totti 13160 Posted September 3, 2015 Dosta tih vanrednih intervencija je bilo onih koje mi kod naših polovnjaka zanemarujemo i smatramo za normalne kod polovnih auta. Da ja imam nov auto, na kičmu bih seo serviserima dok i najmanji šum ne otklone. Ja bih najradije uzeo do dve godine star, ali isključivo sa trgovačkog aspekta (gubljenje na ceni). Kad je pouzdanost u pitanju, nemam dilemu - samo nov Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted September 3, 2015 2-3god star auto..nema bolje, i opet posle dve godine promenis i uzmes isti takav! To je najbolje i uvek vozis kola a ne prevozno sredstvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted September 3, 2015 Dzabe mi pricamo ovde kad pojedini sagovornici nece da ucestvuju kako valje ili se sprdaju. Ne znam sta trece da kazem.Ako gledamo na nasem forumu ( posto na drugim nisam clan pa ne znam) vidi se koliko su se vlasnici novih automobila napili kafa i sokova po servisima, samo za vanredne intervencije. Koliko su muka imali pojedinci, neki su na sudu, neki i dalje voze poluispravne nove automobile, neki se tek spremaju da udju u tu pricu.. Ma da, a vama vlasnicima polovnjaka samo što ne cvetaju ruže po gepecima... Ha, ha... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 513 Posted September 3, 2015 Vozio i novo,vozio i polovno, dakle auto 2 godine star i prodas kada napuni 5...e sada sto mene privlaci egzotika tj.matori krsevi o kojima sam kao klinac sanjao to je neka druga stvar...razmisljam o f11 ali mi je cenovno papren Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted September 3, 2015 Ja sam toliko razočaran kupovinom novog automobila da će mi sledeći auto opet biti nov. Pričate priče momci, zna se šta je bolje i biće uvek. Odjavljujem se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 513 Posted September 3, 2015 Aj me ubedite da je npr novi logan bolji od bilo koje 159-ke stare 3-4 godine...ama ljudi sta turbina 250 eur remont, zamajac i kvacilo 400...pa ne crkava to non stop,zamenis i miran si... Obrni okreni ja opet vozim kantu vise od 10 godina staru koja je za 70% novih automobilja i dalje AUTO... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted September 3, 2015 Vozio i novo,vozio i polovno, dakle auto 2 godine star i prodas kada napuni 5...e sada sto mene privlaci egzotika tj.matori krsevi o kojima sam kao klinac sanjao to je neka druga stvar...razmisljam o f11 ali mi je cenovno papren Hahahah kao da sebe slušam Delta Integrale, Alfa Spider, Fiat Coupe, Barchetta,... makar bih Coupe 1.8 uzeo i ugradio plin, računam da ne može da bude loš ako se dobro sredi Dobro ljudi ja ne znam šta više da vam kažem.Ja opet kažem dajte argumente zašto je novo bolje i samo čitam kako Stilo ne valja Nekako stičem utisak da su neke kolege možda pogrešile pri izboru vozila i sada pljuju one sa polovnim i ispravnim kolima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted September 3, 2015 I ja naravno vozim Punta i vozio sam novog i polovnog yuga pre toga, to je sad neka druga priča ali porediti Punta Classic sa 60 ks, gradski auto B klase sa jednom Alfom 166 i slicnim autima cak i nize klase i dve klase ispod je blago rečeno nerealno i smešno ja volim svog Punta ali bi se rado menjao za te kante koje su kao spejs šatl po svim karakteristikama, sve ostale priče padaju u vodu i izdizanje Punta 1.2 na pijedestal čuda prirode i svemirskog broda, sedi brate u nešto bolje a ne u peglicu zamoli kolege sa foruma pa onda pričaj i upoređuj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 513 Posted September 3, 2015 Sta je ta alfa imala serijski te 2004-godine to nijedan punto nikad nece imati...ende... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted September 3, 2015 Dosta tih vanrednih intervencija je bilo onih koje mi kod naših polovnjaka zanemarujemo i smatramo za normalne kod polovnih auta. Da ja imam nov auto, na kičmu bih seo serviserima dok i najmanji šum ne otklone.Ja bih najradije uzeo do dve godine star, ali isključivo sa trgovačkog aspekta (gubljenje na ceni). Kad je pouzdanost u pitanju, nemam dilemu - samo nov Mudro zboriš kao i uvek. Tačno je to što kažeš za dve, tri godine star auto. Pogotovo ako je kupljen u Srbiji.Ono što svi ostali zaboravljaju koji to iznose kao mantru, je koliko zaista ima takvih automobila u ponudi? Ti kao prodavac automobila ćeš sigurno dati najbolji odgovor.Moje mišljenje je da ih nema skoro uopšte sa domaćeg tržišta. Ako ih i ima, prodaju se prijateljima i porodici, ili za cenu maltene kao novi auto.Sve ostalo što dolazi na tržište te starosti je iz uvoza, sa renta car-a, ili sa nekim problemom.Vrlo malo ih je realno u ponudi da bi se takva opcija proglasila najboljom. Jeste, najbolja je. Ali koji broj kupaca uspe da se počasti takvim zgoditkom? Kao da tamo napolju ima hiljade budala koji kupuju novi auto, voze 15K km i poklone nekome nepoznatom 4-5k eur. Malo morgen može tako... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted September 3, 2015 Generalno je muka u Srbiji kupiti auto u koji si 100% siguran.Recimo mene je Astra koštala 70% vrednosti nove zbog toga jer smo znali sve o njoj, gde je išla i ko je vozio. A pogledaj ko kod nas prodaje "skoro nova" kola:Rent-a-carFirmeLjudi koji nemaju para da održavaju kola i zeznuli su se što su ih i uzeli i verovatno dinara u njih nisu uložiliMali procenat onih koji stvarno žele bolje jer imaju pareKako god da okreneš nije lako naći dobar primerak, slažem se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted September 3, 2015 Polovni automobili u inostranstvu sa operativnog lizinga i sa malom kilometražom su skupi k'o đavo i šanse nema:1. Da ih izlicitiraš, jer završe u nekoj od zemalja EU2. Da se uklopiš sa cenom ovde, jer bi izašli straobalno mnogo.Nisu tamo negde u EU ljudi budale i ne poklanjaju automobile sa malim kilometražama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted September 3, 2015 Zato bih ja najradije uzeo auto sam u inostranstvu.Jeste dosta skuplje, ali bar znaš tačno na čemu si. Samo da nije tih komplikacija oko uvoza.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted September 3, 2015 Pre par meseci sam prodao moj hyu i20. Star 4 godine sa 22000 km na satu .Nije bio hir. Potreba za vecim, udobnijim,bezbednijim je prevagnula. Bilo je viska malo novca, a i povoljan kredit je dobijen ...Bio je na oglasima manje od 48 sati. Zvalo me je par ljudi, najsmesniji je bio jedan "gospodin Beogradjanin" kome je smetalo sto hyu nema hromiranu prednju masku i sto ima nove prednje gume, jer kako sam ja boze uspeo nabusiti gumu a da se ne moze popraviti (vulkanizirati) .Na kraju mi je rekao da po istoj ceni ima i korsa. Na njegovu zalost, auto je otisao u prvom sledecem pozivu za 5400 evra. JOs godinu dana u garanciji. Tvrdim da takav mali gradski auto,za tu cenu,u tom godistu,km i opremi u tom trenutnki nije imao konkurenta na oglasima.Par stotina evra mi nije znacilo.Mogao sam ga ceniti 6000 i prodavati 4 meseca,smarajuci se raznoraznim dokonim ljudima.To sto ljudi hoce,to i dobiju. Neko 100% ispravan mali gradski auto,sa godinu dana fabricke garancije,a neko alfu 166...Dobro je sto nismo svi isti.Ne bi valjalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted September 3, 2015 (edited) Polovni automobili u inostranstvu sa operativnog lizinga i sa malom kilometražom su skupi k'o đavo i šanse nema:1. Da ih izlicitiraš, jer završe u nekoj od zemalja EU2. Da se uklopiš sa cenom ovde, jer bi izašli straobalno mnogo.Nisu tamo negde u EU ljudi budale i ne poklanjaju automobile sa malim kilometražama.A šta fali ovim citroenima što su aktuelni od kada si ga ti uzeo? Ok, kapiram da su neki bili teretni a ostali sa renta car-a, ili od firme. Da li i njima smanjuju kilometražu, vidim da su svi od 130-150K km i malo više od tri godine. Kapiram da je neka maksimalna kilometraža za to vreme oko 200K što objašnjava tako nisku cenu. Ili je svima 100% proverljiva kilometraža i jeste zaista takva? šta još tu može da ne štima?@sasha015Koliko si ga platio novog? Edited September 3, 2015 by TheCityAndTheStars Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted September 3, 2015 Neka moja teorija je da na svakom vozilu možeš da utvrdiš kilometražu ako želiš dovoljno to da platiš.Barem može da se vidi da li je ecu reprogramiran. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted September 3, 2015 @CityNe fali mu ništa. Ali ima velike razlike između auta sa 150.000 km i onog sa 80.000. Tvrdim.Što se konkretno C4 tiče, ogromna većina sa oglasa ih je iz Francuske, a njihove lizing kuće u 95% slučajeva daju servisnu istoriju uz auto. Tako da su uglavnom lako proverljivi Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted September 3, 2015 Na tom motoru u Citrusu veliki servis se radi na 180 000 ako se dobro secam a na toj kilometrazi su vec i dizne dobro nacete ko zna sta jos, sve zavisi ko vozi FIRMIN auto tako da nije ni cudo sto zavrsavaju kod nas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 513 Posted September 3, 2015 Ok 4 x 100 dizne, v.servis 350 eur, zamajc/ lamela 400,turbina 300,gume 300,registracija 300-2000 eur max ulaganja...nakon toga ce takav auto ce biti pouzdan i bolji od bilo kog g-neta poput logana/sandera,punta...nije dzabe kao nov bio najmanje 2x skuplji od njih Bravo mjet star 6 -7 godina ili pc/gp star 2-3? Veci auto je uvek veci bez obzira na opremu.Kod izbora modela kompromis moze da trpi neki deo od opreme tipa felne,fabricka navigacija ili neki takav da kazem pederaj detalj ali da imam to sve na ustrb motora i bezb.sistema nema sanse Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted September 3, 2015 Sto naredja sve zivo sto se moze pokvariti na autu Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted September 3, 2015 Taj motor nema zamajac A kad sve to repariras, dolazimo po pojma pouzdanosti o cemu ovde neki pricaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted September 3, 2015 V.servis, mozda korpa i lamela i eventualno kocnice na tih 180hkm. Nema sta drugo da se dira Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted September 3, 2015 Kvacilo i zamajac 600-700 na citroenu Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 513 Posted September 3, 2015 Ticma za c5 mk1 ph2 2.0 hdi ti je 700eur u ovlascenom a kod privatnika 450-500 Ms,zato sto pojedinci uporno ponavljaju da svi kohi vozimo polovnjake nismo ni svesni da su to u stvari lesevi kojima sve crkava Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted September 3, 2015 Il se prave ludi il ne valja Ne shvataju samo sta znaci npr 150hkm za auto te klase i mnogo manja km za auto tako niske klase Quote Share this post Link to post Share on other sites