Jump to content
FAS Goran
beli_Punto

Fiat Punto mk.2 - problem sa "kontakt bravom"

Recommended Posts

Često mi se u poslednje vreme desava da kad ubacim kljuc u bravu, da dam kontakt kljuc ide gore dole par milimetara, ali nema kontakta, nekako kao da je blokiran, a volan nije zakljucan, uglavnom kratko traje i uspem da mu nadjem trenutak da dam kontakt, ali posledjni put na pumpi je zezanje trajalo sigurno minut i neki debil koji je svirao iza mene je znacajno doprineo tome ... da li je neko imao slican problem i da li zna kako da ga resim ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod druga na kecu kad ubaci kjluc u bravu nije hteo da okrene dok nismo u bravu naprskali wd sprej, od tad evo vec godinu dana radi bez problema. probaj, mozda upali...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj ako imas drugi kljuc pa sa njim, hoce kada se kljuc pojede da pravi probleme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene na primer nece svaki put u onaj levi polozaj da rade samo pozicije.. Drugi kljuc nemam, ali rekao bih da je do brave..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni takođe neće u kontra smjer tj za paljenje pozicije. Od 15 puta ubodem jednom.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to za pozicije i ne koristim, za to sam citao da se brzo kvari, probacu da narezem novi kljuc pa da probam sa njim, nego ako taj kljuc nije kodiran, hoce da mi pomogne da stavim ovaj stari na isti privezak sa njim ... jel moze da mu ocita kod ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesko, mada ne znam kako je smesten kod punta. Kod mene na kombiju je stari kod kljuc bio zalepljen na bravu( unutra ispod plastike) i palio sam bilo kojim rezanim kljucem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam problem s okretanjem kljuca.Kada dam kontak i zavrsi se chekiranje ne mogu ga okrenuti dalje da bih upalio.Jedino ako odmah okrenem kljuc do kraja onda moze!

Ima li neko kakvu ideju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Često mi se u poslednje vreme desava da kad ubacim kljuc u bravu, da dam kontakt kljuc ide gore dole par milimetara, ali nema kontakta, nekako kao da je blokiran, a volan nije zakljucan, uglavnom kratko traje i uspem da mu nadjem trenutak da dam kontakt, ali posledjni put na pumpi je zezanje trajalo sigurno minut i neki debil koji je svirao iza mene je znacajno doprineo tome ... da li je neko imao slican problem i da li zna kako da ga resim ...

 

Pogledaj temu u podforumu teh problemi punto 2, gde sam uspešno rešio problem zamenom uloška brave paljenja,tema je Gasi se kad stisnem kočnicu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.Imam sledeci problem sa kontakt bravom.Desava mi se da svaki drugi put kad pokusam da upalim auto,kljuc okrenem do drugog polozaja i sacekam da se pogase sve lampice,i kad hocu da zaverglam ono zablokirana brava i nece da okrene.Tek kad izvadim kljuc iz brave i zakljucam volan pa ponovo okrenem onda upali normalno.Da li neko zna u cemu moze biti problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima...imam problem sa kod kljucem na puntu 2...na kljucu prvom mi se pre 6 meseci na tabli upalila lampica "kod kljuc" i nekad je palio nekad nije, iz drugog u principu upali uveka mada ne mora da znaci...ja sam samo uzeo rezervni kljuc i nastavio da vozim i palim najnormalnije do sinoc kad mi se ponovo posle 6 meseci isto desilo ali na drugom kljucu...sta mogu da uradim i kako da resim problem? :D hvala svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Često mi se u poslednje vreme desava da kad ubacim kljuc u bravu, da dam kontakt kljuc ide gore dole par milimetara, ali nema kontakta, nekako kao da je blokiran, a volan nije zakljucan, uglavnom kratko traje i uspem da mu nadjem trenutak da dam kontakt, ali posledjni put na pumpi je zezanje trajalo sigurno minut i neki debil koji je svirao iza mene je znacajno doprineo tome ... da li je neko imao slican problem i da li zna kako da ga resim ... 

Ulozak kontakt brave\

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav,imam problem sa kontakt bravom na fiat puntu,nekad bez problema upalim kola,a nekad se brava zaglavi i mucim se da okrenem kljuc u kontakt bravi.Čuo sam negde da probam sa WD sprejom,zna li neko da i pomaže Wd sprej u ovakvoj situaciji pošto imam i putni racunar u putu?

hvala unapred.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je kolega skajnet imao slican problem i resio ga zamenom uloska brave.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se Puntic gasio pritiskom pedale kočnice,bio je uložak kontakt brave

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo resenja za one koji kad okrenu ono nece dalje kljuc da se okrene pa kad ponove posle par puta hoce

 

 

samo ja ovo ne bi znao nit rasklopit nit sklopit

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎11‎/‎11‎/‎2013 at 6:04 PM, slavisa87 said:

Pozdrav svima.Imam sledeci problem sa kontakt bravom.Desava mi se da svaki drugi put kad pokusam da upalim auto,kljuc okrenem do drugog polozaja i sacekam da se pogase sve lampice,i kad hocu da zaverglam ono zablokirana brava i nece da okrene.Tek kad izvadim kljuc iz brave i zakljucam volan pa ponovo okrenem onda upali normalno.Da li neko zna u cemu moze biti problem?


Da li si mozda otkrio u cemu je problem? Meni se to desava na novom Bravu.
Jednom u 10-15 paljenja ne mogu da okrenem kljuc do kraja nakon sto sam dao kontakt, i u tom slucaju mogu da upalim auto iz poteza (bez zadrzavanja na kontaktu). Nisam pokusavao da izvadim kljuc i zakljucam volan, ali sad cu probati kad sledeci put ovako zaglavi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz.

Gore u postovima sam nasao problem kao i kod mene sto se desava..ali  ne videh da se neko javio sa otklonjenim problemom i resenje..sem videa ako je to samo..

Takodje, posle datog kontakta desava mi se da mi kljuc zablokira,ne mogu da okrenem da startujem motor vec vratim kljuc na pocetak i ponovo okrenem i odmah posle kontakta nastavim i tad startujem motor. To nije stalno tako ali svaki 3-4 put, pogotovu kad dam kontakt i sacekam 2-3" da pumpa odradi(ako to treba tako i ako ima neke pumpe..tek sam uzeo auto pa ne znam..) i pogase se lampice..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mikalenko

 

Skontao sam ja druze u cemu je problem, sve je u redu sa bravom. 

 

Fora je u tome sto okrenes kljuc "preko kontakta" i onda on zabode i moras da zakljucas ponovo volan. Meni se desavalo u pocetku jer nisam imao osecaj kada treba da stanem sa okretanjem kljuca ocigledno. Bukvalno si okrenuo kljuc preko kontakta ka paljenju, verovatno je to pomeranje reda velicine par milimetara ali zbog toga kljuc "zabode" i nece ponovo unapred. Sad kad pogledam i meni je ovo objasnjenje konfuzno, ali je to to :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas tri polozaja brave: 

Prvi je kada ubacis kljuc i sve je iskljuceno

Drugi je kada das kontakt

Treci je startovanje motora

 

Ti kada okrenenes kljuc jednom da das kontakt, slucajno prebacis preko polozaja dva (ali nedovoljno da bi to bio polozaj tri i verglanje) i onda to zabode bravu...

 

Nadam se da je jasnije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesi probao sa rezervnim kljucem ?

zna kljuc da zeza nakon nekog vremena

izlize se, oni zipci otupe skroz

 

bilo bi dobro imati jedan kljuc koji se uopce ne koristi, zbog uzorka

 

ovo govorim ako se radi iskljucivo o kljucu sa zupcima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...