Deda Jung 5 Posted October 8, 2013 Mogao bi neko ko je presao vise od 3k da nam kaze kako mu ide sad 500l? Ide isto kao i na početku Ali mogu da kažem da fino ide. Nisam još došao u situaciju da mi fali snage u preticanju. Naravno, spustiš menjač za stepen niže i onda krećeš u preticanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted October 8, 2013 Sesirdzija, hajde ja da dodam još nešto. Oseti se da bolje ide, kako se sve više razrađuje. Inače, 1.4 benzinac u 90% slučajeva u potpunosti zadovoljava u vožnji čak pruža i prilično zadovoljstva. Međutim, kod velikih uspona, begaljičko brdo, bubanj potok na autoputu ili uz rudnik, zlatibor, fali mu snaga, tu nema laži, nema prevare, vidi se ko šta vozi. Po ravnom i nizbrdo sve može da se brzo "zakotrlja". Takođe, kod preticanja na regionalnim putevima, dobro treba proceniti u kojoj situaciji i u kojoj brzini se kreće u preticanje, jer nema viška snage da možeš da ga nagaziš do daske pa da može da "ispravi" lošu procenu. U suštini, mnogo zavisi od toga šta si vozio ranije i na šta si navikao i delom šta realno očekuješ od ovoga.zabavi se malo ovde dok čekaš auto ... jako su dobra predstavljanja 500L ovde na forumu. Imaš svašta da naučiš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sesirdzija 0 Posted October 8, 2013 Vozim 1.9 dci to me i plasi .... ali neka, dosadio mi dizel, hocu malo miris benzina da osetim. Necu cak ni plin da ugradjujem, jer cu imati i dalje ovog dci za uzbrdo Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted October 8, 2013 (edited) Sesirdzija prijatelju, ja sam sa mjtd 140KS prešao na 1.4 bezinca. Razlika je neminovna i očigledna, ali ako si se navozao sa 1.9 dci i odlučio da više na žuriš nigle onda ćeš biti zadovoljan ovim motorom. Što se tiče razlike u razrađenom motoru, evo ja sam prešao 2900km i primeti se razlika. Sada lakše ubrzava i nekako lepše ide. Kao što Madra kaže nema rezerve snage uzbrdo i to je jedina "prava" mana ovog motora. Od plina sam i ja odustao jer sam prezadovoljan potrošnjom. Edited October 8, 2013 by etibor Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted October 8, 2013 i ja sam u pocetku bio u problemu posle motora 1.9mjet, ali evo posle 5000km predjenih vec sam se navikao, samo je mali problem preticanje, tu mora uvek niza brzina i gas. po gradu sam prezadovoljan, kao i potrosnjom, jer je meni i kroma imala slicnu prosecnu potrosnju od oko 7,5-8l Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sesirdzija 0 Posted October 8, 2013 Kapiram u nizu malo po gasu i bice to Ok. Batalio sam odlazak u Crnu Goru tako da se brda vise ne bojim. Ubacim u sestu i polako za Grcku. Najvise mi se svidja sto puno njih kaze da je tih, pa cak i na autoputu. Raduje sto se ne zalite na potrosnju. Hvala vam na info. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted October 8, 2013 potrosnja mi je sasvim ok, pogotovo sto ga ne stedim ni malo, ne obracam vise paznju na one strelice kad da menjam brzinu, punim ga do 3000-3500 obrtaja, pa tek onda menjam brzinu. na to mi je najvise i trebalo vremena da se naviknem, jer je tu i najveca razlika u voznji dizelasa i benzica 1 BravoMike reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted October 8, 2013 juce sam pokazao 205GTI-ju da ne moze on mene na semaforu iz zute trake da pretekne, tako da ima 500L žiške ali na 4000 o/min Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sesirdzija 0 Posted October 8, 2013 znaci vi to vec razradili Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted October 9, 2013 Jašta more! Opasno zareži na većim obrtajima, samo retko ko tako vozi. Ovaj auto generalno nije namenjen za žustru vožnju, pa većinu vlasnika što zbog potrošnje, što zbog dece koje vozi na zadnjem sedištu, drajva na oko 2000 obrtaja. I nama je u prvih 1000 km delovao tromo i sporo. Ali sada se ponaša dosta startnije i agilnije, pogotovu kada se prešalta u nižu brzinu i stisne papučica, ume lepo da izvuče na semaforu i na uzbrdicama. Što kaže Bimba ovaj auto treba znati voziti.Govorim o 1.4 benzincu, naravno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 9, 2013 dobro bre ovde svi opisase kako im se ponasa auto a niko ne napomenu pravilnu procedure za razradjivanje motora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted October 9, 2013 Kad sam preuzimao auto i postavio ovo pitanje, rekoše mi da su motori donekle razrađeni na radnom stolu u fabrici, a što se mene tiče da u prvo vreme vozim normalno i da ne "izbijam ventile kroz auspuh". I to je sve. 1 BravoMike reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubura 0 Posted October 9, 2013 Ja mislim da sam vec tri puta ponovio jedno te isto,prvih 1000km ne preterivati sa obrtajima i to je ujedno period privikavanja na auto,posle toga kako je ko navikao i naucio,nije ovo spejs satl vec auto kao i svaki drugi,opustite se malo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted October 9, 2013 dobro bre ovde svi opisase kako im se ponasa auto a niko ne napomenu pravilnu procedure za razradjivanje motora... kakva pravilna procedura?ajde napisi pa nas sve zapusi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sesirdzija 0 Posted October 9, 2013 E ako si mu rekao Quote Share this post Link to post Share on other sites
erdelja 0 Posted October 9, 2013 @ Gusar Rekose ti ljudi da je vec napisano nekoliko varijanti, pa se o njima raspravlja, odnosno ko je kako razradjivao i kako mu sada radi. Procitaj temu da se ne bi ponavljao... :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
temerindza 0 Posted October 9, 2013 Evo jednog teksta o razradi motora 1.3mjtd, na pitanje koje je postavio nas clan "pretpostavljam ata" gdin Todorovicu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 9, 2013 A, Todorović je ono...baš autoritet neki. Rečeno je već više puta da zaboravite razrade motora kao što je bilo pre više decenija. Kao što nije trebalo razrađivati ništa posebno motor na Stilu, ili Cromi ili bilo kom autu napravljenom u poslednjih dosta godina, tako ne treba ni na 500L. Jedina razlika je što je kod nas retko ko kupovao novi Stilo ili Cromu, nije bilo subvencija... pa nam zato to kao nešto novo sada.Napisao je i Kubura kako i šta treba... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted October 9, 2013 Neki i dan danas "formiraju" bateriju novom mobilnom telefonu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bimba 15 Posted October 9, 2013 I to ono: 15 sati punjenja pa pražnjenje dok se ne ugasi pa tako 3xJa sam malko pažljivije vozio prvih 1000km, bez naglih kočenja i ubrzanja i dugih turaža. Posle toga, em bolje ide, em bolje ubrzava, em manje troši... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted October 9, 2013 Gusare, legendo ... napiši, biće sigurno zabavno p.s. Ja ne brinem za razrađivanje, nego da se ne ulenji, pa kada imam priliku (skoro uvek kada vozim sam), navrtim ga na 5000 s vremena na vreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 9, 2013 (edited) jos od davne 85-86 pojavom prvih FIRE motora neki pametni inzenjer koji je za svoj hleb nasusni zaradjivao dinar bas u pomenutoj fabrici FIAT setio se da su imali veliki brij reklamacija povezanih sa nepravilnom razradom motora ...I jednog tmurnog jutra kada je I nas inzenjer bio tmuran (zbog smanjenja plata zbog gore navedenih reklamacija) muceno ispijao jos mucniju jutarnju kafu u tmurnom I turobnom gradu Torinu na pamet mu pade (ne pistolj kako ce vec neki da pomsle) nego jedna genijalna ideja... Tj. pomisli ovako:`` E cazo*!!! veceras necu imati za espresso moram da smislim nacin kako da se resimo tih |ebenih reklamacija...I odjednom zasija mu lampica(fiat je inace cuven po lampicama) Znam!!! Eureka!!!Razradjivacemo mi sami u fabrici motore I posle ce qurac da se zale I da kukaju kako se nasi motori raspadaju cim izadju iz fabrike... ali kako to da izvedem pomisli on I ufati se za crtacu tablu(tad nije postojao auto CAD) I nacrta drkalicu tj masinu koja vrti motor do besvesti I sa montazne trake ispadne motor koji je vec preso recimo 20-30kkm... potpuno razradjen I spreman za upotrebu... *- rec iz italijanskog slenga ubacena zbog dramatizacje celog texta oznacava muski polni organ u glagolskom obliku prim.prev. prica ce se nastaviti sad odo da lecim neku jeftiku koju sam onomad kad je padala kisa zakacio dok sam lezao ispod jednog proizvoda vise puta pomenute fabrike... Edited October 9, 2013 by Gusar Quote Share this post Link to post Share on other sites
erdelja 0 Posted October 9, 2013 :-) sram te bilo Gusare.... i sta se onda desilo, sta se onda desilo... Ovakva naracije je bas za moj nivo znanja (i intelekta). :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted October 9, 2013 (edited) jos kad bi nam ovo otpevao, mogao bi da budes GUSLAR, a ne gusar Edited October 9, 2013 by bojan dimitrijevic Quote Share this post Link to post Share on other sites