Jump to content
m.deki

Fiat 500L 1.4 - ugradnja gasa

Recommended Posts

Da li ima jos nekih ponuda za ugradnju autogasa? U Cacku u Autogarant kuci traze 920 eur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Stojanovu je Mislim 600 ili 660eura gas. Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Zrenjaninu 660 evra. Izgleda u Čačku nije dovoljna zarada na autu već bi još negde da se ogrebu :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

AK Kole u Zemunu 700€ sa atestom. Podrazumeva gubljenje fabričke garancije koju oni preuzimaju na sebe (pečat i potpis na servisnoj knjižici), ali servisiranje isključivo kod njih. Ja uz'o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li znaš možda koliki rezervoar će ti smestiti u rupu za rezervni točak, koliko plina može da stane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^  Stvarno ne znam. Nije me ni interesovalo jer u kraju gde živim imam ozbiljnu pumpu na svakih 300 metara.

U AK Kompresor su mi nudili parking senzore za 150€ integrisane u tablu, dakle sigurno kompatibilne sa automobilom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proverio sam na online kalkulatoru. Registracija za 1.4 (bez tehničkog) je 19537 a za 1.3mj 15.043, što je 4500 din razlike, još jedan + za dizelaša.

 

Evo moje kalkulacije. Ugradnja plina 660 evra, atest puta 2 (prvi i drugi posle 5 godina) 180 evra, razlika u ceni registracije recimo 7 godina po 50 evra je 350 evra, servis plinskog uređaja u proseku 25 evra puta 7 godina 175 evra. Naravno sve cene su manje više odokativne.

 

Ukupno 1365 evra. Ko zadrži kola duže ima još veću razliku, ko zadrži kraće manju između cene dizela i TNG-a.

 

Ostaje upitno da li se potrošnja TNG-a i dizela može izjednačiti (po ceni) i koliko je skuplji servis dizela.

Edited by Suzuki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva je potrosnja, gde je postavljen prikljucak za punjenje gasa? Kako se ponasa auto? Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

U AK Kole je Zavoli i cena je 800 sa atestom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je princip razradjivanja motora sa ugradjenim plinom isti ili ima neke razlike?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Kada ga razradiš onda proceni da li ti je trom ili ne, ali svakako moraš drugačije da ga voziš nego što si vozio dizela a ako ti je potrošnja problem, imaš opciju plina, kao @springboy što je uradio.

 

Jel ima neko informaciju koliko košta ugradnja plina u ovo vozilo...i jel može kod njega da stane ona boca u rezervni točak?

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ima nekog na forumu sem mene da je ugradio plin u 500L? Evo već drugi put ću da vozim auto na servis plinskog uređaja posle pređenih 1100km i u mesec dana. Ugrađen Zavoli  u AK Kole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto teško prihvata gas na malom broju obrtaja što dovodi do gašenja pri kretanju i knedle pa trzaja na promeni između prve i druge brzine.

Ređe se dešava da se pri usporavanju, kada je pritisnuta kočnica i kvačilo, ugasi (to se desilo meni nekoliko puta pre prve intervencije u servisu, a tastu i ženi i nakon toga).

Od pre nekoliko dana se osete vibracije na volanu kao da preskoči paljenje cilindra, ili to paljenje ne bude normalno (ako je to uopšte moguće).

Već dva dana auto vozim samo na benzin :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da je ovo prvo, jer put od raspršivača do dizni ne može biti kraći, mada je dugačak oko metar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bila kod mog plinadzije-on ugradjuje Lovato jer u poslednje vreme ima malih problema sa Zavolijem zbog nekih gumica na injektorima koje brzo popuste pa onda injektor ne radi.Problem se resava stavljanjem novih gumica.A inace,prikljucak za punjenje stavlja pored prikljucka za punjenje benzina.Pokazao mi je slike,extra izgleda.Samo jos da stigne auto pa da ga "modujem" :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@springboy

vrlo blizu sam odluke da ugradim gas u mog "fikusa". Reci nam nešto o iskustvu sa tvojim Fiatom gas vs. benzin, da li je osetno manja snaga na gasu ili ne, u kom momentu se prebacuje sa benzina na gas....jednostavno opšta ocena.

Nisam ni znao da AK Kole radi ugradnju, već sam bio spreman da odem u Stojanov. Inače auto sam kupio u AK Kompresor i svi izledi su  da će me kao klijenta izgubiti zzato što nemaj u ponudi ugradnju gasa.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle,

AK Kole mi je ugradio Zavoli uređaj za 700€, uz garanciju od dve godine. Time sam izgubio fabričku Fiatovu garanciju koju je auto kuća preuzela na sebe. Umesto da na prvi servis gasa dođem posle 1000km morao sam doći ranije jer je automobil grcao, lošije vukao i gasio se u toku rada na gas. Problem nije rešen tada već drugim odlaskom pre tri dana. Problem je bio u lošoj mapi (podešavanju parametara rada u kompjuteru uređaja). Sada automobil radi normalno, mada se pri prelasku na rad sa benzina na gas oseti ponekad jak trzaj. Kao kod bilo kog dobrog gasnog uređaja razlike u radu na gas i benzin nema.

O AK Kole servisu: stravična gužva uvek. Ne nadajte se zakazivanju danas za sutra. Gužva ujutru na prijemu. Ponekad ne stižu da se jave na telefon. S druge strane urade ono što se traži i šef servisa spreman da sasluša i dogovori se o potrebnoj intervenciji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×