Jump to content
FAS Goran
chikavili

Kilometri naši nasušni

Recommended Posts

Cekajte sad malo dok je rec o tudim automobilima ( sa oglasa ) onda su sve kilometraze vracane i vise nego duplo ... a samo na vasim kolima nisu vracane ... ja dok nisam poceo da pratim forum nije me mnogo interesovalo da gledam po autu sta je sta i sta je od cega ... a sad kad pogledam neki auto prvo mu trazim neku manu ... sreca pa nemam dijagnostiku kod sebe pa da mu kilometrazu proveravam ... Moj punto ima ko zna koliko predjenih iako na satu pise 174 xxx trenutno ... pa mu nista ne fali, pali, radi, ide, znam ljude koji su kupovali havarisane automobile i popravljali ih i voze ih za svoje potrebe bez problema ... prema tome ako necete laznu kilometrazu idite u salon i kupite nova kola, a ako volite da vozite u zabludi onda kupite nesto sa oglasa ... ako ne onda vozite to sto imate dok mozete :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Treci lik skoro pricao da je bio u nekoj od zemalja beneluxa i da je uzeo auto (mislim da je u pitanju neki audi) sa predjenih preko 800 hiljada kilometara (da, 800 hiljada, nije greska) a samo 2 godine star auto, dovezao u Srbiju, spustio kilometrazu na oko 40-50 hiljada i otisao auto glat....

 

Nemoguce je za dve godine napraviti 800 000 km!!!

 

U pravu si.

Potrebno je prelaziti 1100 km dnevno bukvalno svaki dan,sto je ravno naucnoj fantastici.

 

 

Tako mi je receno, u dalju raspravu nisam ulazio. I meni je delovalo nestvarno, a mozda sam i pogresio godine starosti automobila, ali u svakom slucaju nije bio mnogo mator...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam punta u oktobru 2012 , tada je imao na satu 145000km u servisnoj knjizici zadnji servis radjen u januaru 2012 na 136000km za tu kilometrazu je u svasvim ok stanju , rekao bih i da je neko vreme stajao na placu .Koliko je stvarno presao to ne mogu sa sigurnoscu da tvrdim mozda je 160 , 170kkm i vise uopste ne razmisljam o tome i bas me briga  , servisiram ga redovno sipam gorivo i vozim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam Bravisu sa 160k km, pretpostavio sam da je imao stvarnih 180k, ovaj sto mi ga prodavao reko da ga je njegova zena vozila sto se i videlo po  ogrebotinama na unutrasnjosti vozacevih vrata oko unutrasnje brave, prostor oko brave je izgreban kao da ga je stvarno neko grebao sa dugim noktima. 

 

Kad sam ga stavio na KTS dijagnostiku ocitao sam okruglo 200k, za sada sam presao samo 4k km i ne zalim se, na vozacevom sedistu  ima 2 rupice ali to ce da se sredi nekim presvlakama, sve sto sam mu do sada radio sve belezim u blokcetu, nisam nesto posebno radio samo mali servis, zamenio regler i ovih dana radim veliki servis auto kupljen proslog jula

Edited by MilanM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bivši moj Stilo 1.6. došao u Srbiju početkom 2005. godine sa malo jače od 12.000 kilometara na satu. Bio star skoro 3 godine. Bivši vlasnik (čovek od kojeg sam ga kupio) uvezao ga u Srbiju preko lika koji drži (ili je tada držao) Beoafriku. Posebno auto za njega uvežen, nije iz redovne ponude jer eto oni su prijatelji, znaju se ko zna koliko, itd...

Taj čovek ga imao skoro 2,5 godine i ja ga uzimam u septembru 2007, a on na satu oko 36.000 kilometara. Knjižica iz Laki servisa, održavanje samo samo. Prešao za te dve godine oko 25.000 kilometara što mu dođe realno za benzinca kod nas.

U momentu kada ga uzimam auto još uvek na zadnjim sedištima ima onu foliju, šta li je već...ono što imaju novi auti. Miris unutra kao nov. Enterijer...nisam imao ni šta da gledam, sve odlično.

Do dana kada je slavno okončao karijeru i proglašena mu totalka (tuđa greška za sudar)  tačno 5 godina kasnije, na satu samo što nije liznuo 100.000 kilometara.

 

A, onda krenem da gledam Stilaće iz oglasa koji takođe imaju famoznih 100 ili 130 hiljada kilometara, a stari po 7, 8 godina.

Njihov eneterijer i pored pokušaja šminkanja...ne može a da se ne vidi razlika kada auto ima pravih 100.000, i vraćenih na toliko. Još me ubeđivalo njih par po placevima kada krenem da pričam o enterijeru...došlo mi da jednog odvedem do onog mog slupanog i pokažem kako izgleda vozačevo sedište posle pravih skoro 100 hiljada kilometara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je punto,u oktobru 2011,doterao badžin komšija iz Bugarske,na satu mu je stajalo 137840 km,imao dva manja limarijska oštećenja,enterijer odličan ali volan izgleda kao da je prešao 500000 km,sav izguljen i lepljiv.Po papirima vidim da je na placu u Bugarskoj stajao bez malo celu godinu.Sada na satu ima 153000 km.,i za ovih 15000km sam mu zamenio:zadnji lonac,senzor radilice,dihtung poklopca ventila,disk pločice,punio klimu (ne računam veliki servis,dve zameme ulja,filtere i gume).U trapu je stvarno utegnut,ništa ne lupa,diskovi i doboši više nego dobri,pa pretpostavljam da ga je prethodni vlasnik dobro održavao.Na zadnjim vratima stoji nalepnica CAMIA AUTO Pavia,na ključu njihov kožni privezak,čak ga je bugarin (Slavčo Slavev) kupio od njih (na računu stoji njihov pečat i cena 800€),ko zna možda je bio njihov službeni auto pa je zato u dobrom stanju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam jednog drugara kome roditelji zive u nemackoj, a on ovde, drugi drugar kupi od njegove majke VW Polo 1.4TDI 2006 godiste kupio ga pre jedno tri godine. Kilometraza je bila nesto smesna tipa 80000-100000. Prvi vlasnici i jos se poznaju, posto je auto bio na nemackim tablama kilometraza je podignuta na preko 3500000 km zbog jeftinije carine pa posle vracena na pravu kilometrazu, podizanje i spustanje kilomtraze je platio oko 20 e.

Preprodavci uglavnom kupuju sarage za jeftinu lovu carine je na pravu kilometrazu pa spustaju. Sto bih neki svercer kupio neki auto u top stanju sa malom kilometrazom i platio ga dosta para kad moze da kupi isti takav model kome je dusa izasla na nos i platiti ga mnogo manje live kad dodje u Srbiju prodace i jedan i drugi za istu svotu novca.

Moj paša ima rođenog strica koji živi u dizeldorfu svaki auto koji je sebi kupovao ode kod strica i zajedno jure kola od vlasnika jedino tako možeš biti 100% siguran u vezi kilometraze sve ostalo je uglavnom netacno.

Edited by Sh@rance

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene glava zaboli kada krenem da računam koliko koštaju prosečni polovnjaci u inostranstvu. Npr ima par komada Stila na oglasima i za po 2000e. Ako u tome ima 300-500e profita koji je prodavac sebi namenio, plaćena carina, porez i prevoz samo me zanima koliko je taj auto koštao u inostranstvu i da li za te pare bilo šta na njemu može da valja :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sve ljude najviše buni i tu najviše greše... Evo kako to funkcioniše:

Auto na nekom placu ili auto kući košta npr. 2000€. Kad bih ja kao pojedinac otišao tamo da ga kupim, spustili bi mi možda nekih 100-200€.

Kad čovek koji nas ovde snabdeva kupuje kod njih, ima jako velike rabate - što na količinu, što na dugogodišnju saradnju. On kad kupi tamo paket od 15, 20, 30 automobila, taj auto koji košta 2000€ njemu spuste nekad čak i na 1000€. Naravno, to je razradjena šema i sa šefom prodaje auto kuće, koji takodje hoće da bude nešto čašćen :)

E sad, kad bih ja otišao tamo i kupio 20 automobila, opet ne bih dobio iste uslove kao gore pomenuti, koji sa njima radi godinama... :no

 

A kante i krševi koji se pojavljuju ovde su iz iste priče, samo od drugih dobavljača - Bugara, Rumuna, Turaka, Arapa, naših zemljaka iz bivše SFRJ itd, a koji preko drže svoje placeve sa lomovima. Ta kola ne bih ni neprijatelju preporučio.

Edited by totti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj auto kupljen sa 38 hiljada star dve godine i 3 meseca. sada ima 5 i kusur godina i ima 63 000 Km. S obzirom koliko se vozim u njemu dosta sam i presao. Kada bude imao 10 godina mozda ce imati i 100 000Km tako da ima svega.

Kod mene u mestu ima covek koji u garazi ima 5-6 auta starih i vise od 20 godina ali niti jedan od njih nema vise od 100 000Km! Ali to su retki gotovo kolekcionarski primerci.Covek je ziveo u Njemackoj i imao tzv crnu knjigu. Snimi zanimljiv auto koji se jedanput ili jos par puta godisnje istera iz garaze i ode sa njim na more... godine prolaze vlasnik umre a auto ostane u garazi. Tada on nastupa i kupuje auto!

Prijatelj od njega kupio Mercedesa linije 123 cuveni dizelas 200d. Auto je imao 83 000Km a gooodina kao u prici! izvana i iznutra nov auto! Cifra je bila otprilike trostruka za slican model ali se isplati tko tako sta voli.

Dakle sve ima svoju cenu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dobre su mi price, kad malu kilometrazu pravdaju pricom kako je auto vozila zena, i to uglavnom decu do obdanista/skole i slicno. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dobre su mi price, kad malu kilometrazu pravdaju pricom kako je auto vozila zena, i to uglavnom decu do obdanista/skole i slicno. :-)Ja

Ja auto koji je vozila zena i odrzavala ga nebih nikad kupio. Sticajem okolnosti imam dve kume koje su vlasnice automobila one ih voze i odrzavaju, posle njih ni bicikl nebih kupio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj Bravisa kada je kupljn na satu je imao 173 i nesto hiljada, sada je na 211000. Dijagnostika pokazuje 130000, on carinjen na 173, pitaj Boga koliko je presao, ali dokle god me dobro sluzi, ne zanim me kilometraza. Zenin Jugo koji je prodat je kupljen sa 4000, predjeno sa njim jos 101000 za 4 ipo godine i prodat sa pravih 105000. Mogao sam da vratim kilometrazu za 60000 (sto me je savetovala gomila ljudi) i ne bi se primetilo s obzirom na ocuvanost auta, ali nisam hteo, tako da je prodat sa 105000...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hajd da napisem i ja nesto, Punta kad sam kupio imao je oko 170 000 na satu, a presao je ko zna koliko (1.3 mjet). U startu je odradjen veliki i mali servis izmenjane neke sitnice, i kod nas je vec 3-4 godine ne znam ni ja koliko, vozi se svaki dan, presli smo bas dosta sa njim nismo imali nikakvih problema. Nikad se nismo ni trudili da ustanovimo kilometrazu, bili smo svesni da je presao ko zna koliko. Skoro sam uzeo stila, 1.9mjet na njemu ima oko 150 000 na satu, a auto je 2004. god znaci presao je i on ko zna koliko, ali nek sluzi kao punto i ja cu biti zadovoljan. :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i malo druge strane priče :) Jedan moj drugar je u zameni staro za novo uzeo Punta pre 4 godine. Verovali ili ne, auto još nije prešao ni 13000km! Reče mi da planira da ga vozi još 2-3 godine i onda uzima nešto veće. Biće baš veselo kada bude prodavao auto da mu neko poveruje da je prešao manje od 20 000km  :laughing:

 

Isto tako je jedna porodična prijateljica prodavala klot Z10(čak nije ni servo imala) sa 2500km. Kada je auto prodat još je imao najlone pozadi, a ni prvi mali servis nije bio odrađen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...