Jump to content
FAS Euroauto Goran
vladoe36

Fiat Nuova Croma 1.9 MJet - slabo vuče

Recommended Posts

Ljudi,problem je sledeci: Auto je mrtav sve dok neupali turbinu a to je negde na 2200 obrtaja posle toga jede zivu decu a do tad toliko mrtva da auto od 150 konja nemoze da "potpise" na rizli a o asvaltu da nepricamo. A trosi kao tenk. Unapred hvala na pomoci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otišla ti je usisna grana tj ne rade klapne na njoj i možda zapušenje egr maf i map senzora. Pisano je o tome na nekoliko mesta, potrudi se i potraži na forumu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liči da je crkla usisna grana, ja sam imao slične simptome dok nije zamenjena. Na Alfaowner i ARCS forumu tvrde da ta grana može da se ostavi u otvorenom položaju i da su razlike neznatne. Moje iskustvo je suprotno, tj i moj auto je bilo leš do 2000rpm, onda eksplozija snage. Sa novom granom je distribucija snage mnogo ujednačenija, tj vrlo lepo se vozikam šaltanjem na 2000rpm, što pre zamene nije bilo moguće.

 

Skini plastični ukrasni poklopac motora i vidi da li na usisnoj grani imaš sa spoljne strane šipku koja spaja 4 leptira unutar usisne. Trebalo bi da se pomera kada turiraš mašinu kako se leptiri otvaraju i zatvaraju. 

 

parts-Intake-Manifold-Module-ALFA-ROMEO-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne može da smeta ako EGR ne otvara, problem je kad se ne zatvara. U svakom slučaju bih ga ja softverski zatvorio na tvom motoru, jer on zapravo pravi najveći problem klapnama na usisnoj grani. Ja sam ga zatvorio kada sam stavio novu granu i miran sam za vjeki vjekov.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR ociscen u ultrazvucnoj kadici I sad na diagnostici pokazuje da radi kako treba ali I dalje nece da vuce,majstor mi rece da mi akum ventil turbine neradi tj nezatvara nikad pa da to verovatno pravi problem,danas ga menjamo pa javljam sta se desava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je privremeno rešenje. Neki tvrde da im auto ide isto. Moj auto se preporodio kada sam umesto grane sa otvorenim klapnama stavio novu. Kažu da te stare grane puštaju vazduh napolje kad se pojedu vođice krilaca, tako da i to može biti razlog neelastičnosti na nižim obrtajima.

Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kako je bilo pre nego što si zamenio poluosovinu, da li te je i pre toga zezalo? Da nije neko vakuum crevce negde naprslo, priklješteno ili vuče falš vazduh. Treba sve proveriti. Crevca do turbine, spojeve... Mada mi najpre liči na ono što Nidza kaže...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na BMW motorima su čak vadili te klapne i stavljali čepove.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam fiat cromu 2006. godište i imam problem jel auto slabo vuče kao da je zagušen ( kad dodajem gas on kao da ga neprima)  kad krenem sa semafora svi me pretiču dok se moj auto ne zauka, što duže vozim on se bolje ponasa.

Bio sam do jednog mehaničara on misli da je kvačilo, a dok sam malo čitao ovde i na netu stekao sam utisak da to može da ima veze sa erg ventilom ili tako nešto.

Ako može neki savet.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za pocetak je verovatno najbolje zakaciti ga na dijagnostiku, da se vidi da li se i na sta komp zali, pa onda dalje razmatrati resenja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako umas dpf, zajedno sa egr ventilom ti pravi problem. Provozaj ga na nekom pravcu pun gas jedno 10ak minuta pa vidi posle toga.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda nekom znaci informacija, ako vam je Croma 150 ks do 2000-2200 obrtaja mrtva, a izgleda da je usisna grana ok, pogledajte smrdljivi protokomer. Jednostavno iskopcajte dzek od protokomera i probajte kako vam se auto ponasa. Kod mene je to bio slucaj,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Nuova Croma 1.9 MJet 150

Ljudi, posle dolaska sa mora (vozio putem preko Žabljaka) primetio sam kako mi croma nekako slabije vuče do 2000 obrtaja ?! Ne znam da li umišljam, ali npr brdo gde sam izlazio trećom sada izlazim drugom. Kada pređe 2000 obrtaja kida ali do tada nekako troma. Vozio sam ga i šestom oko 90 km/h i kada joj dam gas brzo je izlazila na 120 i preko a sada to jedva, treba joj vreme. Potpisuje prvom i drugom čak.  Odavno sam promenio usisnu i stavio od 156 bez klapni tako da nije to. Imate li ikakvog iskustva sa ovakim problemom?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno, taj auto i ne može da vuče ispod 2.000 obrtaja, tj. i treba da se značajno oseti kada povuče na 2.000 obrtaja (ili dlaku pre toga). Ispod toga i jeste mrtav, i to tako jeste.

Obrati pažnju kako vuče uveče, kad zahladni. Ako osetiš da je tada malo bolje, to je opet normalno jer turbo motori dosta osete kada temperatura u hladu ode na 40 stepeni. Da mooožda ta lenjost koju opisuješ nije posledica tropskih temperatura...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da je do temp ali ne bi trebalo toliko drasticno da se oseti kao sto je on opisao. Meni ipak smrdi da je nesto od gore navedene 3 stavke doslo do kraja svog radnog veka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A šta može da bude ako auto nema snage u visokim obrtajima?

Bravo 1.9 16V, od 1800-3000 kida, ali posle se oseti da slabije vuče, tj. da brzo ostane bez snage, nije da ne ide uopšte, nego slabije ubrzava.

 

Drugar vozi 156-icu 116KS sa čipom, Bravo kod istih ljudi čipovan, u drag testu me je za nijansu pretekao, to nije realno čini mi se...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...