Jump to content
FAS Goran
vladoe36

Fiat Nuova Croma 1.9 MJet - slabo vuče

Recommended Posts

Nije dobro. Velika prednost 16v jtd-a nad 8v je bas ta da gde 8v staje sa ubrzavanjem (3500-4000) 16v nastavlja i puni sve do 5000. Ne valja tu nesto. Ne bi cipovan 116 nikako smeo da te dobije, stavise ti bi njega trebalo dobrano da odvalis. Trebalo bi da imas citavu sekundu bolje ubrzanje od njega do 100 kmh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ubrazava i Bravo (čipovan) do 5000 ali sporije. Kada bi neko seo da vozi rekao bi da auto ide odlično, ali ovako sa poređenjem je baš čudno. Čipovanje je isto, nije kod Alfe ništa rađeno dodatno.

Meni u principu ne smeta, auto za moje potrebe ide odlično, potrošnja je sada mala, ovo pominjem jer sam samo primetio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa i Fiat nisu bas isti. Alfa ima i kraci menjac i malo vise Nm, u startu. Ne znam kolike veze ima to bas u tvom slucaju al nisu svi jtd isti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A šta može da bude ako auto nema snage u visokim obrtajima?

Bravo 1.9 16V, od 1800-3000 kida, ali posle se oseti da slabije vuče, tj. da brzo ostane bez snage, nije da ne ide uopšte, nego slabije ubrzava.

 

Drugar vozi 156-icu 116KS sa čipom, Bravo kod istih ljudi čipovan, u drag testu me je za nijansu pretekao, to nije realno čini mi se...

Imaš li grafik sa valjaka? Tvoj Bravo ima 150ks stok, jel tako? Kako si čipovao neispravan auto? Alfa 156 od 115ks može da ima 150ks ko od šale, i više, bez da se bilo šta dira na motoru. Možda te zezaju katalizator i dpf. Ja cenim da sve tako čipovan imaš oko 150ks, i da ti je kriva snage i momenta bez veze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam išao na valjke, čipovanje sam odradio zbog potrošnje. Auto ne bi trebalo da je neispravan (u kom god smislu to bilo), održava se kod Gorana i poslednji pregled je bio pre manje od mesec dana. Naravno nisu se oni trkali pa da vide da nešto možda ne valja.

Ova verzija motora nema DPF, verovatno ima samo katalizator.

Čipovanje je odrađeno pre predjenih 70 km, možda mu treba vremena da se prilagodi...

Ma kako god, meni je i ovako dobar, ne idem da se trkam, nikada ne vozim preko 120-140...

Edited by v.petrovic.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dođe mi da se smejem. Odvali te čipovana ALfa od 115ks, a ti isto čipovan. I kako to radiš remap a nemaš merenje snage?

Evo poređenja stok Alfe 156 od 115ks i Brava od 150ks:

http://www.zeperfs.com/en/duel4515-1901.htm

Ili ne znaš da voziš, ili ti je auto neispravan, treće nema. Po ovim podacima teži si samo 55ks od te alfe, i trebalo bi čipovan da je odvališ. Ja bih nešto preduzeo, ili se ne bih ovde žalio. Ili ti je loše čipovana, ima i toga, neki su ovde hteli da budu tjuneri, čipovali svoj auto, pa je išao lošije nego stok :laughing:

Remap samo radi smanjenja potrošnje neću da komentarišem.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da vozim znam sigurno, da se trkam, možda ne.

Znam da bi trebalo da Bravo bude brži, zato sam ovo i napisao, nisam se baš žalio, niti za bilo koga loše pričao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram da budem dosadan :D Evo kako se "ne vrti" 1.9JTD 8v, ovo je u mom bravu koji je 100ks fabrički

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petrovicu, aj otkaci protokomer pa onda probaj kako ide. Pozeljno da onda poteras ponovo drag sa tim ortakom koji ima alfu 156, verovatno ces ga odrati. Ako ide drasticno bolje to nece direktno ukazati na protokomer ali ce ti ukazati na neki problem sa autom generalno jer kad otkacis protokomer, komp prelazi na defaultne fabricke parametre a ne uzima u obzir informacije sa mnogih senzora u masini. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ajde probaću...

Primetio sam i još ovo: ako ga zavrtim iz mesta na npr. 3000RPM i krenem tako da ga ganjam, čini mi se da ide kao lud.

Kada smo se "trkali", išli smo u drugoj brzini na otprilike 2000-2500RPM, i tada imam utisak da "nije dovoljno udahnuo" i da je onda slabiji u celom tom zaletu, bez obzira na brzinu (gear).

 

Dakle ovako je išlo:

druga brzina: 2500-4000RPM, otprilike isti.

treća - posle 3000RPM već počinjem da gubim snagu i Alfa me polako prestiže, u četvrtoj isto... i to je otprilike to, nije me oduvao ali je bio brži.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro veče svima,

Imam Cromu 1,9mjet 150ks. Vozio sam je autoputem ZG - BG negde oko 140km/h pod tempomatom. Kada sam pred granicu stigao na naplatnu rampu, samo sam pipnuo kunicu i pustio auto da usporava.... nakon naplatne rampe auto više neće da vuče kako treba + kada stisnem gas počinje da dimi. Dođem do granice, pređem je, uđem u Srbiju i stisnem gas....sramota.... auto neće da vuče, kad stisnem gas dimi ko lud, ne mogu da pređem 110km/h ni u petoj ni u šestoj.... neće.... džaba stiskam gas. Pozovem prijatelja i on mi kaže da stanem, ugasim auto i vidim šta će se desiti. Poslušao sam ga i auto je dobio malo snage, dovoljno da mogu da vozim 130km/h, ali i dalje salbo ubrzava. Primetio sam da kada dođem do 2.000 obrtaja čujem zvuk kao da je neko pojačao ventilaciju u autu. Kada sam stigao kući i stao, na leru sam mu stisnuo gas do daske. Nisam mogao da pređem 3.200 obrataja i naravno da je dimio. Zatim sam ga ostavio jedno 15 minuta i ponovo upalio. Sada je na gas išao i preko 4.500 obrtaja (dalje nisam davao gas). Malo sam ga provozao i pre nego što sam ga parkirao upalio mi se onaj znak za motor (kao pumpa) i poruka check engine.

Pitanje je da li smem da vozim auto po gradu 2 dana dok ne signem do majstora (majsotr se vraća u petak)?
I eventualno da li bi neko na osnovu ovog opisa mogao da nasluti šta je problem?

 

Hvala unapred na odgovorima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mom bratu na laguni sa takvim problemom kao sto je tvoj, crko neki senzor na turbini, i dok je auto hladan vuce, cim se ugreje  jedva stigne i u 5 brzinu da prbaci, samo kod njega nije htelo preko 90 km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko preko tastature da ti kaze da smes :D
Trebalo bi al aj znaj ga na ne vidjeno. To sto se "cuje" moze svasta da znaci

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se nastavim.... hvala svima na komentarima i savetima.... Greška koju je prijavljivao je bila protokomer. Nju smo izbrisali i više se nije javila jer sam auto "davio" i vozio samo da posla ispod 2.000 obrtaja. Majstor je rekao da mi je otišao neki dovod vazduha ili interkuler. Svakako nemam dovoljno vazduha u turbini i zato ne vuče i zato dimi. Od ponedeljka ću kod majstora pa ću javiti šta je bio kvar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nastavak za sve koji su pratili ili prate ovu temu (zaboravih ranije da napišem) otišlo je neko debelo crevo koje daje vazduh za turbinu. Bilo je puklo sa donje strane pa se nije tako lako videlo. Kada je majstor zamenuo, auto je ponovo oživeo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam Cromu 1.9 multijet, 2006. godiste, 150ks, prije mjesec dana. Sve je bilo uredu dok nisam uradio veliki servis, remenje, španeri, remenice, vodena pumpa i ostalo. Poslije izlaska sa servisa primjetio sam da auto nema snagu tj. slabije vuće, i poslije par kilometara upalila se check engine lampica. Vratio sam se na servis majstor mi je rekao da je doslo do zacepljenja DPFa, te da ga moram propuhati odnosno 20ak km voziti na 3000 obrtaja. Pored sve dobre volje vozilo nije dobilo snagu te sam ga vratio na servis. Oni su izvršili čišćenje DPFa, nakon čega je vozilo bilo jače ali ne kao prije servisa. Nakon 5-6 dana auto je opet izgubilo na snazi tj. slabije vuće, ali sam danas primjetio da se to dešava samo do 2200 obrtaja, a kasnije kada progura tu granicu postaje jaći, ali opet nedovoljno za motor od 150ks. Napominjem da sam neki dan na usisnoj grani primjetio odvojenu polugu sa klapni.

Molio bi ako neko ima iskustva ili zna o čemu je riječ da pomogne! Hvala unaprijed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...