Batasa 0 Posted July 26, 2013 Koji su mogući uzroci ovoga? Klima radi i uvlači miris goriva u kabinu. Hvala... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted July 26, 2013 To se i meni desilo skoro ali ne znam da li je isti uzrok, naime, meni je pustao gorivo na jednom od crevaca levo o EGR ventila, ima tu neki "uvoz-izvoz" goriva pa mi je na jednom crevu olabavila selna. Tesko se vidi i primecuje dok se ne skine plastika sa motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted July 26, 2013 Proveri i senzor za vodu na filteru goriva Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted July 26, 2013 Imao sam i taj problem, curelo mi je gorivo na filteru za vodu u gorivu, ali se nije u kabini osecalo nista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9661 Posted July 28, 2013 Možda curka i pumpa visokog pritiska.Drugim rečima, imaš više od jednog ili dva mesta u motornom prostoru gde nafta može da krene., pa eto onda i njenog mirisa u kabini. Recirkulacija rešava bar problem mirisa nafte u kabini, tj. kada uključiš klimu upali i dugme za recirkulaciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Batasa 0 Posted July 29, 2013 (edited) Proveri i senzor za vodu na filteru goriva Možda curka i pumpa visokog pritiska.Drugim rečima, imaš više od jednog ili dva mesta u motornom prostoru gde nafta može da krene., pa eto onda i njenog mirisa u kabini. Recirkulacija rešava bar problem mirisa nafte u kabini, tj. kada uključiš klimu upali i dugme za recirkulaciju.OK, hvala, provericemo i to... Jos uvek nista nismo uradili, vikend... Nije resenje samo da se ne oseca miris, mora trajno da se sredi. Ako uspeju ovde u JA da urade dijagnostiku. Edited July 29, 2013 by Batasa Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 29, 2013 Traženje izvora mirisa nafte je najlakše. Skineš poklopac motora i zveraš. Ono što ne vidiš pipaš.Filter goriva, zatim onaj taložnik sa crevima i povratna creva sa dizni su prvoosumljičeni. Pumpa visokog pritiska, CR i cevi i na kraju dizne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted August 5, 2013 Prvo sve prebrišeš krpom da ne bude masno, i onda kada se provozaš vidiš gde je opet masno i gde ima goriva... Quote Share this post Link to post Share on other sites
NikolaDd 0 Posted May 2, 2016 Pozdrav svima imam Fiat Stilo 1.9 jtd 2002 god,imao sam problem na njemu sa senzorom radilice (promenio sam ga),sada slican problem samo sto senzor radilice iz mog iskustva nije mi ni jednom ugasio motor. Sada mi se gasi motor i oseca se "zivo" gorivo kada upalim ventilaciju s preda naravno ali ne mogu nigde da primetim da gorivo curi na nekom crevu i slicno... Ako je neko imao ovakav problem neka mi kaze o cemu se radi molim vas i hvala unapred! pozz - Nikola Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted May 3, 2016 pa ako osetis zivo gorivo mora da negde pusta, pogledaj bolje, skini poklopac motora, pogledaj oko pumpe, oko one prelivne posude nafte, prelivna creva itd... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9661 Posted May 3, 2016 @NikolaDd Sve ovo što je rekao @SkyBlu , plus pogledaj i filter nafte, naročito ako imaš onaj sa senzorom vode u filteru koji se šrafi sa donje strane filtera nafte. Baci pogled i na ovu temu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41448-stilo-19-jtd-alfa-19-mjet-140-nafta-u-motornom-prostoru/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
NikolaDd 0 Posted May 3, 2016 @neshaoct @SkyBlu Vazi pogledacu i javljam sta se desava! hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
SerAlex 37 Posted May 3, 2016 Kod caleta na Mjtd-u curka pumpa za gorivo i sa nje se oseca nafta u kabini. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted December 9, 2018 Pozdrav svima. Pre neki dan sam primetio da mi uvlaci miris nafte kroz ventilaciju. Skinem poklopac i osetim miris nafte kod nekakve crne pumpe lijevo od egr ventrila gdje ima mislion nekih creva. Pa me zanima jel to pukpa visokog pritiska,moze li na njoj da procuri i ako da kakva je procedura popravke. Moze li se reparirati ili samo dotegnut8 negdje ili mora nova? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7970 Posted December 9, 2018 Levo od egr-a ti je 0lasticni rezervoar goriva a pored njega je pumpa. Po tvom opisu verovatno da je pumpa procurela. Sve opcije su ti u opticaju. Mozes da je predihtujes kod boshiste , 50-80e obicno kosta. Menjaju se samo gumice. Mozes da kupis drugu polovnu 30-ak eur a mozes da probas da dotegnes ali jos nisam cuo da je to nekom uspelo. Te gumice se sada po hladnom vremenu stvrdnu-skupe i cim ga upalis ona kape minut-dva i posle prestane jer se zagreje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted December 12, 2018 Ipak nije pumpa niti plasticni rezervoar. Nasao sam gdje je problem. U pitanju je dzek koji se kaci na plasticni rezervoar. Unutar dzeka imaju neke gumice,zelena i crna. Posto je duboko unutar dzeka nisam mogao nista vise. Uglavnom curi gorivo na dzek,postavicu i slike koji dzek je u pitanju. Pa me zanima moze li se kko popraviti dzek jer sam obisao sve radnje autodijelova i nemaju taj dio niti znam kako se tacno zove da bih mogao eventualno poruciti iz kine. Mogu li se kako zamjeniti gumice u dzeku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7970 Posted December 12, 2018 Svrati do boshiste nekog sigurno imaju takve ili slicne gumice ako ne na otpadu ali sigurno ima i nove Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prota 1 Posted December 12, 2018 Isti problem sam imao. Ja sam to crevo sa brzom spojkom izbacio, namontirao klasično crevo i stegao običnom šelnom, sad je suvo kao barut. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted December 13, 2018 Pa tako sam i mislio ali nisam znao smijem li to raditi. Od kud znam mozda dzek ima neku posebnu funkciju. Znaci smijem staviti obicno crevo i selnu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted December 14, 2018 Mozes slobodno.Samo pazi ta sisica je osetljiva,moze da se desi da pukne.Kod mene je vlazilo tu,i ja sve danas sutra to da odradim,trebao da idem autom do BG-a i ajde rekoh da sredim to da mi ne curi nafta(a bilo hladno vreme)i ja probao da skinem crevo i pukla mi ta sisica koja ulazi u tu spojku.Psovao sam i zimu i tu plastiku i BG i sve 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted December 18, 2018 @skydive11 I kako si resio problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted December 24, 2018 Odneo kod plasticara i zavario mi je .Za sada drzi (proslo je skoro godinu dana) Quote Share this post Link to post Share on other sites
simke11 7 Posted December 29, 2018 uzmete od fiat marea dizela metalno i nema vise da curi a inace se to zove separator nafte ako vas zanima sta god oko stila pisite Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mico 7 Posted December 2, 2019 Imam problem sa ventilacijom kod stila, sad poslednjih dana kad radi mi grejanje uvlaci mi miris nafte od okolnih kola prilikom cekanja na semaforima, u voznji nema tih problema. Palio sam dugme za recirkulaciju ali izgleda da ne radi. Sta moze biti problem i kako ga resiti? Quote Share this post Link to post Share on other sites