Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada
Batasa

Fiat Stilo 1.9 JTD - oseća se nafta u kabini

Recommended Posts

To se i meni desilo skoro ali ne znam da li je isti uzrok, naime, meni je pustao gorivo na jednom od crevaca levo o EGR ventila, ima tu neki "uvoz-izvoz" goriva pa mi je na jednom crevu olabavila selna. Tesko se vidi i primecuje dok se ne skine plastika sa motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam i taj problem, curelo mi je gorivo na filteru za vodu u gorivu, ali se nije u kabini osecalo nista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda curka i pumpa visokog pritiska.

Drugim rečima, imaš više od jednog ili dva mesta u motornom prostoru gde nafta može da krene., pa eto onda i njenog mirisa u kabini. Recirkulacija rešava bar problem mirisa nafte u kabini, tj. kada uključiš klimu upali i dugme za recirkulaciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri i senzor za vodu na filteru goriva

:thumbup:

Možda curka i pumpa visokog pritiska.

Drugim rečima, imaš više od jednog ili dva mesta u motornom prostoru gde nafta može da krene., pa eto onda i njenog mirisa u kabini. Recirkulacija rešava bar problem mirisa nafte u kabini, tj. kada uključiš klimu upali i dugme za recirkulaciju.

OK, hvala, provericemo i to... Jos uvek nista nismo uradili, vikend... Nije resenje samo da se ne oseca miris, mora trajno da se sredi. Ako uspeju ovde u JA da urade dijagnostiku.

Edited by Batasa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Traženje izvora mirisa nafte je najlakše. Skineš poklopac motora i zveraš. Ono što ne vidiš pipaš.

Filter goriva, zatim onaj taložnik sa crevima i povratna creva sa dizni su prvoosumljičeni. Pumpa visokog pritiska, CR i cevi i na kraju dizne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo sve prebrišeš krpom da ne bude masno, i onda kada se provozaš vidiš gde je opet masno i gde ima goriva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima imam Fiat Stilo 1.9 jtd 2002 god,imao sam problem na njemu sa senzorom radilice (promenio sam ga),sada slican problem samo sto senzor radilice iz mog iskustva nije mi ni jednom ugasio motor. Sada mi se gasi motor i oseca se "zivo" gorivo kada upalim ventilaciju s preda naravno ali ne mogu nigde da primetim da gorivo curi na nekom crevu i slicno... Ako je neko imao ovakav problem neka mi kaze o cemu se radi molim vas i hvala unapred! pozz - Nikola

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ako osetis zivo gorivo mora da negde pusta, pogledaj bolje, skini poklopac motora, pogledaj oko pumpe, oko one prelivne posude nafte, prelivna creva itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@NikolaDd

 

Sve ovo što je rekao @SkyBlu , plus pogledaj i filter nafte, naročito ako imaš onaj sa senzorom vode u filteru koji se šrafi sa donje strane filtera nafte.

 

Baci pogled i na ovu temu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41448-stilo-19-jtd-alfa-19-mjet-140-nafta-u-motornom-prostoru/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Pre neki dan sam primetio da mi uvlaci miris nafte kroz ventilaciju. Skinem poklopac i osetim miris nafte kod nekakve crne pumpe lijevo od egr ventrila gdje ima mislion nekih creva. Pa me zanima jel to pukpa visokog pritiska,moze li na njoj da procuri i ako da kakva je procedura popravke. Moze li se reparirati ili samo dotegnut8 negdje ili mora nova?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Levo od egr-a ti je 0lasticni rezervoar goriva a pored njega je pumpa. Po tvom opisu verovatno da je pumpa procurela. Sve opcije su ti u opticaju. Mozes da je predihtujes kod boshiste , 50-80e obicno kosta. Menjaju se samo gumice. Mozes da kupis drugu polovnu 30-ak eur a mozes da probas da dotegnes ali jos nisam cuo da je to nekom uspelo. Te gumice se sada po hladnom vremenu stvrdnu-skupe i cim ga upalis ona kape minut-dva i posle prestane jer se zagreje.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak nije pumpa niti plasticni rezervoar. Nasao sam gdje je problem. U pitanju je dzek koji se kaci na plasticni rezervoar. Unutar dzeka imaju neke gumice,zelena i crna. Posto je duboko unutar dzeka nisam mogao nista vise. Uglavnom curi gorivo na dzek,postavicu i slike koji dzek je u pitanju. Pa me zanima moze li se kko popraviti dzek jer sam obisao sve radnje autodijelova i nemaju taj dio niti znam kako se tacno zove da bih mogao eventualno poruciti iz kine. Mogu li se kako zamjeniti gumice u dzeku? 

 

PhotoEditor_20181211_145815703.jpgPhotoEditor_20181211_150307658.jpgIMG_20181210_163425.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svrati do boshiste nekog sigurno imaju takve ili slicne gumice ako ne na otpadu ali sigurno ima i nove
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti problem sam imao.

Ja sam to crevo sa brzom spojkom izbacio, namontirao klasično crevo i stegao običnom šelnom, sad je suvo kao barut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa tako sam i mislio ali nisam znao smijem li to raditi. Od kud znam mozda dzek ima neku posebnu funkciju. Znaci smijem staviti obicno crevo i selnu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes slobodno.Samo pazi ta sisica je osetljiva,moze da se desi da pukne.Kod mene je vlazilo tu,i ja sve danas sutra to da odradim,trebao da idem autom do BG-a i ajde rekoh da sredim to da mi ne curi nafta(a bilo hladno vreme)i ja probao da skinem crevo i pukla mi ta sisica koja ulazi u tu spojku.Psovao sam i zimu i tu plastiku i BG i sve :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

uzmete od fiat marea dizela metalno i nema vise da curi ;)

 

a inace se to zove separator nafte ;)

 

ako vas zanima sta god oko stila pisite

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa ventilacijom kod stila, sad poslednjih dana kad radi mi grejanje uvlaci mi miris nafte od okolnih kola prilikom cekanja na semaforima, u voznji nema tih problema. Palio sam dugme za recirkulaciju ali izgleda da ne radi. Sta moze biti problem i kako ga resiti? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


 

 



×