MS PK 7732 Posted January 29, 2019 (edited) Postoji golf2 1.6tdi. Interkuler mu stoji odozgo, dal bese gde je aku ili blizu pozarnog zida Evo ti i slika, imali su ljudi, cak i jedan prijatelj moj je imao. Imao je drugar i sredjenog 1.9 ali to ne znam dal je bilo fabricki Edited January 30, 2019 by Ivan Sredjena slika Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14848 Posted January 29, 2019 (edited) Nije postojao tdi,samo gtd za turbo dizel: Edited January 30, 2019 by Ivan Sredjena slika Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted January 29, 2019 Pa mozda je nosio gtd oznaku ali vidis i sam da je tdi ne samo td Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 1, 2019 U originalnom stanju nakon 29 godina: Golf II Rallye za 30.000 evra U periodu od 1989. do 1991. godine napravljen je u svega 5.000 primeraka u cilju dobijanja homologacije za reli nastupe. Da je VW Golf Rallye najskuplja i najunikatnija verzija legendarne ''dvojke'' dokazuje i 30 godina nakon rođenja. Francuski trgovac polovnjacima ''eleven-cars'' je ponudio jedan crveni Golf II Rallye u originalnom stanju po ceni od 30.000 evra! Ponuđeni VW Golf II Rallye je napravljen 1990. godine, prešao je 127.700 kilometara u rukama pet prethodnih vlasnika. Žuti (originalni) farovi naglašavaju da je reč o modelu namenjenom francuskom tržištu, a automobil se može pohvaliti i kožnim enterijerom. Golf II Rallye je bio prepoznatljiv po proširenim blatobranima i bočnim panelima, pravougaonim farovima, ali i jedinstvenom motoru. Kako bi se ugurao u klasu 1700 kubika, zapremina dobro poznatog 1.8 litarskog motora sa G-punjačem je smanjena sa 1781 na 1760 kubika. Da se smanjenje zapremine ne bi odrazilo na gubitak snage od 160 konja ugrađen je veći međuhladnjak. Kada je izašao iz fabrike, VW Golf Rallye je koštao 35.650 nemačkih maraka, što znači da je skoro dvostruko dobio na ceni tokom tri decenije. Cena francuskog polovnjaka se može čak smatrati povoljnom jer je nedavno u Nemačkoj za 45 hiljada evra ponuđen crni Golf Rallye sa 38.500 kilometara ali ne i standardnim naplacima. Bilo kako bilo, reč je o raritetnom modelu čija cena će samo rasti. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 29, 2019 Volkswagen Golf napunio 45 godina 29.03.1974. počela proizvodnja legendarnog Golfa I Od 1974. VW Golf se naručuje svake 41 sekunde... Nije neka tajna da je sa 35 miliona prodatih primeraka Golf najprodavaniji model Volkswagena. Ali ono što zvuči čudno je da je proizvodnja ovog legendarnog modela počela u Wolfsburgu na današnji dan pre 45 godina! Pogledajte taj klinasti Giugiarov dizajn danas - i nakon sedam generacija izgleda odlično! Remek-delo jednostavnosti i logičnog dizajna je imalo preklopiva sedišta, dovoljno mesta za pet putnika, prtljažnik zapremine 300 litara i dva benzinska motora - 1.1 llitarski sa 37 kW/50 KS i ''moćni'' 1.5 litarski sa 51 kW/70 KS. Čudno je to povezati sa svom naprednom tehnologijom i opremom koja se danas smatra standardnom, kao i maksimalnu brzinu od 140 km/h koliko je razvijao sa 1.1 litarskim motorom! Pogledajte samo ovu fotografiju prve i aktuelne generacije GTI-ja snimljenu na jadranskoj obali - različiti su kao P-51 Mustang i F-22 Raptor, ali neke stvari se ne menjaju sa vremenom, za početak, popularnost Golfa! Da, nema bolje proslave od čelne pozicije prodatih modela u Evropi! Jedno je sigurno - naši životi bi bili značajno siromašniji bez Golfa u njima. Danas se strah VW-a oko Bubinog naslednika čini pomalo komičan, ali zamislite samo taj korak od sedam milja sa početnim na pomenutoj pokretnoj traci u Wolfsburgu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 19, 2019 Volkwagen Golf GTI - Vetar strasti Volkswagen Golf nije prvi automobil na koji se pomisli na pomen reči oldtajmer. Ipak, u pitanju je jedan od najprepoznatljivijih klasika iz Volfsburga i to je najvećim delom zbog tri slova - GTI. Marta 1975. godine, kada je Golf GTI prve generacije ugledao svetlost dana, legenda o Golfu je dobila svoje najvažnije poglavlje, a narod je ostvario novo pravo; pravo na dostupnu brzinu. Sasvim očekivano, Golf GTI je brzo postao predmet žudnje, a ta strast nije jenjavala ni kako su decenije odmicale. Dugo, ovi Golfovi su bili mučeni i modifikovani, a mnogi primerci iz ovog ili onog razloga nisu doživeli da uđu u period kada su postali punopravni klasici. Kao gotovo svako ko je rastao tokom osamdesetih godina, Mića je želeo Golf GTI i danas ga stavlja na visoko mesto na listi najdražih automobila iz mladosti: ''Moj dobar prijatelj je imao plavi Golf GTI kog je davno kupio u Pančevu. Vozio sam se u njemu, i to je definitivno auto iz mog vremena. Tada nisam mogao da ga kupim, ali eto, nikad nije kasno.'' Dok je želja za njim dugo postojala samo u okvirima apstraktne ideje, plan za kupovinu se rodio posle jednog putovanja u Austriju: ''Bio sam na skupu Wörthersee i kada sam se vratio, znao sam odmah koga da pitam da li možda ima neki GTI za mene. Odmah sam dobio poruku da ima jedan iz 1982. i tako sam ga kupio. To je moj drug koji je imao devet komada, a sada ih ima osam.'' Mići je bilo najbitnije da njegov GTI nema nikakvih modifikacija, a dobivši Volkswagenov sertifikat o poreklu, potvrdio je da se u njemu nalazi i originalni motor. Pre Srbije, ovaj Golf je bilo u Italiji, što već na prvi pogled otkrivaju dodatni žmigavci na prednjim krilima. Budući da je Golf stajao godinama, bilo mu je potrebno jedno dobro pranje i malo osvežavanja, ali je ubrzo bio spreman za ono što radi najbolje - vožnju u kojoj nikada nije dosadno: ''Vozim ga često noću. Ne znam zašto se sva ta kola voze uveče više nego preko dana, valjda zato što nema gužve i sve onda bude mnogo opuštenije.'' Samu vožnju on opisuje kao dosta jednostavnu, ali istovremeno intenzivnu, budući da je Golf GTI automobil iz perioda analogne vožnje neopterećene suvišnom elektronikom i komplikovanim sistemima koji oduzimaju vozaču potpunu kontrolu nad autom. Počevši od 1982. godine, Golf GTI je imao 110 konja i petobrzinski menjač kao standard, što je ovom automobilu od 840kg davalo sjajne vozne karakteristike za period, a i danas je više nego dovoljno za kilometre bezbrižne zabave. Jedini detalj koji je pri kupovini odstupao od originala bile su Pirelli felne koje su odgovarale Golfu 2. Naime, kod ovog traženog točka postoje određene varijacije, tako da je felna sa Golfa druge generacije imala devet rupa u obliku slova P, dok je njena ranija iteracija imala osam otvora i značajno je ređa. Po kupovini auta, Mića je krenuo u potragu za felnama koje odgovaraju njegovom Golfu i pronašao ih je u Sloveniji. Time, Golf je dobio svoj konačan izgled koji sada u potpunosti odgovara ranim osamdesetim godinama i periodu kada je Golf GTI prve generacije vladao u svojoj klasi. Posle decenija koje je preživljavao kao stari hečbek u kom ima dovoljno snage za mučenje i divljanje bez ikakve brige i adekvatnog održavanja, Golf GTI se vratio na tron uz zvuke fanfara, ovog puta kao klasik koji je obeležio velike promene u svetu automobila i koji sada izaziva poštovanje generacija zaljubljenika. Zreo, zdrav i u punoj snazi, Mićin Golf GTI je reprezentativan primerak svoje vrste za kog on želi da ostane u porodici, kada sin stasa i stekne dovoljno vozačkog iskustva. Do tada, prazne beogradske ulice će biti njegovo igralište, u noćnim vožnjama u kojima je svaka krivina razlog za širok osmeh. Autor teksta: Đorđe Sugaris Autori fotografija: Miloš Nikodijević i Nikola Stojanović preuzeto sa - autoslavia.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 9, 2019 Istrajni Karmann Autoslovenska mitologija poznaje nekoliko slavnih primera nadprosečne snage. Ipak, ta snaga nije merena u kilovatima, niti u konjskim snagama, već u činjenici da su pomenuti automobili junački izdržali godine bespoštedne eksploatacije, a dosta često i minimalnog i neadekvatnog održavanja. Oni su prelazili stotine hiljada kilometara po svakakvim putevima Jugoslavije, a osim što su vozili na more i planine, zidali su i kuće i prevozili najrazličitije terete često premašujući preporučene težine. Posebno mesto u tom automobilskom panteonu Volkswagenov Golf. Ovo čudo jednostavnog nemačkog inženjerstva je zapamćeno kao radni konj na četiri točka i decenijama je posmatran kao pristupačan i zahvalan alat koji ne zna za granice eksploatacije. Danas kada je većina Golfova I ipak popustila i prepustila tron nekim drugim bogovima, o njemu možemo da pričamo na jedan drugačiji način. Ove srede konkretno, to je Golf nad Golfovima - Golf prve generacije koji je uspeo da nadživi Golf II. Naime, kao što je poznato, druga generacija VW Golfa nikada nije imala svoju kabrio verziju. Umesto nje, Volkswagen je produžio svoju saradnju sa karoserističkom kućom Karmann i nastavio proizvodnju Golfa 1 sa mekim platnenim krovom. Tako je pred vama Golf I iz 1993. godine, poslednje godine proizvodnje prvog kabrio Golfa. Prvi Golf predstavljen je pre 45 godina 1974. godine, a kabriolet je čekao još pola decenije do 1979. Prototip Golf Cabrioleta iz 1976. godine predvideo je klasično rešenje bez ikakve zaštite od prevrtanja, što je Golfu davalo elegantnu liniju iako je u osnovi bio porodični hečbek. Ipak, zbog brojnih promena u zakonima, posebno na unosnom severnoameričkom tržištu, produkcijski Golf Cabriolet je imao rol bar koji je podsećao na dršku za korpu, što je ostalo obeležje većine hečbek kabrioleta u budućnosti. Isti ti bezbednosni zakoni direktno su uticali na to da se Golf I Cabriolet proizvodi sve do prve polovine devedesetih godina. U mračnim godinama za kabriolete, mnogi proizvođači su se odlučivali na ovaj potez i Volkswagen nije bio nikakav izuzetak. Ipak, za razliku od Mercedesa koji je svoj SL proizvodio sa minimalnim izmenama, Volkswagen je imao drugačiji pristup. Budući da je Golf pre svega privlačio mlađe kupce, tokom godina je izlazio u brojnim specijalnim edicijama, a 1987. godine je dobio druge branike koji su mu davali savremeniji izgled i time skrivali činjenicu da je u pitanju automobil koji vuče korene iz sredine sedamdesetih. Autor teksta: Đorđe Sugaris Autori fotografija: Nikola Stojanović i Miloš Nikodijević pročitajte kompletan tekst na - autoslavia.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 11, 2019 WhatCar? video: Golf GTI TCR vs Golf Mk1 GTI Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 16, 2019 Na prodaju Golf ''dvojka'' GTI G60 koji je prešao 52.000 km Druga generacija VW Golfa uživa kultni status ne samo na našim prostorima nego i širom Evrope. Jer, malo koja generacija Golfa je nudila tako raznovrsnu ponudu različitih verzija, od terenca za slobodno vreme Country, preko luksuznog Carata do nekoliko sportskih GTI/Rallye verzija. Jedan od tih rasnih sportista je VW Golf GTI G60, automobil koji je bio dostupan u periodu od 1988. do 1991. godine. Za pogon GTI-ja G60 je bio zadužen 1.8 litarski benzinac as G-punjačem, agregat koji je razvijao 162 KS. Za razliku od verzije Golf Rallye, pokretane istim motorom, Golf GTI G60 je zadržao klasične okrugle farove, ali i odustao od širokih lukova oko točkova. U Italiji je ovih dana ponuđen izvanredno očuvani VW Golf GTI G60 u ''Bright Blue Metallic'' boji, proizveden 1991. godine, koji je prešao svega 52.072 kilometra! Iako je automobil u originalnom stanju, malu zabunu unosi podatak trgovca da se ispod haube nalazi motor snage 171 KS!? Bilo kako bilo, Golf G60 ostavlja dobar utisak, sa klasičnim BBS naplacima, a dodatnu vrednost mu daje činjenica da je reč o 5-vratnoj verziji. Trgovac, firma ''Tramonti Diffusion'', traži 27.000 evra za ovaj raritetni primerak. Sitnica za ljubitelje kultnog automobila. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 19, 2019 U Nemačkoj se prodaje restaurirani Volkswagen Golf JGL iz TAS-a Ljubitelji automobilizma znaju da su se u pogonima fabrike TAS u Sarajevu proizvodile prve dve generacije VW Golfa u periodu od 1976. do 1992. godine. Jedan od kultnih sarajevskih modela je bio VW Golf JGL, obnovljena prva generacija slavnog automobila, koja se u TAS-u pravila od 1980. do 1985. Benzinsku verziju je pokretao 1.3 litarski 4-cilindrični motor snage 60 konja, dok je oprema JGL bila namenski prilagođena kupcima u bivšoj Jugoslaviji. Kako prenosi Radiosarajevo, jedan takav Golf, originalni TAS proizvod, ponudio je trgovac iz nemačkog Cottbusa. Marcel Schmidt je objavio da prodaje VW Golf JGL iz marta 1982. godine, s pređenih 88.400 kilometara. Po tvrdnjama trgovca automobil je ''druga ruka'', potpuno restauriran, sa potpuno obnovljenim motorom, menjačem i nanovo lakiranom karoserijom. Upravo je restauracija odnela dobar deo autentičnosti sarajevskog Golfa. Automobil je metalik sive boje koja nije bila dostupna uz TAS-ov Golf ''jedinicu''. Isto važi i za dva detalja u unutrašnjosti: volan i ''golf-loptica'' na vrhu ručice mjenjača ne potiču od JGL-a nego od sportskog Golfa GTI. Ovi sitni ''nedostaci'' sigurno ne kvare utisak o odličnom automobilu, sa obnovljenim kočnicama, tečnostima, uljima... Cena: 7.599 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 7, 2019 Golf ''dvojka'' koji je prešao samo 30.874 km za 30 godina Ovih dana počinje prodaja Golfa osmice, ali na našim prostorima kultni status i dalje uživa dvojka. I to ne samo kod nas jer, kako vreme prolazi druga generacija Golfa je sve popularnija i u svojoj nemačkoj domovini. Ovih dana je u Nemačkoj je prodat verovatno najbolje očuvani VW Golf II. Automobil je proizveden 1989. godine je prešao svega 30.874 kilometara! Prodavac iz nemačkog Morlenbacha je objasnio da je prethodni vlasnik bio starac rođen 1929. godine koji automobil redovno garažirao i nije ga vozio zimi. Rezultat je savršeno očuvana dvojka sa originalnim pnemumaticima, velur presvlakama, bez trunke rđe ili oštećenja u unutrašnjosti. Dodatnu vrednost daje bogata oprema pošto se radi o GL paketu, dok je za pogon zadužen 1.8 litarski benzinac (90 KS), uparen sa 5-stepenim manuelnim menjačem. Očekivano, za ovako vredan Golf II istaknuta je visoka cena: 5.990 evra! Samo nekoliko dana nakon objavljivanja oglas je uklonjen, pa se može pretpostaviti da je Golf prodat za traženu sumu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 12, 2020 Volkswagen Golf I sa skoro milion kilometara Frano Krišto iz Viteza od 1982. godine vozi automobil Golf jedan, ili ''kec'' kako ga još zovu. U to vreme platio ga 30 hiljada maraka. Njegov ljubimac pre par dana bez greške je prošao tehnički pregled i nikada ga nije ostavio nigde. Za 38 godina Golf je prešao blizu milion kilometara. Frano je savestan vozač i nikada nije platio kaznu za saobraćajni prekršaj. Na Golfu je sve originalno, čak i lajsne. Poledajte zanimljiv video iz Viteza: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 24, 2020 Volkswagen Golf II Country sve više na ceni Kako vreme prolazi tako druga generacija VW Golfa u svojoj nemačkoj domovini počinje da stiče kultni status koji se može porediti sa popularnošću na našim prostorima. Jedna verzija je posebno cenjena: Reč je o modelu Golf Syncro Country, unikatnom kvazi-terencu na bazi dvojke, koji ide kao alva na tržištu polovnjaka i oldtajmera. Dovoljno je reći da se najjeftiniji primerci Countryja prodaju za 10-ak hiljada evra iako su prešli po 300.000 kilometara. A vlasnici onih bolje očuvanih primeraka, sa manjom kilometražom, traže više od 20 hiljada evra za kompaktni terenac! Neverovatne cene za automobil koji je pri tri decenije stigao na tržište, što znači da ove godine stiče status oldtajmera. Ipak, čuđenju nema mesta ako se zna da je za 18 meseci napravljeno svega 7.735 primeraka Golfa Country. Ironično, malo kome je 1990. godine bilo jasno šta Volkswagen želi sa ovim modelom. Legendarna dvojka, tada već sedam godina prisutna na tržištu, odbrojavala je dane do dolaska naslednika, a VW je od 1986. u ponudi imao Syncro verziju Golfa sa pogonom na sva četiri točka. Ipak, šefovi Volkswagena su odlučili da lansiraju Country koji je zamišljen kao dodatna verzija Golfa CL Syncro. U odnosu na obični Syncro ogibljenje Countryja je podignuto 63 mm (na 180 mm) što je - zajedno sa rezervnim točkom na poklopcu prtljažnika, plastičnim pragovima za zaštitu sajtni i podvozja - novom modelu dalo optiku pravog terenca. Ipak, Country se nije mogao pohvaliti preteranim off-road sposobnostima jer pogon 4x4 (razvijen u kompaniji Magna Steyr Puch u Gracu, gde je Country i silazio sa trake), nije imao blokadu diferencijala. VW Golf Country je pokretao 1.8 benzinac (98 KS), na kraju je ponuđena i verzija Country GTI sa 107 konja, a bilo je nekoliko posebno opremljenih edicija. Malo ko je tada očekivao da će Golf Country doživeti zakasnelu slavu. Pokazalo se da je ovaj model bio prethodnik klase SUV (Sport Utility Vehicle) koju će 1994. godine pokrenuti u velikom stilu Toyota RAV4. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 9, 2020 Na prodaju Volkswagen Golf GTI iz 1979. godine Upravo ovaj rani primerak sa četiri brzine je koristio Jeremyju Clarksonu za veličanje epa o GTI-ju u ''Clarkson Car Years'', a tek je prešao 27.000 km. Posebniji ne može da bude? Ipak je TV zvezda sa pedigreom! Svi znamo legendu o GTI-ju ''jedinici'', ali ovaj metalni vršnjak Kimija i Valea je ipak malo posebniji - glumio je u nekoliko emisija (uključujući i Clarksonovu), a ono što još više fascinira od njegovih dinamičkih kvaliteta je njegovo stanje! Uskoro će na Marketovoj onlajn aukciji tražiti novog vlasnika, a očekivana cena (između 35.000 i 48.000 evra) bi mogla da bude lagano nadmašena. Karoserija je crna sa srebrnim trakama, crnim tartan sedištima, a od posebnosti treba pomenuti mala zadnja svetla, poklopac rezervoara goriva bez brave, Wolfsburg volan sa tri kraka, Wolfsburg zastavice za blato (da, 1979. je to bio IN) i ''golf'' ručica menjača. Čak je i četvorostepeni mjenjač bio u ponudi samo tri meseca krajem 1979. godine. Tipično za tu godinu nema šiber, radio, ali je zato 2015. završio kod Crazy Quiffs, specijaliste iz Wallingforda, koji su za osam hiljada evra obnovili pod, amortizere, kočnice i dovod goriva, motor je očišćen, menjač obnovljen a zamenjena je i lamela. Uz ovu legendu dolaze i svi originalni računi, korespodencija sa BBC-jem i Volkswagen Historic Vehicle Certificate i Corgijev autić. Fantastičan odnos snage i težine (110 KS i 840 kg) je recept za spektakl kojeg su današnji proizvođači hot-hatcheva izgleda zagubili. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted March 15, 2020 u Juznoj Africi golf 1 se proizvodio do 2009te,bas zanimljivo izgleda 4 BGMilos, horvat, Woodoo and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted March 15, 2020 Ja ja, kad sam bio dole 2012-2013 (Johanesburg, Pretoria) vidjao te golfice. Ima ih ko pleve, a ki novi Sent from my S10 PRO using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
BGMilos 126 Posted March 16, 2020 A tabla od Fabie, čini mi se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted March 16, 2020 21 hours ago, ISV_01 said: Ja ja, kad sam bio dole 2012-2013 (Johanesburg, Pretoria) vidjao te golfice. Ima ih ko pleve, a ki novi Sent from my S10 PRO using Tapatalk jel si imao bod u gostima 2 alfini0507 and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted March 16, 2020 @silenci Vakcinacija bilo kog tipa, ne. Bio sam u JAR-u par dana, a vise od mesec dana u Botswani. Isto nista, pijes vodu normalno iz cesme i jedes hranu normalno. Sent from my S10 PRO using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted March 16, 2020 ma kakva vancinacija bre,nesto drugo,totti sigurno zna o cemu se radi 2 alfini0507 and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted March 16, 2020 Ako nije crnkinju opalio, kao da nije ni bio Sent from my SM-G950F using Tapatalk 3 silenci, alfini0507 and Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted March 16, 2020 Ah, pretpostavio sam da je to Nisam, ipak u zemlji sa populacijom crnkinja sa preko 80% side nesto se ne bih zezao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted March 16, 2020 Pussy. Sent from my SM-J530F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted March 16, 2020 Eto ti sad... uz promaju, dizne, plivajući i dpf, sad i sida postala najveći strah u Srba Sent from my SM-G950F using Tapatalk 1 3 alfini0507, silenci, ISV_01 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted March 16, 2020 Znas kako kaze M. Aleksic... "jednom se živi Petre..." Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites