Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Vezano za test iznad i poslednju rečenicu:

Quote

Na izboru su tri benzinska motora (nema dizela ili električnih opcija), a najskuplja Fabia ima 1.5 turbo-benzinac sa 150 konja.

...strah me i da pomislim na cenu opremljenog primerka sa 1,5 TSI.

Jer, kada sam juče na Autoscout.24 pretražio nove fabije, pa mi je iskočilo desetak primeraka sa 1,0 TSI 110 sa cenom preko 30.000 evra ( idu negde do 33k ).

Mislio sam da sanjam :) 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da neće biti nove generacije Škode Fabije Combi

 

214151-skoda fabia combi 01.jpg

 

Još uvek imamo Fabiu Combi Classic, prethodnu generaciju Fabie koja je još uvek u ponudi češkog proizvođača, i koja se proizvodi paralelno sa novom generacijom. Ali, ova situacija neće trajati večno. I šta dalje?

 

Ništa. Prema navodima Auto.cz, priča o Fabiji karavan se završava.

Sudbina potencijalne Fabije Combi je toliko zanimljiva, za ne baš uzbudljiv automobil da se promenila barem nekoliko puta. U početku nova Fabia Combi nije bila planirana, zatim je novi predsednik Škode zvanično najavio da će nova Combi verzija biti dostupna, ali sada - iako manje zvanično, saznajemo da se nijedan od tih planova nije pojavio. Zašto?

Prema poruci koja je poslata zaposlenima u Škodi, problem su bili evropski standardi emisija izduvnih gasova i zato potreba da se u većoj meri oslanjaju na električne ili elektrifikovane automobile. Češki proizvođač je neko vreme pokušavao da dizajnira novu Fabiu Combi kako bi njena proizvodnja bila isplativa, ali ta misija je bila neuspešna. Nova Fabia Combi zato verovatno nikada neće ugledati svetlost dana, a nema naznaka da li će je u budućnosti zameniti sličan električni model.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Fabia karavan definitivno ukinuta

 

176041-skoda fabia karavan.jpg

 

Novembra 2020. šef Škode Tomas Šefer najavio je sledeću generaciju Fabije Combi. Mesec dana kasnije, on je ponovio plan u intervjuu datom za Auto Motor und Sport. Ranije ovog meseca, kompanija iz Mlade Boleslave saopštila je da će praktična verzija modela iz B segmenta ući u novu generaciju 2023. Uprkos navedenim potvrdama u vezi sa lansiranjem malog karavana, Škoda je odustala od karavanske verzije Fabie.

 

Predstavnici češke marke su u poslu oko smanjivanja ukupne emisije, jer treba da se pripreme za uvođenje strože regulative koja na snagu stupa 2025. (Euro 7). I ne samo to, jer je Evropska komisija postavila cilj smanjenja emisije gasova koji izazivaju efekat staklene bašte za 55% do kraja dekade, tako da VW grupa mora da planira unapred. Sa Fabiom Combi u odlasku, evropski segment malih karavana je uglavnom mrtav. Neko će spomenuti nedavno predstavljenu Daciu Jogger, ali treba imati u vidu da se tu više radi o krosover monovolumenu nego standardnom karavanu.

 

Ljubitelji Škode mogu biti zadovoljeni time što je četvrta generacija Fabie mnogo veća od prethodnika, što je automatski čini praktičnijom. Za one kojima je potreban veći automobil od standardnog pripadnika B segmenta, a da to nije Octavia, Scala bi mogla da preuzme zadatak Fabie Combi budući da raspolaže prtljažnikom korisne zapremine 467 litara. Umesto novog kravana s motorom sa unutrašnjim sagorevanjem, Škoda se obavezala da će lansirati tri nova električna modela do kraja dekade. Svi će biti jeftiniji i manji od Enyaqa iV, koji će iznedriti ''kupe'' verziju u nedeljama ili mesecima koji su pred nama. Sa EV inicijativom, kompanija procenjuje da će se na modele sa nultom emsijom odnositi do 70% prodaje u Evropi do 2030.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neće ljudi Scalu, Fabia Combi je 200 puta lepša i bolja

Sent from my moto g(8) using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cenovnik za novu Škoda Fabiu u Srbiji

 

218824-skoda fabia.jpg

 

Po cenovniku nova Škoda Fabia u Srbiji startuje po ceni od 13.992 evra, koliko košta bazna verzija sa Active opremom, 1.0 MPI benzinskim motorom sa 65KS i manuelnim 5-stepenim menjačem. U ponudi su i benzinci sa 80KS, 95KS i 110KS, a pored 5-stepenog tu su i 6-stepeni manuelni i DSG menjač. Takođe, uz bazni Active paket opreme, kupci mogu da izaberu i Ambition i Style pakete.

Kompletan cenovnik za novu Fabiu možete pogledati na sajtu uvoznika klikom OVDE.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitstop.jpg PitStop: 2022. Škoda Fabia

 

Nova Fabia, ali je stvarno nova, tj. značajno je različita od stare.

Ima nove motore, nova LED svetla (kompletni LED je i dalje doplata), novu unutrašnjost, i dalje je dostupna sa manuelnim menjačem kao i automatikom, ima i sve nove odlike Škodinog dizajna sa većih modela:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljena nova Škoda Fabia Monte Carlo

 

222218-skoda mc 03.jpg

 

Škoda je objavila nekoliko zvaničnih skica dizajna, nudeći prvi pogled na novu Fabia Monte Carlo. Sportska varijanta debitovala je pre jedanaest godina u drugoj generaciji modela Fabia. Crni Monte Carlo elementi s potpisom pokazuju znatno emotivnije linije i dinamične proporcije četvrte generacije modela Fabia. Elementi u karbon stilu i crvene ukrasne trake daju sportski pečat enterijeru.

 

222219-skoda mc 02.jpg

 

Skica eksterijera nove Fabia Monte Carlo pokazuje kako prepoznatljivi detalji ove verzije modela poboljšavaju emotivan dizajn i dinamičan izgled. Okvir rešetke ima istu crnu završnu obradu kao i spojler na ekskluzivnom prednjem braniku koji karakteriše velika usisna cev vazduha. Difuzor u sportskom zadnjem braniku i natpisi na vratima prtljažnika takođe su u crnoj boji, kao i kućišta spoljašnjih retrovizora, okviri prozora, bočni pragovi i zadnji spojler; na krilima se nalaze oznake Monte Carlo.

 

222220-skoda mc 01.jpg

 

Unutrašnjost je pretežno crna. Sportska sedišta podesiva po visini imaju integrisane naslone za glavu, dok trokraki multifunkcionalni sportski volan nosi oznaku Monte Carlo. Obruč volana, ručna kočnica i ručica menjača su obloženi kožom i imaju crne šavove. Elegantni crveni naglasci pojavljuju se na presvlakama sedišta i vodoravnom obrubu komandne table, na centralnoj konzoli i na kvakama vrata. Elementi u karbon stilu ističu naslone za ruke prednjih vrata i donji deo instrument table. Sportski Škoda modeli nose oznaku Monte Carlo od 2011. godine. Njihovi crni elementi karoserije, sportski dizajn enterijera i proširena standardna oprema podsećaju na uspehe koje je postizala Škoda na legendarnom Monte Carlo reliju.

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer: Škoda Fabia

 

Fabia je dugo smatrana za pametniji Polo, odnosno jeftiniju varijantu tog istog auta - to da je jeftinija je i danas tako. Al' zato nema npr. električne verzije....i nije Polo jedini u tom segmentu, već je tu Peugeot 208 ili Clio, a od njih Fabia (uporediva motorizacija) nije značajno jeftinija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Škoda Fabia

 

Nedavno je Jura testirao Polo restajling, a je li nova Škoda Fabia bolja od njega, saznajte u videu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

testos.jpg Testosteeron: Škoda Fabia Style

 

Nova, četvrta generacija Fabie, u varijanti sa 1.0 TSI motorom koji daje 110 konja, uz DSG menjač:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odem na konfigurator, krenem od TSI 110 Style, dodam par opcija, ispadne u zbiru cifra od oko 21.700, posle čega program nudi opciju "zatražite ponudu", zatražim i dan posle dobijem "ponudu" sa popustom u visini NULA, uz "rok isporuke od oko 300 dana od dana porudžbine"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron

 

Optimisti...22k evra za Fabiu (mada se ponuda u salonu verovatno ipak razlikuje nakon što se uvere u ozbiljnost kupca).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to bilo kakva fabia TSI 110 za 21.700. To je bez opcionih maglenki, bez navigacije, bez elektroklopivih retrovizora ... Bez mnogo čega što danas može da se vidi u B segmentu. Istina, i sa nečim što danas retko može da se vidi u toj klasi ( sa fiksnom panoramom – ali bez roletne ).

Bio sam ja par puta u salonu da nju pogedam. I ok je to vozilo po mnogim osobinama. Ali, cena. Cena odvaljuje. A nude popust „nula“. Nedavno sam poručio za posao Yarisa 1,5 125 Stella. Pre nego sam ušao u salon, mailom su mi ponudili popust od 400, a u salonu još 800. U zbiru 8,2% cene. Bez ikakog moljakanja ili cenkanja sa moje strane. Za minut smo se rukovali.

A za Fabiju nude „nula“. Izgleda da prodajni stratezi Škode smatraju da je za kupca isplativije u ova nestabilna vremena investirati u novu fabiju, nego li u investiciono zlato ili u kripotovalute, pa da kupac treba da proguta bilo koju cenu za Fabiu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, moron said:

 

Bio sam ja par puta u salonu da nju pogedam

 

Samo par puta? :D tu je problem, verujem da bi posle 15.-16. posete dali 50% na cenu, i maglenke, i navigaciju i zimske gume i ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, italiano said:

@moron

Ma skontali su oni da nisi "skodoljubac"  :D:harhar:

Čak sam angažovao i Škodraga kao savetnika, ali, "mrka kapa". Dosta nam se razlikuju vizije "opremljene fabije", ali, nema dileme da je i on digao ruke od ove generacije fabije, baš zbog cene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, njegova „Crvenkapa“ 1,2 TSI je i dalje kod njega (a nije mi se u skorije vreme žalio da je opet menjao set razvoda, lanac i lančanike). Znam da je želeo da je menja, ali, čekao je, čekao i dočekao koronu i ovo kasnije cenovno ludilo. A mislim da mu se u nekom delu ispunio životni san, jer je dobio kao službeno vozilo Scalu ubrzo nakon njene pojave na našem tržištu. Korektno vozilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedini način da kupiš nov auto,danas,je da odeš u prodavnicu i izabereš ono što mogu odmah da isporuče...na licu mesta pogodila popust i to je to...

Pisao sam već, VW grupa )i Škoda)se čeka skoro godinu dana...

Moj je utisak da jedino korejci relativno brzo isporučuju

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, ne mora da bude tako, kod drugih. Npr, imaš ti novih (slobodnih) Yarisa i "u dolasku". Npr, ako hoćeš SOL paket, imaš ih sada i u aprilu i to da biraš boje ( po cenama koje su "socijalne" u odnosu na cene fabie). Ja sam za posao izabrao paket Stella, koji je majska proizvodnja.

I nije to tako samo kod Toyote (mada je istina da im se hibridi i/ili neki drugi modeli duže čekaju).

 

To što VW ( i škoda ) "imaju problem", ne znači da problem imaju svi ostali, kao ni u istoj meri.

 

Što se tiče salonskih fabija, da tačno je, ima ih povremeno. Ali, ili su sa motorima koje ne bih ( npr. nisam spreman dati za Fabiju Ambiton TSI 95 sa opcijama i 5MT preko 19.500 ) ili su u paketima opreme koje ne bih (imaju oni i bazni Active) i/ili sa nekim (za mene) totalno stupidnim opcionalima (a koji u zbiru znaju da im vrede i po 2.500-3.000 evra na Ambition paket).

 

Oni su tako napucali cene nove fabije da ti ona sa TSI 110 i sa samo par opcija bez problema bude skuplja od bazne Oktavie sa TSI 110 ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

km77youtubelogo.jpg km77.com: Škoda Fabia na testu ''severnog jelena''

 

Sa ENG prevodom (nakon klika na CC):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Škoda Fabia 1.0 TSI Style

 

Fabia u četvrtoj generaciji pokazuje šta se sve to može napraviti na platformi VW Polo. Slično kao i Scala (koja nam pokazuje maksimum na toj platformi).

Fabia je sada par cm duža od Pola, a ima i veći gepek (30L) od njega:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...