Jump to content
FAS Goran
Skipper

Fiat Punto mk.1 1.7 TD - generalna, ili drugi motor ubacivati?

Recommended Posts

Pozdrav svima.

Imam punta mk.1 sa verovatno najlošijim motorom koji može imati a to je 1.7TD. Auto sam uzeo na 185k km, na 200k km rađena generalna i servis turbine (toliko stoji na satu a koliko je vraćeno km nemam pojma). Sad je na satu 245k km i turbina je ponovo na izdisaju a čuju se i ventili malo. Da prodam auto ne mogu da uzmem neke pare tako da mi je najbolje da ga sredim (najmanje će da me košta).

 

E sada šta se može raditi po pitanju motora? Servis turbine neće biti ispod 250€+obrada ventila+još nešto će sigurno doći+...

Može li u ovaj model punta (3 vrata, 46kw, '98 godište) da ide neki drugi motor iz grupacije? Možda neki dizel bez turbine ako ima ili benzinac? Mora li se kod benzinca menjati i menjač? Ili ima li neko drugi neki savet?

Unapred hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora da znaci da ce te toliko kostati servis turbine, mozda ce biti i dosta manje. Na kakvu ovo obradu ventila mislis? Mislim da se na 1.7 steluju ventili kao i na 1.9, tj. da su na plocicama kao kod zastave. Odakle znas da se bas ventili cuju, mozda je do uzupcenja, stepena paljenja, dizni. Jel ti je i motor ponovo los, ili ti je samo turbina na izdisaju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo malo da produbim temu.

Imam isti problem sa puntom 1.7 td.

U drugom sam postu pisao da posle pucanja kaisa alternatora i podbacanja komada kaisa pod zupcasti,auto je promijenilo zvuk,iako je uzupcen.

Danas se ugasio,usred voznje.

Da li generalna ili drugi motor?

Sta je isplativije?

Auto je suprugino i nemamo namjeru prodavati ga barem 5-6god.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne,lampica nije se ni upalila...

Nigdje tragova ulja po putu.

Uglavnom,kupljen drugi punto pa trenutno se mijenja motor.

Jedino ne znam da li ce mi odgovara istrument tabla koja ima pokazivac temperature.

Nju bih rado mijenjao jer na mojoj je samo lampica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li da menjam motor ili da radim generalku?

Koliko sta izadje?

Prokuvao je i verovatno probila glava ili stublina. Nece da upali i dimi belo a kad upali nece da mrdne sa mesta odma se gasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa videces kad se rasturi motor sta je za zamenu,ovako samo nagadjanje,da nadjes drugi motor od 150-300e,da radis generalnu vec ce se javiti neki poznavalac ali sigurno ce ici od 300-500e zavisno od stanja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nema od ovog na autu nista, nacisto se istopio i izmesao i vodu i ulje izbacio na sve strane. Nije ukljucio ventilator a nov termoprekidac a ja ga zortio uzbrdo a nas pet u kolima plus stvari

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutra rasturam pa javljam sta se desilo.

Nego cudno mi nesto ujutru prvo paljenje i da ne cekam lampicu za grejace pali bolje nego ikad sto palio pa recimo da tako upali i radi 5 minuta i ugasim ga nema sanse da upali samo vergla i trese a pozadi baca oblak belog dima. A na cepu za antifriz nema da pusta vazduh uopste. Dal moze da bude do neke dizne da neradi dobro ili do pumpe?

Sto hitnije mi treba odgovor da ne rasturan sutra dzabe glavu pa posle moram dihtung i srafove da menjam.

Edited by coa565

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jesi proverio nivo ulja i nije li povecao nivo ulja?Taj oblak belog dima mislim da je vodena para,pusta dihtung vodu koja ide direktno u auspuh,sigurno ti probio dihtung,zato posle nece da pali kad ga ugasis!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizna na trecem cilindru procurela sve grejac istopila. Zamenjena za 20 evra, bosista nastelovao onaj torex, trebao da se zavije za dva kruga. Uzgredno izvadjen katalizator ali opet se nekako davio pomalo, ja slucajno probam bez filtera za vazduh kad on ujeda na gasu. Tako da sam ga skinuo nacisto i stavio zenski unihop de uvlaci vazduh pa cu sutra da kupim novi. Sad mj turbina puni skroz do kraja skale na 1.2 bar a pre nije prelazila polovinu i cim predje 1800 obrtaja odma pali turbinu i ide ko zmaj. Ugradio sam mu i prekidac da rucno palim ventilator posto ga kasno ukljucivao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...