moron 3690 Posted May 8, 2022 Volim gledati auto testove ove gospodje. A nova Fabia je "za desetku". Bravo za VW. 1 italiano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 473 Posted May 9, 2022 @moron Da li nas "predragi skodoljubac" i dalje smatra da Skoda samostalno razvija svoje modele? 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted May 9, 2022 Jedino su samostalno razvili modele 120L , 110 , 1000MB (malih briga) i slicni sporeti 1 1 Grafit and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14842 Posted May 9, 2022 Takav je bio moj prvi auto.110L iz 1970. takve plave boje.Izuzetno udoban auto i za danasnje uslove,sa najboljim rucnim menjacem u istocnom bloku 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3690 Posted May 9, 2022 110-tka je bio veoma živahan automobil. Sećam se iz ranog detinjstva jednog porodičnog putovanja i kada je otac pokušavao da po nekim krivinama sustigne i pretekne tu škodu. Šanse nije bilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14842 Posted May 10, 2022 Možda 5ks manje od Stojadina a isto 1100cc. Nije bio za jurnjave,na višim obrtajima se dernja kao svinja pred klanje, doslovno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted May 10, 2022 https://vm.tiktok.com/ZML7PrRFD/?k=1 1 1 moron and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3447 Posted May 10, 2022 Kako je dooobro mirisalo iz auspuha...mmm... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14842 Posted May 10, 2022 A ha,olovni benzin ima karakterističan miris... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 14, 2022 VreleGume: Škoda Fabia Koliko je Škoda Fabia napredovala za 4 generacije? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 16, 2022 AutoMotoShow: Škoda Fabia Nikad više lima u Fabiji: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 14, 2022 AutoExpress: Škoda Fabia Bolja i dosta jeftinija verzija VW Polo - ali, nemoguće da je Volkswagen tako želeo. Mora da ima neka fora... Pa, naravno da ima. Npr. oba auta u svojim najjeftinijim verzijama imaju isti 1.0 sa 3 cilindra, ali u Fabiji taj motor daje 65 konja, dok kod Pola ima 80KS. Ozbiljna je to razlika jer Fabia sa takvim motorom dođe do stotke posle celih 16 sekundi. Kad zato uporedite najjeftiniji Polo sa Fabijom koja takođe ima 80 konja od tog motora, e onda ta velika razlika u ceni i nije više tako velika... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 8, 2022 AutoShopMagazin: Škoda Fabia Četvrta generacija donela je privlačan dizajn i najveće dimenzije do sada: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 18, 2022 MarekDrives: Škoda Fabia Na pojedinim tržištima početni nivo Fabie ima motor sa 66 konja i manuelac sa 5 brzina. Kod ostalih najniža verzija je Active sa motorom od 80KS. U ovom videu je skoro pa ta bazna verzija jer ima motor sa 80 konja, ali u Style paketu. Da li je bolje uštedeti na motoru i nabaviti bolju opremu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 1, 2022 Škoda priprema električnu zamenu za Fabiu Škoda radi na osnovnom električnom modelu koji će zameniti Fabiju, rekao je za britanski Autocar šef Klaus Zelmer. Cene ovog novog automobila će takođe biti slične Fabiji, rekao je Zellmer, koja se trenutno prodaje u Velikoj Britaniji po ceni od 17.800 funti (20.590 evra) u SE Comfort izdanju. Govoreći na predstavljanju konceptnog automobila Vision 7S, koji će i sam stići u izložbene salone 2026. godine, šef Škode je rekao: ''Fabiju sa njenom cenovnom pozicijom će naslediti električno vozilo na baterije i mi već radimo na tome.'' Međutim, dodao je i ovo: ''Najveći izazov u ovom trenutku su troškovi (proizvodnje) električnih vozila na baterije, posebno kada se proizvodi automobil (veličine) Fabije. Moraćemo da ostanemo malo strpljivi.'' Na predstavljanju koncepta 7S u Pragu, potvrđeno je da će se električnom SUV-u sa sedam sedišta pridružiti urbani EV i krosover kada bude lansiran, a zatim slede dva električna automobila - od kojih se očekuje da će jedan biti zamena za Fabiju. Ovo bi ga označilo za lansiranje u poslednjoj četvrtini decenije. Smatra se da će naslednik izgledati radikalno drugačije od Fabije kada bude lansiran sa Škodinim novim dizajnerskim jezikom, koji više nagoveštava karoseriju u SUV stilu, a ne Fabijin supermini stil. Očekuje se da će se bazirati na ulaznoj verziji MEB arhitekture Volkswagen grupe, kao i da će biti jedan od poslednjih u grupi koji će je koristiti pre uvođenja nove SSP platforme. Ovo bi omogućilo modelu da se fokusira na gradsku vožnju. Takođe bi mogao da koristi mnogo manju verziju baterije od 89 kWh sa koncepta Vision, ali i da dalje iskoristi prednosti brzog punjenja od 200 kW, brzinu punjenja koja je daleko brža od bilo kog drugog mejnstrim automobila VW grupe. Lansiranje ovog modela, zajedno sa otkrivanjem koncepta Vision 7S, znači da Škoda proširuje svoj domet kako bi privukkla širu publiku, rekao je Zellmer. ''Ovo nas stavlja u širi krug potencijalnih kupaca koje možemo dovesti u Škodu'', rekao je on. ''Ovakvi automobili [Vision 7S] su potencijalno profitabilniji, i naravno da smo u poslu da zaradimo novac, ali to nije glavni cilj. Glavni cilj je da povećamo svoj otisak u celini, da pokrijemo veći potencijal na tržištu.'' preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 3, 2022 CarSales: 2022. Škoda Fabia Nekada mali i jeftini gradski auto više nije tako jeftin... ali nije više ni samo za osnovnu vožnju: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 14, 2022 VreleGume: Škoda Fabia vs Ford Focus Kako se dva modela nastala krajem 90-tih već decenijama nose sa trendovima, bore sa konkuencijom ali i međusobno? Focus ima 1.0 EcoBoost sa 125KS/170Nm, dok Fabia ima takođe 1.0 turbo sa 110KS/200Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 5, 2022 CarGurus: Škoda Fabia Monte Carlo Škoda nije automobilska kompanija poznata po svom nasleđu u motosportu, ali verovali ili ne ona je u proteklim decenijama imala uspeha u reliju, posebno na čuvenom reliju Monte Karlo. Kako bi nas podsetila tu činjenicu, Škoda koristi upravo to ime da označi najjaču verziju Fabie, sad kada je vRS značka uklonjena iz Fabia asortimana: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 27, 2023 Škoda Fabia bi mogla da bude ukinuta 2025. zbog evropskih propisa o emisiji gasova Kako navode pojedini mediji, Škoda bi mogla biti primorana da prekine proizvodnju Fabie 2025. godine, samo četiri godine nakon debija aktuelne generacije. Tada bi naime trebalo da stupe na snagu Euro 7 propisi o emisiji izduvnih gasova pa bi potrebne modifikacije Fabiju učinile jednostavno preskupom. Izvršni direktor Škode, Klaus Zelmer je priznao da sa Euro 7 na snazi, neće biti moguće da Fabia ostane pristupačna. Čak i nakon nedavnog povećanja cena automobila, Škoda Fabia počinje od 18.300 evra u Nemačkoj, ostajući jedan od najpristupačnijih modela u segmentu. Zelmer veruje da će novi propisi još više povisiti cene, čineći Fabiju preskupom za kupce. Dok Evropska komisija procenjuje da će dodatni trošak biti samo 304 evra po vozilu, VW grupa misli drugačije. Prošle godine je generalni direktor Volkswagena Tomas Šefer rekao da bi cena modela sa SUS motorima, koji treba da budu u skladu sa Euro 7 propisima, mogla da se poveća za čak 5.000 evra. Ova brojka predstavlja više od 25% početne cene superminija, što ih praktično čini nekonkurentnim. Zato za Škodu nema smisla da nastavi da prodaje Fabiu ako postane tolika skupa. Isto važi i za Volkswagen Polo koji se suočava sa pretnjom potpuno električnog ID.2 slične veličine koji se očekuje 2025. godine. Euro 7 propisi će stupiti na snagu od jula 2025. za sve nove automobile i LKV. Proizvođači automobila se bore da odlože ovu promenu koja bi imala danak na manje i pristupačnije segmente. U tom kontekstu, Zelmer je rekao: ''Želimo da poštujemo klimu, ali ako trenutni nacrt postane stvarnost do 2025. godine, morali bismo da imamo tehnologiju u automobilima koja ili još nije razvijena, ili je toliko skupa da će 15 hiljada evra vredan automobil tada koštati 20 hiljada evra''. Njegov argument je da će, ako novi automobili postanu tako skupi, biti teško prodati ih jer bi ljudi možda radije zadržali svoja starija vozila koja više zagađuju. Generalni direktor Škode je dodao: ''Moramo da sednemo zajedno i moramo da imamo dobar plan, koji je dobar za sve: i za potrošače i za klimu.'' preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites