Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
jevta BG

Fiat Punto mk.1 1.4 GT - problemi sa pritiskom turba

Recommended Posts

da li ja nekako mogu da proverim taj pritisak osim sa penom i kako da znam koji je normalan pritisak koji treba da bude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo sada sam poceo sa rasklapanjem i skidannjem creva za vazduh da ih sve isproveravam i naidjem na prvo sto mi se nesvidja
fabricki boshov blow off ventil ima vidno ostecenje unutra

 

2013_01_10_14_24_43.jpg  2013_01_10_14_25_10.jpg  2013_01_10_14_25_53.jpg

 

sada me zanima da li stvarno on moze da pravi probleme koje sam napisao u ovoj temi ako ne da nastavljam sa daljim skidanjem
moram da znam jos jedno kada bi kupio after market blow off da li moram da imam i ovaj na kolima ili se ovaj skida i na mesto ovog ide taj zamenski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moras da imas taj ventil . Samo after market . Ja imam punta gt u delovima celog u garazi ...spremam ga za farbanje .

Ne mogu da citam celu temu ali shvatam da ti auto ima neku knedlu i da niko ko se razume nije to pogledao kako valja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povuci vakum ustima na onu malu cevcicu,ako ga ne drzi kako treba onda ne valja.Mozez i da probas da dunes kroz tu cevcicu ako sisti opet ne valja.Mora da dihtuje.Ja imam aftermarket blow off ali se razmisljam da li da ga prodajem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ima preko....ili mozda ovde neko ko prodaje "svoj" ili sa nekog saaba uzmi ...saabovi su odlicni izvor delova za puntojzlu ja sam montirao interkuler od saaba 

 

cxca19100.jpg

 

Mozes i bez njega da probas auto . zapusi creva pa probaj ali ne znam zasto bi ti zbog pocepane membrane u njemu tj neispravnom palio diznu . cak i da ostavis creva skinuta nece ti paliti diznu odma nego samo nece hteti da ide jer turbo dobija vazduh mimo protokomera i ecu ne registruje protok samim tim ne da ni gorivo ..njemu je protokomer bitan za kolicinu goriva (nije korektivna funkcija kao kod nekih kola)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvalitetan blow off nije jeftin .Ja sam moj platio 180e(marke Forge Motorsport).Jeftine kopije ne bih kupio ni slucajno,radije bih ostavio serijski Boshov.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo pokusao sam da dunem kroz cevcicu i pusta i kada duvam i kada povucem da li moze to da bude razlog gubitka pritiska o kojem si pricao

video sam i ja za saba kad kucam neke delove on mi izbacuje stranicu za saab

jer ima dosta prepravki da bi se montirao takav ili slican interkuler

Edited by jevta BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti je siguran razlog gubitka pritiska,jer kad tu pusta onda se jedan deo pritiska vrati i usisno crevo.E sad da li ti je to i jedino mesto gde gubi ne znam.treba zameniti ventil pa probati.Kolicina vazduha koja prodje pored protokomera ti nije ista kao i kolicina koja udje u motor jer ti pusta.Zato nemas ni smesu kako treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti na malu cevcicu ne drzi vakum ne valja tu vuce fals vazduh . Taj je za kantu . Zapusi sva tri creva od bov-a pa probaj auto. Ili doteraj kod mene pa cu ti resiti ..ako nista drugo imam celog u delovima ..pa nije to space shuttle jebogamish

Za interkuler moraju nove cevi , nosac hladnjaka da se modifikuje i branik malo da se secne jer vire one dve budze dole ...ogroman je i sam ic s gornje strane ima neku plastiku viska to se brujkom odsece i onda stane izmedju farova ...nije strasno (to zavisi od uslova koje imas)...al opet ja sam ubacio 1.6 i menjao svasta nesto :) tako reci sve O.o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajde da se dogovorimo da banem do tebe pa taman i neke senzore da probam ako neuspem sad kada vratim.nekako sam uspeo da zapusim rupu pa cu videti kako ce reagovati kada ga budem vratio ako bude isto onda cu probati i sa zapusenim rupama kao sto si rekao ako uopste sme tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj vracati taj ventil. neispravan je . Ne mozes raditi "polovicno" i ocekivati tacne rezultate . Ako je busan nema smisla da stoji tu . Njegova funkcija je da pri zatvaranju leptira (kad pustis gas da saltas) pusti visak vazduha (koji turbo pravi jer je i dalje u zaletu ) posle turba nazad na usis turba . aKo je neispravan em nemas zadihtovan sistem (kao da si skino crevo sa kulera ) em ti na crevo aktuatora vuce fals i ne radi na leru kako valja .

Sme bez toga naravno nece mu nista faliti i mesec dana tako da vozis

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok idem sada da ga probam pa cu napisati kakva je situacija i jos nesto kada zatvorim rupe kao sto kazes oce li se onda ugasiti lampica ili da neobracam paznju na nju iako se upali ako auto lepse bude radio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovako sada sam probao par varijanti kada skinem crevo koje ide od velikog creva sa usisne grane pa do blow off ventila i zapusim obe rupe auto se gasi. ali kada zapusim samo rupu na blow off ventilu a na velikom crevu ostavim otvorenu auto radi extra na leru i izmedju brzina nema knedle ali ima do sekunde cekanja kada stisnem papucicu gasa.lampica naravno svetli a turbina se i dalje jedva malo upali cak i kada je crevce sa westgate ventila skinuto.

sta dalje da radim da ga razbijem ili da ga zapalim :smoke: :smoke: :smoke::wallbash: :wallbash: :wallbash:

sve je bilo probano na benzinu

Edited by jevta BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto si ostavio rupu na crevu koje ulazi u usisnu granu znaci da motor ne uzima vazduh kroz protokomer i turbo nego na tu rupu ...a turbo i ako moze nesto da napuni na tu istu rupu ce da izduva....

Ne bi smeo da se gasi kad je ta rupa zatvorena...nesto tu ne valja drugo a nije turbo i bov .

Share this post


Link to post
Share on other sites

resio sam problem delimicno dzek koji ide na map senzor nije bio lepo uboden sada sam ga namestio kako treba i vratio sam na ono gde se lampica pali i gasi auto radi dosta bolje turbinu pali tacno kako treba ali sporo prima gas i mnogo lose radi na leru.kada je na leru i pritisnem papucicu gasa krene da trza da se trese do 2000 obrtaja i onda gore sve ok cim se spusti na 1000 i ispod mnogo los rad,desi se cak i da se ugasi.videcemo sta dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

definitivno je riknuo protokomer zamenio sam sa kineskim koji imam i sada radi kako treba i dalje pali lampicu ali promena u radu motora nema.

inace goran a. je ustanovio sta je problem posto sam bio kod njega.covek je doktor.

inace ako znate gde ima original protokomer za punta gt napisite kupujem odma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...