Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
neshaoct

46. Srbija Reli

Recommended Posts

srbija%20reli.jpg
 
Najprestižnije i najznačajnije takmičenja u oblasti autosporta u Srbiji, 46. Srbija Reli održaće se od 19. do 21. jula pod pokroviteljstvom grada Užice.
Prvi put Užice i Zlatibor je atraktivna turistička destinacija za više od 30.000 posetilaca i ljubitelja auto sporta koji će se okupiti. Novi Srbija reli se boduje za Kup Evrope, Balkanski Kup, Šampionat Bugarske i Otvoreni Šampionat AMS Srbije. Do sada je prijavljeno 35 posada, iz Srbije, Bugarske, Česke, Ukrajine, Slovenije i Švedske.
Pod pokroviteljstvom AMSS i AMS osiguranja, uz pomoć GP Group, Benelli, Prestigio, Keeway, Kymco, FAM Kruševac, Tyre + reli organizuju dva vodeća srpska kluba, aktuelni timski šampioni, beogradski "MM Power" i klub iz grada domaćina trke, "Užice Rally Team".
 
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
reli%20srbija.jpg
 
Na startu na Gradskom trgu pojavilo se 26 posada iz Srbije, Bugarske, Češke, Kazahstana, Švedske i Bosne i Hercegovine. Reli je otvorio generalni sekretar Auto-Moto saveza Srbije Aleksandar Nikačević, a na startnoj poziciji broj jedan bili su prošlogodišnji pobednici, Bugari Krum Dončev i Petar Jordanov.Oni su u Užice došli novim automobilom R5 specifikacije, kojeg je užička publika imala priliku da vidi prva u Evropi.
''Ovo nam je prva trka sa novim automobilom i, iskreno, ne znam šta mogu da očekujem. Staza je takođe nova, ali se nadam da ćemo i ove godine biti uspešni u Srbiji'', rekao je za Tanjug Dončev. Direktor Srbija relija Ivan Jevtić istakao je da su čak 90 odsto staza na ovogodišnjem reliju deonice na kojima nikad pre nisu vožene trke.
''To su deonice Duboko, Sinjevac, Lokva, Ponikve i brana Vrutci. Ono što je posebno značajno je da se ove godine reli boduje za Kup Evrope sa koeficijentom 10 i to je drugi po gradaciji reli na ovim prostorima'', kazao je Jevtić.
Ovo takmičenje, pored Kupa Evrope, boduje se i za Balkanski kup, šampionat centralno-evropske zone, šampionat Bugarske i Otvoreni šampionat AMS Srbije. Tokom dva dana biće voženo 17 brzinskih ispita na devet različitih lokacija u okolini Užica. Srbija reli organizuju klubovi “MM Power” iz Beograda i “Užice Rally team”, pod pokroviteljstvom AMS Srbije, AMS Osiguranja i grada Užica.
 
46. Serbia Rally 2013 je otkazan 
 
srbija%20reli%20otkazan.jpg
 
Za sve postoji prvi put. Srbija reli naše najstarije ujedno i najtradicionalnije takmičenje auto sporta posle 45 godina uspešnog organizovanja u 46. pokušaju je zatajilo. Svetska i domaća praksa prepoznaju mogućnost otkazivanja jednog, eventualno dva brzinska ispita, ali čitavog takmičenja, to jednostavno nije svakidašnja situacija. Negativni izveštaj Uprave saobraćajne policije iz Užica, Organizacioni odbor 46. Srbija relija predao je sportskoj komisiji i epilog je poznat. Ubrzo posle toga novinarima se obratio Ivan Jevtić direktor relija.
 
- Povod za otkazivanje 46. Srbija relija, ako tako mogu da kažem je iz tehničkih razloga. Pred nas su postavljeni zahtevi koje realno nismo mogli da ispunimo, drugim rečima zahtevano je da postavimo 832 saobraćajna znaka i da na određenim lokacijama ''razvučemo'' 1.300 metara zaštitne barijere punjene vodom (džersi). Kako u Užicu i okolini fizički ne postoji tolika količina vertikalne saobraćajne siganlizacije koju smo morali da postavimo, shvatio sam u kom pravcu sve to vodi i odlučili smo da otkažemo reli – rekao je Jevtić.
 
Odluku o otkazivanju takmičenja sa nevericom su primili kako takmičari, tako i predstavnici sredstava javnog informisanja.
- Strašno mi je žao svih takmičara i novinara koji su doputovali u Užice, a na kraju moraju da se vrate nezavršenog posla. Moram da naglasim da smo samo tokom dva dana na zvaničnom sajtu relija imali više od 5.000 posetilaca iz više od 40 zemalja. Drugim rečima, vladalo je veliko interesovanje za našima takmičenjem, ali smo ga zbog pomenutih razloga morali da otkažemo – dodao je Jevtić.
 
Pripreme za 46. Srbija reli organizacioni odbor počeo je još pre tri mesaca, lagano prikupljajući sve neophodne dozvole i saglasnosti.
- Mi smo se upustili u organizaciju relija još pre tri meseca. Mislim da je postojala nečija volja da se 46. Srbija reli ne održi. Sve je bilo u redu do pre 10 dana, a onda su papiri počeli da ne važe. Ako ću vam reći da smo za prvi dan angažovali 250 policajaca i 150 redara na trasi od 50 kilometara, a da nismo imali saobraćajni znak, zabrana kretanja pešacima na ulasku u malinjak, onda milsim da sam vam sve rekao. Neoprvadavam sebe i organizaciju, ali pred nas su postavljeni zahtevi, koje jednostavno nismo mogli da ispunimo i nije nam bilo druge – zaključio je Ivan Jevtić direktor relija.
 
Prvi JU reli organizovan je 1967. godine, da bi pre nekoliko godina promenio naziv u Srbija reli. Za više od 40 godina postojanja reli jedino nije održan 1985. godine, ali je na vreme otkazan. Posle toga težište je iz Sarajeva prebačno u Beograd. Zanimljivo je naglasiti da je u vreme sankcija ničim izazvanim i međunarodnoj izolaciji JU reli bio jedino internacionalno takmičenje u Srbiji koje održano 1992. godine.
Organizacija međunarodnog takmičenja pod patronatom Internacionalne automobilske organizacije ((FIA) iziskuje i njene posmatrače, koji su zaduženi za sportski deo. Posle obilaska brzinskih ispita utisak tročlane ekipe bio je više nego pozitivan, čak su naglasili da je urađeno i više nego što zahtevaju pravila, a onda je scenu stupila Uprava saobračajne policije Užice.
- Mi smo sportski deo relija uradili i na isti nemamo nikakvih primedbi, šta će FIA posle svega odlučiti ostaje da se vidi – dodao je Jevtić.
 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Inace direktor trke prvo kaze da je sam pravio elaborat i da je u njemu postavio da je potrebno 832 saobracajna znaka a onda se kada je policija trazila da po elaboratu proveri da li ti znakovi fizicki postoje na stazi iznenadio sto policija to trazi :D To ima samo u Srbiji :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuga za auto sport, Bio sam u tehnickoj komisiji i i do zadnjeg trenutka su nas drzali u neznanju. Mislim da Bugarski takmicari vise nikada nece doci...da ne govorim o timu iz Kazahstana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosli malo na odmor do Zlatibora,u medjuvremenu saznam da se vozi Serbian rally u okolini Uzica i jutros zapalim tamo,24 takmicara valjda,bio sam na prvoj trci,vozi se danas i sutra celog dana,najaci auto Fiesta,slicna ko u wrc sto se vozi,ako nije i ta klasa,dosta Bugara,uglavnom C2 Citroen,dosta nasih sa Jugicima,Vw polo,i jedna dobra Ibiza kit car!Ako stignem postavicu snimak prve trke!

Edited by milan81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo nekih slika ne bas dobrog kvaliteta posto su skidane sa klipa,pa dok ne stavim neki klip,sa prve trke juce Vrelo........                                   

 

Picture_1434.jpg?noCache=1442775484   Picture_1435.jpg?noCache=1442775484  Picture_1437.jpg?noCache=1442775484 

 

Picture_1438.jpg?noCache=1442775484  Picture_1439.jpg?noCache=1442775484  Picture_1440.jpg?noCache=1442775484 

 

Picture_1444.jpg?noCache=1442775484  Picture_1446.jpg?noCache=1442775484  Picture_1447.jpg?noCache=1442775484  Picture_1451.jpg?noCache=1442775484

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta vozi seik,onu Fiestu?Kakav je problem pravio?Mi smo morali od starta da se penjemo gore kroz sumu,nisu nam da lida idemo asvaltom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo nekih slika ne bas dobrog kvaliteta posto su skidane sa klipa,pa dok ne stavim neki klip,sa prve trke juce Vrelo........                                   

 

Picture_1434.jpg?noCache=1442775484   Picture_1435.jpg?noCache=1442775484  Picture_1437.jpg?noCache=1442775484

 

Picture_1438.jpg?noCache=1442775484  Picture_1439.jpg?noCache=1442775484  Picture_1440.jpg?noCache=1442775484

 

Picture_1444.jpg?noCache=1442775484  Picture_1446.jpg?noCache=1442775484  Picture_1447.jpg?noCache=1442775484  Picture_1451.jpg?noCache=1442775484

A kako ste vi došli, a niste platili drumarinu.Ovo važi i za Gorana. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako smo dosli gde?Pa na zadnjoj slici je start,od njega levo vidis sumu,tu smo se penjali jedno 100m na gore,kakvu putarinu spominjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako smo dosli gde?Pa na zadnjoj slici je start,od njega levo vidis sumu,tu smo se penjali jedno 100m na gore,kakvu putarinu spominjes?

Pa putarinu što se niste najavili da dolazite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam bio sa zenom na Zlatibor,krenuli smo u petak,dan pre toga kupim reviju Sat i vidim da se vozi Reli u Uzicu,moja gospodja sva je bila srecna zbog toga,ali ebiga,odmah cim se probudismo zapalili smo za Uzice i da ne poverujes niko na pumpama ne zna gde se vozi reli,vozio sam skroz dole do Sevojna da bi se vratio do Uzica i neki momci iz Bgd su isto posli tamo pa mi pokazase put,ali ona riba u Plavom rece da parkiram dole na parkingu i 200m navise se vozi,a tih 200m su bila 2000m cini mi se,jer smo isli jedno pola sata do starta,kad tamo kazu samo kroz sumu,zanimljivo bese nema sta!PUNTO ABART jesi iz Uzica ili iz onog naselja Vrelo?Najavicu se sledeci put ako dolazim ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...