beli_Punto 123 Posted July 1, 2013 Često mi se u poslednje vreme desava da kad ubacim kljuc u bravu, da dam kontakt kljuc ide gore dole par milimetara, ali nema kontakta, nekako kao da je blokiran, a volan nije zakljucan, uglavnom kratko traje i uspem da mu nadjem trenutak da dam kontakt, ali posledjni put na pumpi je zezanje trajalo sigurno minut i neki debil koji je svirao iza mene je znacajno doprineo tome ... da li je neko imao slican problem i da li zna kako da ga resim ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
markodjuka 1 Posted July 1, 2013 Kod druga na kecu kad ubaci kjluc u bravu nije hteo da okrene dok nismo u bravu naprskali wd sprej, od tad evo vec godinu dana radi bez problema. probaj, mozda upali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted July 1, 2013 mislis mozda ce da se upali Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 1, 2013 Probaj ako imas drugi kljuc pa sa njim, hoce kada se kljuc pojede da pravi probleme Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted July 1, 2013 Kod mene na primer nece svaki put u onaj levi polozaj da rade samo pozicije.. Drugi kljuc nemam, ali rekao bih da je do brave.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidzo 2 Posted July 1, 2013 Meni takođe neće u kontra smjer tj za paljenje pozicije. Od 15 puta ubodem jednom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted July 2, 2013 Ja to za pozicije i ne koristim, za to sam citao da se brzo kvari, probacu da narezem novi kljuc pa da probam sa njim, nego ako taj kljuc nije kodiran, hoce da mi pomogne da stavim ovaj stari na isti privezak sa njim ... jel moze da mu ocita kod ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 2, 2013 Tesko, mada ne znam kako je smesten kod punta. Kod mene na kombiju je stari kod kljuc bio zalepljen na bravu( unutra ispod plastike) i palio sam bilo kojim rezanim kljucem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ANDRA_VP 0 Posted August 3, 2013 Ja imam problem s okretanjem kljuca.Kada dam kontak i zavrsi se chekiranje ne mogu ga okrenuti dalje da bih upalio.Jedino ako odmah okrenem kljuc do kraja onda moze!Ima li neko kakvu ideju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted August 3, 2013 Često mi se u poslednje vreme desava da kad ubacim kljuc u bravu, da dam kontakt kljuc ide gore dole par milimetara, ali nema kontakta, nekako kao da je blokiran, a volan nije zakljucan, uglavnom kratko traje i uspem da mu nadjem trenutak da dam kontakt, ali posledjni put na pumpi je zezanje trajalo sigurno minut i neki debil koji je svirao iza mene je znacajno doprineo tome ... da li je neko imao slican problem i da li zna kako da ga resim ... Pogledaj temu u podforumu teh problemi punto 2, gde sam uspešno rešio problem zamenom uloška brave paljenja,tema je Gasi se kad stisnem kočnicu Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted November 12, 2013 Pozdrav svima.Imam sledeci problem sa kontakt bravom.Desava mi se da svaki drugi put kad pokusam da upalim auto,kljuc okrenem do drugog polozaja i sacekam da se pogase sve lampice,i kad hocu da zaverglam ono zablokirana brava i nece da okrene.Tek kad izvadim kljuc iz brave i zakljucam volan pa ponovo okrenem onda upali normalno.Da li neko zna u cemu moze biti problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
perica JTD 0 Posted January 20, 2014 Pozdrav svima...imam problem sa kod kljucem na puntu 2...na kljucu prvom mi se pre 6 meseci na tabli upalila lampica "kod kljuc" i nekad je palio nekad nije, iz drugog u principu upali uveka mada ne mora da znaci...ja sam samo uzeo rezervni kljuc i nastavio da vozim i palim najnormalnije do sinoc kad mi se ponovo posle 6 meseci isto desilo ali na drugom kljucu...sta mogu da uradim i kako da resim problem? hvala svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
ALBooM 0 Posted January 20, 2014 Često mi se u poslednje vreme desava da kad ubacim kljuc u bravu, da dam kontakt kljuc ide gore dole par milimetara, ali nema kontakta, nekako kao da je blokiran, a volan nije zakljucan, uglavnom kratko traje i uspem da mu nadjem trenutak da dam kontakt, ali posledjni put na pumpi je zezanje trajalo sigurno minut i neki debil koji je svirao iza mene je znacajno doprineo tome ... da li je neko imao slican problem i da li zna kako da ga resim ... Ulozak kontakt brave\ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted January 20, 2014 Ukoliko je nekome problem u ulošku kontakt brave,imam novi uložak,prodaću ga povoljno Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavkob 1 Posted June 9, 2014 (edited) pozdrav,imam problem sa kontakt bravom na fiat puntu,nekad bez problema upalim kola,a nekad se brava zaglavi i mucim se da okrenem kljuc u kontakt bravi.Čuo sam negde da probam sa WD sprejom,zna li neko da i pomaže Wd sprej u ovakvoj situaciji pošto imam i putni racunar u putu?hvala unapred. Edited June 9, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20029 Posted June 9, 2014 Mislim da je kolega skajnet imao slican problem i resio ga zamenom uloska brave. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted June 9, 2014 Meni se Puntic gasio pritiskom pedale kočnice,bio je uložak kontakt brave Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted June 9, 2014 Evo resenja za one koji kad okrenu ono nece dalje kljuc da se okrene pa kad ponove posle par puta hoce samo ja ovo ne bi znao nit rasklopit nit sklopit Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted June 3, 2016 On 11/11/2013 at 6:04 PM, slavisa87 said: Pozdrav svima.Imam sledeci problem sa kontakt bravom.Desava mi se da svaki drugi put kad pokusam da upalim auto,kljuc okrenem do drugog polozaja i sacekam da se pogase sve lampice,i kad hocu da zaverglam ono zablokirana brava i nece da okrene.Tek kad izvadim kljuc iz brave i zakljucam volan pa ponovo okrenem onda upali normalno.Da li neko zna u cemu moze biti problem? Da li si mozda otkrio u cemu je problem? Meni se to desava na novom Bravu. Jednom u 10-15 paljenja ne mogu da okrenem kljuc do kraja nakon sto sam dao kontakt, i u tom slucaju mogu da upalim auto iz poteza (bez zadrzavanja na kontaktu). Nisam pokusavao da izvadim kljuc i zakljucam volan, ali sad cu probati kad sledeci put ovako zaglavi.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikalenko 0 Posted September 13, 2016 Pozz. Gore u postovima sam nasao problem kao i kod mene sto se desava..ali ne videh da se neko javio sa otklonjenim problemom i resenje..sem videa ako je to samo.. Takodje, posle datog kontakta desava mi se da mi kljuc zablokira,ne mogu da okrenem da startujem motor vec vratim kljuc na pocetak i ponovo okrenem i odmah posle kontakta nastavim i tad startujem motor. To nije stalno tako ali svaki 3-4 put, pogotovu kad dam kontakt i sacekam 2-3" da pumpa odradi(ako to treba tako i ako ima neke pumpe..tek sam uzeo auto pa ne znam..) i pogase se lampice..? Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted September 14, 2016 @mikalenko Skontao sam ja druze u cemu je problem, sve je u redu sa bravom. Fora je u tome sto okrenes kljuc "preko kontakta" i onda on zabode i moras da zakljucas ponovo volan. Meni se desavalo u pocetku jer nisam imao osecaj kada treba da stanem sa okretanjem kljuca ocigledno. Bukvalno si okrenuo kljuc preko kontakta ka paljenju, verovatno je to pomeranje reda velicine par milimetara ali zbog toga kljuc "zabode" i nece ponovo unapred. Sad kad pogledam i meni je ovo objasnjenje konfuzno, ali je to to Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikalenko 0 Posted September 14, 2016 Nista te ne razumem..u cemu je fora? Pa prvo mora kontakt..i startovanje, kako drugacije? Mislim da ne sme posle kontakta da blokira povremeno,bar meni.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted September 14, 2016 Imas tri polozaja brave: Prvi je kada ubacis kljuc i sve je iskljuceno Drugi je kada das kontakt Treci je startovanje motora Ti kada okrenenes kljuc jednom da das kontakt, slucajno prebacis preko polozaja dva (ali nedovoljno da bi to bio polozaj tri i verglanje) i onda to zabode bravu... Nadam se da je jasnije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted September 14, 2016 jesi probao sa rezervnim kljucem ? zna kljuc da zeza nakon nekog vremena izlize se, oni zipci otupe skroz bilo bi dobro imati jedan kljuc koji se uopce ne koristi, zbog uzorka ovo govorim ako se radi iskljucivo o kljucu sa zupcima Quote Share this post Link to post Share on other sites