Jump to content
FAS Goran
Mladjautd

Fiat Punto mk.2 - curi nafta (gorivo)

Recommended Posts

danas u voznji iz cista mira je pocelo da mi curi gorivo po asfaltu. dok sam stigao do majstora, rezervoar je bio skroz prazan. jel to sluti na veliki problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto se desilo i meni :thumbdown:

Problem je bio da se crevo koji ide iz rezervoara otkinulo i bilo je porozno, iseko sam gde je bilo ok crevo i tu stavio spojio dva creva znaci cevcica se ubaci unutra pa se novo nasadi sa druge strane i stegne se muski da ne otpadne, i to je to.. Ako razumes sta sam ti napisao. Poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je puklo povratno crevo sa dizni (povrat neutrošenog goriva). Da ne veruješ koliko tanko crevo,a koliko nafte curi! Od Karaburme do Vukovog spomenika,skoro pola rezervoara. Problem trenutno rešen  skraćivanjem, a kasnije zamenom creva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre nedelju dana sam bio kod majstora radi zamene ulja i filtera na Puntu 1.3mjt. Kada je zamenio filter goriva dao sam kontakt, međutim gorivo je počelo da šiklja na filter. Onda je majstor nekih pola sata pokušavao da ubudži da ne curi, produvao sve vazduhom da očisti ostatke goriva i činilo se da je u redu. Međutim, večeras sam primetio da na poklopcu filtera opet po malo izlazi gorivo. Stavio sam papir ispod auta i primetio sam da izlazi oko 2-3 kapi po minutu. Planiram opet da odem do majstora da reklamiram rad, pa me zanima da li je možda on tu nešto zeznuo. Šta mislite?

Share this post


Link to post
Share on other sites
pri paljenju, kad je na kontaktu, na uokvirenom delu pocne da curi gorivo, nakon voznje oseca se miris goriva. sta je u pitanju?

 

cxcb410229.jpg

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi ako curi na ta dva ulaza(drzi ih jedan zvezdasti) mozes u nekom bos servisu uzeti 2 gumice lako se menja,ali ako curi na toj kockici cetvrtki(koja je stegnuta sa 4 zvezdasta safa i ima takve 3 cetvrtke) onda remont pumpe dobar dan 100 e  :construction:  jel ti pre ovoga imao lose jutarnje paljenje tipa da duze verglas i da kad vratis kljuc odma upali?

A mozda ti se odozgo sliva preko cetvrtke 

Edited by Veki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko sto rece covek obrisi dolazno i odlazno crevo ili bolje izduvaj kompresorom i prati ako tu bude vlazno onda zameni gumice na holenderima,ako i dalje curi a tu je suvo onda je pumpa procurela i treba da se predihtuje samo neverujwm da je vise od 40-50e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daj boze 40-50 ja sam prosle godine se raspitivao cena se kretala od 100-130 sa njihovom montazom meni tu vlazi duze vreme al nisam pri kesu cekam da tako procuri pa da moram

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa niko ne skida ispod 50e+dihtovanje nego mnogo naplacuju, meni je peca za focusa naplatio dihtovanje pumpe 25e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

skidanje pumpe je lako drze je samo 2-3 safa i mora da se skine akumulator ali realno jaka je cena za zamenu gumica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mnogo,i moja vlazi po malo a imam 2 dobre u rezervu nego me mrzi da skidam.
Mnogo naplacuju,naplacuju kao remont a samo zamene semering i 2-3 dihtunga i tolko gumice to realno ne vredi vise od 15e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napravi li ako se ikad setis napisi sta i koliko te je izasla popravka :) Pratim ove neke teme i bas primetim ljudi postave pitanje tu su dva dana i ako rese nikad i nezavrse temu nit ispisu kako su resili problem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curenje nafte na filter cep zategnut sve 1/1 novi filter kupljen na stari filter ista stvar zna li ko u čemu je problem povećana potrošna oko 7 i nešto a bila 6 radi se o motoru 1.9DS

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@_mihailo__1

 

To je lako do pumpe koja curi...baci pogled sada (nakon spajanja) na sve ranije napisano u temi na kojoj smo (odgovori koji su napisani iznad). :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curila ti nafta na stari filter, promenio si, stavio nov i opet curi na filteru?

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...