Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Dusan

Fiat Panda 1.3 mjtd Climbing aka Traktorče

Recommended Posts

Pre 15 dana smo postali vlasnici Pande iz naslova.

Posto je Jugo prodat pocetkom jula meseca, logican naslednik je bila Panda 4x4 zbog terena na kome supruga radi. Kako u Srbiji nismo mogli da nadjemo pomenutu Pandu, jer je pponuda izuzetno retka sto se tice 4x4 modela, odluka je pala da istu potrazimo ovde u Svici. Posle nekih 10 dana potrage, izbor je pao na 2 Pande za koje smo imali dovoljno novca i obe su bile dizeli. Kako je prva, koja se iskreno meni vise svidela jer je bila krcata sa opremom (sve sto je Fiat ugradjivao od dodatne opreme, Panda je imala) bila prodata, otisli smo da pogledamo nas sadasnji auto.

 

Na prvi pogled je auto izgledao savim korektno, osim par ogrebotina na zadnjem braniku, korodiralog auspuha, sve ostalo je bilo ok, dok nismo videli enterijer. Unutra je bio sou, sedista prljava, istopljena cokolada i zvake u rucici sa kojim se zatvaraju vrata, nebo prljavo u jednom delu, sedista malo pocepana na rubovima kada se gleda iz gepeka, nedostaje jedna plastika kod desnih vrata jednom recju cirkus. Zena pocela da kuka kako nece prljav auto, teca koji je krenuo sa nama prica kako je auto dobar i da je unutrasnjost takva zbog kucnih ljubimaca , Murat koji je vlasnik placa prica njegovu pricu, i ja odlucim da probamo auto, pa da vidimo sta cemo dalje.

Posto smo i teca i ja probali auto i posle kratke konsultacije da necemo naci takvu Pandu sa dizel motorom po toj ceni, odlucimo da je uzmemo. Cim smo se vratili u Bellinzonu, auto je ostavljen kod mehanicara na proveru. Mehanicar je konstatovao da je potrebno zameniti komplet kocnice i jedan semering na rduktoru na kome malo curka ulje. To ce sve biti zamenjeno kada se vratimo u Srbiju posto je ovde nekih 6-7 puta skuplje nego dole.

 

Sto se tice samog auta, presao je pravih 122 hiljade i nesto i prethodni vlasnik je bila zena koja ga je cim je istekao lizing prodala garazi. Po meni je malo tezi na volanu i za ovih par dana koliko ga vozimo ovde po lokalu mogu reci da nije bas nesto mnogo stedljiv, posto po bordu trosi oko 5.5. Taodje me je malo razocarao mjtd, posto sam ja imao malo vise ocekivanja od tog motora, jer je po meni malo trom. Ma da je posledica tromosti mozda i sama visina i tezina Pande, posto je teska preko 1000 kg.

Takodje na auto putu na 120 je na preko 3000 obrtaja, tako da ni sa te strane nije nesto stedljiva. Ipak kada se sidje sa asfalta, sve ove manjkavosti se zaboravljaju. Toliko za sada.

 

IMG_20130801_174733.jpg  IMG_20130801_174747.jpg

 

IMG_20130801_174801.jpg  IMG_20130801_174810.jpg  IMG_20130801_174821.jpg

 

IMG_20130801_174831.jpg  IMG_20130801_174841.jpg  IMG_20130801_174901.jpg

 

IMG_20130801_174958.jpg  IMG_20130801_175021.jpg  IMG_20130801_175123.jpg

 

IMG_20130801_175143.jpg  cxca28900.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ti cestitam jos jednom i na ovoj temi. Pravi si izbor napravio. Najbolji motor sa izuzetno malom km. U zdravlju da te sluzi i da je iskoristite maximalno :thumbsup:

p.s. Svaki 4x4 auto je sporiji, tromiji, veci potrosac, a i treba mu veci radijus za okretanje, tako da to sto si naveo ne bi trebalo da te cudi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa znas sta,kada vidim da 500 l trosi 4 litra,Stilo 3.2,a Panda bije 5.5,onda mi dodje malo mnogo.:-) Salim se malo,da sam hteo da se zezam sa plinom,uzeo bih benzinca.

 

MS.PK

Hvala na lepim zeljama,sve mane nestaju kada se sidje sa asfalta.Vise utisaka o voznji kada se budemo vratili u Srbilend,posto nas ceka put od 1300 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez brige moze i ona trositi malo ako ne vozis brzo!

Autic kao bombonica!

Bili testovi Panda protiv Humera i protiv nekog terenskog 6x6 kamiona! svuda im parira zbog malih dimenzija gde su oni prosli prosla je i Panda, a gde se je Panda provukla oni nisu mogli!!!

Kada ga sredis daj ga na dubinsko pranje i ima da bude kao nova!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se potrosnje tice, ja imam punta 1.3 mjet, i recimo meni je po gradu bila potrosnja izmedju 5 i 5.5 l, dok je na otvorenom druga prica, potrosnja se spusti dosta. E sad sve zavisi kako ko vozi, i kud se vozi, nije isto recimo gradska voznja po Sapcu i po BGd, itd itd. Po meni je ta potrosnja za taj auto skroz korektna. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oduvek mi je panda 4x4 bila kul auto , da imam potrebe za takvim autom uzeo bih sigurno :D  , potrosnja je normalna za taj motor jer ga i ja imam u Puntu  ,  sto se tice obrtaja verovatno su drugaciji prenosi u menjacu pa se malo vise "vrti" ali nemoj da te brine to uopste  npr kod mene je oko 2700 obrtaja na 120km/h.

Operi je i vozi se i uzivaj.  :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čestitam vam  :clap:  :clap:  :clap:

 

Ne reče koje je godište? Simpatičan autić, i veoma bitno da će da završava posao kako treba :thumbup: Što rekoše i ostali jedno dubinsko i detaljno pranje iznutra kada se vratite i mirni ste...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko vidim nema opciju samo zadnjeg pogona? Nije ti loša potrošnja ako je stalno 4*4. Simpa autić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na cestitkama.Po E-peru auto je proizveden 16.12.2005.godine,ali u saobeacajnoj stoji da je 2006.,posto je prva registracija bila 11.10.2006.,tako da sam ga ja kupio kao 2006. Sto se tice pogona,koliko sm ja primetio uglavnom je na prednjim tockovima i po potrebi automatski pali sva 4, mada nisam siguran. Ja sam ga probao ovde na jednom pregibu os nekih 15 stepeni i uspeo sam da se popnem iz treceg puta jer je bila kisa,a teren je bio uglavnom travnat,tako da je malo vise proklizavao zbog guma. Sikter, cim se vratis za Kg,pada probna voznja.:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čestitam na kupovini i želim ti da te odlično služi Panda :)
Meni se taj model baš dopada i jako mi simpatično deluje zbog 4x4 pogona. A to što brzo dostiže visoke obrtaje ne treba da te brine jer je mjet pravi zvrk po gradu i magistrali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planiraj marsutu... :thumbsup:  :thumbsup: :thumbsup:  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam pandu al obicnu i jedina zamjerka su sjedista od kojih ledja bole uzasno :D a posebno ako se ide na duze putovanje (preko 100 kilometara) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čestitke na kupovini. Očisti lepo dubinski jednom i nikad više neće biti potrebno ako je budeš pazio. Bolje uradi što pre dok su vrućine.

 

 

Koliko vidim nema opciju samo zadnjeg pogona? Nije ti loša potrošnja ako je stalno 4*4. Simpa autić.

 

Panda iz te generacije ima konstantan pogon samo napred ako se ne varam, a pokreće zadnje točkove tek ako detektuje da prednji proklizavaju. Nema permanentan pogon 4x4. Stara Panda je imala ručno (mehaničko) prebacivanje sa prednje vuče na 4x4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacno tako Nidzo, s tim sto su neke kao moja dolazile sa opcijom elektronske blokade diferencijala i to posle 2008. godista. Naravno da ce da padne jedno dobro pranje, cim se zavrse sve peripetie oko carine. Inace auto uopste nije neudoban, mi smo presli 1300 km od Svice do ovde, i nisam imao neke zamerke sto se tice udobnosti. Jedino sto moze malo da meta ljudim koji su visoki kao ja, jeste sirok centralni most, pa hoce malo noga da zaboli. Inace moja jedin zamerka za auto je nedostatak 6-te brzine koja bi bila pravi pogodak i rasterecenje za motor, jer 130 km je npr na 3400 obrtaja, sto mislim da je mnogo za dizelasa. Sto se tice potrosnje, za 1370 kilometara je potroseno 64 litara dizela, s tim da je prosecna brzina bila 99 km/h... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nažalost prilagođeno nameni, snazi i komplikovanijem prenosu (veći otpori kotrljanju) i naravno kompromisi zbog krajnje cene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg, sta je tu je, ali s obzirom da ce se voziti uglavnom po lokalu i blizoj okolini, nece biti problem. Inace malo sam se zeznuo u proracunu, auto je potrosio 69l dizela na 1370 km...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam ga vozio samo 300 kilometara, sve ostalo je zena, posto meni nije bilo dobro. Uglavnom je prosek po kompu bio 99km/h, dok je ovako vozen od 120-130, dok je iz bg-a do kg-a vozen 160, jer sam mora hitno kod lekara. Malopre sam ga gnjavio nekih 30-ak km-a ovde po lokalu i bord mi pokazuje 5.1. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TRaktorce je ocarinjeno i registrovano, cena prava sitnica (carina 1500 evra i registracija 16500 hiljada). Sutra ide na tretman dubinskog pranja, pa polako na sredjivanje nedostataka. JEdina promena u odnosu na slike od kada je kupljen su ulubljenja od danasnjeg garada koji nam je jebo majku. Panda izgleda kao da ima boginje, a Brava kao da je neko udarao cekicem.... :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

 

Nove slicice kada auto sutra dodje sa pranja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...