Jump to content
FAS Goran
daredevil011

Novo ili polovno za iste pare? / amortizacija novog auta

Recommended Posts

Dosta tih vanrednih intervencija je bilo onih koje mi kod naših polovnjaka zanemarujemo i smatramo za normalne kod polovnih auta. Da ja imam nov auto, na kičmu bih seo serviserima dok i najmanji šum ne otklone.

Ja bih najradije uzeo do dve godine star, ali isključivo sa trgovačkog aspekta (gubljenje na ceni). Kad je pouzdanost u pitanju, nemam dilemu - samo nov

Share this post


Link to post
Share on other sites

2-3god star auto..nema bolje, i opet posle dve godine promenis i uzmes isti takav! To je najbolje i uvek vozis kola a ne prevozno sredstvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzabe mi pricamo ovde kad pojedini sagovornici nece da ucestvuju kako valje ili se sprdaju. Ne znam sta trece da kazem.

Ako gledamo na nasem forumu ( posto na drugim nisam clan pa ne znam) vidi se koliko su se vlasnici novih automobila napili kafa i sokova po servisima, samo za vanredne intervencije. Koliko su muka imali pojedinci, neki su na sudu, neki i dalje voze poluispravne nove automobile, neki se tek spremaju da udju u tu pricu..

 

 

Ma da, a vama vlasnicima polovnjaka samo što ne cvetaju ruže po gepecima... Ha, ha... :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio i novo,vozio i polovno, dakle auto 2 godine star i prodas kada napuni 5...e sada sto mene privlaci egzotika tj.matori krsevi o kojima sam kao klinac sanjao to je neka druga stvar...razmisljam o f11 ali mi je cenovno papren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam toliko razočaran kupovinom novog automobila da će mi sledeći auto opet biti nov. :D

 

Pričate priče momci, zna se šta je bolje i biće uvek. Odjavljujem se. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj me ubedite da je npr novi logan bolji od bilo koje 159-ke stare 3-4 godine...ama ljudi sta turbina 250 eur remont, zamajac i kvacilo 400...pa ne crkava to non stop,zamenis i miran si...

Obrni okreni ja opet vozim kantu vise od 10 godina staru koja je za 70% novih automobilja i dalje AUTO...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio i novo,vozio i polovno, dakle auto 2 godine star i prodas kada napuni 5...e sada sto mene privlaci egzotika tj.matori krsevi o kojima sam kao klinac sanjao to je neka druga stvar...razmisljam o f11 ali mi je cenovno papren

 

Hahahah kao da sebe slušam :D

 

Delta Integrale, Alfa Spider, Fiat Coupe, Barchetta,... makar bih Coupe 1.8 uzeo i ugradio plin, računam da ne može da bude loš ako se dobro sredi :)

 

Dobro ljudi ja ne znam šta više da vam kažem.

Ja opet kažem dajte argumente zašto je novo bolje i samo čitam kako Stilo ne valja :)

 

Nekako stičem utisak da su neke kolege možda pogrešile pri izboru vozila i sada pljuju one sa polovnim i ispravnim kolima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja naravno vozim Punta i vozio sam novog i polovnog yuga pre toga, to je sad neka druga priča ali porediti Punta Classic sa 60 ks, gradski auto B klase sa jednom Alfom 166 i slicnim autima cak i nize klase i dve klase ispod je blago rečeno nerealno i smešno ja volim svog Punta ali bi se rado menjao za te kante koje su kao spejs šatl po svim karakteristikama, sve ostale priče padaju u vodu i izdizanje Punta 1.2 na pijedestal čuda prirode i svemirskog broda, sedi brate u nešto bolje a ne u peglicu zamoli kolege sa foruma pa onda pričaj i upoređuj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosta tih vanrednih intervencija je bilo onih koje mi kod naših polovnjaka zanemarujemo i smatramo za normalne kod polovnih auta. Da ja imam nov auto, na kičmu bih seo serviserima dok i najmanji šum ne otklone.

Ja bih najradije uzeo do dve godine star, ali isključivo sa trgovačkog aspekta (gubljenje na ceni). Kad je pouzdanost u pitanju, nemam dilemu - samo nov

 

Mudro zboriš kao i uvek.

Tačno je to što kažeš za dve, tri godine star auto. Pogotovo ako je kupljen u Srbiji.

Ono što svi ostali zaboravljaju koji to iznose kao mantru, je koliko zaista ima takvih automobila u ponudi? Ti kao prodavac automobila ćeš sigurno dati najbolji odgovor.

Moje mišljenje je da ih nema skoro uopšte sa domaćeg tržišta. Ako ih i ima, prodaju se prijateljima i porodici, ili za cenu maltene kao novi auto.

Sve ostalo što dolazi na tržište te starosti je iz uvoza, sa renta car-a, ili sa nekim problemom.

Vrlo malo ih je realno u ponudi da bi se takva opcija proglasila najboljom. Jeste, najbolja je. Ali koji broj kupaca uspe da se počasti takvim zgoditkom? Kao da tamo napolju ima hiljade budala koji kupuju novi auto, voze 15K km i poklone nekome nepoznatom 4-5k eur. Malo morgen može tako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno je muka u Srbiji kupiti auto u koji si 100% siguran.

Recimo mene je Astra koštala 70%  vrednosti nove zbog toga jer smo znali sve o njoj, gde je išla i ko je vozio.

 

A pogledaj ko kod nas prodaje "skoro nova" kola:

  • Rent-a-car
  • Firme
  • Ljudi koji nemaju para da održavaju kola i zeznuli su se što su ih i uzeli i verovatno dinara u njih nisu uložili
  • Mali procenat onih koji stvarno žele bolje jer imaju pare

Kako god da okreneš nije lako naći dobar primerak, slažem se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polovni automobili u inostranstvu sa operativnog lizinga i sa malom kilometražom su skupi k'o đavo i šanse nema:

1. Da ih izlicitiraš, jer završe u nekoj od zemalja EU

2. Da se uklopiš sa cenom ovde, jer bi izašli straobalno mnogo.

Nisu tamo negde u EU ljudi budale i ne poklanjaju automobile sa malim kilometražama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato bih ja najradije uzeo auto sam u inostranstvu.

Jeste dosta skuplje, ali bar znaš tačno na čemu si. Samo da nije tih komplikacija oko uvoza..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre par meseci sam prodao  moj hyu i20. Star 4 godine sa 22000 km na satu .Nije bio hir. Potreba za vecim, udobnijim,bezbednijim je prevagnula. Bilo je viska malo novca, a i povoljan kredit je dobijen ...

Bio je na oglasima manje od 48 sati. Zvalo me je par ljudi, najsmesniji je bio jedan "gospodin Beogradjanin" kome je smetalo sto hyu nema hromiranu prednju masku i sto ima nove prednje gume, jer kako sam ja boze uspeo nabusiti gumu a da se ne moze popraviti (vulkanizirati) .Na kraju mi je rekao da po istoj ceni ima i korsa.

 

Na njegovu zalost, auto je otisao  u prvom sledecem pozivu za 5400 evra. JOs godinu dana u garanciji. Tvrdim da takav mali gradski  auto,za tu cenu,u tom godistu,km i opremi u tom trenutnki nije imao konkurenta na oglasima.Par stotina evra mi nije znacilo.Mogao sam ga ceniti 6000 i prodavati 4 meseca,smarajuci se raznoraznim dokonim ljudima.

To sto ljudi hoce,to i dobiju. Neko 100% ispravan mali gradski auto,sa godinu dana fabricke garancije,a neko alfu 166...

Dobro je sto nismo svi isti.Ne bi valjalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polovni automobili u inostranstvu sa operativnog lizinga i sa malom kilometražom su skupi k'o đavo i šanse nema:

1. Da ih izlicitiraš, jer završe u nekoj od zemalja EU

2. Da se uklopiš sa cenom ovde, jer bi izašli straobalno mnogo.

Nisu tamo negde u EU ljudi budale i ne poklanjaju automobile sa malim kilometražama.

A šta fali ovim citroenima što su aktuelni od kada si ga ti uzeo?

Ok, kapiram da su neki bili teretni a ostali sa renta car-a, ili od firme.

Da li i njima smanjuju kilometražu, vidim da su svi od 130-150K km i malo više od tri godine.

Kapiram da je neka maksimalna kilometraža za to vreme oko 200K što objašnjava tako nisku cenu.

Ili je svima 100% proverljiva kilometraža i jeste zaista takva?

šta još tu može da ne štima?

@sasha015

Koliko si ga platio novog?

Edited by TheCityAndTheStars

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka moja teorija je da na svakom vozilu možeš da utvrdiš kilometražu ako želiš dovoljno to da platiš.

Barem može da se vidi da li je ecu reprogramiran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@City

Ne fali mu ništa. Ali ima velike razlike između auta sa 150.000 km i onog sa 80.000. Tvrdim.

Što se konkretno C4 tiče, ogromna većina sa oglasa ih je iz Francuske, a njihove lizing kuće u 95% slučajeva daju servisnu istoriju uz auto. Tako da su uglavnom lako proverljivi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tom motoru u Citrusu veliki servis se radi na 180 000 ako se dobro secam a na toj kilometrazi su vec i dizne dobro nacete ko zna sta jos, sve zavisi ko vozi FIRMIN auto tako da nije ni cudo sto zavrsavaju kod nas. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok 4 x 100 dizne, v.servis 350 eur, zamajc/ lamela 400,turbina 300,gume 300,registracija 300-2000 eur max ulaganja...nakon toga ce takav auto ce biti pouzdan i bolji od bilo kog g-neta poput logana/sandera,punta...nije dzabe kao nov bio najmanje 2x skuplji od njih

Bravo mjet star 6 -7 godina ili pc/gp star 2-3? Veci auto je uvek veci bez obzira na opremu.Kod izbora modela kompromis moze da trpi neki deo od opreme tipa felne,fabricka navigacija ili neki takav da kazem pederaj detalj ali da imam to sve na ustrb motora i bezb.sistema nema sanse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ticma za c5 mk1 ph2 2.0 hdi ti je 700eur u ovlascenom a kod privatnika 450-500

Ms,zato sto pojedinci uporno ponavljaju da svi kohi vozimo polovnjake nismo ni svesni da su to u stvari lesevi kojima sve crkava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il se prave ludi il ne valja :D

Ne shvataju samo sta znaci npr 150hkm za auto te klase i mnogo manja km za auto tako niske klase

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...