Scorpion 0 Posted August 8, 2013 Imam sledece pitanje. Da li treba da se oseti miris gasa kad se skine providni plasticni poklopac na boci gde cevi ulaze u nju? Radi se o sledecem, nakon ugradnje na atestu su trazili neke zastite na srafovima koji drze bocu i kad sam otisao da to isprave, morali su da pomeraju celu bocu koja je bila puna do kraja, naravno cevi su mrdane. I tako kao sve u redu na atestu i vidim plin brzo nestaje. Odem u srvis oni tu na spoju cevi i boce poprskaju neki sprej i vidi se kako na obe cevi pusta(ima baloncice). Dotegnu oni dobro holendere kojima je cev spojena na bocu i opet naprska sprej i nema vise da pokazuje da curi. MEdjutim ja kad god skinem taj providni poklopac osetim miris plina. Da li je to normalno i da li bi neko mogao da pomirise na svom autu pa da mi kaze da li se oseca? Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 8, 2013 Uzmi i ti sapunicu i prskaj. Ako duže curi trebali bi da se pojave tragovi na holednerima / cevima, da li zelenkaste boje nisam siguran.Inače nigde ne sme da se oseća plin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ViktorBG 84 Posted August 8, 2013 Mislim da to nije u redu.. Pogledacu danas ali cisto sumnjam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted August 8, 2013 Ne sme da se oseca gas ukoliko ne curi. Moze da se oseca neko vreme nakon saniranja curenja, ali ne danima nakon toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted August 8, 2013 Isto se I meni desilo na proslom autu. Kada sam dao svojoj lepsoj polovini da usisa prtljaznik I ocisti oko boce izgleda da se pomerilo crevo I naprsla je (pukla) bakarna cev tacno na holenderima. Ne vidi se dok se ne odsrafe skroz. I ne skrate za santimetar - dva. Meni je gas isticao samo na ulaznom ventilu I ne samo da se osecalo pri punjenju, nego mi je I pola posude bilo puno tecnog gasa pri punjenju. Nisam znao da moze da bude I na atm.pritisku tecan, na trenutak sam zaboravio sta je... uzeo krpu I obrisao ga... a pritom zagnjurio I par prstiju u tecni gas. Jeste da je bio hladan, al nisam dobio opekotine. Tek posle sam shvatio kako sam mogao da prodjem... kad sam to video oterao sam ponovo kod majstora (koji je prethodno samo pritegao I rekao mi da ce biti ok) i kad sam mu objasnio sta sam video onda je ozbiljno shvatio, odsrafio holender i skratio cev. U normalnoj voznji - osim na pumpi nista se nije osecalo, pa niko nije nista ni primetio, al toliko se osecalo pri punjenju da sam samo dva puta napunio gorivo, prvi put sam odmah shvatio da nesto nije u redu I otisao do majstora, I drugi put posle majstora kad sam otvorio prtljaznik I gledao sta se desava dok se puni... sory malo konfuzno zvuci, al nemam trenutno vremena... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Scorpion 0 Posted August 8, 2013 BIo sam ponovo do majstora i ovog puta je skratio jednu cev za 1cm, obzirom da dotezanjem nije mogao da spreci curenje. A inace prosli put je dotegao, pa kao nije curelo, medjutim danas se videlo na jednom spoju cevi da izlazi baloncic po baloncic kad se naprska tim nekim spejom kojim se to prverava. Pa cu videti ovih dana da li se oseca plin kod ventila. Nego mi se deslio jos nesto cudno danas. Podjem ja u servis i svratim na pumpu da sipam plin i krene pumpadzija da toci i jedva mi sipao za 500din, trebalo je sigurno 4 do 5 min, kaze nesto nije u redu. Ja pitam u servisu oni kazu ili nije uredu aparat na pumpi ili zasto sto je auto bio na suncu. E sad auto jeste bio na suncu po ovoj visokoj temperaturi, a sacekao sam da vidim da li ce sledeci auto normalno da sipa i sve je bilo normalno. Dodjem ja opet na pumpu posle skracivanja te cevi(vec je bio mrak) i opet na isti aparat i nece uopste da sipa, predjem na drugi aparat i isprva nije hteo i odjednom krene i normalno sipa. JEl imao neko slicno iskustvo i da li to stvarno moze od stajanja na suncu? Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted August 8, 2013 Zaglavila kuglica. Dešava se, a i temperatura utiče.Proveri da li je ulazni ventil dobro otvoren jer zna da zaglavi a i gumica zna da zeza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ViktorBG 84 Posted August 8, 2013 Scorpion, predstavi svog Coupe-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
Scorpion 0 Posted August 9, 2013 Ide zahladjenje pa cu da vidim da li ce biti problema sa tocenjem, a i da ispratim da li se oseca miris gasa kod ventila na boci. A sto se tice predstavljanja auta, to kad ga malo sredim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted August 10, 2013 Bez obzira na temperaturu, pumpu i ostala curenja gas ne sme da se oseti u kabini. Zato sluzi gasno-nepropusno kuciste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted August 10, 2013 Ako pukne bakarna cev mozes da imas kakvo hoces kuciste osecace se... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Scorpion 0 Posted August 10, 2013 Nije se u kabini osecalo, vec iskljucivo kad se skine poklopac sa ventila na boci. Danas sam njuskao i vise nisam siguran ni sta osecam. Da je kao pre sigurno nije, mozda je materijal blago upio miris pa cu u narednih par dana da vidim kako se oseca. Uglavnom je veoma veoma blag miris plina sa prisutan kod ventila i kad se skine providni poklopac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 10, 2013 Šta imaš da njuškaš, napravi dobru / stabilnu sapunicu pa gledaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dexa313 13 Posted August 9, 2020 Pozdrav ,Posto mi je se osetio plin u autu , prskao sam spojeve sapunicom i nasao da plin curi na filteru plina. Interesuje me sa li se neko susretao sa takim problemom , da li se mozda filter plina rasklapa ? U svakom slucaju cu kupiti novi i zamenuti ali cudno mi da je filter plina iz dva dela i da na njemu curi . A ne moze da se doteze , samo se vrti u krug.Na slici se najbolje ne vidi , ali ne curi na crevu nego na filteru plina.Sent from my Mi A1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dexa313 13 Posted December 10, 2020 Taj problem sam resio zamenom komplet filtera gasne faze. Medjutim pre jedno mesec ipo dana posle punjenja gasa auto nije hteo da prebaci na gas. Pistalo je ko da nema gasa. Isprsko sam sapunicom pecurku na kojoj se puni i primetio da pusta. Posto sam bio odsutan mesec i po dana , danas sam zamenio pecurku i napunio gas. Prebacio je na gas radio dok ga nisam ugasio i posle opet nije hteo na gas.Malo istrazivanja i dosao sam do toga da je i filter tecne faze totalno zapusen. Posto nemam odma da ga zamenim izduvao sam ga kompresorom i sad sve radi ok.Sent from my Mi A1 using Tapatalk 3 Djuk85, Mijailović P. and ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3996 Posted December 10, 2020 I posle kazu, plin dobar, plin ist gut, plin ist alles superrrrr... Malo morgen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted December 10, 2020 Plin je dobar kad ga ugradis kod pravog majstora... Sad da ugradjujem samo kod dvojice bih isao... Jedan u BGu a drugi u NSu... Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tadej 237 Posted December 11, 2020 Plin je dobar kad ga ugradis kod pravog majstora... Sad da ugradjujem samo kod dvojice bih isao... Jedan u BGu a drugi u NSu... Sent from my Redmi Note 3 using TapatalkTrebao bih da servisiram jeda plin, koji je majstor u BG ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10524 Posted December 11, 2020 (edited) Svako ko malo radi oko kola, majstoričav, može sam da zameni filtere gasa, ja ih upujem u NIŠu, filter tečne faze ( onaj mali od papira ) je 150 din, a onaj gasne faze, veći cilindrični, aluminijumski je 400din. ljudi greše, pa često menjaju samo onaj gasne faze, a preskoče tečnu fazu. Uštede 150din, TNG instalacija je odlična stvar, samo treba majstor da bude pedantan. Naravno, potrebna je povremena kontrola, kako fizička, da se pregledaju creva i spojevi / šelne, tako i kompjuterska / dijagnostika. Još kada bi ova naša "ekološka" država uvidela da sve vreme radi protiv ekologije, i da forsira prastare dizelaše koji purnjaju po gradovima, a marginalizuje ekološki TNG, sa najvećim akcizama.. oko 300evra po toni, većina država je na oko 150eur/tona Edited December 11, 2020 by shuxx 2 alfini0507 and Dexa313 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dexa313 13 Posted December 11, 2020 Problem u zaprljanosti filtera je u moja nemarnosti .Naime taj filter je iz prve ugradnje , koja je bila pre bar 5 godina. Auto je stajao neregistrovan 3 godine, vozio se bez plina godinu dana da bih mu zadnjih pola godine vratio plin jer se ne isplati voziti bez plina.Auto je fiat bravo 1,6 2001 godiste.Auto popravljam uglavnom sam jer ne zelim potrositi brdo para na auto koji se ne moze prodati za 600e .Tako da je to menjano svake godine , sigurno be bih dosao do toga da je filter zapusen posto.Sent from my Mi A1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted December 11, 2020 Trebao bih da servisiram jeda plin, koji je majstor u BG ?"Rašić" kod Ivana... Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk 1 Tadej reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites