jevta BG 111 Posted January 9, 2013 posto je lose vreme nisam nista cackao ali sam bio kod majstora za plin da on pogleda i rekao mi je da to nije nista sto vlazi da je to samo mali kondenz.uspeo je da mi podesi plin da radi normalno na leru i izmedju brzina da ne stucastvarno radi ok. ali kada dam gas i upali se turbina auto zastuca i onda me ispali ko metak i posle takve voznje se ugasi auto i nece da radi nikako moram da sacekam da prodje minut pa tek onda opet da ga upalim. naravno lampica se ne gasi i dalje a i skinuto je crevo sa westgatea zbog provere. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted January 9, 2013 Ugasi se zato sto preterano napuni plina u cilindre pa presisa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted January 9, 2013 ali do tog trenutka je sve ok mogu da ga vozim ceo dan sve extravidecu sta cu da radim lik mi je rekao da ce staviti drugi rasprsivac pa da vidi kako ce se na drugom ponasati.do tada ja cu prekontrolisati sva creva.jos nesto ispod kucista za akumulator ima neka kao kutija u kojoj je ventilator a crevo odatle ide u usisnu granu cemu to sluzi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
AdamGT 1 Posted January 9, 2013 (edited) to sluzi za hladjenje diznievo sta sam nasao na netu ,,temperatura vrha injectora se povecava do te mere da se gorivo u vrhu kod iglice razlaze i isparava ostavljajuci naslage,sto se ne desava u voznji jer se hlade gorivom koje prolazi,da bi resili ovaj problem neki prozivodjaci ugradjuju specijalan ventilator koji hladi injectore po gasenju motora,, Edited January 9, 2013 by AdamGT Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted January 9, 2013 zanimljivo, nikada ne bi pomislio na to.dobro da znam da ne utice na rad motora.vreme je lose pa ne mogu da radim ali moracu sutra.moram da resim ovo vlazenje na usisnoj grani ne verujem ovom majstoru da tako treba da bude. Quote Share this post Link to post Share on other sites