Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
daxonit

Grande Punto 1.2 8v - povlači slabije od Dobla 1.2 8v?

Recommended Posts

Vozim grande punta 1,2 8v i nikako mi se ne svidja njegovo"povlacenje" na polasku,ili ne daj boze na brdu,a sad sam imao priliku da vozim doblo sa istim motorom i to je jedna sasvim druga prica-to cudo povlaci kao sumanuto u odnosu na moj auto.Prosvetlite me malo,da li je to neki kvar kod mene(nikakva signalna lampica se ne pali),ili su to mozda neke razlike u menjacu posto nam na saobracajnim dozvolama stoji ista snaga(48 KW).Vozio sam oba do zlatibora,u puntu sam na nekim usponima morao da koristim cak i drugu brzinu,a doblo se uglavnom popeo u cetvrtoj,ili u retkim slucajevima trecoj. A da,oba automobila imaju identicne Landijeve gasne uredjaje gde cak i potrosnja ide u doblovu korist bez obzira na kocku od karoserije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurno raylika u prenosnim odnosima tj kraći prenosi u menjaču i diferencijalu dok su obimi guma skoro identični (20 mm). Prilagođeni nameni vozila tj tovaru.

Evo ti prenosni odnosi 

         GP................................Doblo

1.      3,909............................4,273

2.      2,158............................2,238

3.      1,480............................1,520

4.      1,121............................1,156

5.      0,921............................0,950

Dif    4,070.............................4,400

175/65 R15.......................175/70 R14

O=1,855 m......................O=1.835 m

masa 1030 kg.....................1220 kg        bitno

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doblo uglavnom sluzi kao teretno ili poluteretno vozilo pa kako takav ima malo kraci menjac. Koliko usporedi sam vozeci na npr. 3000okr u odredjenom stepenu prenosa i brzina kretanja bi trebala biti razlicita . Brzinu bi bilo pozeljno meriti GPSom jer Km satovi lazu verovatno razlicito. Veliku ulogu moze imati i tezina vozila! GP je dosta tezak a mislim da je i Doblo tu negde ako ne i tezi. To sto ne gori nikakva lampica ne mora da znaci da je bas sve ispravno a to pogotovo vredi za podesenost gasnog uredjaja.

 

Dakle ako je kod Dobla sve 100% OK a na GPu bas i ne onda zbog malo kraceg menjaca moze biti drasticne razlike pri brzinama do nekih 100Kmh.

Na Doblu su verovatno prve 3 brzine krace sto opravdava bolju startnost odnosno ubrzanje do neke kilometraze.

Eto Ivan me preduhitrio! Samo sto je Doblo tezak kao kamion!

Edited by Zvezdo

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala na odgovorima,idem jos do majstora za gasni uredjaj i onda cu ponovo da ih uporedim u istom stepenu prenosa i istom broju obrtaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima dobar trik , hvataj zavetrinu brzih autobusa. Ali nikako nemoj da dozvoliš da ti odmakne, posle je neuhvatljiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...