vladoe36 0 Posted August 12, 2013 Ljudi,problem je sledeci: Auto je mrtav sve dok neupali turbinu a to je negde na 2200 obrtaja posle toga jede zivu decu a do tad toliko mrtva da auto od 150 konja nemoze da "potpise" na rizli a o asvaltu da nepricamo. A trosi kao tenk. Unapred hvala na pomoci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted August 12, 2013 Otišla ti je usisna grana tj ne rade klapne na njoj i možda zapušenje egr maf i map senzora. Pisano je o tome na nekoliko mesta, potrudi se i potraži na forumu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladoe36 0 Posted August 12, 2013 Eger je zamenjem pre dva dana ali nije obrisana greska, ne znam koliko to utice na ovo Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted August 12, 2013 (edited) A proveri i creva od turbine Edited August 12, 2013 by bglion Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 639 Posted August 12, 2013 Liči da je crkla usisna grana, ja sam imao slične simptome dok nije zamenjena. Na Alfaowner i ARCS forumu tvrde da ta grana može da se ostavi u otvorenom položaju i da su razlike neznatne. Moje iskustvo je suprotno, tj i moj auto je bilo leš do 2000rpm, onda eksplozija snage. Sa novom granom je distribucija snage mnogo ujednačenija, tj vrlo lepo se vozikam šaltanjem na 2000rpm, što pre zamene nije bilo moguće. Skini plastični ukrasni poklopac motora i vidi da li na usisnoj grani imaš sa spoljne strane šipku koja spaja 4 leptira unutar usisne. Trebalo bi da se pomera kada turiraš mašinu kako se leptiri otvaraju i zatvaraju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladoe36 0 Posted August 13, 2013 Provericu,juce utvrdjeno da EGR uopste neotvara pa cu danas prvo to da sredim i onda cu da teram dalje Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 13, 2013 (edited) Proveri jedno i drugo, http://download.ms-motor-service.com/ximages/pg_si_0093_en_web.pdf http://www.wmvx.co.uk/forum/showthread.php/66-1-9CDTi-Swirl-Flaps-What-Where-Why-and-How-Much Edited August 13, 2013 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 639 Posted August 13, 2013 Ne može da smeta ako EGR ne otvara, problem je kad se ne zatvara. U svakom slučaju bih ga ja softverski zatvorio na tvom motoru, jer on zapravo pravi najveći problem klapnama na usisnoj grani. Ja sam ga zatvorio kada sam stavio novu granu i miran sam za vjeki vjekov. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladoe36 0 Posted August 14, 2013 EGR ociscen u ultrazvucnoj kadici I sad na diagnostici pokazuje da radi kako treba ali I dalje nece da vuce,majstor mi rece da mi akum ventil turbine neradi tj nezatvara nikad pa da to verovatno pravi problem,danas ga menjamo pa javljam sta se desava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladoe36 0 Posted August 14, 2013 Nije ni ventil turbine,otvaramo usisnu granu da vidimo klapne.E sad majstor kaze ako su one ostavice ih otvorene. Sta mislite o tome? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 639 Posted August 14, 2013 To je privremeno rešenje. Neki tvrde da im auto ide isto. Moj auto se preporodio kada sam umesto grane sa otvorenim klapnama stavio novu. Kažu da te stare grane puštaju vazduh napolje kad se pojedu vođice krilaca, tako da i to može biti razlog neelastičnosti na nižim obrtajima. Tapatalk HD Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted August 14, 2013 A kako je bilo pre nego što si zamenio poluosovinu, da li te je i pre toga zezalo? Da nije neko vakuum crevce negde naprslo, priklješteno ili vuče falš vazduh. Treba sve proveriti. Crevca do turbine, spojeve... Mada mi najpre liči na ono što Nidza kaže... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 14, 2013 Na BMW motorima su čak vadili te klapne i stavljali čepove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladoe36 0 Posted September 20, 2013 Zamenjena usisna grana skinuta polovna sa opel signuma i sad auto ide kao besan hvala svima na korisnim savetima Quote Share this post Link to post Share on other sites
milosns 0 Posted March 22, 2014 (edited) Imam fiat cromu 2006. godište i imam problem jel auto slabo vuče kao da je zagušen ( kad dodajem gas on kao da ga neprima) kad krenem sa semafora svi me pretiču dok se moj auto ne zauka, što duže vozim on se bolje ponasa.Bio sam do jednog mehaničara on misli da je kvačilo, a dok sam malo čitao ovde i na netu stekao sam utisak da to može da ima veze sa erg ventilom ili tako nešto.Ako može neki savet. Edited March 22, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuntalica 0 Posted March 22, 2014 Za pocetak je verovatno najbolje zakaciti ga na dijagnostiku, da se vidi da li se i na sta komp zali, pa onda dalje razmatrati resenja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 22, 2014 Ako umas dpf, zajedno sa egr ventilom ti pravi problem. Provozaj ga na nekom pravcu pun gas jedno 10ak minuta pa vidi posle toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 1029 Posted March 24, 2014 Mozda nekom znaci informacija, ako vam je Croma 150 ks do 2000-2200 obrtaja mrtva, a izgleda da je usisna grana ok, pogledajte smrdljivi protokomer. Jednostavno iskopcajte dzek od protokomera i probajte kako vam se auto ponasa. Kod mene je to bio slucaj, Quote Share this post Link to post Share on other sites
GajA 0 Posted March 28, 2014 Glasam za protokomer, Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan_KV 3 Posted July 26, 2015 (edited) Fiat Nuova Croma 1.9 MJet 150Ljudi, posle dolaska sa mora (vozio putem preko Žabljaka) primetio sam kako mi croma nekako slabije vuče do 2000 obrtaja ?! Ne znam da li umišljam, ali npr brdo gde sam izlazio trećom sada izlazim drugom. Kada pređe 2000 obrtaja kida ali do tada nekako troma. Vozio sam ga i šestom oko 90 km/h i kada joj dam gas brzo je izlazila na 120 i preko a sada to jedva, treba joj vreme. Potpisuje prvom i drugom čak. Odavno sam promenio usisnu i stavio od 156 bez klapni tako da nije to. Imate li ikakvog iskustva sa ovakim problemom? Edited July 28, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted July 27, 2015 Da nije protokomer gotov? Ja bi njega prvo pogledao! Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 1029 Posted July 28, 2015 Protokomer, EGR, DPF. Nesto od tog svetog trojstva Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9713 Posted July 28, 2015 Generalno, taj auto i ne može da vuče ispod 2.000 obrtaja, tj. i treba da se značajno oseti kada povuče na 2.000 obrtaja (ili dlaku pre toga). Ispod toga i jeste mrtav, i to tako jeste.Obrati pažnju kako vuče uveče, kad zahladni. Ako osetiš da je tada malo bolje, to je opet normalno jer turbo motori dosta osete kada temperatura u hladu ode na 40 stepeni. Da mooožda ta lenjost koju opisuješ nije posledica tropskih temperatura... Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 1029 Posted July 29, 2015 Moguce da je do temp ali ne bi trebalo toliko drasticno da se oseti kao sto je on opisao. Meni ipak smrdi da je nesto od gore navedene 3 stavke doslo do kraja svog radnog veka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted August 6, 2015 A šta može da bude ako auto nema snage u visokim obrtajima?Bravo 1.9 16V, od 1800-3000 kida, ali posle se oseti da slabije vuče, tj. da brzo ostane bez snage, nije da ne ide uopšte, nego slabije ubrzava. Drugar vozi 156-icu 116KS sa čipom, Bravo kod istih ljudi čipovan, u drag testu me je za nijansu pretekao, to nije realno čini mi se... Quote Share this post Link to post Share on other sites