TeaseR 100 Posted March 24, 2018 Moj 1.9 130 KS Mjet je po bordu trosio 9l/100km, al sam merio od punog do praznog i ispadne oko 8.5 na kratke realcije. Znaci sipao sam pun, zapisao sam trenutnu km i na kraju, kada je pao na rezervu i ostalo jos nekih 50ak km po bordu sam presao 536km sa 43,51l. Da kazem da predjem 550km kada sipam pun i to se odnosi na krace relacije zimi. U zadnje 2 nedelje sam dva puta izasao na auto put i potrosnja mi se po bordu, spustila na 8.6l. Inace, na ~120km/h na 2000rpm, potrosnja je u tom trenutku po bordu oko 5l. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Banika 0 Posted June 13, 2018 Postovani,od skoro sam vlasnik GP 1.3 mjt 90 ks.Od zime ne skida potrosnju ispod 6.5L bez obzira na rezim voznje.Auto je utegnut,ne trosi ulje,sve normalno radi. Zanima me da li je neko imao slicno iskustvo i kako ga je resio.Hvala unapred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted June 13, 2018 Jel to po bordu piše ili si ti merio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted June 14, 2018 I bolje pitanje kuda voziš? 6.5 je skroz ok ako je u pitanju neka gradska vožnja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted June 14, 2018 Čista gradska da, ali ako je kombinovana onda ne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivica su 149 Posted July 10, 2018 To je normalno za taj motor... Isto tako sam i ja shvatio pre par godina kad uzeh taj auto i motor da su priče o potrošnji od nekih 5-5.5l u gradu totalno nerealne Kombinovano da, ali čista gradska vožnja sa kratkim relacijama, nema šanse. Ali kako je meni benzinac u istim uslovima srkao i do 10l, meni je ovo sasvim prihvatljivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wani 0 Posted July 30, 2018 Moze on i vise po gradu da trosi ukoliko su jako kratke relacije. Ali kad iskombinujes sve kratke i duze ralacije bude oko 6.5l/100km. Umeo sam i preko 7ll/100km da trosim. Zavisi dosta i kako vozis. To njihovo 5.9l je u idealnim uslovima sa idealnom voznjom. Ali zato na otvorenom spustim ispod 4l/100km. A kada par dana izlazis na otvoreno duze relacije moze i do 3.3l/100km da se spusti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miki.Zvrk 22 Posted July 31, 2018 1.3 90ks grad 5.7 l/100km Komb 4.9-5.1l/100km Otvoreno 4.1 l/100km ( beograd - budva - beograd ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivica su 149 Posted August 10, 2018 Vratih se sa mora. GP 1.3 90ks mjet. Relacija Subotica - Baška Voda (HR) preko Bosne. Nas troje, auto natovaren do poslednjeg slobodnog cm3. Ranije sam slične relacije prelazio sa prosekom 4.8-5l/100, ali ovaj put, velike gužve i vrućine, meni popustilo strpljenje, klima apsolutno sve vreme radila, vožnja autoputevima 140, a magistralom po brdima koliko su uslovi dozvoljavali (uglavnom 50-60 zbog jako velikih gužvi i vožnji u koloni).... Prosek 5.4l i po bordu i po rezervoaru. Eto, možda nekome znači info. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wani 0 Posted August 13, 2018 Ma 5.4 je ok za takve uslove. Meni pri prosecnoj brzini ukupnog puta od oko 55-65 km/h, trosio 3.9 l/100km. Dok mi po gradskoj, mislim na pravu gradsku, na svakih 100m neki lezeci, pesacki, semafor.... pri prosecnoj 18-19km/h trosi 7 l/100km. Kod njega potrosnja zavisi od sto faktora, a mozda i najbitniji koliko cesto vozis. Ja okrenem kljuc svaki drugi treci dan, za po 2-4km, kad vozim u gradu. Ako se vozi svaki dan, i prelazi dosta km, trosice dosta manje. Zakljucak - Dok vam za gradsku ne prelazi 7.5 l/100km ne bacajte pare majstorima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boss181 0 Posted January 4, 2019 (edited) Pozdrav ljudi. Imam problem sa potrosnjom na Fiat Punto Evo 1.3 multijet 84ks(2010 god). Na bordu mi pise prosecna potrosnja 9.5l. U petoj brzini na 1600-1700 obrtaja mi je trenutna potrosnja 4.5-5.1l sto mislim da je mnogo. Da li neko ima slican problem? Edited January 4, 2019 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 4, 2019 @boss181 Pogledaj sada, posle spajanja, sve prethodno napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 930 Posted January 4, 2019 9 litara je previše mada nisi napisao gde i kakve vožnje. Na povećanu potrošnju može uticati hladan motor i prazne gume. Proveri ga na dijagnostici u kakvom je stanju DPF. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mujezinovic.b 0 Posted January 26, 2020 Po bordu stoji otvorene meni 4.5l, po rezervozao izadje na 5.1? Jel ti oke? Inace je 1.3 motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2316 Posted January 26, 2020 sasvim ok potrosnja Quote Share this post Link to post Share on other sites
mujezinovic.b 0 Posted January 26, 2020 On 1/26/2020 at 9:14 PM, silenci said: sasvim ok potrosnja Rekoh da nije problem sto ispada više preko rezervoara nego na bordu Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2316 Posted January 26, 2020 to uvek,jer po bordu je uvek manja potrosnja,nego prava potrosnja goriva Quote Share this post Link to post Share on other sites
jinx 3 Posted January 29, 2020 (edited) Meni mapiran 1.9 mjtd pije 10 litara sad po zimi po gradu 1,2,3 brzina, prosjek brzine jedva 20 km/h, skroz ok potrošnja s obzirom da mi je mk2a 1.2 pio 9.5. A snaga mu je bila 100 ks manja. Nego imam upit za vlasnike GP. Kada točite na čepa, da li vam je kazaljka na full razini dugo ? Ja natočim do klika i tad nije kazaljka na full, dotočim još cca 4 litara i dođe do čepa i tada je na full, ali tamo ne bude dugo. Nakon 10 tak-15 km gradske vožnje počinje padati. Nisam navikao na tako nešto, na prošla 3 fiata bi duže vrijeme bila kazaljka zakucana na full. Zbog toga ukupna kilometraža do kada počne svjetliti rezerva nije velika. Obično je to oko 400-410 km gradske hladne vožnje. Ali tu i tam stisnem, i vjerojatno spustim domet za 50 km+-. No interesira me najviše to na full kako je na drugim grande puntima da li stoji kazaljka duže ili brzo nakon punjenja krene padati. Edited January 29, 2020 by jinx Quote Share this post Link to post Share on other sites
jinx 3 Posted February 5, 2020 Zar nema nikog sa GP koji toči do vrha GP da mi kaže kako je kod njega ? Nevjerovatno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted February 5, 2020 Ko jos toci do vrha, lakse da dopunjavas povremeno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 5, 2020 @jinx Pa, pitanje je ono....malo nemoguće za odgovoriti. To što neko sipa do čepa ne znači da će svima jednako dugo da stoji na full, već zavisi od načina vožnje...da bi mogao da uporediš tvoje iskustvo treba ti neko ko ima iste kratke relacije kao ti, isto tako lupi patos gas često kao ti, isto tako vozi relacije u kojima motor ne stigne da dođe na radnu temperaturu. Kad sipam do čepa u BN nekada dođem do BG i ne mrdne nigde skala, a nekada mi naiđe neko ''raspoložen'' na autoputu do BG i još kako mi se pomeri kazaljka na istoj relaciji. Previše je promenljivih. Ti treba da gledaš stvarnu potrošnju, posebno ti je lako kad već sipaš do čepa. Znaš koliko si sipao, znaš da opet sipaš do čepa, znaš broj kilometara...i ako je broj koji matematika pokaže ok, šta te onda briga koliko dugo stoji kazaljka na full pre nego se počne pomerati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jinx 3 Posted February 5, 2020 (edited) 6 minutes ago, neshaoct said: @jinx Pa, pitanje je ono....malo nemoguće za odgovoriti. To što neko sipa do čepa ne znači da će svima jednako dugo da stoji na full, već zavisi od načina vožnje...da bi mogao da uporediš tvoje iskustvo treba ti neko ko ima iste kratke relacije kao ti, isto tako lupi patos gas često kao ti, isto tako vozi relacije u kojima motor ne stigne da dođe na radnu temperaturu. Kad sipam do čepa u BN nekada dođem do BG i ne mrdne nigde skala, a nekada mi naiđe neko ''raspoložen'' na autoputu do BG i još kako mi se pomeri kazaljka na istoj relaciji. Previše je promenljivih. Ti treba da gledaš stvarnu potrošnju, posebno ti je lako kad već sipaš do čepa. Znaš koliko si sipao, znaš da opet sipaš do čepa, znaš broj kilometara...i ako je broj koji matematika pokaže ok, šta te onda briga koliko dugo stoji kazaljka na full pre nego se počne pomerati. Ne znam šta da kažem, meni nakon 8-10 km počne padati kazaljka. Imao sam 4 fiata, i kazaljke su stajale danima na full. Sipao sam 42 litre prošli tank i sada opet 42 litre. Prešao 450 km većinom gradske vožnje u gužvama i kratke relacije tu i tam neka malo duža po gradu. I ok je potrošnja oko 9.4 litara cca znači mala potrošnja, mk2a 1.2 8v mi je slično trošio u istim uvjetima, a razlika je 100 ks. Nemam problem s tim. Imam problem da nisam se susreo s ovakvom dizajniranom kazaljkom goriva. I nije mi to normalno. Ako ne točim do čepa nego do KLIK nije mi kazaljka na full, ako točim onda je točno na sredini full oznake, nije za milimetar iznad kao na 4 fiata druga do sada. Mislim da ne mogu bolje objasniti od ovog. Edited February 5, 2020 by jinx Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted February 5, 2020 Koliko kapiram tebe jedino brine sto se kazaljka brze spusta nego na prethodnim modelima, a potrosnja je ok? Ako je tako sto se onda uzbudjujes oko toga? Pada kako pada i to je to. Sent from my SM-J530F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3996 Posted February 5, 2020 Da nije malo plovak pomeren ? (mala verovatnoća, ali ne i nemoguća) Takođe, verovatnoća da je kazaljka "razkalibrisana" je možda ravna nuli. Pre bih rekao da je sam oblik rezervoara drugačiji i možda i kad doteraš gorivo do čepa, ostane neki mizeran deo vazduha u rezervoaru, što je potpuno opravdano, a njegova zapremina varira od modela do modela, što je opet normalno. Na Puntu 1,3mjet do čepa kad ode...pa zaboravi kada će da padne, mislim da mi je crko cajger, a ondaK....pa onda pada brže neg što treba Nivu kad natankam do preliva na čepu, pokazuje malo jače od 3/4 punog i to samo na kontaktu, dok u prvoj desnoj krivini svetli rezerva pa oči izbija. E to ti je auto, troši još na pumpi dok ne radi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted February 6, 2020 Ja pojma nemam kad pocne da se spusta kazaljka, tocim pun uvek.Ali ono sto mozes zakljuciti, prva crtica ti je 5 litara, i tu ima nekih 5mm, malo vise. Tebi trosi 2l na 20km, znaci pomeri se za 2mm, nista cudno zar ne?Realno nakon 50kmodena prvu crticu.Bice da su prethodni Fiati bili starije generacije na kojima pokazivac stoji duze u gornjoj poziciji, a onda odjednom brzo pada. Tako ja mislim i na jugu. Sent from my SM-G960F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites