Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Škoda Fabia 1.4 16v 100KS - saveti pre kupovine

 

Drugar kupuje kola, ja sam pokušao da ga ubedim da kupi Mareu, ali mu izletela jako povoljno Fabia sa gore navedenim motorom, znači vw motor 1.4 16v 100ks, benzinac naravno. Čovek ima jako ograničen budžet, a kola su mu apsolutno neophodna zbog posla, fabiu dobija po dobroj ceni, daleko ispod prosečne, ali je bukvalno uzmi ili ostavi.

Auto lepo pali, radi i ide, bez dimova na auspuh ili bilo kakvih čudnih zvukova. motor kao motor je užasno konstruisan, odnosno raspored snage je takav da može da se vozi iole normalno samo preko 3000 obrtaja, ispod je totalno mrtav, ali to bi trebalo da je normalno za taj motor. NA kolima ima ulaganja u estetiku, mehanički je uglavnom ok, diskovi i pločice dobri, trap ne lupa, gume letnje solidne, kvačilo nije sjajno ali ne porklizava,...

 

Ono što nas buni je to da svaki put kada motor radi, a odvrne se i skine poklopac otvora za sipanje motornog ulja, motor poromeni zvuk i počne da trokira.

 

Nikada do sada nisam video niti čuo tako nešto, pa me interesuje da li neko slučajno zna šta bi to moglo da znači. Znam da taj motor ima problema sa karikama i potrošnjom ulja i da bi trebalo obavezno premeriti kompresiju, ali prodavac ne dozvoljava bilo kakve preglede. Ja ne bih ni gledao,ali čovek je trenutno u takvoj situaciji da mora, pa vas molim da ako ima neko neku ideju zašto se to dešava da napiše. Ako je to neki signal prolupalog motora odustaće, u suprotnom sutra mora da ga kupi.

 

Hvala

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

ogranicen budzet a trokira ne bi se ja sa tim zajebavao taj sto prodaje gleda da ga uvalja zna on sta prodaje zato i neda pregled, ima da ti drugar posle lupa glavu 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se sa kolegom iznad. Sve ovo miriše na prevaru. Jeftin auto, ne dozvoljava pregled i što pre da ga se reši, a posle kupca da boli glava..Ako je pravi prodavac i ako je uveren u ispravnost vozila neće mu biti problem da svrati na pola sata do nekog dobrog majstora na pregled.

 

Inače, što se same Fabie tiče, imao je moj drugar 1.4 16v i sasvim je korektan auto. Simpatično izgleda, savršeno precizan menjač i prelepi cajgeri, mada mislim da ni održavanje nije bilo jeftino pošto je ova išla samo u veliki servis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni ja ne bih, čim sam video prodavca ja sam hteo da se vratim, nego glupo baš odmah nazad. Krene priča i čovek odmah bump dole spusti 40% cene kola. što je najcrnje auto probamo i kao što rekoh sve ok, pali, ide ne dimi, motor neopran a suv, auspuh čist, antifiriz čist, ulje kako treba, nam neke greške, sem trokiranja kada skineš poklopac,...

 

Kada se pomene majstor i pregled prodavac u fazonu da nema vremena za nas i da treba samo još da ga pokloni,..

Ebem li ga, ja ga ne bih gledao bar zbog stava prodavaca, ali kao što rekoh čoveku je auto neophodan za posao, vozio staru mazdu i ona zakucala pre par dana, mor anešto da pazari. Bar da vozi neko vreme dok se neko čudo ne desi i skupi za bolje. Inače auto mu treba za jako kratke relacije po beogradu, mala kilmetraža koju prelazi, ali mora uvek da bude dostupan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam nekada cuo od nekih ljudi da je to kao odlika dobrog motora (kada se skine cep od ulja treba da se ugasi) ali sam mislio da je to neki mit ili cista glupost, jer nikada nisam naisao na takvo nesto,( sto ne znaci da ne postoji nego da ja nisam naisao jos) ali sam mnogo motora pregledao.. Dovedite nekog majstora prilikom kupovine pa neka malo baci oko, kazite prodavcu nesto, tipa da vam je cica, cale, ko god...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod ovog se baš to dešava, nisam smeo da pustim, ali imam utisak da ga skinem na desetak sekundi ugasio bi se, baš počne da trokira. Uopšte mi nije jasno kako i zašto. Z dizele znam da nema veze, probah i kod žene na Puntu benzincu i ništa se ne dešava. Zvao je i majstrora za vw i čovek nije siguran, kaže nije standradno i da mora da prikači dijagnostiku i premeri kompresiju.

Sve liči baš na priču da hoće da se rastosilja bede i uvali fabiu, ali čudan je neki lik prodavac, možda je čoveku stvarno dosadilo da ga neko maltretira za 1300 evra za koliko je daje. Ima bezobraznih i kupaca, svi su svesni da se to teško prodaje i onda bi nov auto za malo para ili u voznom stanju ali da im se još doplati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam nekada cuo od nekih ljudi da je to kao odlika dobrog motora (kada se skine cep od ulja treba da se ugasi) ali sam mislio da je to neki mit ili cista glupost,.

 

Nije mit, bar ne kod ovog motora, a kako majstor reče i mnogih drugih vw benzinaca. Ima neke veze sa vakumom koliko sam ja razumeo. Bio je drugar kod drugog majstora i on mu reče da ukoliko je motor dobar i sva creva ispravna, ukoliko se naglo skine čep motor će se pogasiti, ukoliko se čep lagano skida promeniće zvuk, ali će nastaviti da radi. Navodno kada se skine čep nešto se poremeti i smeša goriva se preterano obogati. Drugar mi objašnjavao ali nisam preterano ulazio u priču. Uglavnom auto je kupljen i odvežen na pregled. Sve je gledao, merio kompresiju, trap, dijagnostika, klima,.... Jedini kvar su napred dva silen bloka i lambda sonda koja brljavi, sve ostalo navodno odlično, ukupna cifra za popravak oko 100 evra sa polovnom sondom. 

Kupio mačku u džaku, ali izgleda da mu se rizik isplatio, bar za sada.

 

Hvala svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam nekada cuo od nekih ljudi da je to kao odlika dobrog motora (kada se skine cep od ulja treba da se ugasi) ali sam mislio da je to neki mit ili cista glupost, jer nikada nisam naisao na takvo nesto,

Ista stvar.

To možda kod Zastava kod kojih nije sprovedeno crevo ibera ispod patosa, pa mulja gasove (kao sa kompresorom) iz kartera u usis. Generalno jedno crevo od ibera ide u filter vazduha, drugo sa redukcijom (dosta manjim otvorom) u usisnu granu.

 

Što se tiče Fabie pravo stanje stvari će se videti po prvoj promeni ulja i većem opterećenju na letnjim temperaturama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mit. To je odlika dobrog motora. Uvlaci cep nadole od vakuma. Znaci da motor ne duva napolje. Tako je kod mene na Lanci. Cim odvrnem cep odma se drmusa i ne moze normalno da radi. I kad naslonim cep vuce ga na dole. Kada je motor produvao toga nema. Tako da motor vam je odlican.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaki duva u karter (između ostalog i zbog toga postoji iber), neki manje neki više. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test Automobila video: Polovna Škoda Fabia MkII 1.2 benzinac 68KS

 

Na testu je Škoda Fabia karavan druge generacije, iz 2008-e sa benzinskim motorom 1.2 snage 68 konja.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AN66SAz_SwKxVF1wYUVGqqmu4wXpntVKE5cy4i5g Emisija SAT: Test Škoda Fabia

 

Pola godine nakon što je imala svetsku premijeru na salonu automobila u Ženevi, redizajnirana Škoda Fabia je na našem testu pokazala kako male promene doprinose ukupnom utisku. Ovo je logična evolucija nakon što je prošlo izdanje napravilo zaista veliki pomak u odnosu na prethodnika. Tada je učinjeno mnogo da Fabia postane komfornija, ali i stabilnija i zabavnija za vožnju, pa je svojevremeno trag točkova proširen za tri centimetra, a međuosovinsko rastojanje produženo za jedan centimetar. U malim gradskim automobilima to je predstavljalo zaista velike izmene...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To beše Fabia kec? Ako jeste, na par mesta sam natrčao da je hvale kao kvalitetno uradjen auto. Baci pogled na Skodin forum.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dvoumim se izmedju 1:skoda fabia 149000km pravih presla,kupljena nova kod nas ,sve provereno i nisan micra presla 112000km pravih.Mikra je skuplja 400e,ali i mladja 2god.E sad na fabii su novi diskovi,plocice i paknovi pozadi.Oba auta izlgedaju lepo i ocuvano,pa sada kontam da bi mi fabia bila jeftinija za odrzavanje od micre.Oba su sa 1.2 motorom i 5v.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nije to 95to godište pa da te brine limarija.... U svakom slučaju ja sam više za mikru, ko ne plati na mostu plati na ćupriji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako mi je iskocilo,inace za sestru je auto ,koja niti vozi brzo niti daleke relacije.Da je za mene,ne bi to bilo ispod 150ks i ne bi imalo veze sa vw sigurno, kao i audi-om,jer sam veliki protivnik njih :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa oba su khm, mnogo gadna, i Fabiola, a i Micra, mada mi je ta Micra dopadljivija. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izmenju Nisana Micra 1.2 i Fabia 1.2 htp Nisan uvek.Motori su dosta pouzdaniji ako gledamo 1.2 ...ako vec gledas Skodu,vidi Fabiu 1.4 mpi,motori prelaze i po 500 000km uz redovno odrzavanje..za razliku od 3 cilindra 1.2 htp 1.4 mpi ima dovoljno snage da savlada pod opterecenjem i jace uzbrdice.

Fabia je tvrd auto,bezbedan limarijski..za duza putovanja bude malo neudoban ali bez problema se  stize gde se naumi.

Ako nadjes Fabiu 1.4 mpi idi sa majstorom da je vidi...onda sreci kraja nema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa vlasbici 1.4 fabie su mi rekli da bezim od nje.

Tj da uzmem 1.2 i da budem miran.

Sestra nije neki vozac.Samo da je pregledan auto i tacka.Sluzio bi je do posla,99% bi se vozila samo ona unutra.Naravno samo cist benzin,tng ne gledam uopste.

Uskoro se ona udaje,zet vozi bmw,tako da ne verujem da bi fabia isla na duza putovanja :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...