Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Moto GP: Honda

Recommended Posts

Lorenco mora na još jednu operaciju

 

175222-lorenco.jpg

 

Petostruki svetski šampion Horhe Lorenco u ponedeljak će biti operisan po drugi put za nešto više od mesec dana zbog problema sa desnim stopalom, koje je povredio tokom Velike nagrade Aragona u septembru. Španski motociklista je zbačen sa svog motora u prvoj krivini trke na stazi ''Motorlend'', što je dovelo do fakture druge metatarzalne kosti. Uprkos tome, vratio se na stazu za sledeću trku u Tajlandu, gde je doživeo novi težak pad, u kojem je povredio zglob leve ruke, što je uticalo na finiš njegove sezone. Lorencu je operisan zglob krajem oktobra, on je pokušao da se vrati u Motegiju i Sepangu, ali se povukao sa obe trke, a na zatvaranju sezone u Valensiji zauzeo je 12. mesto. Za to vreme je tretirao svoje povređeno stopalo koliko je mogao, ali zbog treninga i aktivnosti na stazi kost nije zarasla kako treba. Da bi se rešio tog problema, Španac će biti operisan u Barseloni početkom naredne nedelje, prenosi sajt ''Motorsport.com''.

Od naredne sezone Lorenco će braniti boje Repsol Honde, a upravo je svog novog timskog kolegu Marka Markesa okrivio za udes u kojem je povredio stopalo. Petostruki svetski šampion je već imao priliku da testira novi motor, u Valensiji je imao 12. vreme, a zatim je napredovao do pete pozicije u Heresu. I Markes će morati na operaciju ovog meseca, pošto je odlučio da reši problem sa ramenom, koji je dislocirao nekoliko puta poslednjih nedelja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markes operisao rame, na oporavku šest nedelja

 

Mark-Markes 123.jpg

 

Sedmostruki svetski šampion u motociklizmu Mark Markes je uspešno operisan u utorak, zbog čega će biti na rehabilitaciji u narednih šest nedelja. Aktuelni šampion ''kraljevske klase'' na motoru Honde je tokom sezone imao problema sa levim ramenom, zbog kojeg je na kraju morao na hirurški sto. Markes je po završetku sezone, u kojoj je došao do pete titule u Moto GP šampionatu, kao i postsezonskih testiranja u Herezu, otišao ''pod nož'', te mu sada predstoji rehabilitacija. Operacija je obavljena na katalonskom Institutu za traumatologiju i medicinu sporta, gde će se Markes zadržati još 48 sati. Po izlasku iz bolnice Mark Markes će oporavak nastaviti u svom rodnom gradu Serveri. Nakon toga vozač Honde će se vratiti treninzima i predsezonskim testiranjima na stazi Sepang u Maleziji.

Naredna sezona Moto GP šampionata će početi 10. marta trkom za Veliku nagradu Katara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco: Bio sam blizu odluke o povlačenju

 

lorenco p.jpg

 

Petostruki svetski šampion Horhe Lorenco priznao je da je razmišljao o kraju karijere, pre nego što je postigao dogovor sa Repsol Hondom za narednu sezonu. Španski motociklista je u prethodne dve godine branio boje Dukatija, a pošto se mnogo mučio u prvih sezonu i po na modelu Dezmosediči, italijanski tim je odlučio da ne produži saradnju sa njim. Lorenco je počeo da pobeđuje na Dukatiju kada nije imao rešenje za sledeću godinu, a činilo se da mu je jedina opcija privatni tim Yamahe, koji je podržao Petronas. Umesto toga, usledila je iznenađujuća odluka Honde da ga angažuje kao timskog kolegu Marka Markesa. Dok još nije znao šta će raditi dogodine, Lorenco je razmišljao o povlačenju, priznaje sada, mesec dana po završetku sezone.

 

''Bilo je to ludo vreme. Kao da sam bio u maloj depresiji. Kada sam razmišljao o mogućnosti da se povučem, u glavi sam postajao depresivan. U normalnim okolnostima, kada pomišljam na povlačenje, na neki način bih osećao sreću i olakšanje pošto tada neće više biti pritiska ili povreda. Nisam očekivao da ću na pomisao povlačenja upasti u depresiju. A bilo je tako, bio sam blizu povlačenja. Istina je da sam imao drugu mogućnost, da odem u privatni tim Yamahe. Bila je to dobra opcija, ali ne ona koju sam ja želeo'', istakao je Lorenco u intervjuu za ''BT Sport''.

Lorenco je istakao da je mislio da u Dukatiju više ne veruju u njega pošto nije ostvario željene rezultate, ali da je njegov argument bio da je dovoljno dobar da pobeđuje. ''Bilo je neverovatno. U motociklizmu i sportu generalno, vredite kao vaša poslednja trka, a moje trke pre dogovora sa Hondom su bile užasne. Bilo je teško za mene mentalno, pošto sam radio i trenirao više nego ikada ranije, ali rezultati nisu dolazili. Znao sam šta se dešava, bili smo blizu dobrih rezultata i pobede. Ali, ljudi nisu verovali u mene jer sam bio godinu i po dana u Dukatiju i nismo stigli do pobede. Bili smo blizu, vodili smo na početku trka, pet, sedam, čak i deset krugova, ali nam je nešto nedostajalo. Tim verovatno u tom trenutku više nije verovao u Horhea Lorenca'', naglasio je Lorenco.

 

Naredna sezona Moto GP šampionata startuje Velikom nagradom Katara 10. marta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dani Pedrosa nezadovoljan komentarima svog bivšeg šefa

 

alberto_puig_pedrosa.jpg

 

Šef Honde se izgleda baš raspričao u jednom nedavnom intervjuu, ali čini se da nije vodio računa o posledicama svojih reči. Nakon što je opleo po Rosiju, Alberto Puđ je uspeo da uvredi i do skora svog vozača, Danija Pedrosu. Španac, koji je u Valensiji odvezao poslednju MotoGP trku u karijeri, javno je reagovao na komentare svog bivšeg šefa. Naime, Puđ je u intervjuu pod znak pitanja doveo Pedrosinu motivaciju. Upitan šta je Pedrosi falilo ove godine, Puđ je izjavio da su drugi jednostavno želeli titulu više od Danija. ''U životu ti niko ništa neće pokloniti. Dani jednostavno nije imao dovoljno želje.''

 

Pedrosa je na svojoj zvaničnoj Facebook stranici odgovorio na reči svog bivšeg šefa, odbacivši njegove tvrdnje da nije imao dovoljno želje da postane šampion. Pedrosa se javno upitao zašto Puđ nije takve tvdnje izneo pred njim, dok je još bio deo Honde, nego tek sada. Puđ je blisko radio sa Pedrosom kako na početku, tako i na kraju njegove karijere, preko Movistar kupa, pa sve do klasa 125 i 250 kubika. 2013. su prekinuli saradnju, da bi je nastavili na kraju 2017, kada je Puđ postavljen za novog šefa Honde. Alberto je zaslužan za dovođenje Lorenca u tim, što je za posledicu imalo Pedrosin odlazak iz Honde i kasnije u penziju. Odnosi su, bar za javnost, bili srdačni, ali je Pedrosina odluka da prihvati test ulogu u KTM-u, a ne u Hondi, nagovestila da je bilo određenih problema za koje se nije znalo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco: Honda u MotoGP kao Real i Barsa u fudbalu

 

187660-honda moto.jpg

 

Horhea Lorenca u 2019. godini čeka veliki izazov i debi u ekipi Repsol Honde. Do početka sezone ostalo je dva meseca, a višestruki MotoGP šampion u svom prvom intervjuu kao vozač Honde govorio je o ambicijama sa novim timom.

''Omiljene boje su mi oduvek bile bela, crvena i crna, i sada možemo na taj spisak dodati i narandžastu. To su boje koje reprezentuju uspeh, i mnogo osvojenih titula u poslednjih 25 godina. Veoma sam ponosan što pripadam ovoj porodici i što ću pomoći da ovaj tim bude još jači. Repsol Honda je možda i najsupešniji tim u istoriji. Imaju najviše pobeda i titula. Ako bismo ih poredili sa fudbalskim timovima, onda bi bili Barsa ili Real.''

O svom novom motoru, Španac kaže: ''Prošle sezone sam imao potpuni drugačiji motor, koji je bio ogroman i visok. MOžda i preveliki za mene. Honda mi odgovara više po dimenzijama. Kompaktniji je, manji i niži motor, i mogu bolje da se nakrivim na njemu. Osećam veće samopouzdanje u skretanjima''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco: Mark i ja smo najjači tim u istoriji Moto GP

 

187690-Horhe-Lorenco.jpg

 

Trostruki svetski šampion Horhe Lorenco iznenadio je moto svet kada je doneo odluku da pređe u Hondu i pridruži se Marku Markesu koji će od naredne sezone biti njegov novi timski kolega. U intervjuu za ''Red Bul'', Horhe Lorenco je govorio o očekivanjima u nardnoj sezoni, o tome šta očekuje od novog motora, ali i o tome šta bi za njega bio uspeh u 2019. godini.

''Veoma sam uzbuđen jer se sve ponovo menja. Pre dve godine imao sam kompletnu promenu - promenio sam tim, motor i ljude kojima sam bio okružen i sa kojima sam radio. I sada sam to uradio ponovo. Sa jedne strane je to teško jer kada duže vozite isti motor možete samo da postajete bolji jer znate sve tajne mašinei lakše iz nje izvlačite maksimum. Sa druge strane, imate izazov i uzbuđenje. Na jednoj strani izgubiš, na drugoj dobiješ'', kaže Lorenco. Lorenco je rekao i da je sve bilo dobro na testovima u Valensiji kada je prvi put vozio Hondu, kao i u Herezu. ''Tim je veliki i profesionalan. Sve je perfektno jer svi vode računa o najsitnijim detaljima. Poklonili su mi mnogo pažnje, pazili su me i dobio sam sve što sam zatražio što je veoma važno. Osećam ljubav i u ovom trenutku je sve tako. Što se tiče motora, i to je trenutno sjajno. Naravno, još uvek me čeka mnogo posla kako bih prilagodio svoj stil motoru i obrnuto, ali za početak sve je sjajno'', sa oduševljenjem govori Lorenco koji kaže da ne zna da li će u 2019. godini biti spreman da se bori za titulu.

 

''Jasno je da ću dati sve od sebe da budem spreman već na prvoj trci u Kataru (10. mart) ali nije to tako jednostavno. Imamo samo tri ili četiri testa do tada. Ako hoćeš titulu moraš da se boriš sa Markesom koji je sjajan vozač i koji već šest ili sedam godina vozi isti motor. I naravno ne samo protiv njega. Moram da se borim i sa Andreom Doviciozom koji je sedmu godinu na Dukatiju i sa Valentinom Rosijem koji ima više od deset godina na Jamahi. Mnogo je vozača sa mnogo iskustva na svojim motorima koje će biti teško pobediti. Ne znam da li ću biti spreman'', naglasio je Lorenco.

 

- A kako će izgledati saradnja sa Markom Markesom?

''Ako gledamo brojeve, jasno je da smo nas dvojica jedan od najjačih parova u Moto GP istoriji. Brojevi ne lažu. To se odnosi na pobede, na osvojene šampionate, na talenat, na brzinu. Ali jasno je da ću ja morati da budem skroman i da pokušam da naučim od ljudi oko mene što više, kao i Mark iako ima mnogo iskustva''.

 

- Šta će biti uspeh u 2019?

''Što se mene tiče moj život je veoma uspešan. Ja sam srećan čovek što mugu da radim ono što volim i što sam do sada u tome bio uspešan uz mnogo osvojenih titula i pobeda. Kao dete, nikada nisam očekivao da ću biti ovde gde sam sada. Uvek sam govorio, nakon prve osvojene titule sve što je došlo posle toga je kao poklon. Pokušaću da dam svoj maksimum kao i uvek, a maksimum imate kada pobeđujete ali to će sada, sigurno, biti malo komplikovanije i za sada nisam favorit u šampionatu. Ali, u Moto GP je sve moguće'', zaključio je Lorenco.

 

Lorenco impresioniran Hondom

 

honda motoGP.jpg

 

Horhe Lorenco je izjavio da se oseća bezbednije na Hondinoj MotoGP mašini, objasnivši da se radi o kompaktnijem motociklu u poređenju sa onim njegovog bivšeg tima. Španac je Hondu RC213V premijerno testirao na post-sezonskom testu prošle godine, nakon što mu je Ducati dao dozvolu da nastupi za japansku ekipu, jer je još uvek imao važeći ugovor sa italijanskim proizvođačem. Vozio je u Valensiji i Herezu, a na ovom drugom nastupu je svega dve desetinke bio sporiji od najbržeg vozača. Međutim, Ducati mu nije dao dozvolu da govori za medije u oba slučaja.

 

U prvom intervjuu kao vozača Honde, Španac je naglasio da mu japanski dvotočkaš više odgovara, odnosno da više odgovara njegovom stilu vožnje. ''Prošle sezone sam vozio potpuno drugačiji motocikl'', izjavio je Lorenco. ''Honda mi više odgovara po svojim dimenzijma, kompaktnija je, manja, a i bezbednije se osećam u krivinama. Prvi utisci su pozitivni i mislim da motocikl ima dosta potencijala.'' Prošle godine je Lorenco kritikovao Ducati jer je bilo potrebno dosta vremena da reaguje na njegove zahteve, pa je tako novi rezervoar za gorivo stigao tek nakon što se tim odlučio da ne nastavi saradnju sa trostrukim svetskim prvakom.

 

Sa druge strane, naglasio je on, Honda se od samog početka trudi da mu RC213V učini prijatnijim. ''Impresionirala me je Hondina volja da mi izađe u susret. Sve moje zamerke su odmah zabeležili, tako da je rezervoar za gorivo gotovo 100% prilagođen mojim potrebama.'' Lorenco će u garaži ove godine imati aktuelnog šampiona, a kako sam kaže, pokušaće da nauči što više od čoveka koji je u proteklih šest godina osvojio čak pet naslova. ''Mislim da ćemo jedan drugog i te kako umeti da motivišemo. Želeću da ga pobedim na stazi i on će želeti da bude bolji od mene, a ta zdrava konkurencija biće dobra i za nas i za tim.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sezona će biti lepa svakako, ali ne očekujem da će oni biti tim. Ipak su oni pre svega veliki rivali. Biće između njih ko zna šta sve na samoj stazi. Zato i idu sada pre sezone izjave kako su eto oni tim, ali šipak će to tako biti već posle prvih par trka, tj. kad krene sezona. Imamo dosta takvih primera iz prošlosti. Ok, MotoGP je malo drugačiji od ostalih serija, ali opet.

 

Najviše pratim F1 pa mogu odatle da nabrojim...ali kad god su u timu tako dva jaka imena, nikada između njih nisu dobri odnosi i nikada ne rade za tim. Uvek jedan mora da se povuče, ili ode u drugi tim (češći slučaj jer niko takvog renomea neće da prihvati ulogu drugog vozača, kada u bilo kom drugom vrhunskom timu može biti prvi vozač). Da ne guglam za raniji period, pisaću ono što se iz glave sećam: :D 

 

Senna/Prost - serija međusobnih incidenata kad su bili u McLarenu, sa velikim finalom u incidentu za samu titulu šampiona.

Senna/Prost - godinama kasnije Prost osvaja titulu 1993. godine sa Williamsom, ali se povlači iz F1 na kraju te sezone (iako je imao ugovor na još dve godine), jer Frank Williams potpisuje Sennu za 1994. godinu, a Prost nikako nije hteo opet sa njim posle iskustva u McLarenu, čak je imao i dogovor sa Frankom da ovaj nikada neće dovesti Sennu dokle god je Prost u njegovom timu.

Webber/Vettel - posle njihovog sudara u Turskoj 2010. godine faktički više nisu ni pričali, iako su bili u istom timu.

Webber/Verstappen - iako je Red Bull specifičan po pitanju prvog i drugog vozača, tj. nema takve striktne unapred zadate podele, svedoci smo kako je na kraju sezone 2018. Webber ipak otišao u drugi tim gde će nesumnjivo biti prvi vozač. 

Hamilton/Alonso - Alonso otišao iz McLarena, usput optuživši tim da favorizuje Hamiltona, tako da se Alonso uspeo posvađati ne samo sa timskim kolegom nego i celim timom.

Hamilton/Rosberg - Došli su dotle da su izbacivali jedan drugoga, ili su oboje završavali pored staze. Rosberg se povukao iz F1 posle osvojene titule znajući šta bi ga čekalo sledeće sezone kad je tim u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tačno,mogu sad da hvale jedan drugog ali kad počne sezona prštaće na sve strane. Samo da Lorenco bude konkurentan. Mala ispravka za formulu i Red Bull, Rikardo i Verstapen 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, dach@ said:

Mala ispravka za formulu i Red Bull, Rikardo i Verstapen 

Mislio sam na Rikarda, a pisao Webber :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

bice veselo izmedju njih dvojice,obojica su agresivni  i voze na ivici noza,sto se kaze,pa ce biti fajta,dok dovi tu moze da trazi sansu odlicnom i preciznom voznjom,videlo se to i ove godine.Al sve u svemu Lorenco ima i ove godine da pobedjuje na trkama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šampion počeo sa rehabilitacijom posle operacije ramena

 

marquez.jpg

 

Svetski šampion u motociklizmu Mark Markez je počeo sa rehabilitacijom posle operacije ramena koja je bila neizbežna ove zime. Španac se nada da će biti spreman za prve testove koji slede u Maleziji. Koliko je Markezova povreda bila ozbiljna najbolje svedoči siuacija sa trke na kojoj je overio titulu. Tada je prišao da mu čestita Skot Reding, a kako ga je povukao za ruku iščašio mu je rame. To je pokazalo javnosti koliko Mark Markez zapravo ima problema i da je posle završetka sezone i prvih testova operacija bila neizbežna. On je operisan početkom decembra, a posle toga je neophodan oporavak od šest nedelja. Prvi testovi su u Sepangu 1. februara kao i nedelju dana kasnije. Prvi deo rehabilitacije Markez je proveo kod kuće uz fizijatra Karlosa Garsiju i Mark je sada u pojačanom programu u kom treba da ojača rame.

''Oporavak će trajati čitavu zimu. Možda neću biti spreman za Maleziju 100%. Biće gusto. Cele zime ćemo raditi na mom ramenu, a u februaru i martu ću raditi na fizičkoj kondiciji'', kazao je Markez još pred test u Herezu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco povredio šaku, danas na operaciji

 

188279-Horhe-Lorenco.jpg

 

Repsol Honda je juče objavila da je Horhe Lorenco doživeo povredu i da ga očekuje operacija. Vozač Repsol Honde, Horhe Lorenco tek što se oporavio od povrede zgloba ruke, ali i povrede noge nakon padova u ragonu i na Tajlandu u novom je problemu. Lorenco je na treningu u nedelju povredio levu šaku. Lorenco je u nedelju primljen u bolnicu u Veroni sa jakim bolovima u ruci. Honda je potvrdila da će petostruki svetski šampion morati na operaciju što najverovatnije znači da ga u sredu 23. januara nećemo videti na testovima u Madridu. Iz Lorencovog tima najavljeno je da će dodatne informacije o povredi i oporavku biti objavljene posle operacije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Repsol Honda predstavila motocikle za narednu MotoGP sezonu

 

honda 2019 1.jpg

 

Ekipa Repsol Honde je predstavila motocikle za narednu MotoGP sezonu, a Mark Markes i Horhe Lorenco su govorili o svojim očekivanjima od 2019. godine. Honda posle nekoliko godina bez promena u garaži ima sada dva vozača koji žele da se bore za titulu. Danija Pedrosu je zamenio Horge Lorenco i sada ovaj tim ima veliku konkurenciju među svojim vozačima. Obojica imaju tešku zimu jer je Mark Markes morao da operiše rame i trebalo bi da se oporavi za prve testove u Maleziji, dok će ih Horhe Lorenco zbog operacije šake propustiti i biće na motociklu tek u Kataru.  

 

''Ovo je bila jedna od najdosadnijih zima u mom životu. Morao sam da žrtvujem zimu kako bih se oporavio i hoću svima da se zahvalim na trudu. Posebno mom fizioterapeutu jer je bio uz mene 24 sata dnevno. U početku je bilo komplikovano jer je operacija bila gora nego što smo očekivali, uključujem tu i sebe. Veoma je bila agresivna i za oporavak je bilo potrebno vreme i poštujemo to'', rekao je Mark Markes. ''Imao sam povrede i ranije i bilo je bolno ali uvek napreduješ. Nekoliko nedelja je baš bolelo, ali sam morao da kažem sebi da ostajem u bolnici. Nisam mogao da se vidim kod kuće'', dodao je sedmostruki svetski šampion koji poručuje da u Hondi nema mesta za neuspeh. ''Biti u ovom timu znači boriti se za pobede, podijume i titule. Ako se ne boriš za to onda je to neuspeh. Rezultati su bitni. Nadamo se da ćemo slaviti nešto divno na kraju godine. Biti u drim timu je sjano ako osvojiš titulu, ako ne...''. rekao je Markes.

 

Drugi vozač Honde Horhe Lorenco je takođe hvalio svoj novi tim koji je uporedio sa Dukatijem gde je proveo dve neuspešne sezone. ''Ovo je drugi nivo, novi nivo. Verujem da sam imao sreće sa drugim timovima, ali ovo je drugi nivo u svakom smislu. To može da se vidi svuda, ima mnogo ljudi koji te slušaju i imaju šta da kažu o motociklu. Preciznost je svuda i kvalitet je na višem nivou. Malo sam došao ovde kasno ali sam dovoljno sazreo da iskoristim tu prednost koju imam u iskustvu''. Lorenco je otkrio i da nije bio maksimalno spreman za testove u novembru u Valensiji i Herezu, ali da ima pozitivno mišljenje o motociklu kog će voziti. ''Imao sam probleme sa stopalom i zglobom ruke zbog povreda u Aragonu i Taljandu. Bio sam na nekih 80% ali sam bio dovoljno brz. Bio sam četvrti najbrži mislim. Dopao mi se motocikl, agilan je i dobar u krivinama. Osećam i da me je ekipa veoma toplo dočekala''.

 

Sezona MotoGP šampionata počinje 10. marta trkom u Kataru.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedrosa nije odgovarao Hondi

 

Pedrosa Honda MotoGp.jpg

 

U poslednjih nekoliko meseci, Dani Pedrosa je morao da se brani od kritika svog nekadašnjeg mentora i prošlogodišnjeg šefa u Repsol Hondi, Alberta Puđa. Puđ je pre toga optužio svog zemljaka da nije imao dovoljno želje da bude šampion. Upitan da li je za lošu atmosferu pri odlasku iz Honde kriva činjenica da je nakon gotovo dve decenije napustio japansku ekipu, da bi otišao u KTM, Pedrosa je objasnio:

 

''U KTM sam otišao jer su mi čelnici austrijskog tima ponudil dobre uslove i dobar projekat, uz izraženo maksimalno poverenje u moje sposobnosti. Sa druge strane, predsednik HRC-a, Jošišige Nomura mi je poručio da sa svojom fizionomijom ne mogu da vodim razvojni proces Honde u pravom smeru, jer su i Markes i Lorenco fizički krupniji od mene.'' Kako navodi Pedrosa, rečeno mu je da je za tu ulogu podesniji Stefan Bradl.

Što se situacije oko Puđa tiče, Pedrosa nije želeo da ulazi u nove sukobe. ''Alberto je bio izuzetno važan deo moje karijere, svi to znaju. Ali nakon dešavanja od prošle godine, to poglavlje je zauvek zatvoreno i nema potrebe da ulazimo u dalju polemiku.'' Puđ je u jednom od intervjua sa kraja prošle godine opet pomenuo Pedrosu i njegov prelazak u KTM, ali Dani nije, ni tada, a ni sad, želeo da to komentariše.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markes: Pružio sam Rosiju ruku jednom, neću više

 

rossi-marquez-mano.jpeg

 

Šampion Moto GP Mark Markes istakao je da će mu prvi rival u novoj sezoni biti timski kolega Horhe Lorenco. Vozač Honde je tek pre nekoliko dana ponovo seo za motor, posle dvomesečne pauze uzrokovane operacijom ramena.

''Oporavljam se. Ponekad mi se čini da stagniram, a onda sve bude mnogo bolje. Pa opet tako. Vidi se pomak'', kazao je Markes. Već je ranije najavio da neće biti potpuno spreman za predsezonske testove na Sepangu (6 - 8. februar). A u novoj sezoni klupski kolega biće mu trostruki šampion Horhe Lorenco. ''Lorenco će se boriti za titulu ili makar za pobede u trkama. U dobrim smo odnosima. Međutim, prvo pravilo je da vam je timski kolega i prvi rival. Obojica smo profesionalci, neće biti problema. Honda ostaje prvi favorit jer je trijumfovala u poslednja tri šampionata. Svaka sezona je novi izazov.''

Kada je već govorio o odnosu sa kolegama, Markse je upitan o odnosu sa Valentinom Rosijem. Konkretno, novinare je zanimalo hoće li šampion ponovo pružiti ruku pomirenja velikom rivalu. ''Već sam to uradio, zar ne? Više neću. Nemam nikakav problem s njim, zapravo mu se divim zbog svega što radi, voleo bih da u njegovim godinama i ja budem tako brz. Verujem da ćemo ponovo biti glavni rivali na stazi'', zaključio je Markes.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco: Daću sve od sebe na Hondi

 

187690-Horhe-Lorenco.jpg

 

Posle 44 pobede na Yamahi i tri na Dukatiju, Horhe Lorenco će u 2019. godini sesti na Hondin motocikl. Nekadašnji svetski šampion u motociklizmu je imao težak period između sezona, ali njegov otac kaže da je Horhe spreman da se dokazuje. Predstojećeg vikenda u Kataru za Horhea Lorenca počinje novo poglavlje, ovoga puta obojeno u narandžaste boje Repsol Honde. Tamo će biti u istoj garaži u kojoj je i Mark Markez.

 

''Prelazak sa Yamahe na Dukati je bio veoma emotivan jer je bila to prva promena za Horhea u najjačoj kategoriji. Međutim kada se pogleda prelazak u Hondu to je drugačiji izazov. Ovde su dva velika šampiona sa istom opremom, istim motociklom, istim timom i osećaj je sada drugačiji. Ako Horhe sada završi na vrhu biće to i više od titule'', kazao je Horheov otac Čiko Lorenco. ''Jedinstvena je situacija kada su dva šampiona u istom timu. Biće zanimljivo za mene i za navijače, za profesionalce na stazi ali i za ostale vozače. Svi ovo prate i imaju velika očekivanja. Ovo nije viđeno mnogo godina'', poručuje Lorenco senior. Horhe Lorenco je imao dosta problema u predsezoni jer je morao na operaciju zgloba ruke, ali dodaje da jedva čeka da sedne na Hondin motocikl. ''Nisam još uvek na maksimumu sa motociklom, ali i dalje verujem da ćem napraviti dobar rezultat u Kataru. Kao i svake godine MotoGP je veoma konkurentan i imamo paket koji nam treba da se borimo za najbolje pozicije. Spreman sam da dam sve kako bih ostvario najbolje moguće rezultate na Hondi''.

 

Markez pred Katar: Skoro sam na 100%

 

marc.jpg

 

Predstojećeg vikenda počinje novi MotoGP šampionat, a Honda će u Kataru u svojoj garaži imati dva velika šampiona, Horhea Lorenca i Marka Markeza. Zimski testovi i period između dve sezone uopšte nisu bili laki za Hondu i njene vozače. Mark Markez je morao da ima operaciju ramena sa veoma naprnim oporavkom ali na sreću nije propustio testiranja.

''Konačno se ponovo trkamo. Zima je bila drugačija zbog operacije i radio sam pet sati dnevno za fizioterapeutom kako bih se vratio u najboljem mogućem stanju za prvu trku sezone. Na testu u Kataru sam se osećao bolje nego u Maleziji i mogu da kažem da stižem skoro 100% spreman'', kazao je Markez. ''Honda je mnogo unapredila motocikl i na testovima smo bili jaki, posebno na stazama koje nam ne odgovaraju. Katar je posebna trka, ne samo zato to je prva već i zbog uslova na stazi pa ćemo morati pažljivo da donosimo odluke'', dodao je aktuelni svetski šampion.

 

Trkački vikend u Kataru počinje u petak od 11:50 uz direktne prenose na Sport Klubu 1, dok su subotnji treninzi i kvalifikacije kao i trke u nedelju na Sport Klubu 2.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco u Japanu traži rešenje za probleme

 

187690-Horhe-Lorenco.jpg

 

Petrostruki svetski šampion Horhe Lorenco otputovao je u Japan u pokušaju da popravi osećaj na Hondi posle još jednog razočaravajućeg vikenda. Španski motociklista je Veliku nagradu Italije, na kojoj je trijumfovao prošle godine kao vozač Dukatija, završio na 13. mestu. Od prelaska na Hondu, inače, nijednu trku nije završio među prvom desetoricom, a najbolji rezultat mu je 11. pozicija do koje je došao u Le Manu. Lorenco je po završetku trke na ''Muđelu'', na kojem je sedam puta slavio tokom karijere, otrkio da planira put u fabriku Honde da bi našao bolju poziciju na modelu RC213V.

 

''Zaista verujem da možemo da napravimo veliki napredak na tom polju. Rešenje je da odem u Japan i provedem nekoliko dana tamo. Znao sam pre trke da će biti teška zbog toga kako se osećam na motoru, zbog toplote, ali i pozicije na startu. Manje ili više sam imao ritam kakav sam očekivao i zauzeo sam očekivano mesto, ni bolje, ni lošije. Ali, ne možemo da budemo zadovoljni. Pozicija i zaostatak u odnosu na pobednika je lošiji nego u Le Manu, ali smo to i očekivali pre trke. Nadam se da ćemo korak po korak biti bolji u odnosu na rezultat u Le Manu, to mi je cilj i zato ne idem kući, već u fabriku'', istakao je Lorenco.

 

Španac je posle kvalifikacija u Toskani istakao da je zbog forme njegovog timskog kolege Marka Markesa teško tražiti od Honde da napravi značajne promene. Ipak, dan kasnije je naglasio da japanski tim ima kapacitet da motor učini kompletnijim i za svoje druge vozače. ''Jasno je da imamo veoma jaku pogonsku jedinicu, ali to dovodi do problema na drugim poljima i motor čini teškim za vožnju. Mark je veoma brz, ostvario je veliki broj pobeda na ovom motoru, tako da je najlogičnije pratiti njegov put. Ali, verujem da ako neka fabrika može da napravi 'plan B', to je Honda. Videćemo da li možemo da radimo zajedno ne samo na ergonomiji, već i drugim stvarima da bismo motocikl učinili kompletnijim. Za sada je dovoljan da Mark ostvari bolje rezultate nego prethodnih godina, ali je za druge vozače to znatno teže'', naglasio je vozač Repsol Honde.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco se vraća tek na Silverstonu

 

188279-Horhe-Lorenco.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, vozač Honde Horhe Lorenco na stazu će se vratiti na Velikoj nagradi Velike Britanije koja je na programu od 23. do 25. avgusta na stazi Silverston. Španac je odlučio da nastavi sa oporavkom posle preloma pršljenova koje je zadobio 28. juna na prvom treningu pred trku za VN Holandije u Asenu. Lorenco i Repsol Honda su se složili da je najbolje da 32-godišnji vozač propusti sledeće dve trke u Češkoj (4. avgust) i Austriji (11. avgust) kako bi izbegli bilo kakav rizik od povreda. Španac je letnju pauzu iskoristio za rehabilitaciju, njegovo stanje se poboljšalo, ali još oseća bolove i njegovi pokreti na biciklu su ograničeni.

Lorenco je posle devet trka 16. u generalnom plasmanu sa samo 19 bodova, a najbolji plasman bilo mu je 11. mesto u Katalunji. Umesto njega na motoru Repsol Honde ponovo će biti Štefan Bradl.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco od naredne sezone u Pramac Ducati timu?

 

188279-Horhe-Lorenco.jpg

 

Iz ''premijerne klase'' stiže pomalo šokantna glasina da će se Horhe Lorenco od naredne godine ponovo naći na Ducati motociklu, ali satelitskom, u Pramac timu. I mada naizgled izgleda nemoguće da trostrukog svetskog šampiona gledamo u satelitskoj ekipi, aktuelni vozač Pramac tima, Džek Miler, navodi da još uvek nije produžio ugovor i kao razlog navodi upravo Španca. Glasine da bi Lorenco mogao da napusti Hondu su se pojavile pre nekoliko dana, ali uglavnom odbačene, jer se malo kome činilo mogućim da vozač sa Lorencovim pedigreom zameni fabričku za satelitsku ekipu.

Miler je kasnije izjavio da ima istine u glasinama vezanim za Lorenca, a nije baš birao reči kada je govorio o Špancu. ''Gde ima dima ima i vatre. Naravno da Lorenco traži nešto, jer u ovom trenutku ne može da vozi Hondu. Lakše je podviti rep i dotrčati nazad'', izjavio je Miler. ''Mislio sam da je novi potpis samo stvar papirologija, ali očigledno da nije stvar u time. Još uvek nisam siguran. Videćemo.'' Lorenco je trenutno oporavlja od povrede, a tokom čitave sezone se muči sa rezultatima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco sada želi da ostane u Hondi

 

187690-Horhe-Lorenco.jpg

 

Horhe Lorenco je odlučio da ostane u Hondi do kraja aktuelnog ugovora, što znači da od njegovog povratka u Ducati nema ništa. Prema dostupnim informacijama, Španac, koji van stroja od juna i povrede na Asenu, je tokom vikenda obavestio Alberta Puđa, šefa Honde, o svojim namerama da ostane u ekipi. Ovakva odluka znači da će Džek Miler zadržati svoje mesto u Pramac Ducati timu jer su glasine o mogućem prelasku Lorena u ovu satelitsku ekipu kočile produžetak saradnje. I dok je Miler izjavljivao da bi glasine mogle da budu istinite, Honda nije ulazila ni u kakve detalje. Čini se da je japanska ekipa želela da sačeka da se Lorenco sam oglasi po pitanju svoje budućnosti. Tokom čitave sage, koja je bila glavna tema prošle sedmice, pojavila su se nagađanja da je Lorenco ponudio svoje usluge i Petronas Yamaha timu. Mada je najavio ostanak u Hondi, biće zanimljivo videti kako će to uticati na njegov odnos sa timom, koji je sada svestan da je njihov vozač pokušao da svoju budućnost potraži na drugom mestu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Horhe će izaći iz negativne spirale, prioritet je MM''

 

Lorenzo Honda.jpg

 

Horhe Lorenco ima košmarnu sezonu u kojoj mu uopšte ne ide prilagođavanje na Hondin motocikl, a na sve to su se desile i povrede zbog kojih je propustio nekoliko trka. Zbog povrede je nekadašnji svetski šampion Horhe Lorenco propustio trku u Holandiji, Nemačkoj, Češkoj i Austriji, a tokom ove sezone mu je najbolji plasman bio 11. pozicija u Francuskoj. On ima samo 19 poena, a u momentu kada je delovalo da stvari idu na bolje Horhe je napravio katastrofalnu grešku oborivši sebe i nekoliko vozača u Barseloni. Karijera ovog vozača koji je 47 puta slavio u kraljevskoj klasi je sada i pod znakom pitanja, a pominje se i već njegov odlazak iz Honde. Ipak u japanskoj fabrici i dalje veruju u Lorenca.

 

''Tačno je da nismo očekivali da ovoliko dugo traje pronalaženje brzine, i to važi i za nas i za njega. Zbog njegovog stila vožnje smo znali da neće biti lako da se prilagodi Hondinom motociklu i da nije lako ni nama da napravimo motocikl koji će mu najviše odgovarati. Međutim na sve to bio je povređen nekoliko puta. Nije imao dovoljno vremena da se navikne na motocikl i svaki put kada se osetio dobro i komforno nešto nesrećno se dogodilo'', rekao je Hondin tehnički direktor Takeo Jokojama. ''Tako da smo trenutno u negativnoj spirali. Međutim u životu, kada izađete iz te spirale samo se dobre stvari dešavaju. Videćemo, uskoro'', dodao je Jokojama koji je prokomentarisao i to što su se i Lorenco i vozač satelitske Honde Kal Kračlou žalili na slične probleme sa upravljanjem.

 

''Znamo kakav je Kal, veoma je zahtevan i svi znamo da on voli mnogo da priča. Lično obožavam da pričam sa njim i svaki put kada smo u ozbiljnoj raspravi on je odličan kada daje povratne informacije i zato pokušavamo da unapredimo i njegov motocikl, isto je i sa Horheom. Radimo sa tri vozača, Markom, Horheom i Kalom. Ne dešava se tako često da oni govore potpuno suprotne stvari ili da imaju suprotne zahteve. Ako se to međutim desi, prioritet nam je Mark. On je šampion i može da nam da najbolje povratne informacije i prioritet je da osvojimo titulu sa njim'', dodao je direktor Honde. Naredna trka u MotoGP šampionatu je u Silverstonu, a trkački vikend počinje u petak 23. avgusta od 10 časova.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco: Moje najbolje je razočaravajuće

 

187690-Horhe-Lorenco.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, petostruki svetski šampion Horhe Lorenco rekao je da ne postoji jedan razlog zašto mu prilagođavanje na Hondu teže pada u odnosu na Dukati. Lorenco je veći deo karijere proveo u Yamahi, ali je 2017. prešao u italijanski tim, koji je odlučio da mu ne ponudi novi ugovor baš pre nego što je Španac stigao do prve pobede za Dukati. Iako je kasnije zablistao na modelu ''Dezmosedići'', na kraju prošle sezone je stigao u Repsol Hondu, ali mu prilagođavanje traje mnogo duže nego što je iko mogao da pretpostavi. Španski motociklista nijednu trku ove sezone nije završio među najboljom desetoricom, četiri je propustio zbog povrede, a najbolji rezultat mu je 11. mesto na Velikoj nagradi Francuske.

 

''Nijednog trenutka nisam bio 100 odsto fizički spreman. Stigao sam na testiranja u trenutku kada su mi ligamenti bili u lošem stanju. Čak i nisam bio toliko loš jer mi se svideo prošlogodišnji model. Ovogodišnji je bio problem jer mi nije davao nikakvo samopouzdanje u krivinama. Bio sam brži na pravcu, ali generalno sporiji. Dao sam određene sugestije, ali je verovatno bilo prekasno jer je Hondina namera bila da nastavi sa pogonskom jedinicom koju je već sastavila. Mark je uspeo da se adaptira i našao način da nadoknadi te probleme, dok smo Kal i ja imali više problema'', naglasio je Lorenco u intervjuu za Motorsport.com.

 

Tokom leta su se pojavile informacije da bi Lorenco mogao da napusti japanski tim već posle jedne sezone, a da su čak u Dukatiju tražili način da mu nađu mesto u Pramaku. Španac je više puta naglasio da je posvećen Hondi, iako još nije u potpunosti jasno da li će odraditi ugovor do kraja ili ne, a on traje do završetka naredne sezone. ''U jednom trenutku sam imao sumnje oko svoje karijere i ljudima u Hondi sam to stavio do znanja. Kada sam to rešio, rekao sam im da mi je namera da nastavimo sa ovim projektom i od tada je sve na Hondi. Ne mogu da promenim to što se desilo i šta osećam. Pokušavam da dam sve od sebe svakog puta kada izađem na stazu, ali je ponekad moje najbolje razočaravajuće. Ali, taj nivo je takav jer se zbog motora tako osećam, tako da ne znam kako da dam više i ne mogu više, jednostavno'', istakao je Lorenco.

 

Lorenco je istakao da ga ne interesuje šta ljudi misle i da neće biti kraj sveta čak i ako se uopšte ne privikne na Hondi. ''Stalo mi je šta kažu ljudi oko mene i moji navijači. Oni koji to nisu nikada neće ni biti pod bilo kojim okolnostima. Situacija je kritična jer sam navikao da pobeđujem. Ali, ako pogledam šta sam sve postigao tokom karijere, sebe smatram izuzetno srećnom osobom. Jasno je da želim da uspem sa Hondom, ali ako se iz bilo kog razloga to ne desi, neće biti smak sveta'', rekao je Lorenco.

 

Na pitanje da li je realno da ljubitelji motociklizma ponovo vide njegovu najbolju verziju, Španac je rekao: ''Ne mogu gore. Ali, moja najbolja verzija? Ovaj sport je potvrda izreke: kada pada kiša, onda pljušti. Osećate se loše, to utiče na vaše samopouzdanje i sve biva lošije. Kada se motor malo promeni, malo vam se vrati samopouzdanje, više verujete u sebi, sve se unapredi više nego kada dobijete delove samo za vas. To se dešava ne samo u sportu, već i životu. Pomislite u jednom trenutku: Lorenco je dve sekunde iza Markesa i čini se da je to mnogo. Ali, sve može da se promeni za kratko vreme. U Heresu, tokom predsezone, bez ikakvog znanja o motoru vozio sam jednako brzo kao on. Zašto? Zato što mi je motor dao bolji osećaj, a i više mi se staza sviđala''.

 

Ovogodišnji Moto GP šampionat se nastavlja Velikom nagradom Japana 20. oktobra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markes: Sledi borba za ostale titule

 

184491-Marc-Marquez.jpg

 

Pobedom u Tajlandu Mark Markes je prebrinuo ovogodišnju najveću brigu. Osvojio je osmu titulu šampiona sveta u moticiklizmu, a pred trku u Japanu poručuje da će se sada boriti za titule u ostalim konkurencijama. Mark Markes je sa 120 poena ispred Andree Dovicioza četiri trke pre kraja MotoGP šampionata obezbedio titulu šampiona sveta. Španac će sada probati da pomogne Hondi u konkurenciji konstruktora i Repsol Hondi u konkurenciji timova. Honda za Jamahom zaostaje 77 poena, a Repsol Honda za fabričkim Dukatijem 19.

 

''Poseban je osećaj doneti svetsku titulu kući Hondi. Prethodnih godina sam uspevao da osvojim titulu u Japanu, ali sada ću moći da posetim sve ljude u Hondi i u fabrici koji su omogućili da se 2019. godina dogodi. Sada je vreme da se borim za druge titule, i dalje su u toku borbe u konkurenciji konstruktora i u timskoj konkurenciji. Jedva čekam trku u Motegiju jer je to domaća trka za Hondu i japanski navijači su veoma posebni'', rekao je Markes pred Veliku nagradu Japana. Honda je u problemu što se tiče konkurencije konstruktora jer je posle Markesa najbolje plasiran vozač tog motora Kal Kračlou koji je deveti u generalnom plasmanu sa 102 boda. Takaki Nakagami ima 74 poena, dok je u užasnoj sezoni Horhe Lorenco doneo svega 23 peona. U trkama u kojima je zamenjivao Horhea, Štefan Bradil je napravio 16 poena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...