiat Tipo 1.6 Multijet - 77.3%

1. Peugeot 308 1.5 Blue HDi 100 Active - 78.1%

 

Neslavni rekorder prema istraživanju ''What Car?''-a je Peugeotov model 308. Kako navode, cena novog sa gore navedenom opremom iznosi 25.160 evra dok sa nakon 3 godine njegova vrednost procenjuje na niskih 5.520 evra. Ipak, treba uzeti u obzir da je ekipa iz ''What Car?''-a uzimala u obzir prilično ekstremne primere. Tako smo nakon ovih informacija posetili britanski ''AutoTrader'' i najniža cena za pomenuti Peugeot 308 bila je 5.250 funti, a znamo da takvi primerci sa dna često donose i određene probleme, pa bi kao neka realna cena trebalo da se uzme srednja vrednost svih ponuđenih modela. Ipak, to ne umanjuje činjenicu da većina novih automobila itekako gubi na vrednosti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top 10 modela kojima je vrednost pala za 2/3 u tri godine

 

citroen st 1.jpg

 

Kod kupovine novog automobila uglavnom se gledaju tekući troškovi, poput servisiranja, potrošnje goriva i troškova registracije. Međutim, svi ti troškovi na kraju iznose manje nego iznos koji automobil izgubi na vrednosti nakon izlaska iz salona u prvih nekoliko godina vlasništva. What car?, automobilski online magazin koji se bavi recenzijama automobila, koristeći podatke na tržištu polovnih automobila otkrio je 10 modela koji u prve tri godine gube najveći procenat svoje izvorne cene. Svi podaci se baziraju na primerima koji su prošli više od 60.000 kilometara.

 

Prikupljani su podaci sa britanskog tržišta polovnih automobila, ali situacija je slična na svakom evropskom tržištu:

  1. Citroen Spacetourer 1.5 Blue HDi 120 Business M - cena novog automobila: £37.005, Cena nakon tri godine: £12.500, Gubitak vrednosti: £24.505, Zadržana vrednost: 33.8%
  2. Opel Astra 1.5 Turbo D Sri Nav - cena novog automobila: £23.675, Cena nakon tri godine: £7900, Gubitak vrednosti: £15.775, Zadržana vrednost: 33.4%
  3. BMW Serija 2 Cabrio M240i Nav - cena novog automobila: £45.385, Cena nakon tri godine: £15.075, Gubitak vrednosti: £30.310, Zadržana vrednost: 33.2%
  4. BMW Serija 2 Active Tourer 216d SE - cena novog automobila: £29.975, Cena nakon tri godine: £9200, Gubitak vrednosti: £18.775, Zadržana vrednost: 32.9%
  5. Mercedes SL 500 Grand Edition - cena novog automobila: £89.235, Cena nakon tri godine: £29.325, Gubitak vrednosti: £59.910, Zadržana vrednost: 32.9%
  6. Peugeot 108 1.0 72 Active - cena novog automobila: £12.785, Cena nakon tri godine: £4000, Gubitak vrednosti: £8785, Zadržana vrednost: 31.3%
  7. Mercedes S-klasa Coupe S560 Grand Edition - cena novog automobila: £125.010, Cena nakon tri godine: £36.800, Gubitak vrednosti: £88.210, Zadržana vrednost: 29.4%
  8. Fiat 500C 1.0 Mild Hybrid Pop - cena novog automobila: £15.910, Cena nakon tri godine: £4650, Gubitak vrednosti: £11.260, Zadržana vrednost: 29.2%
  9. Opel Combo Life 1.2 Turbo 130 Elite - cena novog automobila: £28.260, Cena nakon tri godine: £8150, Gubitak vrednosti: £20.110, Zadržana vrednost: 28.8%
  10. Audi A8 55 TFSI Quattro - cena novog automobila: £106.305, Cena nakon tri godine: £28.975, Gubitak vrednosti: £77.330, Zadržana vrednost: 27.3%

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam ovo prošao kupovinom 3 godine polovnog Brava 2011.god.

Posle 10 god i pređenih 100.000km je ukupni trošak manji oko 5.900 Eur nego da sam kupio novog u salonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovi automobili najbolje zadržavaju vrednost kao polovni

 

199629-dacia stepway 04.jpg

 

Automobil sa najstabilnijim zadržavanjem vrednosti u svim klasama je Dacia Sandero Stepway TCe 90, koji je pobednik u segmentu malih automobila s ostatkom vrednosti od 66%. To je pokazala analiza zaostale vrednosti Wertmeister, koju su Auto Bild i Schwacke sproveli po 18. put. Proučavano je 350 modela u 13 segmenata vozila. Profesionalci su pregledali vozila stara 3 godine sa kilometražom od 60.000 kilometara.

 

Nakon što su nemačke marke automobila u prošlosti često dominirale, ova godina pokazuje da je konkurencija iz inostranstva sada ravnopravna. U segmentu sportskih automobila Porsche nastavlja da pobeđuje konkurenciju: Porsche 911 Carrera sa pogonom na sve točkove najbolje drži vrednost. Mercedes je prednjačio u luksuznom i u kombi segmentu sa dužim verzijama S i V-klase. Nije bilo promena u dobitnicima nagrada za električna vozila u odnosu na prethodnu godinu: Mini Cooper SE i Tesla Model S Maximum Range su odbranili titulu iz prethodne godine. Među kompaktnim SUV-ovima RAV4 2.5 Hybrid je odneo pobedu u klasi. Opšti uvid u vrste pogona pokazuje da u većini kategorija dominira benzin, uz izuzetak za kombije i luksuznu klasu gde su dizel motori u prvom planu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto električni automobili više gube na vrednosti nego benzinci i dizelaši?

 

188305-vw e-golf.jpg

 

Nemački portal za prodaju novih automobila objavio je zanimljiv podatak. Električni polovni automobili mnogo slabije drže cenu od benzinaca i dizelaša. Trogodišnji električni automobil zadržava 50.7% cene novog, benzinac 53.1%, a dizelaš 55.8%.

 

Šta je razlog?

Prvo, tehnologija električnih automobila brzo se razvija i tri godine staro vozilo po brzini punjenja već zaostaje za novim automobilima, a drugo i ono što je mnogo ozbiljniji problem za sve buduće vlasnike električnih automobila, prosečna vozila imaju radni vek baterije od 150.000 kilometara. Nakon toga proizvođač više ne garantuje za nju, a i domet počinje da pada. Koliko? Sve zavisi od mnogo parametara, kao što su upotreba električnog vozila, način punjenja... Jedino što vlasnike električnih vozila može da čini srećnim jeste činjenica da su ih uglavnom kupili uz raskošne subvencije, pa za sada ne gube puno uloženog novca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ekipa koja će radije terati pet vekova starog i preplaćenog audija će ga opljuvati ali to odavno nije mera stvari.

Letos smo do mora išli sa novim 500L, ženomobilom i prijatno me iznenadio na dužem putu, jer sam ga jamanje vozio i do tada uglavnom kraće relacije, do grada, tamo, amo.

Ovo je pri tom najnoviji model, prešao svega pet hiljada i dosta je poboljšan i sedišta nisu nimalo neudobna. Štaviše, vrlo je to sve pristojno.

 

 

Edited by neshaoct
Skinut nepotreban citat, dodat tag, sredjen format, skinut TT potpis / spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Jug said:

Ok, ekipa koja će radije terati pet vekova starog i preplaćenog audija će ga opljuvati ali to odavno nije mera stvari.

 

Ovaj citirani deo je rekao bih apsolutno nepotreban, a makar iz onog sto sam ja video i cudo i netacan :D  

 

Bas znam coveka koji je posle audija 80 kupio 500l, a i drugim vlasnicima 30ak godina starih automobila je najbitnije da sednu u sto novije.

Sa druge strane vlasnici audija recimo 10 godina starih nece opljuvati fiat 500l iz razloga sto ih apsolutno ne zanima, nije im interesantan ni za pljuvanje. :D  

 

 

5ohzuz.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vagenovac

 

Netačno, meni se baš prijatelji sa Audijima starim 10 godina smejali :) Cena im je tu negde kad uporediš taj stari i ovaj nov ili noviji... Bilo je: "pa ti si luuuud, mogao si ovako nešto kupiti!"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ufff svakakvih ljudi ima, verujem ti, ali ne razumem zasto njih tangira sta si ti uzeo.

Osim ako su hteli da se otarase svoje krntije, a ti taman kupovao nesto u tom cenovnom rangu :D  

 

Tako toksicno se obicno ponasaju preprodavci, ako nisi uzeo od njih onda nadju milion i jednu manu :)  

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako stvarno nije fora, nemam reci, sta vozi taj lik bas me zanima?

 

Koliko vidim nema pojma sta prica.

 

Tehnicki vek svakog automobila je teoretski neogranicen dokle god ima delova i para, a obicno automobili propadnu kada postane ekonomski neisplativo drzati ih ispravne i odrzavati po PS.

Samim tim ako neko smatra da je eksploatacija audija sa 250-300kkm jeftinija od skoro novog fiata 2 klase ispod onda nemam reci da opisem takvu budalastinu.

 

Takodje i ovaj deo o proceni cene fiata posle 5 godina za 1000e??? Za 1000e jedva uzmes 20 godina starog punta u srednje zalosnom stanju...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf 4. Poenta je da stvarno postoje takvi ljudi, posle me je zvao da mi isprica kako je jedan zajednicki poznanik uzeo audija 2015. za slicne pare sa pravih 270kkm i da je to fantasticna kupovina.:rolleyes:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...