Jump to content
FAS Goran
maky985

Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - lupkanje napred na neravninama

Recommended Posts

Juce sam odradio balansiranje,optiku i promenio uporne spone prednje...ali meni i dalje lupa na rupama,kad se penjem preko ivicnjaka ili bilo cega slicnog...kad prelazim preko pruge lupa i volan se bacaka levo desno...majstor koji je radio optiku kaze da je trap utegnut i da nije otisla letva,on sumnja na kardan volana...taj problem sam imao na puntu,kada pomeram volan levo desno cuje se unutra lupanje.jel imao neko problema sa kardanom na stilu?

 

 

Edited by neshaoct
update

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ugasi motor, gurni glavu kod pedala i onda nek neko cima volan levo-desno. Čućeš odakle dolazi lupanje. 

Proveri balans štanglu celu. Da li se čuje lupanje kada prelaziš preko ležećeg / kada levi i desni točak istovremeno prelaze , ne ukoso ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

probao...cuje se ispod volana,kod onog krsta dole ili sta to vec bilo...ne cuje se kad prelaze oba tocka istovremeno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poz,

 

imam jedan problem koji nikako ne mogu da rijesim. Imam Stila 2 vrata u top stanju, zamjenio sam i zadnje selene i prednje lafete, i stabilizatore, i nosac motora lijevi, auto je skoro pa necujno - osim sto se nesto u prednjem dijelu cuje preko neravnina - kao da se nesto klima, takav je zvuk. Da li ima jos nesto sto bi trebao da pogledam a da je karakteristicno za Stila? 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sumnjam, dvije prednje sam uzeo pred zimu, ali pogledacu. Da li ima jos nesto? Ovaj problem je vjerovatno bio i prije, ali se nije cuo sve dok nisam ostale stvari sredio. Sada je prelazak preko osrednjih rupa ok, prigusen, ali opet nesto klima - krcka. Nisam bas upoznat sta bi jos trebao pogledati tako da se nadam da je jos vas (uspjesno) rijesilo ovaj problem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh to mi nije naumpalo...da li je moguce da je letva jer auto drzi pravac, prije mjesec uradjena spura, volan stoji 100% pravo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da popnes auto na dizalicu pa da natezes redom sve inace mozemo da redjamo ovako napamet do veceras a ispostavi se da ti zakacinje sus pleh npr

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je lupkalo i bio je problem u desnom selen bloku ;) Ali kao sto @MS PK kaze odes na dizalicu da ne nagadjamo ovuda :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno ste vec resili problem, ali da se i ja ukljucim u temu zbog buducih korisnika. Meni je isto lupkalo napred, kod oba tocka. uglavnom na manjim neravninama na putu (kaldrma i slicno). U pitanju su bili prednji stabilizatori. Oko 1000 din komad i oko sat vremena posla. Naravno kod majstora. Fleksom odsece stare i srafovima se zategnu novi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao ljudi ,pomagajte prednji trap kao da mi se rasipa a kod kog god majstora sam odvezao automobil rekli su mi da nisu skoro vidjali tako utegnutog stildzonija ,kad idem prelo neravnia em nekad skripuce kako se levo desno naginje auto napred kao spone da se cuju i to leva a gruva i udara nesto na pruznim prelazima i slicnim takvim stv i neravninama gde je krpa na zakrpu na asfaltu tu se cuje grubo kao da je neko zalego napred ispr auta i udara gumenim cekicem u levu a i u desnu str .

Sta moze biti da li su stabilizatori nekako otisli a da se to ne moze videti ili sta kako ? 

Edited by Panic97

Share this post


Link to post
Share on other sites

Digneš da na dizalicu pa zadrmaš malo točak vidiš gde ima lufta..Kod mene su bila u pitanju oscilirajuća ramena na bravu..Ako se čuje tup udarac onda ima lufta u gumenim delovima..Naravno ako su amortizeri dobri..

Ovde kod nas je besplatan pregled kod trapadzije..Najbolje da ga odvezeš na pregled..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa iskreno druze nemam kod koga da odvezem jer svi tvrde da je utegnut i stegnut i toliko uzmu pogledaju pajserom spone natezu sta vec natezu i kazu nema to lufta i toliko 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora da lupa u donjem delu..Može da bude amortizer ili šolja amortizera ili nešto treće..Ako nešto lupa a ranije nije onda je to kvar?Ovi što rade trapove znaju sigurno  u čemu je problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Panic97 said:

Sta moze biti da li su stabilizatori nekako otisli

Stabilizatori su najcesce menjana potrosna roba na trapu i na nasim vajnim putevima odu vrlo brzo, ne znam ni sam koliko sam ih izmenjao (a probao ih poprilicno za 10 godina, pri cemu bolesno pazljivo zaobilazim ne rupe, nego i neravnine na putu). Laicki mozes i sam da proveris, gore kod krova uhvatis i jace zaljuljas auto levo-desno, ako cujes da kucka moguce da je do njih. To je samo sitnica i jedna od stvari za pregled - ramena (kugla i 2 silena), spone, amortizeri, solje, stangla, letva, teleskop volana..., svakako bih otisao kod krstenog majstora da to lepo pretrese. Ako je sve utegnuto (kao sto ocigledno nije), iz trapa ne sme nista da se cuje.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lupanje pri prelasku preko neravnina moze da bude posledica razdrndanog odvodnog levka, od plastike, ispod akumulatora ili kucista filtera za vazduh koji je takodje u tom delu. Tako je bilo kod mene. Reseno sa dva zavrtnja za drvo kojima sam pritegao te plastike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao, primetio sam lupkanje kad prelazim preko sitnih neravnina. Pokusao sam da pregledam vizuelno, ali nista nisam video nista sto bi moglo. Pre nego sto ga oteram kod majistora hteo sam da pitam da li neko ima slican zvuk

U pitanj je Bravo 1.6mjet 105ks 2012

 

 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stefanpop00

 

Pročitaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije naisano u temi na kojoj smo. :thumbup: 

 

Kao što ćeš videti može da bude više stvari, a značilo bi da kažeš sa koje strane lupka, da li i preko najmanjih neravnina, lupka li kad auto stoji, otvoriš vrata na toj strani gde lupa i zaljuljaš auto...ili se možda više čuje iz kabine... Svakako nije nešto što treba da te posebno brine, najverovatnije je nešto na trapu, a tu deo košta od 10 do 30-tak evra...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kao sto vidite na snimku unutra se lepo cuje. cuje se samo u pokretu, kad levi tocak ide preko malih neravnina.

Prelazio sam i desnim, on je ok. Kad ga zaljuljam u mirovanju, ne cuje se nista

Znaci u pitanju je prednji levi tocak

Edited by stefanpop00

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viljuška točka (bilo silen ili kugla na njoj). Meni je isto lupkao (onako tupo) i dobio je zamene kugli. Neki su reparirali, neki su menjali samo kuglu (ako je samo do nje), iščukaju je i montiraju. 

U kom su stanju stabilizatori i da li se čuje "žvakanje" kada skrećeš (da nije homokinetički) ili nezavisno od pravca ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

e tacno, nekad mi se cuje skripanje bas slabo ili tako nesto kad namotam skroz levo (isto iz levog prednjeg tocka). a ovo lupa kad idem pravo

 

koliko izadju te kugle

Edited by stefanpop00

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, stefanpop00 said:

koliko izadju te kugle

57 minutes ago, neshaoct said:

a tu deo košta od 10 do 30-tak evra...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav!

Problem je sledeći: u vožnji se čuje konstantno lupkanje negdje kod desnog točka. Zamjenio vanjski zglob i lupkanje prestalo na par dana i opet isto. Reklamiram zglob i ugrade drugi takođe nov. Nakon 10-ak dana opet isto... Jedan majstor kaže opet vanjski zglob, drugi kaže da je unutrašnji, međutim to lupkanje prestane kad stisnem kvačilo. Sad zadnjih mjesec dana se čuje samo ponekad vrlo kratko. Uglavnom i dok se čulo stalno, bilo je dovoljno podići auto na dizalicu i spustiti pa da lupkanje prestane na neko vrijeme (par kilomerara pa nekad čak i više od 20 - 30 km) unutrašnji zglob ima aksijalni i radijalni "luft" 3-5 mm, mandžete su zdrave. Enigma je što je to lupkanje sad prestalo... Stilo je: 1.9 mjtd 103 kW 2005 gp 5 vrata. Kom vidovnjaku ili mediju da se obratim, jer ovdje kod mene, mehaničari teško mogu pogoditi šta je u pitanju?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...