Mladjautd 0 Posted July 22, 2013 danas u voznji iz cista mira je pocelo da mi curi gorivo po asfaltu. dok sam stigao do majstora, rezervoar je bio skroz prazan. jel to sluti na veliki problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ViktorBG 84 Posted July 22, 2013 Isto se desilo i meni Problem je bio da se crevo koji ide iz rezervoara otkinulo i bilo je porozno, iseko sam gde je bilo ok crevo i tu stavio spojio dva creva znaci cevcica se ubaci unutra pa se novo nasadi sa druge strane i stegne se muski da ne otpadne, i to je to.. Ako razumes sta sam ti napisao. Poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mladjautd 0 Posted July 22, 2013 hvala puno, mislio sam da je nesto gore Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted July 22, 2013 Meni je puklo povratno crevo sa dizni (povrat neutrošenog goriva). Da ne veruješ koliko tanko crevo,a koliko nafte curi! Od Karaburme do Vukovog spomenika,skoro pola rezervoara. Problem trenutno rešen skraćivanjem, a kasnije zamenom creva! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 25, 2013 Ako curi iz motornog prostora, onda prvo gledaj filter nafte da nije on procureo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivanb 0 Posted January 3, 2014 Pre nedelju dana sam bio kod majstora radi zamene ulja i filtera na Puntu 1.3mjt. Kada je zamenio filter goriva dao sam kontakt, međutim gorivo je počelo da šiklja na filter. Onda je majstor nekih pola sata pokušavao da ubudži da ne curi, produvao sve vazduhom da očisti ostatke goriva i činilo se da je u redu. Međutim, večeras sam primetio da na poklopcu filtera opet po malo izlazi gorivo. Stavio sam papir ispod auta i primetio sam da izlazi oko 2-3 kapi po minutu. Planiram opet da odem do majstora da reklamiram rad, pa me zanima da li je možda on tu nešto zeznuo. Šta mislite? Quote Share this post Link to post Share on other sites
odlican05 0 Posted December 23, 2014 (edited) pri paljenju, kad je na kontaktu, na uokvirenom delu pocne da curi gorivo, nakon voznje oseca se miris goriva. sta je u pitanju? Edited December 27, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted December 24, 2014 (edited) Pazi ako curi na ta dva ulaza(drzi ih jedan zvezdasti) mozes u nekom bos servisu uzeti 2 gumice lako se menja,ali ako curi na toj kockici cetvrtki(koja je stegnuta sa 4 zvezdasta safa i ima takve 3 cetvrtke) onda remont pumpe dobar dan 100 e jel ti pre ovoga imao lose jutarnje paljenje tipa da duze verglas i da kad vratis kljuc odma upali?A mozda ti se odozgo sliva preko cetvrtke Edited December 24, 2014 by Veki Quote Share this post Link to post Share on other sites
odlican05 0 Posted December 24, 2014 Nije bilo problema pri paljenju, inace curi (kaplje) sa donje strane uokvirenog dela Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted December 24, 2014 Ko sto rece covek obrisi dolazno i odlazno crevo ili bolje izduvaj kompresorom i prati ako tu bude vlazno onda zameni gumice na holenderima,ako i dalje curi a tu je suvo onda je pumpa procurela i treba da se predihtuje samo neverujwm da je vise od 40-50e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
odlican05 0 Posted December 24, 2014 Sad video curi sa donje strane na spoju sa motorom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted December 24, 2014 daj boze 40-50 ja sam prosle godine se raspitivao cena se kretala od 100-130 sa njihovom montazom meni tu vlazi duze vreme al nisam pri kesu cekam da tako procuri pa da moram Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted December 24, 2014 Pa niko ne skida ispod 50e+dihtovanje nego mnogo naplacuju, meni je peca za focusa naplatio dihtovanje pumpe 25e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted December 24, 2014 skidanje pumpe je lako drze je samo 2-3 safa i mora da se skine akumulator ali realno jaka je cena za zamenu gumica Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted December 24, 2014 Pa mnogo,i moja vlazi po malo a imam 2 dobre u rezervu nego me mrzi da skidam.Mnogo naplacuju,naplacuju kao remont a samo zamene semering i 2-3 dihtunga i tolko gumice to realno ne vredi vise od 15e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted December 31, 2014 Napravi li ako se ikad setis napisi sta i koliko te je izasla popravka Pratim ove neke teme i bas primetim ljudi postave pitanje tu su dva dana i ako rese nikad i nezavrse temu nit ispisu kako su resili problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
odlican05 0 Posted February 11, 2015 80 evra dihtovanje, 50 evra osovina, 20 evra montazani kap ne pusta sada kad je popravljena Quote Share this post Link to post Share on other sites
_mihailo__1 1 Posted January 1, 2021 (edited) Curenje nafte na filter cep zategnut sve 1/1 novi filter kupljen na stari filter ista stvar zna li ko u čemu je problem povećana potrošna oko 7 i nešto a bila 6 radi se o motoru 1.9DS Edited January 4, 2021 by neshaoct spojeno 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 4, 2021 @_mihailo__1 To je lako do pumpe koja curi...baci pogled sada (nakon spajanja) na sve ranije napisano u temi na kojoj smo (odgovori koji su napisani iznad). Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7727 Posted January 4, 2021 Curila ti nafta na stari filter, promenio si, stavio nov i opet curi na filteru?Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites