UninaLybra 0 Posted June 30, 2013 Molim Vas za malu pomoc, juce sam normalno otisao do grada, medjutim kada sam krenuo kuci nije mi radila centralna brava i nisam mogao da ukljucim radio (stoji mi radio off). Zna li neko sta bi moglo da bude u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 1, 2013 Promenio sam naslov teme jer nemaš ti problem sa centralnom bravom (to je samo info kada se sve brave u autu otključavaju sa jednim ključem, istim onim kojim se i pali auto), već sa daljinskim zaključavanjem/otključavanjem.Proveri sam ključ, tj. bateriju u njemu, ustvari probaj prvo sa drugim ključem, vidi da li sa njim radi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
BigG 0 Posted July 2, 2013 Pitanje za UninaLybra je jel probano samo sa daljinskim ili i sa kljucem. Ako nije, neka proba obe mogucnosti. Ako nece nikako, daj i oduzmi kontakt i opet probaj. Ako opet nece, imas kvar tehnicke prirode tipa baze centralne brave ili instalacije. I naravno, provera osiguraca, kao prvi korak resavanja kvara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
UninaLybra 0 Posted July 2, 2013 Hvala ssima na komentarima i pomoci, UninaLybra je bila kod majstora i promlem je bio u tome sto je neko (verovatno majstor kada je kacio na komp) razglavio jedan osigurac koji je opet verovatno u toku voznje izgubio kontakt. Ali dok je majstor to konstatovao izvalio je da su se razglavili i neki konektori pa je i to sredio. Posla cirka 15 minuta tako da je Lybrica sada opet ona prava. A sto se tice majstora prosao sam sa racunom od 0 dinara, extra lik, tako da me je popravka kostala milku od 300gr i 2 l kokakole ))))) Quote Share this post Link to post Share on other sites
jozovac 0 Posted July 3, 2013 Molim Vas za malu pomoc, juce sam normalno otisao do grada, medjutim kada sam krenuo kuci nije mi radila centralna brava i nisam mogao da ukljucim radio (stoji mi radio off). Zna li neko sta bi moglo da bude u pitanju? Pozdrav kolega.E sad za to centralno ne mogu da ti kazem ali za ono RADIO OFF imao sam post na forumu ali nikome se nije desilo i nisam imao resenja.Ali pre neki dan sam izvadio minus klemu na kratko zdog drugog razloga i kad sam je vratio idem da upalim i radio mi normalno poce da radi.Tako da ako se desi nekome da se blokira i pise mu Radio off neka proba sa minus klemu i resice muke.Ja sam tako vozio 4 meseca i niko nije znao sta je. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
andrija84 0 Posted October 24, 2013 (edited) Pozdrav, Kao što naslov kaže. Ne radi daljinsko zaključavanje preko ključa, ne radi ni otvaranje gepeka. Ključ u bravu, zaključaju se sve brave. Takođe mislim da ne radi ni osvetljenje instrument table. Sve to odjednom. Pretpostavljam da je neki osigurač. Neki savet? Pozdrav Edited October 24, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
kozzz 16 Posted October 24, 2013 Prvo proveri osigurace i baterije u kljucevima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 994 Posted October 24, 2013 Kao sto rece kolega, verovatno baterija u kljucu Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted October 24, 2013 Proveri osigurac F10 od 10A Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 718 Posted April 22, 2016 (edited) U februaru sam izgubio originalni kljuc skakavac sa daljinskim komandama (ostao mi je rezervni skakavac ali bez komandi), nisam zeleo da ugradjujem neki aftermarket modul za daljinsko zakljucavanje vec da sve vratim na fabriku, dobio sam mogucnost da to uradim zahvaljujuci drugu clanu @deki87, koji mi je povoljno prodao (takoreci poklonio, ovim putem mu se javno zahvaljujem, ali i clanu @Buca_Tipo, koji se tu mesao, pomagao) centralu za daljinsko od druge Lybre i kljuc skakavac od iste te. Od dva skakavca sam napravio jedan, prepakovao ih, uzeo novu bateriju za doniran skakavac, zamenio centrale (svoju originalnu zamenio doniranom originalnom), na kljucu svetli lampica na pritisak dugmica, sto znaci da komande rade, ali ne radi daljinsko zakljucavanje/otkljucavanje. Napomenuo bih da je donirana centrala sa auta koji ima bolju opremu od moje, ima zvucnike, mikrofone sto moja nije imala, ali da dzek odgovara, broj pinova je isti na obe centrale, takodje ne znam da li je od znacaja to sto je kljuc bio duze vreme bez baterije, te da li postoji mogucnost da je kjuc zaboravio Code. Sta jos treba da uradim da bi proradilo? Edited April 23, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted April 23, 2016 @Ivan BG Na Stilu svaki ključ mora naknadno da se prijavi dijagnostikom. Verovatno nešto slično ima i kod Lybre. Je l taj drugi ključ (koji ti je prodao deki87) može da pali auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted April 23, 2016 Njegov ne. A rasturenu libru je palio Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted April 23, 2016 Ako je po analogiji sa Stilom, onda je stvar otprilike ovakva: - dva su različita koda u istom ključu. Jedan kod za daljinsko otključavanje/zaključavanje, drugi za startovanje motora. Samo za ovaj prvi treba baterija. Zato može da se dogodi da na jednom ključu neće da radi daljinsko otključavanje/zaključavanje, ali zato startovanje motora radi ok. - da bi komp dozvolio tom ključu da radi bilo šta, mora da ga prepozna. Body komp. Ne samo centrala od daljinskog. Kod Stila se to radi Examinerom tako što se prijave svi ključevi. Tu treba onaj kod sa kartice koja se dobija uz auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 23, 2016 Na libri bi trebalo da imas u plafonjeri jednu zelenu diodu koja zasvetli kad primi komandu, i pored nje rupicu kroz koju cackalicom mozes da stisnes mikro prekidac, pa ima neki postupak kad se sta stisne da bi se ukodiralo, cak si mogao i svoju centralu da ostavis i na nju da ukodiras daljinsko, ovo sve predpostavljam posto je tako na Y, a provericu proceduru kad dodjem do mog kompa..... Da li je tvoj kljuc onaj stariji u obliku lanca znaka sa jednim dugmetom ili onaj noviji kao na stilu sa tri dugmeta skakvac, ako je ovaj drugi onda ti treba kod kartica.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 718 Posted April 23, 2016 (edited) Samo je elektronika iz Dekijevog kljuca, mac, cip i deo kucista je sa mog kljuca. Od dva kljuca je napravljen jedan koji radi, pali auto, ali ne otkljucava daljinskom komandom. Nisam primetio lampice na centrali, a i moja je jos uvek kod mene, ni tamo nema lampica ili nekih dugmica za reset. Skakavac kljuc je u pitanju. Edited April 23, 2016 by Ivan BG Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 23, 2016 Sad sam bas proverio, po auto dati kod tebe se dijagnostikom uparuje, sto govori da ti treba kod kartica.... Skontao sam o cemu pricas o pakovanju kljuca.... jel imas kod karticu? Bas cudno MES nema nikakvu opciju za uparivanje daljinaca, sto govori da mozda i ne treba dijagnostika, ali alfaobd ima opciju za uparivanje ali trazi kod, aj probaj da izguglas kako se uparuje moguce da ima na nekom forumu.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 718 Posted April 23, 2016 Nemam kod karticu od mog auta, a i da imam ne vredi mi, posto je menjan komp a samim tim ni kod vise nije fabricki, doduse koliko znam moze da se iscita. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dale 6804 Posted April 25, 2016 (edited) Sta ti je centrala? Mislis li na elektroniku u plafonjeri? Pogledaj malo link o slicnoj temi: Edited April 25, 2016 by Dale Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 718 Posted April 26, 2016 Da, to je to, centrala, modul. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 718 Posted May 10, 2016 Opravljeno daljinsko zakljucavanje, bilo je potrebno iscitati kod sa moje centrale, a potom kjuc upariti sa kolima. Sve radi, otklj./zaklj./prtljaznik, sve je reseno kao da ga je fabrika resavala. Inace cela intervecija kod ovlascenog (Bogunovica sam kontaktirao) kosta 37.800,00 din - izrada novog originalnog kljuca, ali se mora imati kod kartica, ukoliko je nema vlasnik auta sve je skuplje za ocitavanje koda od kola. Uz polovan kljuc i pravog majstora mene je kostalo 9.100,00 din. razlika vise nego ocigledna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted May 10, 2016 I ja juce resih problem sa daljisnkim... Tv mehanicar prelemio kontakte, i sad radi bas kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
carter_marlon 3 Posted September 5, 2016 Da li ima neka procedura poslije zamjene baterije u kljucu? Naime zamjenio sam bateriju i auto uopste ne reaguje na pritiske tastera za otkljucavanje i zakljucavanje, a pali i rucno otkljucava sasvim normalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted September 6, 2016 Ne garantujem ali, probaj da ubaciš ključ i okreneš "kontakt" , zatim stisni par puta komande na ključu . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted September 6, 2016 A da nema kao Y gore na plafonjeri ono tanko dugme sto se stiska cackalicom, pa ima neka procedura stisnes to pa daljinac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
carter_marlon 3 Posted September 6, 2016 (edited) Pokusavao sam sa nekim opsteprihvacenim metodama tipa otkljucaj vrata rucno pa onda drzi tipku za otkljucavanje, daj kontakt pa pritisci dugmad, pa upali auto pa pritisci dugmad itd... Nista nije pomoglo. Za tanko dugme koje se stiska cackalicom prvi put cujem u ovom kontekstu. O cemu se radi? Izgleda da je jedini nacin dijagnostika. Edited September 6, 2016 by carter_marlon Quote Share this post Link to post Share on other sites